Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • pustiu_pst

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Salut, zilele astea m-am gandit sa imi ajut motorul cumva, nu vreau sa il fac racheta:)) dar sa il ajut cu ce se poate intr-o limita( nu facut astfel incat sa crape din 1000 in 1000 de km) ceva normal si sa nu imi bat joc de motor
Momentan eu personal, am filtru aer k&n si traseu cap coada inox 60mm fara catalizator, dar parca nu este nici o schimbare:(


Multumesc frumos si astept/asteptam pareri idei etk
Skip ads

  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Pe la tunerii din Germania am gasit variante de tuning la 115 CP.
Eu am o varianta de chip luat de pe ebay cu tot cu ECU. Ei zic ca ar scoate 122 CP. Acum nu stiu ce sa zic. Cert e ca trage mult mai bine.
O varianta iar ar fi click aici.
  • pustiu_pst

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Cateva detalii cu ce ai la masina se poate? un pret etk,
din ce am vazut pe ebay 640 euro pentru 20 de cai ?...cam exagerat cred...
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
E un ECU de X16XEL care are montat un chip cu harta modificata la 122 de CP(da si tu cautare pe ebay chip X16XEL. Acum cati or fi in realitate nu stiu. Un asemenea chip avea la vanzare colegul electronistul. Se pune prin simpla inlocuire a chip-ului vechi din ECU.
Ca si impresii super Ok. Trage mult mai bine(poate rupe aderenta si in treapta a 3-a). Acum ma intereseaza niste jante cu anvelope mai mari(care sa poata pune jos surplusul de putere).
Skip ads

  • pustiu_pst

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Inca sunt interesat de posibile idei bune si reala, dar ceva real nu doar iluzii.

Multumesc
  • xenon88

  • Mesaje scrise: 224
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 2002 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2009

  • Mesaj Privat
ai pui un fistru de aer spor si desfintezi toba intermediara cea de la mijloc si la final o toba sport si mai castigi cam 10 caluti in plus eu asa am facut dar, si consumul urca cu 300 grame mai mult, eu sunt super multumit cum trage motorul.
  • pustiu_pst

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Filtru sport K&N am, catalizatorul dat jos(ala face diferenta nu toba de mijloc...) si traseu de inox de 60mm dar diferenta este extrem de mica, aproape insesizabila:(, vreau ceva sa se simta intradevar.+ ca 10 cai doar din asa ceva nu prea imi vine a crede ca or sa iasa, dabea ar iesi un 2,3 dintr-un cip si aia trasi de par
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Pentru X16XEL inafara de Lexmaul RAM induction si chip ar mai fi click aici.
Skip ads

  • pustiu_pst

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Lexmaul RAM induction se pot mai multe detalii despre? ce implica etk.

Cat despre serpisorii de inox, nustiu daca ar da ceva, ( am pe cineva care poate sa imi faca serpisori de inox, cum vreau eu , ce dimensiune etk dar el singur mi-a spus ca diferenta nu v-a fi:( acum nustiu ce sa cred:(
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Eu am pe masina admisie de la Lexmaul(ai linkul mai sus de pe ebay) si chip.
Cati cai are nu stiu. Estimativ rupe aderenta si in treapta a treia cu anvelope 195/65/R15 iar pe plaja 120-180 km/h urca extrem de repede.
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Secretul la X16XEL sta in galeria de admisie si optimizare soft. De altfel sunt mai multi care fabrica galerii de admisie modificate (pe langa Lexmaul, mai tari sunt Dbilas si Mantzel). Dupa cum arata si codul motorului, X16XEL este varianta low power high torque. Uitati-va la caracteristicile lui X16XE (Corsa B si Tigra A)-este acelasi motor dar cu alte galerii de admisie (la acest motor practic sunt 2-inferioara si superioara), are 6CP in plus din fabrica dar are cuplul mai mic (parca 146 in loc de 150 Nm), plasat 1000 rpm mai sus. Ce fac toti baietii astia de fapt la X16XEL e ca il aduc la caracteristicile lui X16XE, poate un pic mai bine insa cu pierderea corespunzatoare de elasticitate (la Corsa si Tigra cutiile sunt scurte in timp ce la Vectra ati vazut si voi-in treapta 5 ai cam 120 km/h la 3000 rpm).
  • pustiu_pst

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Oare turbo nu merge?, adica in fond un kit turbo ce include?
Skip ads

  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Cred ca e mai bine pt tine daca vinzi masina asta si iti iei alta mai puternica. Daca vrei sa pui turbo trebuie sa ii faci instalatie de ungere. traseul de admisie, si sa faci cumva sa dea comanda la geometria din ea cand calci pedala de acceleratie(daca pui cu geo. variabila). E destul de lucru si nu merita investitia. Plus de asta, motorul o sa crape mai repede, pentru ca nu e gandit pentru turbo.
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Exista cel putin 2 kituri turbo, unul de prin Anglia (Regal sau asa ceva) care costa vreo 5000 de euro, la care se inlocuiesc pistoane, biele, segmenti, supape, arcuri si ghiduri supape, posibil(nu mai sunt sigur) si axe cu came, galerii-cam tot in afara de bloc motor cu promisiunea a 100 CP suplimentari. Toate astea nu includ cutie de viteze (care e musai sa fie schimbata pt. ca i se depaseste capacitatea de cuplu cu 50%+), kit ambreiaj, eventual frane mai serioase etc. Asa ca intr-adevar, mai bine o masina mai puternica.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
X16 XEL este un motor foarte bun ca exemplificare ASA NU SE FACE
1. compresie extrem de mare 13-15 ....rezulta sensibilitate la orice neregula de etansare,calitate benzina ,aprindere etc.
2. segmenti la diam de 79 cu grosimi de te pufneste rasu...1,2 cu 1.5 cu 2.5 in timp se incarca cu calamina se blocheaza in canale nu mai rade racloru...consuma ulei de vb singur.
3. chiulasa masiva de alumiu se incinge de-o ia dracu,se coc simeringurile de supape ,ghiduri la modelele vechi cu probleme,o coada de supapa precum batu de chibrit te miri ca intra ulei pe langa ele si senzationala galerie de admisie care ba scapa antigel pe la clapeta ,ba se infunda EGR ...ba mortii ei in gat.
4. Presiune de ulei la limita de jos mereu probleme la debitul in zona tachetilor,zgomot ,sensibilitate la depuneri ,tachetii cu tendinta sa se blocheze.
Un motor care s-a vrut revolutionar din senzationala gama Eco Tec care a beneficiat de concepte teoretice corecte dar care aveau marele dezavantaj ca in practica nu prea sunt fiabile de aceea alti producatori nu si-au permis luxul sa le dea pe piata,dar care aplicate homemade pentru fun ...merg.
Ca singura joaca la propulsorul mai de sus merita fara mari investitii si vrajeli ajustat avansul la deschidere pentru axa de pe admisie..fuge de rupe in primele trepte ,consuma mai putin .dar nu mai urca in vit maxima la fel.
Pentru modificari substantiale nu merita ca nu aveti o baza solida,fiabila de la care plecati,ganditi-va ca porniti de la un motor cu mari probleme in varianta de uzina,fortandu-l veti vedea atunci figuri pe el si nu in ultimul rand nu merita ca bani pentru ca la sfarsit veti avea o masina cu un pret peste ceva stock dar cu cu performante net superioare.
  • tomariscom

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2004 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Toata stima pentru mecaNIK. Omul asta cunoaste acest motor la fel de bine ca si ingineri care l-au construit
am Vectra din 1996 x16xel 16 v si ma dau la el cu simt de raspundere
merg lejer -- fff lejer cu 160

Ce mama dr.. acului mai vreti de la motorul asta si asa terfelit in ulei si cu probleme cat pentru 10 masini

am 260000 km cu ea am luata in 2009 din Germania cu 170000 reali si am tot schimbat la ea
merge de rupe daca stii sa o intretii

stima pentru mecaNIK
  • bx3m

  • Mesaje scrise: 870
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Salut, nu ma injurati dar incerc sa postez aici, vad ca sunt ceva oameni interesati si care stiu ce vorbesc. Daca se considera, voi deschide alt topic special.
Dar pentru o Vectra B motorul de 1,8 x18xe ce ziceti? cam ce se poate face pentru cresterea puterii?
  • cosminc2009

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2009

  • Mesaj Privat
https://www.daciaclub.ro/Cup...mici-t221879.html

pareri ?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR