Ai uitat parola?


  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,210
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra c14nz din 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Ei, uite ca mi-a venit si mie randul sa am mici probleme cu masina. Pe scurt, motorul pierde dn putere la un moment dat al miscarii ca mai apoi sa se opreasca. Mentionez ca nu porneste o perioada de timp, dar dupa ce resetez ecu e ok. O data am patit sa nu trebuiasca sa resetez ecu si masina totusi sa porneasca. Erori stocate in calculator nu sunt. Inca nu am apucat sa vad daca se alimenteaza atunci cand nu porneste, deoarece cand am vrut sa verific a pornit Very Happy. Daca ati avut simptome asemanatoare m-as bucura sa aud pareri care sa conduca la rezolvarea problemei.

PS: problema apare o data pe la aproximatix 50 km.
  • bushy

  • Mesaje scrise: 288
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra c14nz din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Nov 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Senzorul de la delcou . Asa am avut si eu probleme.
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,210
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra c14nz din 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
sunt sanse sa se inrautateasca problemele sau pot merge linistit cu masina si la drumuri lungi?
  • @dyS

  • Mesaje scrise: 824
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra C14NZ din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Jun 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Himmm, am senzatia ca te lovesti de aceeasi problema ca si mine; mie mi se opreste in mers cam dupa cca 30-40 km, se ingatuie, ca apoi sa se opreasca; trag pe dreapta, stau 1-2 minute si porneste la sfert; merg cca 5-6 km si patesc la fel; se spune ca ar fi senzorul de temperatura, modulul de aprindere de sub bobina de inductie, delcoul, cam astea ar fi principalele variante. Eu suspectez senzorul de temperatura (ECT).
Inca nu am avut timp sa fac testul agrafa, ca ma edific complet.
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,210
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra c14nz din 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
nu este senzorul de temperatura decat daca apare ca si eroare stocata. daca nu, nu este el. eu n-am eroare.
  • alxgudea

  • Mesaje scrise: 485
  • Locatie: Cluj Napoca
  • Masina: Astra A17dtr din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
din amintirile mele cu astra f...modulul de aprindere! aceleasi simptome.....
poti sa nu ai probleme o vreme ca apoi sa te lase..cand ti-e mai dulce......si de tot....
  • alb3rtt0_20

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra Z18xe din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Mai 2011

  • Garaj Mesaj Privat
si yo am o problema asemanatoare.numai ca la mine se opreste in intersectii sau cand reduc brusc.am incercat sa fac testul cu agrafa dar nu reusesc.am un x16sz
  • alexey

  • Mesaje scrise: 1,492
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Dec 2007

  • Garaj Mesaj Privat
am avut aceleasi simptome...rar si apoi din ce in ce mai des...
problema la mine au fost fisele...aratau impecabil, dar m-a ajutat dan cuciureanu si a rezolvat...le-a dat jos si a inceput sa le masoare ...in timp ce le masura le-a miscat in diverse pozitii si se tot intrerupea semnalul pe ele...merita incercat...
  • ionel dobre

  • Mesaje scrise: 321
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra z16se din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
alb3rtt0_20 a scris:si yo am o problema asemanatoare.numai ca la mine se opreste in intersectii sau cand reduc brusc.am incercat sa fac testul cu agrafa dar nu reusesc.am un x16sz
la tine sonda lamnda am patit si eu dupa ce se incalzeste si este la relanti se opreste asai?
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,210
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra c14nz din 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
@alexey, am sa incerc inati cu filsele, oricum trebuiesc schimbate, licaresc noaptea pe intuneric.
  • @dyS

  • Mesaje scrise: 824
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra C14NZ din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Jun 2005

  • Garaj Mesaj Privat
nonea a scris:@alexey, am sa incerc inati cu filsele, oricum trebuiesc schimbate, licaresc noaptea pe intuneric.

La fel fac si ale mele, cam zguduie cand le ating Laughing. Merita incercata si varianta lui alexey.
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,210
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra c14nz din 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Verificat, nu e de la fise
To be continued
  • Retro

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra C14NZ din 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Jun 2010

  • Garaj Mesaj Privat
hop si eu...
masina curge usor in tr I-II in turatie de relantiu,ma intalnesc cu doamna groapa sau alte denivelari (tip limitator viteza) masina hop rateu,masina hop stop...
pleaca la a doua cheie....
gandesc ceva contact imperfect....(?)
  • muntiu

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra din 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Oct 2009

  • Garaj Mesaj Privat
eu am o problema cu c16nz se opreste motorul la viraje,franare si accelerare numai cand in rezervor benzina este sub prima linie inainte de galben,deci are cel putin 10litrii
daca are benzina peste linia aia nu are nici o problema
am verificat pompa si cana in care sta si totul pare ok
acum cu criza asta mai e nevoie sa merg si cu banzina mai putina dar nebuna nu vrea
  • thedog

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra x18xe din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Jun 2011

  • Garaj Mesaj Privat
@dyS a scris:Himmm, am senzatia ca te lovesti de aceeasi problema ca si mine; mie mi se opreste in mers cam dupa cca 30-40 km, se ingatuie, ca apoi sa se opreasca; trag pe dreapta, stau 1-2 minute si porneste la sfert; merg cca 5-6 km si patesc la fel; se spune ca ar fi senzorul de temperatura, modulul de aprindere de sub bobina de inductie, delcoul, cam astea ar fi principalele variante. Eu suspectez senzorul de temperatura (ECT).
Inca nu am avut timp sa fac testul agrafa, ca ma edific complet.



Am avut sie eu un Astraf din 92 c16nz si a prezentat zceleasi simtome , la mine a fost infundat furtunul de aerisire al rezervorului si in acest caz pompa trge benzina pana face vid si oporeste motorul. Eu am facut o gaurica in busonul rezervorului cu un burghiu mic de (fi 4 mm) si am astupat-o cu o bucatica de burete. Merita incercat . Multa bafta
  • thedog

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra x18xe din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Jun 2011

  • Garaj Mesaj Privat
nonea a scris:Verificat, nu e de la fise
To be continued


Incearca sa desfaci busonul rezervorului imediat dupa ce s-a oprit motorul si asculta cu atentie daca se aude un sunet ca de suctiune , daca se aude asa sa sti ca furtunul de aerisire de la rezervor este infundat. Fa un orificiu mic in buson cu un burghiu de 3 sau 4 mm.
  • nicumaresalul

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra isuzu din 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Jul 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Te salut cu respect nonea.II nasol sa mergi la drum si sa se opreasca motorul.Eu am un astra f diesel si la fel facea si amea se oprea.Am verifivat intrarea in filtru de motorina si surpriza.....era infundat.Poti sa verifici si tu,nu dureaza mult.
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,210
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra c14nz din 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
hmmm, am sa incerc, am aflat ca ar putea fi pompa. acum cand e plin rezervorul problema nu a mai aparut...si am 150 de km deja
  • @dyS

  • Mesaje scrise: 824
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra C14NZ din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Jun 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Revin si eu Wink. Am crezut ca e pompa si ca atare am mers cu mai multa benzina (peste 35L), pt a ma edifica mai bine; din pacate mi se opreste iar, insa am obs, cum spunea si thedog ca se formeaza vid in rezervor; in momentul in care desfac busonul, se face presiune ff mare; am mers si fara buson si deocamdata problema a disparut. Pana cand, nu stiu Wink.
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,210
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra c14nz din 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
@dys, presiunea era fff mica , nu mare (eventual mare in modul)

Daca ar fi din cauza vidului, cand e plin rezervorul ar fi trebuit sa faca mai des treaba asta (fiind plin cu benzina, vidul se creeaza mult mai redede-benzina fiind incompresibila spre deosebire de aer)

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata