Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • Astra.H

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Poate chiar ai 300 000 km si nu stii Smile)
Skip ads

  • mihai_b18

  • Mesaje scrise: 441
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Nu poate fi decat un lucru bun ca duce motorul 300k. Care e problema? E motor de generatie noua pe cand cel d 1.7 are la baza unul din anii 90....
  • bog15dan

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2006 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Astra.H a scris:Poate chiar ai 300 000 km si nu stii Smile)


iti arde de arogante q mine?
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
opel zice ca la 150.000km se verifica, iar eu aveam 100.000km (reali, masina e luata de noua).
uite AICI discutii despre motor in sectiunea corsa.
Si daca n-ai masina de noua, n-ai sub nici o forma cum sa demonstrezi ca masina ta are kilometri reali, cum nici eu n-am cum sa-ti demonstrez ca nu-i are. Cu 100euro samsarii schimba kilometrii si primesc si o carte de service noua. dar tinand cont ca masina ta n-are 150.000km si deja i-ai schimbat cutia de viteze volanta si tot kitul de ambreaj, as crede ca totusi ar avea cam mult. Oricum, astept sa ne auzim in curand sa ne explici cum e cand se rupe lantu.
Caci e o diferenta intre lanturile vesnice gen y20dth care sunt scurte si duble si cacatul de lant cu intinzator hibraulic de la 1.3cdti, care e simplu si lumg si intinzator ce pierde presiune cand se intinde prea tare, si sa vezi veselie cand iti sare cativa dinti ....

P.S. renunta la limbajul de mirc, nu esti pe messanger. Citeste regulamentul.
Skip ads

  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Salut,

@scorpio18 daca ai 100k cu masina pregateste-te sa schimbi volanta. E un lucru garantat ca v-a pica, cel putin la mine si la alti cativa cunoscuti cam in jurul acestei limite le-au cazut volantelele.
Cred ca colegul @bog15dan a avut ghinion cu cutia si-l consider un caz izolat. Nu cred ca ar trebuii acum sa se sperie si sa intre la banuieli ca masina lui n-ar avea km-trii care sunt afisati in computerul de bord.
Un coleg de forum care intre timp a vandut masina, a avut probleme cu lantul in sensul ca la el s-a rupt, dar zic eu, vina-i apartine, deoarece a incercat sa porneasca masina tractata cand avea senzorul de pozitie ax cu came busit. A scapat ieftin n-a avut supape indoite doar garnitura de chiulasa schimbata, lantul, intinzatorul si pinioanele.
  • musy

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Sunt pe ultima suta de metri cu inscrisul in circulatie la "Furia rosie" (este de culoare rosie Astra H Caravan 1,7 CDTI 101 CP cu care m-am gandit sa ma "logodesc" pentru cativa ani de acum incolo.
Probleme ... la 80.000 km reali ... schimb placute de frana ... la 20.000 rulati de altcineva, ca sa fiu sigur, am observat ca amortizorul dreapta spate are scapari de lichid dar ma mai tine ... filtre si ulei schimbate si talpa.
In fine ... sunt un fost posesor de Astra H Caravan 1,7 CDTI de 80 CP si acum am 101 ... diferenta colosala, mai ales la traficul din Bucuresti.
Ai si tu curaj sa faci o depasire fara dureri de cap, nu se simte nici macar un pic AC-ul pornit (numai daca nu te uiti la consumul instant pe BC), este super okay.
Una peste alta ... sunt multumit de faptul ca nu am insistat de dragul taxelor si impozitelor, sa iau un Astra H Caravan de 1,3. Cred ca ... ma rugam de ea si plecam la drum lung cu cateva ore avans ... nu mai zic de Transfagarasan.
In fine ... si 1,3 este viabila pentru cine o are si o foloseste.
Eu am observat diferenta dintre 2 H de 1,7 si ma gandesc ca poate eram dezamagit de 1,3.
Este parerea mea .... don't worry.
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Tiaz a scris:Salut,

@scorpio18 daca ai 100k cu masina pregateste-te sa schimbi volanta. E un lucru garantat ca v-a pica, cel putin la mine si la alti cativa cunoscuti cam in jurul acestei limite le-au cazut volantelele.


la volanta m-am uitat cand am facut distributia, adica am aruncat un ochi, dar e bine, insa rulmentul de ambreaj ma supara si bate urat... o sa-l schimb si pe asta in vreo 2luni dar zic ca mai tine vreo 3000 de km....
care sunt simptomele la volanta?

@mushy: acum fiecare ce vrea, in bucuresti, motorul de 1.3 e bun, caci e motor de oras, iar daca esti calm si nu vrei sa depasesti prea des, te satisface si 1.3. Pe mine unu nu ma satisface nici de departe, dar poate altii vor fi mai satisfacuti.
Nu uita totusi ca 1.3-ul asta are 90cp, si nu e chiar asa mare diferenta ca de la 80, dar e.
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
S-ar putea ca zgomotul interpretat de tine ca fiind facut de rulment sa fie defapt volanta. Rulmentul hidraulic deobicei cand se strica(gripeaza) nu te mai lasa sa debreiezi si trece prin placa....iar in cazul tau, primele semne produse de imbatranirea volantei in ordinea aparitie lor ar fii:
- la ralanti sa ti se auda niste zgomote ciudate cand si cand;
- cand apesi ambreiajul pe la jumatatea cursei se aude o bataie;
- in cazul ultim zgomotele(batai) sunt permanente si vibreaza puternic masina.

Daca schimbi volanta obligat fortat v-a trebuii sa schimbi cel putin si rulmentul de presiune asta, daca placa si discul nu sunt si ele destul de uzate.

Bafta
Skip ads

  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
pretul volantei e numar de telefon, una dintre ele, ca nu stiu care mi se potriveste, cealalta e dublu... sper sa nu fie.. nu mai cobi Razz
poate n-oi avea hidraulic ca am motor y13dt si cutia de viteze diferita de corsa... (eu la 3500rpm am 130km/h)
  • bog15dan

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2006 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2009

  • Mesaj Privat
scorpio18 a scris:pretul volantei e numar de telefon, una dintre ele, ca nu stiu care mi se potriveste, cealalta e dublu... sper sa nu fie.. nu mai cobi Razz
poate n-oi avea hidraulic ca am motor y13dt si cutia de viteze diferita de corsa... (eu la 3500rpm am 130km/h)


la mine treaba cu cutia a fost pur si simplu un ghinion sau o neglijenta a mea - nu am lasat motorul sa se incalzeasca , a patinat am bruscat maneta la schimbarea vitezeiii...etc.
tacanitul volantei cand calcam ambreiajul la jumate il aveam inainte sa am problema cu cutia, daca am schimbat cutia am considerat ca e bine sa schimb si volanta...si cum volanta e bine s-o schimbi impreuna cu kit-ul ca sa nu mai umbli am schimbat tot.
pe fiecare il tine masina dupa cum o exploateaza.....mersul sportiv mersul stil femeie( cu ambreiajul apasat) scurteaza viata masinii.
eu unul nu sunt suparat - masina functioneaza perfect si orice probleme ar mai aparea o sa fie minore.
  • Stefy_008

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
M-am hotarat si eu sa achizitionez o Astra H Caravan pentru ca vechiul Astra G Caravan a patit un accident si vreau sa va cer parerea. Ce parere aveti intre http://www.auto.ro/opel-astra/1026672.html si http://www.auto.ro/opel-astra/1049142.html ? Eu ma gandesc ca mi-ar ajunge motorul de 1,3 plus ca taxele de inmatriculare sunt mult mai mici.
  • Astra.H

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Parerea mea este sa cauti un 1.7 de 101 CP. Pe la 6000 gasesti destule inscrise.
Skip ads

  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
@Stefy_008,Eu am astra h 1.3 cdti si sunt multumit de ea! Smile Sunt frumoase cele doua care vrei tu sa le ei,cea mai frumoasa e cea cu displeiul color arata super(eu asa am),dar e de 1.6 pe benzina si mai nervoasa ca cea de 1.3!Acum depinde de tine daca ai un mers mai sportiv ia-o pe cea de 1.6 sau cum a zis colegul de mai sus cauta una de 1.7 101 cp,daca esti mai linistit merge 1.3! Wink
  • Stefy_008

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
@Astra.H, aia este si zona de pret la care ma uit! @Cuculica mercic ptr raspunsul la subiect, nu merg prea sportiv, poate rar cand ma grabesc tare si ma gandesc ca se poate face o remapare si la 1,3 sa-l duc pe la 105-115cp ca sa am rezerve, daca e cazul Smile
  • bog15dan

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2006 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Stefy_008 a scris:@Astra.H, aia este si zona de pret la care ma uit! @Cuculica mercic ptr raspunsul la subiect, nu merg prea sportiv, poate rar cand ma grabesc tare si ma gandesc ca se poate face o remapare si la 1,3 sa-l duc pe la 105-115cp ca sa am rezerve, daca e cazul Smile


de ce ai face un remap la o masina care nu o ai si nu ai cumpara direct una cu caii doriti? da o tura cu un 1.3 vezi daca iti convine daca nu incearca ceva mai mare.
avantaje la 1.3
consum mic
consumabile ieftine
nu ai probleme cu injectoarele( ca la 1.7)
impozit mic
distributie pe lant
dezavantaje
fara vlaga la turatii sub 2000
cand ai clima/aer pornit e slaba
  • Astra.H

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Pana acum n-am auzit pe nimeni sa se vaite ca motorul este prea puternic... in schimb sunt destui care injura motoarele mai putin puternice.La 100 de cai Astra H se misca decent adica ai curaj sa faci o depasire in scurt fara sa fie nevoie sa vii lansat.
P.S. In unele cazuri 1.7-ele va consuma mai putin decat 1.3-ul.
  • mihai_b18

  • Mesaje scrise: 441
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Astra.H a scris: In unele cazuri 1.7-ele va consuma mai putin decat 1.3-ul.

Povesti....
  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,753
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Nu sunt povesti. La viteze mari (150+) scoate consumuri mai bune (daca si cea de 1.7 are 6 trepte)
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
mihai_b18 a scris:
Astra.H a scris: In unele cazuri 1.7-ele va consuma mai putin decat 1.3-ul.

Povesti....

Asa e tu ai aceasta motorizare pe masina ta si stii mai bine.... De-aia consuma mai putin in oras 1.7-ele decat 1.3-ul ,,se tine de povesti''. E un fel de casta ceea ce facem noi astia care detinem 1.3-uri si vrem sa-i tinem departe pe alti posibili viitori posesori ca sa nu se bucure de,, beneficiile unei motorizari supra-dimensionate''.
Degeaba incerc eu si altii sa va spunem ca nu prea se merita s-o cumperi ca nu ai putere, ca-ti consuma mult in oras, vara daca ai ac-ul pornit trebuie sa fii FFF. ATENT LA PLECARILE DE PE LOC sa nu-ti moara motorul, ca nu trage sub 2000 de ture.....dar se gasesc o gramada de comentatori care sa-si dea cu parerea de prin auzite sau povestite si mai grav sa dea si sfaturi ei bineinteles nedetinand o astfel de masina sau macar sa fii mers cu ea!
Culmea ,,intelepciunii'' am citit-o pe acest forum cand un viitor coleg se gandea sa-si cumpere masina ca s-o remapeze sa-i mearga iarasi CULMEA - NORMAL. Remaparea d.p.m.d.v e o mare porcarie care nu face decat sa va omoare turbinele, iar la 1.3 nici nu poti s-o faci printr-o simpla rescriere de soft tebuie sa desfaci ECU-ul motor si sa-ti bagi labutele prin el. Sunt ferm convins ca cei care fac acest lucru vor face niste ,,lipituri calde'' mai bune decat cele de pe linia de productie robotizata.

In incheiere mesajul meu este spor la cumparat si remapat masini de 1.3
  • Stefy_008

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Intre timp mi-am luat un H chiar de 1,3, aveti dreptate ca se simte daca ai clima pornita si trebe sa fi atent la plecare dar nu ma deranjeaza si mi se pare destul de puternica pentru stilul meu de mers, chiar si la depasiri, mai ales daca nu e pornita clima;)

P.S. Cred ca nu va mai trebui sa fac nici o remapare la motor, cel putin parerea de pana acum dupa 600 Km!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR