Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • dorus

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2006

  • Mesaj Privat
salut,

Am si eu un Opel Astra G din 2000 hatchback achizitionat de aprox. 1 luna. Masina a fost a unui tanar in Germania si a facut el ceva modificari la ea pt. ca e foarte joasa. Dupa cateva drumuri in Romania am inceput sa aud o bataie foarte enervanta. Nu era doar la gropi ci si la unele ondulatii. Ieri am ridicat masina sa verific toate rotile daca nu au bataie sau ceva joc. Am constatat ca amortizorul de pe stanga spate e praf. Miscam de roata in sus si in jos si batea ca naiba. Intrebarea mea suna in felul urmator: Daca pun niste amortizoare standard afecteaza la ceva? Mentionez ca am ceva arcuri de culoare albastra (ceva plastic pe ele care se decojeste) si sunt mai moi decat cele standard. Pot sa pun niste amortizoare standard? Se distrug mai repede daca am arcurile mai moi?
De asemenea ce imi recomandati? Eu m-am gandit la un Sachs pe ulei. Am gasit aici in Oradea la pretul de 1,5 mil / bucata in care e inclusa si montarea. Eu zis ca e destul de acceptabil. Nu sunt dispus sa bag prea multi bani in ele.

Voi ce ziceti?


Ultima modificare facuta de dorus la Vin 01 Sep, 2006 3:48 am, modificat de 2 ori in total
Skip ads

  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
treaba sta asa : nu-ti poti pune amortizoare stock decat daca ai arcuri stock .
Deasemenea amortizoarele stock sunt touring in general . Adica iti poti lua si sachs pe gaz ( GT scrie pe ele ) ca de fapt sunt stock .

Kiturile sport nu sunt decat cu arcuri care automat micsoreaza si ga4rda la sol .
Asa ca ori schimba-le pe toate ori incearca sa cauti codul la amortizor si schimbi numai doua.
  • dorus

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2006

  • Mesaj Privat
si daca montez amortizoare stock ce riscuri vor fi?
  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Se duc mai repede pentru ca nu vor lucra in zona de comfort
Skip ads

  • dorus

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2006

  • Mesaj Privat
cam ce inseamna mai repede? cat e durata medie a unui amortizor stock si cat m-ar tine pe mine la suspensia mea "sport"
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
se pot rupe la prinderea de jos cele din spate si cele din fata distrug rulmentul din oala.
in cazul unei gropi mai mari
  • dorus

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2006

  • Mesaj Privat
cum aflu ce model de amortizor imi trebuie? unde citesc codul sau cum aflu?
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
te duci la SH si faci rost de arcurile originale apoi de la orice magazin de piese cumperi amortizoarele
Skip ads

  • mikhai

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2006

  • Mesaj Privat
[quot

e="dorus"]si daca montez amortizoare stock ce riscuri vor fi?[/quote]

sub un an-testat pe un 1.7 dti hatchback-avea aceeasi problema,dar
nu dorea telescoape koni.

dupa ce a terminat 4 telescoape si 2 bai de ulei a luat alte 4 telescoape
plus 4 arcuri.
  • dorus

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2006

  • Mesaj Privat
si totusi daca ziceti ca nu am viata lunga cu astea , eu totusi nu as vrea sa renunt la suspensia mea sport . Cum procur niste telescoape compatibile cu arcurile mele? Cum difera astea fata de unele normale? Cum le pot masura?Unde scrie codul?
  • mikhai

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2006

  • Mesaj Privat
dorus a scris:si totusi daca ziceti ca nu am viata lunga cu astea , eu totusi nu as vrea sa renunt la suspensia mea sport . Cum procur niste telescoape compatibile cu arcurile mele? Cum difera astea fata de unele normale? Cum le pot masura?Unde scrie codul?


astea merg la set-telescope sport si arcuri sport.se da cota de coborire a centrului de greutate -ex 40 mm-apoi le iei set.

altfel e mai riscant.potzi folosi koni sport-dar nu e garantat 100 la suta.nu stii cit de joase sint ale tale.

apoi:avem un c-klasse cu aceeasi problema.producatorul de arcuri spune
ca sint compatibile cu telescoape normale cele pina la cota minus 40 mm,dar nu zice nimic de cit tzin.

la asta au tzinut 8 luni.
  • dorus

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2006

  • Mesaj Privat
si koni sport la ce pret se invart?
Skip ads

  • dorus

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2006

  • Mesaj Privat
totusi dupa mai multe consultari cu mai multe persoane se pare ca ar fi o suspensie normala. Cica asa is ele mai joase. Poate ca cele care leam vazut mai suse is dealea cu pachet de drumuri grele. Chiar azi am mai vazut una la taxi si era cam tot ca si a mea de joasa. Parca de fata e putin mai joasa a mea. Or fi mai obosite arcurile... sau oi fi avand telescoape reglabile pe fata... si poate e lasata mai jos... nusht ce sa zic... Daca imi iau stock cred ca optez pt Sachs pe ulei ca cica is mai bune pe drumurile romanesti. Am gasit la 1,5 mil bucata cu manopera gratuita. Ce ziceti? Alte recomandari?
  • dorus

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2006

  • Mesaj Privat
nici un reply?
  • dorus

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2006

  • Mesaj Privat
dorus a scris:salut,

Am si eu un Opel Astra G din 2000 hatchback achizitionat de aprox. 1 luna. Masina a fost a unui tanar in Germania si a facut el ceva modificari la ea pt. ca e foarte joasa. Dupa cateva drumuri in Romania am inceput sa aud o bataie foarte enervanta. Nu era doar la gropi ci si la unele ondulatii. Ieri am ridicat masina sa verific toate rotile daca nu au bataie sau ceva joc. Am constatat ca amortizorul de pe stanga spate e praf. Miscam de roata in sus si in jos si batea ca naiba. Intrebarea mea suna in felul urmator: Daca pun niste amortizoare standard afecteaza la ceva? Mentionez ca am ceva arcuri de culoare albastra (ceva plastic pe ele care se decojeste) si sunt mai moi decat cele standard. Pot sa pun niste amortizoare standard? Se distrug mai repede daca am arcurile mai moi?
De asemenea ce imi recomandati? Eu m-am gandit la un Sachs pe ulei. Am gasit aici in Oradea la pretul de 1,5 mil / bucata in care e inclusa si montarea. Eu zis ca e destul de acceptabil. Nu sunt dispus sa bag prea multi bani in ele.

Voi ce ziceti?
.



Este foarte enervanta aceea bataie si am retineri ca ar fi de la acel telescop de pe spate. Mie mi se pare ca bate de undeva din fata. Ce ar putea fi? Bratele nu is pt. ca le-am verificat cand am ridicat rotile si nu au joc deloc. Ce alte elemente ar putea bate in fata? Sper sa nu fie telescoapele din fata.
  • dj78lan

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Tubingen
  • Masina: Omega
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Telescopul nu bate!!!!!!----si am aflat pe pielea mea ca e asa...el doar amortizeaza-------
Ai ceva la bucse, brate.....de acolo e bataia......
  • dorus

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2006

  • Mesaj Privat
cand am ridicat masina pe cric si am miscat de roata nu am sesizat nimik. Cred ca va trebui sa merg cu ea la un service. E foarte foarte enervanta bataia. Ce elemente ar putea fi?
  • dj78lan

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Tubingen
  • Masina: Omega
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Sal orice bucse pe fata poate sa bata...mergi si fa o verificare atenta
Atentie si la rulmentul din capatul telescopului.
Cool
  • dorus

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2006

  • Mesaj Privat
doar la service ma gandesc ca pot depista. ce pot eu sa mai verific? bucse si deastea?
  • dj78lan

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Tubingen
  • Masina: Omega
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2006

  • Mesaj Privat
O ridici pe cric si verifici daca are joc ceva, vezi ce bucse sunt duse, dar in final tot la service ajungi, asa ca mai bine mergi acolo din prima...tot dai banii...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR