Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • lanza

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Galati
  • Masina: Meriva 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Sper sa gasesc la voi ajutor,am un opel meriva 1,3 dtci sincer chiar am vrut de mult masina asta dar dupa ce am luato am vazut cu adevarat ce probleme are < 1 masina se opreste la relanti nu antotdeauna ,iar turometrul vad ca oscileaza cand si cand si a 2 problema este ca aud un suierat cand turez motorul se poate sa fie din turbina ,am fost si am puso pe tester la opel cei de acolo spunandumi ca ar avea probleme 2 injectoare si asta ar fi cauza opririi la relanti ca nu baga destula presiune ,am ascultat alt mecanic care a spus ca daca ar fi injectoarele cu probleme masina nu ar porni , nu stiu ce sa m-ai fac va rog sa ma ajutati .Va multumesc .
Skip ads

  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Salut,

Aceleasi simptome le are si masina mea. Ba cateodata pe la 1800 de ture daca accelerez trepideaza motorul. Rezolvarea problemei cred ca vine din inlocuirea regulatorului de presiune, asa mi-au spus cei din service. Ramane sa vad daca asta e cauza. Am pus ultima versiune de soft si la fel face!
Oscilatiile motorului sunt ca si turatie sau doar iti oscileaza acul turometrului?
La mine turatia este oscilanta cand o scot pe liber in timpul mersului(opresc la un semafor etc..) cateodata se si opreste! Evil or Very Mad
  • lanza

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Galati
  • Masina: Meriva 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Turometrul oscileaza antre 1000 si 800 dar nu antotdeauna ,nu face mereu cateodata vad ca parca ar da sa se opreasca si deodata acul turometrului urca pana la 900 ca sa o stabilizeze,de accelerat daca o accelerez nu vibreaza an turatii m-ai mari.Si o alta antrebare ce fel de geometrie are turbina ? Va mutumesc
  • Blebeanu Lorin

  • Mesaje scrise: 1,077
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Tiaz a scris:Salut,

Aceleasi simptome le are si masina mea. Ba cateodata pe la 1800 de ture daca accelerez trepideaza motorul. Rezolvarea problemei cred ca vine din inlocuirea regulatorului de presiune, asa mi-au spus cei din service. Ramane sa vad daca asta e cauza. Am pus ultima versiune de soft si la fel face!
Oscilatiile motorului sunt ca si turatie sau doar iti oscileaza acul turometrului?
La mine turatia este oscilanta cand o scot pe liber in timpul mersului(opresc la un semafor etc..) cateodata se si opreste! Evil or Very Mad


Intreb si eu...
Cum se accelereaza la 1800 rpm? Turbina nici macar nu prea intra in sarcina la acea turatie din cate stiu. E chiar foarte normal sa trepideze...folositi si voi trepte inferioare de viteza pentru ca motorul sa functioneze in intervalul 2000- 3000 rpm si scapati de ele. Abia dupa 2200 rpm aveti cu adevarat acceleratie ( si turbina) .
Numai bine!
Skip ads

  • ionel dobre

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2010

  • Mesaj Privat
lanza a scris:Sper sa gasesc la voi ajutor,am un opel meriva 1,3 dtci sincer chiar am vrut de mult masina asta dar dupa ce am luato am vazut cu adevarat ce probleme are < 1 masina se opreste la relanti nu antotdeauna ,iar turometrul vad ca oscileaza cand si cand si a 2 problema este ca aud un suierat cand turez motorul se poate sa fie din turbina ,am fost si am puso pe tester la opel cei de acolo spunandumi ca ar avea probleme 2 injectoare si asta ar fi cauza opririi la relanti ca nu baga destula presiune ,am ascultat alt mecanic care a spus ca daca ar fi injectoarele cu probleme masina nu ar porni , nu stiu ce sa m-ai fac va rog sa ma ajutati .Va multumesc .
sondele care fac amestecul de aer cu carburant sunt devina
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
@blebeanu Lorin masina de care vorbesc are cuplul maxim de la 1750 - 2500 rot / min. In acest interval daca accelerezi liniar, motorul, uneori trepideaza(merge sacadat, intrerupt). Ca sa atingi turatia de 3000 rot/min automat tebuie sa teci si prin plaja cu pricina. Cred ca aici ar fii trebuit sa se concentreze raspunsul tau si nicidecum pe metoda schimbatului de viteze sau ,, nu mergi sificient de turat si se infunda EGR-ul''. Genul acesta de explicatii sunt cam ,, fumate'' de mine si deobicei vin de la mecanici cu ,,experienta''
  • lanza

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Galati
  • Masina: Meriva 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2011

  • Mesaj Privat
ionel poti sa fii putin m-ai explicit cu sondele respective de care spui ca ar fi cauza , opririi an relanti .Multumesc
  • ionel dobre

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2010

  • Mesaj Privat
lanza a scris:ionel poti sa fii putin m-ai explicit cu sondele respective de care spui ca ar fi cauza , opririi an relanti .Multumesc
da vb de sonda lamnda si de egr cum e reglat aceste doua nu fac bine amestecul. daca sonda lamnda nu functioneaza se ineaca de benzina si nu are forta . iar la relanti se opreste , eu am schimbat cu mana mea sonda landa si a functionat .
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu mai debitati ineptii cu sonde lambda la diesel si reglat EGR, daca nu stii mai bine taci.
  • nicumaresalul

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1992 isuzu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Fratilo,nu sunt profesor,dar,cand vi se opreste masina in mers si nu mai porneste{diesel}verificati intrarea in filtru de motorina,sa nu fie infundata,sau sa nu traga aer pe la filtru.Va salut!Numai bine!
  • VictorNec

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Va salut! Mai urmareste cineva postul? Am aceeasi pb, dupa pornire si pana se incalzeste ori merge intrerupt la relanti ori moare motorul. Ceva solutii?
  • tutulup27

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2016

  • Mesaj Privat
In primul rand, salutare colegilor si multumesc de acceptare printre voi. De curand am achizitionat si eu un vectra c 1.9 cdti 120 cp din 2004. Pe langa diferite probleme pe care le are masina, cea mai urata este oprirea motorului la relanti. Daca astept la semafor, incepe sa oscileze relantiul intre 500-860 de ture si uneori se opreste. Nu se mai accelereaza mai mult de 1100-1200 de ture decat dupa ce o repornesc. Pornirea este buna si mersul in turatii bun si liniar(face probleme doar la relanti). Am schimbat regulatorul de presiune si senzorul de presiune si face exact la fel. Nu stiu ce sa-i mai fac. Am fost cu ea si la GTT Pallady si mi-au spus ca nu stiu ce are; sa ma duc la un service bosch sa-mi verifice tot ce tine de injectie. Operatiunea asta costa enorm (doar verificarea). Multumesc anticipat celor care imi pot da un sfat in legatura cu aceasta problema. Imi cer scuze moderatorilor daca nu am postat unde trebuie, m-am gandit ca am aceeasi problema la un alt tip de motor.
Skip ads

  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
In primul rind...cei de la Palady...nu au pus un tester pe ea?Ca fara erori nu prea stie nimeni ce are!
  • tutulup27

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Au pus testerul si le-a dat o eroare pe circuitul de inalta presiune. Au spus ca nu-si pot da seama de problema si trebuie sa ma duc la un service Bosch pentru verificarea intregului circuit si a componentelor. Am schimbat rampa cu tot cu senzor si regulator, fara nici un rezultat.
Erorile sant :
P0002-5b-circuit ventil combustibil
-nu este in domeniu
-nu e prezent
P0090-5b si P0090-0A. - Interval/performanta circuit electroventil de reglare a presiunii in injectie (deviatie pozitiva)
-nu e prezent
Acestea fiind singurele erori.
  • tutulup27

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Am rezolvat. Problema era de la pompa de inalta presiune. Am schimbat-o la Bosch cu una refurbished cu un an garantie. Cost 2100 lei. Sarbatori fericite !
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR