Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • ney

  • Mesaje scrise: 966
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
salut!
Am achizitionat o corsa D 60.000km! la pornire cheia agata putin, si am zis dupa o jumatate de an sa ung contactul pentru o rasucire mai usoara
In urma ungerii ,contactul sa blocat definitiv! mentionez ca intai l-am spalat cu spray si dupa aceea l-am uns tot cu spray!
Una peste alta m-am apucat de desfacut volanul dupa zeci de incercari de a mai rasuci cheia, a mai mers odata si asa am lasat-o,(cu contactul pus , dupa ce am scos borna), asta fiinnecesar pt a desface suruburile carcasei de sub volan.
Volanul se scoate usor daca ai o surubelnita si un torx! surubelnita trebuie sa fie scurta, ca sa nu lovesti in ceasurile de bord (mai bine le dati jos, 3 surub si o mufa) si tanand de airbag la tine ,rasucesti volanul la 90 grade din drept si gasiti o gaura(idem si in partea cealalta)In aceasta gaura se afla siguranta

aceasta trebuie trasa in jos
se scot mufele de la airbag tragandu-se sigurantele intai, mufa de la clacson. TOATE DUPA AIRBAG! nu din bord!
se desface surub volan, se scoate volanul care este pus la semn jos! cu grija la siguranta de langa mufe, care trebuie scoasa inainte


Acum se vede asta

desfaceti cele 3 suruburi de prindere din spate si scoateti mufele
indepartati blocul de semnalizare cu stergatoare
desfaceti surubul din stanga, largiti un pic si scoateti ansamblul contact cu cheia in pozitia" deblocat volan"
Acest ansamblu trebuie desfacut din cele patru nbolturi de 2 mm cu un burghiu de 4 mm adancime 2-3 mm
in momentul desprinderii cheia trebuie sa fie pe pozitia 0
ati ramas cu butucul in mana!
rasuciti cele doua gaurele spre stanga cum va uitati la el,
indepartati aceasta piesa de centrare
pe partea laterala exista o gaura patrata pe unde o sa vedeti o spira de arc
apasati pe ea usor concomitent cu cheia in pozitia accesorii sau contact si iese butucul
fiti fara grija cateii nu sar singuri
acesta e problema
atunci cand cheia se afla in butuc niciunul din catei nu trebuie sa se afle peste diametrul butucului!
la ras e f bine
pititi cu o pila de unghii sau daca ii scoateti impingand pe partea cealalta, cu smirghel pana sunt la ras cand cheia se afla in butuc!
verificatii pe toti nu numai pe cei ce agata!
spalati cu ceva si ungeti si montati inapoi
in locul bolturilor am pus agarici de plastic ca la capace,sa tina cele doua parti imbinate, dupa ce am dat ceva gaurele de fixare!
nu am foto!sorry!
contactul costa:
450ron butuc si 750ron ansamblu!
atatia bani nu le dadeam!
bafta!
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR