Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum sa ... ?
  • florynv13

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Buna seara! Imi poate spune cineva daca este normal sa fie apa in clapeta de acceleratie la opel vectra b !? Daca nu, de ce este, atunci? Multumesc!
  • szian

  • Mesaje scrise: 1,173
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2010

  • Mesaj Privat
clar nu este normal, din benzina e apa. de unde alimentezi?
  • florynv13

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2012

  • Mesaj Privat
De la Petrom in tot timpul. Cam multa era, si de aceea, oare, sa fi mers in socuri si la deal, decat, cu a-I-a?
  • danybydy

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1996 z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Salut stiu ca sunt ani de cand ai postat aceSt tutorial, dar am zis totusi sa apelez la tine in speranta ca ma poti ajuta, am uramat pasi pe care tu iai postat, numai ca nu am demontat corpul clapeta si doar am sters atat cat am putut, iar motorasul pas cu pas nu am putut sa-l demontez, intrebarea mea ar fii cum asi potea sa-l dau jos fara a mai demonta galeria? Faza este ca atunci cand sta la relantiu ami intrerupe, ca si cum nu ar mege in toate, iar una dintre bujii am observat ca nu ami lucreaza iar celalte sunt afumate, am schimbat si fisele, bujile si bobina de inductie, dar tot asa se comporta, nu merge motorul rotunt si pedeasupra imi si consuma un pic mai mult am tot citit pe forum se poate sa fie si sonda lamda sau necesita segmentare noua?, parca ar fii batrana dacie , de asta tiam scris in speranta ca ma poti ajuta cu un sfat. MULTIMESC.
STIMA....!
  • florynv13

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Motorasul relanti e prins cu doua suruburi si se da jos fara a demonta galeria. La mine a fost bobina. Nu mai dadea curent cum trebuie pe doua fise, mergea in doua pistoane. Daca ar fi sonda, ar trebui sa dea eroare pe tester. Trebuie verificate toate cu mare grija, apoi te duci catre segmentare.
Skip ads

  1. Home
  2. Cum sa ... ?

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR