Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Service-uri
  • vlad-OPC

  • Mesaje scrise: 1,080
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Cineva stie ceva despre service-ul K9 , de la vitan ? in spate la Rin Hotel ? am o masina de la servici la care trebuie schimbat ceva marunt. Pareri ?
Skip ads

  • ghibirdic.sorin

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Buna seara,

as dori si eu niste sfaturi, pareri, sugestii, orice m-ar putea ajuta.
am un vectra c Z30DT automat , 2007, 96800Km, de vreo 2-3 saptamani a inceput sa suiere ceva la motor, sper sa nu fiu eu nebun dar asa se aude.
cand accelerez de la 3000rpm in sus suiera ceva groaznic, ma termina psihic.
am incercat si cu masina pe liber si la fel se aude.
Am fost la service, mi-au spus ca nu am nici un furtun spart dar ca turbina are un joc mic in ax.
In acelasi timp am senzatia ca nu mai trage la fel de bine iar consumul este destul de mare peste 15% in oras.
As mai dori o parere, unde sa merg sa imi mai verifice cineva tot inainte de a da 800 euro pe o turbina noua..
Tin sa mentionez ca sunt din Rm. Valcea
Va multumesc
  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,062
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Citeam subiectul "Service-uri de evitat" si am ajuns la subiectul "Service recomandat" si as vrea sa-mi spun si eu parerea legata de service-ul lui maiandrei, un service unde eu personal mi-am rezolvat problemele. Am si recomandat, pe forum, acest service pentru ca, in Bucuresti mi s-a parut un service unde ai sanse mai mari decat in alte service-uri sa-ti repari masina, binenteles daca esti posesor de Opel, nu-mi dau cu parerea aici despre tarife, asta este o chestie care tine de fiecare sa judece daca ii convine sau nu raportul pret/calitate oferit. Eu, mi-am schimbat acum cateva luni una dintre sondele lambda de pe masina, piesa a fost cumparata de le service-ul lui maiandrei unde a fost si diagnosticata defecta si apoi schimbata, ulterior am observat ca am avut o eroare de la sonda, mi-am facut programare, intre timp pana sa ajung la programarea facuta eroarea a disparut, cu toate astea am mers la programare, maiandrei a pus testerul pe masina, mi-a aratat, explicat si eu am inteles ca nu sunt probleme, in plus mi s-a explicat ca orice problema care tine de sonda si garantia oferita se va rezolva,din punctul meu de vedere am fost tratat foarte ok. In alta ordine de idei, apropo de faptul ca nu toata lumea este multumita de acest service, acest lucru este inevitabil, am lucrat si eu in comert, am interactionat cu oameni avand aceasta meserie si este imposibil sa-i multumesti pe toti si fara suparare, unii oameni au pretentia de a fi serviti ca in "vest", vezi doamne acolo am auzit noi cei din "est" ca este mai bine, insa, atitudinea lor, felul de a se exprima, modul in care cer ca problema sa le fie rezolvata, este una care lasa mult de dorit fata de cel care poate face multe eforturi pentru a oferi un serviciu. Sper ca mesajul meu sa nu fie considerat o oda adusa unora de pe forum, am observat si eu stand la rand pentru a-mi rezolva treburile unele lucruri pe care in locul lui maiandrei le-as fi schimbat insa, eu nu sunt in locul lui si nu este treaba mea sa rezolv, eu, ca si client, am fost tratat corespunzator si asta este ceea ce conteaza pentru mine si din acest motiv voi continua sa apelez la maiandrei ca si client.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
sorine, joc mic in ax inseamna, de obicei, uzura la ceva bucsa. Poate merita sa incerci o reconditionare...
Skip ads

  • ghibirdic.sorin

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Te rog sa ma crezi ca as face orice, ideea este ca nu gasesc mesteri buni, sa vada masina si sa spuna clar asta e buba asta trebuie facut. Pt ca aici la vl nu ai frate unde sa te duci. Avem opel, am fost la ei , nu stiu nimic, nu au oameni...
  • alinPetrica

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Un service foarte bun in Bucuresti este Autozone-rs. Pentru mine au facut totul ca la carte.
  • thejoker

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Salutare. Am fost la Service EDS Opel Service in urma cu cateva zile, cu programarea de rigoare. Operatiunea a constat in schimbarea unor bucse, flanse amortizoare, etc. Parere personala: mecanici de treaba, un service curat, promptitudine, preturi decente. A fost prima data cand m-am dus in acest service, la recomandarea unui prieten - membru ClubOpel si sunt hotarat sa revin in cazul in care voi mai avea probleme cu masina. Tin sa mentionez ca nu am cunoscut in prealabil nici o persoana din aceasta unitate. Nu vreau sa le fac reclama, ci doar sa precizez ca este un service in concordanta cu asteptarile mele ( si sunt o persoana pretentioasa cand e vorba de masina personala). In concluzie, recomand EDS Opel. Va doresc tuturor un Paste fericit. Respect.
  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Salutare.
Ieri am mers la EDS Opel Service, pentru revizia periodica (ulei + cele 4 filtre) inlocuire distributie (curea distributie, role) si inlocuire curea accesorii. Operatiunea a decurs ca la carte eu sunt super multumit de cum lucreaza echipa lui Maiandrei, pe care il FELICIT.
Pe parcursul operatiuni a mai aparut o problema, adica rola intinzatoare de la cureaua de accesorii avea joc si huruia, a venit mecanicul ("Speedy") politicos si ma informat de problema, am fost de acord cu inlocuirea piesei.
Spre uimirea mea cureaua de distributie era originala, adica cureaua masini cu care a plecat din fabrica (inscriptionata ISUZU / Made in Japan) asta in situatia in care in anul 2007 am mers la reprezentanta Opel unde am platit o caciula de bani pentru aceleeasi operatiuni pe care le-am facut ieri la EDS .
Opel = 2.336 ron cf. factura 01.10.2007 (Euro BNR 3.3515) aici nu sa schimbat cureaua de accesorii (au zis ca nu este cazul cureaua este buna)
EDS = 1630 ron cf. factura 12.04.2012 (aici sa schimbat cureaua de accesorii, si acel intinzator curea accesorii care a costat doar el 464 ron) (Euro BNR 4.3741)
Diferenta se vede de la distanta.

Mentionez ca nu este prima data cand merg la EDS sunt un client de ~5ani si niciodata nu am plecat nemultumit si nu am mers doar pt operatiuni usoare (ex. schimb ulei, filtre, placute) sa curatat admisia (2010) operatiune destul de migaloasa, schimbat chit ambreaj, volanta, rulment (2011) operatiune destul de grea, parerea mea, la cat sa demontat de pe masina am avut senzatia ca o sa ramana o sacose de piese, dar totul a fost pus cu rabdare la loc de "nea Nelu" si masina merge foarte bine.

Eu ma declar super multumit de cum lucreaza echipa lui Maiandrei si voi merge tot cu EDS-ul in continuare. Am fost si client Opel si am dat doar un ex. mai sus.
Cum spune si colegul "thejoker" mai sus nu am cunoscut in prealabil nici o persoana din aceasta unitate si nu am nici un grad de rudenie cu nimeni din service.
In concluzie, recomand Service EDS Opel.
Va doresc un PASTE FERICIT tuturor, si multi multi Km fara probleme
Skip ads

  • norishor

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Salutare natiune !
Incep povestea prin a spune: Am fost la EDS! Este singurul service din Bucuresti care m-a atras in urma feedback-ului de pe forum si primului contact (telefonic) cu cei de acolo.
Se spune ca satisfactia clientului este egala cu diferenta dintre asteptarile lui si ceea ce primeste in realitate. Despre aceasta satisfactie am sa vorbesc la sfarsitul povestii (pt cei care nu or sa adoarma pana atunci)
Totul a inceput cu "nebunia" mea de a schimba amortizoarele fata / spate, deoarece masina pe care o conduc de aproape 1 an jumatate si 80.000+ km (in total are 156.8xx) , o simteam barcutã. Masina apartine socrului si cum noi am ramas fara masina in urma unui accident, ne-a imprumutat-o pana o rezolvam pe a noastra. Zis si facut ... m-am pus pe cautat amortizoare si am dat peste serviceopel.ro unde am gasit niste preturi de bun simt pentru piesele cautate. Le adaug in "cos" si trimit o cerere de oferta. La putin timp sunt sunat, mi se confirma preturile (in mare parte - deoarece existau mici diferente nederanjante) si imi fac programare dupa sarbatori (mai precis Miercuri 18.04.2012) pt. a le monta (pretul manoperei fiind de asemenea unul real chiar cu o reducere din partea lor fiind inscris pe forum). Si de aici incepe sa se cladeasca acea satisfactie de vorbeam mai devreme ... Primul "hop" de care m-am lovit a fost chiar o colectie... O colectie de hopuri deoarece drumul de la intrare pana la ei zici ca a facut razboiul. Daca nu aveai pana atunci probleme cu amortizoarele, dupa ce ajungi la capatul drumului sunt sanse sa ai Smile Dar, nu este neaparat vina lor. Ma gandeam ca daca sunt mai multe firme acolo, ar putea pune "mana de la mana si sa ia pe datorie" macar niste pietris daca nu un asfalt cat. II cum se mai "planteaza" pe ulitele satelor. Ajuns in fata service-ului la ora stabilita +/- 1 minut (sunt destul de punctual) sunt preluat foarte amabil de catre Mada la receptie, iar masina este intro-bagata in hala la 2-3 minute dupa predarea cheii. Programarea era pentru ora 16, masina a intrat in hala la ora 16:05 - 16:07 dupa care ... Liniste si pace. In jur de 16:40 se apropie un baiat de acolo (imi cer scuze ca nu retin numele) si se apuca de treaba. Nu intreb de ce a durat atat mai ales ca observ pe o hartiuta lipita cu un magnet de stalpul elevatorului cum ca masina mea era programata la 16:30 ( ?!?) .. Mi-am zis ca asa o fi pe aici si cu asta basta. Din cateva miscari de genul "pac! pac!" imi da o veste trista: "aveti un arc rupt" .. OOPS! Serios ?! ... Trist dar adevarat. Tipul mi s-a parut un guru al arcurilor si simpatic pe deasupra. Pai ... merg montate amortizoarele asa si sa schimb ulterior arcurile ? (intrebare de om idiot <- EU). Tehnic ? Da! Practic.. nu recomandam! (Dooh!) doar ca nici psihic si nici financiar nu eram pregatit si speram la o minune. Asa ca ... s-au dus dracu` pantofii sotiei (pe care urma sa ii cumpar) si mi-am comandat arcuri doar ca .. nu veneau in aceeasi zi fiind si o ora inaintata. Asta e ... Reprogramare pentru Vineri la aceeasi ora. In tot timpul acesta amabilitatea OAMENILOR de acolo era la ea acasa ... Am uitat si de arcuri si de gropi si de pantofi si de hranit porcusorul de guineea... (inca traieste, e bine).
Vineri ma intorc cu drag mai ales ca ma durea nitel spatele si stiam prin ce gropi voi trece = masaj aproape moca.
De data aceasta lucrurile se succed cu o viteza crescuta: Dau cheia, imi iau masina, se baga masina in hala si in max 10 minute, "nea Nelu" sper ca am retinut corect, se apuca de treaba. Vin arcurile, amortizoarele, flansele si rulmentii .. Cutii frumoase, unele mari, altele mici, toate sigilate! Numai ca ... nici nu se apuca dansul de treaba ca este intrerupt si chemat sa se uite la o alta masina care dupa nasul meu nu avea programare. Un 5 minute mi se par ok, sa arunce o privire si sa dea o indicatie sau ceva, nimic damnabil, dar cand cele 5 minute se fac vreo 10-15 ... Nu mai mi se pare ok, asa ca am indraznit (si imi cer scuze public daca a deranjat in vreun fel) sa apelez la unul din baietii de acolo si sa ii atrag atentia cu privire la acest aspect. Masurile au fost luate la secunda 2, dl. Nelu revenind la masina mea si terminandu-si treaba intr-un mod absolut exemplar. Eu sunt de principiul: am o programare .. vin la ora fixa dupa ceas elvetian, apai hai sa facem treaba. Nu ma deranjeaza sa fiu chemat peste 2 saptamani, dar cand am venit... Am venit. Deci singurul feedback constructiv pe care il pot da celor de la EDS este: punctualitate. Un pic mai multa nu strica. In rest ? ... M-am simtit foarte bine. Oameni care lasa grijile zilnice la intrarea in service, oameni care stiu sa comunice cu clientii, oameni care isi gasesc puterea de a zambi .... intr-un cuvant: OAMENI. Ma voi intoarce cu placere la ei cat de curand sa imi schimb si "pe spate" amortizoarele si arcurile.
Satisfacut ? Cu siguranta ! Micile "neplaceri" au fost trecute cu vederea mai ales ca din 2001 (de cand conduc) pana acum, aceste mici "bube" se petrec in toate service-urile. Este normal ? NU! Totusi, sunt convins ca "maiandrei" asa cum il observ pe forum si il citesc cu placere in interventiile peste care am dat, este "altfel" si din cauza aceasta el si echipa lui pot face diferenta pe piata service-urilor din Bucuresti (cel putin).
Concluzia? Este evidenta: EDS Service merita atentia noastra si inca un post pozitiv la catergoria "Service recomandat in Bucuresti"

Gata ... s-a terminat Smile
Multumesc celor care nu au adormit si imi cer scuze celor care au dat cu capul de tastatura din cauza postului prea lung.
Drumuri bune si carburant ieftin ! Smile
  • emil837

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Eu va pot spune ca am un opel corsa 1000cm. Acum 2ani mi sa blocat motorul, am cautat la fff multe service cam cat ma costa reparatia, am cerut si nota de constatare la cateva peste 2000Euro, nici nu sau uitat bine si gata daca e blocat e de rau imi ziceau. Norocul meu cu o cunostinta care stia un mecanic foarte bun dupa parerea mea. Am inteles ca nu se duce oricine cu masina ca este foarte aglomerat, infine la sunat si mam dus binenteles neincrezator si ma asteptam la aceeasi raspuns(binenteles platforma bani/ultima incercare si ai dadeam foc). Ajung acolo si dau sa ai explic la care ami zice lasama sa ma uit, zic ok. Se uita intra pina in curte ia o cheie mare o pune in fata la motor misca de ia se deblocheaza motoru(surpriza). La care imi zice sau rupt dintii la electromotor si a blocat nu stiu ce pe acolo, nepricepinduma l-am intrebat cam cat ma costa un RK complect cu planetara dreapta(imi trosnea) si alte lucruri. La care am ramas surprins (mi-a zis ca trebuie alt electromotor) masina avea 240000. La care el imi raspunde cu planetara, electromotor nou si motoru reparat complect+manopera 800 euro. Singura problema a fost ca a durat cam 2 saptamini. Am facut 55000 pana acum si in afara de reviziile care ma duc sa le fac la el nu mi sa mai stricat nimic.

Asta e patania mea cu service autorizate
  • Artok

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Salut,

Povestea urmatoare, nu este doar o poveste, ci s-a intamplat cu adevarat, in Bucuresti la service-ul EDS.

Ca sa se stie despre cine este vorba, B57LZO, Opel Astra 1.7 DTI, 246.000 KM.

Rolul acestui post este de a impartasi cu voi mai multe experiente cu EDS, precum si gandurile mele despre acestea. De aici, fiecare intelege ce vrea.

Marturisesc de la bun inceput ca datele cu exactitate nu le am la acest moment (vorbesc aici despre sumele concrete, piesele inlocuite concret, inregistrari vocale, etc...), desi unele dintre acestea pot fi procurate. Nefiind vorba aici despre o instanta de judecata, sau de vreo plangere oficiala, eu sper sa fie suficiente amanuntele oferite.

De asemenea, marturisesc ca nu am nicio tangenta cu mecanica auto, si sincer nici nu vreau sa am, pentru ca eu imi castig existenta facand alte lucruri, si prefer sa fiu bun la acestea din urma. Sa-i lasam pe meseriasi sa-si faca meseria, a fost dintotdeauna parerea mea.

Asadar povestea Opel-ului meu incepe prin Decembrie'11 atunci cand am primit cadou un Opel Astra G, cu vreo 245.000 KM si multe probleme. Iata cateva din problemele initiale:
- ambreiajul patina
- franele (discuri si placute) erau uzate
- arcurile pe spate erau care mai de care cu mai multe spire rupte
- pierderi de lichide de toate felurile: antigel, ulei, motorina (si cine mai stie ce alte lichide)
- termoflot

Stiind de la bun inceput o parte din aceste probleme, am zis ca am nevoie de un cunoscator Opel la care trebuie sa apelez. Nu am cautat mult pe acest forum pana am gasit opinii despre service-ul lui Marius Andrei (EDS OPEL). Ceea ce m-a convins de fapt a fost urmatorul anunt postat de Marius pe 25 mai 2011, iata aici exact partea din anunt care m-a convins:

Am nevoie de 3 mecanici cu urmatoarele calitati:
- onestitate
- onestitate
- onestitate
- experienta in service
Experienta in mecanica Opel constituie un avantaj.


Gata, am stiut ca masina trebuie sa mearga la Marius.

Am dus-o pe la sfarsitul lui Decembrie 2011 unde au reparat o gramada din defectiunile masinii. Dintre aceste defectiuni, s-a remarcat o valva de pe pompa de injectie care s-a crapat si pe la care curgea motorina. Intrucat piesa am inteles ca nu se gaseste separat, dar ca se repara, baietii de la EDS au apelat la o cunostiinta care mi-a lipit-o (un amestec de rasini, etc...).

Tin sa precizez faptul ca Dani, cel care a supervizat lucrarile la masina mea, a fost intotdeauna in contact cu mine, spunandu-mi care sunt problemele aparute, care sunt optiunile valabile, care este cel mai bun raport calitate/pret in ceea ce priveste noile piese. Am fost mai mult decat incantat de acest lucru, fapt ce m-a facut sa cred ca am facut o alegere excelenta atunci cand am decis sa merg la EDS, si in sinea mea mi-am spus ca am gasit service-ul care se va ocupa de acum inainte de masina mea. Totusi dupa cum o sa cititi in continuare, lucrurile s-au schimbat putin.

Apropo, operatiile de mai sus au costat aproximativ 7300 RON.

Foarte fericit ca mi-am recuperat masina, eram nerabdator sa merg cu ea. Nu am mentionat faptul ca masina am luat-o intr-o seara, iar a doua zi dis-de-dimineata am dus-o in service. Practic nici nu stiam cum este sa conduci un Opel Astra.

Bucuria de a-mi conduce Opel-ul nu a durat mult intrucat a inceput sa ninga, zdravan. Nu am masurat garda la sol, dar mie masina mi se pare destul de joasa comparativ cu alte modele, asa ca pentru a-i proteja "dedesubturile" am zis, stai parcata pana s-o duce zapada. Ultimul lucru pe care ti-l doresti acum este ca un bolovan sa-ti sparga baia de ulei si cine mai stie ce. Zis si facut.
Dar de iarna asta in Bucuresti, pe stradute am avut parte de multe zile de santuri de gheata+zapada. Daca imi aduc aminte, aproape dupa o luna si jumatate am iesit cu masina la plimbare, intrucat drumurile nu mai reprezentau un asa de mare pericol (desi dupa deszapezirea din Bucuresti, multe cratere au aparut acolo unde nu te asteptai).

La cateva saptamani dupa ce am inceput sa merg cu ea, mi-am zis, ce ar fi sa ma uit, de curiozitate, cum stam cu antigelul. Mare mi-a fost mirarea cand am constatat ca nu prea mai era nimic in vas, desi pozitia acului de pe ceasul de bord care masoara temperatura a fost intotdeauna la mijloc fapt ce nu mi-a indicat vreo problema. Pune mana pe telefon: "- Dani, stii problema cu pierderea antigelului, ei bine, masina pierde in continuare!".

A doua zi, din nou, masina in service-ul EDS.

La a doua vizita am schimbat radiator apa care era cumva ciobit in laterala, vreo doua furtunase plus niste probleme la usa sofer. In total aproximativ 1300 RON.

In total, in aproape 4 luni de zile, din care masina a rulat aproape 1000 KM, am investit ~ 8600 RON.

Am luat masina din nou multumit de cum am fost tratat de Dani si echipa EDS, si mi-am spus, gata, a papat destui banuti, e timpul ca masina mea sa se faca utila!

Si am mers eu linistit cu ea aproape o luna de zile, cand mi-am zis, hai sa verific antigelul. Daca prima data am fost surprins, acum sincer am inceput sa ma enervez pentru ca stiam ca asta inseamna alti bani investiti, alt timp pierdut, alte zile in care masina va sta! Am pus mana pe telefon si l-am sunat pe Dani si i-am spus ca problema cu antigelul persista.

A fost o conversatie telefonica in cursul careia Dani mi-a confirmat ca pe partea de lichid de racire "am schimbat cam tot ce se putea schimba". Sincer raspunsul asta nu mi-a picat deloc bine. Mi s-a parut ca rand pe rand au fost inlocuite toate piesele care ar fi putut duce la pierderea de antigel. Repet, am scris "mi s-a parut". M-am gandit, daca s-au inlocuit piesele cu probleme, cum de pierd in continuare antigel?

In fine, nu sunt mecanic, asa ca le-am dus din nou masina, sa imi spuna ce nu mai este in regula de aceasta data. Pe langa asta, mie mi s-a parut ca masina este cam "lenesa" si solicitat si un test de compresie, si pe langa asta, sa-mi repare si mie scrumiera, care nu mai vrea sa stea inchisa (e un lucru marunt, dar este in continuare un lucru).

De acesta data, persoana cu care am tratat nu a mai fost Dani, ci Mihai. In prima instanta, Mihai mi-a spus urmatoarele:
- "...nu am reusit sa ne dam seama pe unde se pierde antigelul...", intrucat nu se vede nicio pata de antigel
- lipitura la valva de pe pompa de injectie nu a tinut, si se pierde motorina.

Intre timp, am decis sa investighez pe cont propriu problema cu antigelul, si dupa cateva telefoane mai multe persoane mi-au spus ca e posibil ca acest antigel sa ajunga cumva in motor, si sa se duca pe evacuare. Fapt ce sustine lipsa vreunei pete de antigel sub capota/masina.

L-am sunat atunci pe Marius si i-am spus ce a aflat. Acelasi lucru mi l-a spus si el, insa la modul "baietii au facut un test de compresie, care test a iesit cu probleme, si de aici am ajuns la aceasta concluzie". I-am spus lui Marius ca testul de compresie l-am comandat eu, din alte motive, dar nu i-am spus ca mie mi s-a parut ca baietii lui s-au dat batuti.

Mi-a explicat ca pentru a ajunge la radacina acestei probleme e nevoie de facut niste operatii la motor, operatii care in cel mai fericit scenariu m-ar ajunge pe la 1000 RON. Am hotarat de data asta, sa nu mai dau OK-ul pentru aceasta reparatie.

In tot acest timp, problema cu valva persista. Stiind ca lucrarea a fost facuta de ei, deci se afla in garantie am zis hai sa vedem ce putem face. Marius mi-a spus ca valva trebuie inlocuita pentru ca mecanicul (Florin) a facut un test cu o valva de pe o alta masina, si nu se mai pierdea deloc motorina.

Marius mi-a spus ca valva se numeste "Spiel Valve", si ca o gasesc la dezmembrari pe la 150 EUR, sau cu tot cu pompa de injectie la 350 EUR. De asemenea mi-a dat o lista cu nume si numere de telefon ale unor persoane care se ocupa de parcuri de dezmembrari Opel.

Am cautat pe net ce-i cu aceasta "Spiel Valve" unde am constatat ca se numeste "Spill Valve". In fine, ortografie. Am apelat la un amic care are un mic garaj unde face divese operatii, daca poate sa-mi aduca aceasta Spill Valve. Dupa cam o saptamana si ceva, mi s-a spus ca ar fi fost o piesa pe stoc, insa ea a fost vanduta si stocul nu a fost actualizat in soft.

Nestiind de unde sa comand aceasta piesa, mi-am spus trebuie sa caut la dezmembrari. Am telefonat la toata lista pe care Marius mi-a inmanat-o plus la o duzina de numere de telefon pe care le-am gasit pe net, si am reusit sa gasesc aceasta Spill Valve in 3 locuri (ceilalti, care au raspuns, mi-ar fi vandut pompa de injectie cu totul la 350 EUR):
- Bucuresti, la Ilioara - 150 EUR dar am negociat la 550 RON
- Targoviste - 350 RON
- Ploiesti - 500 RON

Miercurea aceasta (09-Mai-2012), am fost la dezmembrari la Ilioara unde am asteptat cam 30 de minute ca Danut (baiatul de acolo) sa termine de discutat cu un alt client. Dupa ce a terminat, a facut un semn la piesa, am convenit ca daca e ceva in neregula vin cu ea inapoi, spunandu-i totodata ca merg cu ea la EDS.

Am luat metroul de la Nicolae Grigorescu pana la Anghel Saligny, unde se afla service-ul EDS. Mandru ca am gasit piesa, le-am prezentat-o lui Marius si lui Florin(mecanicul). Cu zambetul usor ironic pe buze mi-au spus ca piesa pe care am luat-o este altceva, numai Spill Valve nu.
Fiindca era o situatie confuza, am decis sa fac poze cu piesa cu "multiple denumiri".

M-am intors cu metroul la Nicolae Grigorescu, si i-am spus lui Danut, stii, baietii de la EDS mi-au spus ca nu mi-ai dat Spill Valve ci altceva. Contrariat de ce s-a intamplat, Danut a sustinut ca ceea ce mi-a dat se numeste Spill Valve (fapt care este confirmat) dar a vrut totusi sa vada si pozele cu piesa respectiva. Dupa ce i le-am aratat, a stiut exact despre ce piesa este vorba.

Tot pe pompa de injectie, ceva mai bine ascunsa se afla Y33 sau timing valve. Am asteptat aproape 2 ore ca Danut sa dea un motor jos, de pe care sa-mi ia aceasta piesa, care dupa indelung efort s-a constatat ca era defecta. Cu injuraturile de rigoare, mi-a dat banii inapoi pe care i-am platit pe Spill Valve.

Am inceput drumurile la ora 10, si le-am terminat pe la 15. Am petrecut 5 ore, fara niciun rezultat. Mai mult decat atat, Danut a muncit degeaba sa dea Spill Valve-ul jos...

Ma intorc acum la discutia cu Marius cand m-am intors cu Spill Valve. El mi-a spus, cu acelasi zambet usor ironic, ca "in fiecare zi invatam ceva nou".

Inca putin!

Intrucat problema cu valva a ramas, acum ca stiam despre ce e vorba, am zis sa sun din nou la cei care mi-au raspuns afirmativ pentru Spill Valve. Si am gasit-o din nou in Targoviste si in Ploiesti, la acelasi pret, respectiv 350 RON. Am zis Ploiestiul este mai aproape, asa ca dau repede o fuga (in aceiasi Miercuri, 09-Mai-2012). Am luat piesa si am ajuns in Bucuresti pe la 20:30.

Joi, la ora 09:15 eram la EDS si le-am adus Y33 Timing Valve. Am plecat din service cu promisiunea ca voi fi contactat atunci cand sunt vesti.

Tin sa readuc aminte faptul ca masina se afla in atelierul EDS de mai bine de 2 saptamani. Nu stiu cum se stabilesc prioritatile la EDS, insa eu mi-am inchipuit ca e ceva de genul primul venit - primul servit. Daca esti pus in asteptare, atunci cand motivul pentru care esti pus in asteptare dispare, atunci esti tot primul... dar asa ma gandesc eu, precis cum stabilesc baietii de la EDS ordinea, tine doar de ei (lucru normal de altfel). Am vrut sa punctez faptul ca eram destul de nerabdator sa inchei povestea asta.

Voi n-ati fi fost in locul meu? Daca din Decembrie si pana la inceputul lui Mai (aproape 6 luni) masina a stat in service aproape o luna si jumatate + o luna jumatate de inactivitate (zapada), in total 3 luni? Masina a asta mai mult a stat in service, decat s-a mers cu ea. Repet am dus-o in service din prima zi in care am luat-o, eram, de fapt, sunt in continuare dornic sa ajung sa stiu cum se conduce un Opel Astra G, cu un motor (Y17DT) care daca e bine intretinut ajunge si la 1 MIL de KM.

Telefonez Joi seara, si vorbesc cu Mada care imi spune ca din pacate nu are sa-mi nicio veste intrucat baietii au fost foarte ocupati rezolvand alte probleme. Dupa care mi-l da la telefon la Florin (mecanicul) care imi spune ca de fapt s-a ocupat de masinsa, insa si piesa pe care am adus-o este cu probleme.

Se face Vineri(11-Mai-2012), nu am primit niciun telefon pe timpul zilei, asa ca pe la 17:15 sun eu si repet intrebarea "ce vesti aveti despre masina mea?". Am vorbit din nou cu Mada care mi-a repetat acelasi lucru, din ziua precedenta "am fost foarte ocupati". M-am suparat si i-am spus ca stiu ca masina este in garantie, si ca este deja acolo de 2 saptamani, si ca ma asteptam sa se finalizeze o data aceasta vizita. Depasita de situatie, mi l-a dat pe Mihai la telefon.
Mihai probabil nu era pus in tema, l-a strigat pe Florin si l-a intrebat daca masina a fost re-asamblata si daca e gata. Spre fericirirea mea, raspunsul lui Florin, a fost unul afirmativ, asa ca i-am intrebat pana la ce ora pot sa vin sa imi ridic masina, si mi s-a spus 19:00.

Concluzia din paragraful de mai sus, cred ca este evidenta. Daca nu, iata un mic ajutor, "Nu e gata." ... "E gata!"

Pregatit sa imi iau masina, mai stau putin de vorba cu Marius. Mi-a spus ca imi intelege frustrarea. De asemenea mi-a spus si cum de Y33 Timing Valve a ajuns Spill Valve, deoarece baiatul (am uitat numele lui, nu era Florin-Flores) respectiv intotdeauna a numit Y33 ca fiind Spill Valve. Sincer, asteptam si o tentativa de scuze, si nu doar o justificare putin cam neprofesionala (din punctul meu de vedere).

In fine, i-am multumit, si le-am spus ca in ciuda a celor intamplate, am gasit unde sa-mi fac masina, insa as vrea sa pastrez o buna relatie cu EDS pentru a reveni cu viitoarele probleme/intretineri. Marius m-a intrebat daca am fost vreodata tratat necorespunzator, si i-am raspuns ca nu. Si am plecat...

Inca putin, si am terminat relatarea.

Iesind din service si intrand pe bulevard, am constatat ca masina scoate mult fum (albastrui), si dupa 10 minute, in care am tras pe dreapta de 2 ori, ma uitam sa vad daca mai scoate fum atunci cand accelerez, cand am decis sa ma intorc. Problema aceasta nu a aparut niciodata in cele 6 luni de cand am masina. Mai mult decat atat, daca s-ar fi stricat ceva in cele 2 saptamani in care masina a stat in service-ul EDS, ma asteptam sa primesc un telefon in care sa mi se comunice acest lucru. Acestea nu s-au intamplat!

M-am dus la Mihai in birou si i-am explicat ce se intampla. El mi-a spus ca ceea ce se intampla este normal pentru ca antigelul ajunge in motor. Singurele mele argumente, stupide sau nu, erau:
1. masina nu a mai dat aceste semnale
2. daca au constatat problema, de ce nu m-au anuntat?

Dupa ce am vorbit, l-am rugat sa vina cu mine afara si sa se uite la masina. Ce-i drept masina nu mai scoatea fum, vizibil, dar mirosea destul de puternic. Mihai a zis ca el simte miros de ulei. De asemenea a tinut sa-mi precizeze ca a completat ulei, si ca masina consuma mult ulei datorita diferentei de presiune de mai mult de 2 bar, diferente rezultate in urma testului de compresie! Cantitatea de ulei cu care s-a completat nu fost pe fisa de constatare, asadar nu aveam de unde sa stiu lucrul asta.

Intamplator era si Marius afara (desi era ora 8:00 pm), si dupa ce am discutat cu Mihai, am venit la Marius. Punctul lui de vedere este unul solid. Daca cineva cu reputatia lui te intreaba "insinuezi ca am fi facut noi ceva gresit?" stai si te gandesti de doua ori inainte sa mai scoti un cuvant. Ce stiam eu era ca masina vreme de 6 luni nu a scos deloc fum (si nici nu s-a simtit vreun miros puternic de ulei/motorina,etc..) si ca deodata s-a stricat ceva. Nu puteam sa fiu 100% sigur ca nu s-a defectat o piesa intre timp, asa ca pleci de la prezumtia de nevinovatie.

Insa, Marius a tinut sa mai precizeze un lucru, acela ca "nu vreau sa mai repar masini pe gratis". Poate nu astea au fost cuvintele lui exacte (nu obisnuiesc sa inregistrez conversatiile) insa asta mi s-a parut ca am auzit. Am stiut ca acolo s-a incheiat conversatia. Imi pare rau ca nu l-am salutat cand am plecat, nu a fost deloc civilizat din partea mea, insa eram prea nervos ca sa mai spun ceva.

Concluzii:
1. ce s-a intamplat cu scrumiera? Era o problema notata pe fisa de intrare in service, problema de care nu am aflat nimic. Indiferent de importanta/ gravitatea problemei, este tot o problema. => reparatul acelei scrumiere sa fi fost oare "muncit pe gratis"? Probabil ca da, daca e sa compari manopera cu o lucrare gen chip tunning, sau diagnoza sau revizie; insa sunt sigur ca daca ar fi reparat-o, nu ar fi scris 0 RON reparat scrumiera.

2. "am schimbat tot ce se putea schimba" - am inteles ca sunteti cautati, dar ce s-a intamplat cu dorinta rezolvarii problemei, daca a existat vreodata? Chiar nu erati curiosi de ce se pierde antigel? Ma asteptam ca testul de compresie sa fie propus de voi, si nu de mine.

3. acum ca stim care e Spill Valve si care Y33 Timing Valve, i-ati putea suna pe baietii de la Ilioara, si sa va cereti scuze pentru ca i-ati pus sa dea alta piesa jos, decat cea care trebuia.
Cu orele pe care le-am pierdut eu pe drum plus asteptat dat motor jos, si luat piesa, nu va faceti griji, este timp pierdut, si nu-l mai pot recupera. Se mai adauga si o saptamana, timp in care am asteptat sa comand o piesa de care nu aveam nevoie! Dupa o saptamana mi s-a spus ca Spill Valve nu mai este pe stoc, cand de fapt mie imi trebuia Y33 Timing Control Valve.

Apropo, pentru voi, cei de la EDS, dar si pentru clientii vostri si masinile lor, cand faceti referire la o piesa, asigurati-va ca este piesa care trebuie, si nu doar numele pe care o alta persoana il atribuie.

Exclamation
Dupa tot ce s-a intamplat, eu unul nu vreau sa mai merg la EDS, decat daca se defecteaza una din multele piese schimbate de ei. Mai sunt si alti baieti buni, atat in Bucuresti, cat si in imediata apropiere, unde preturile nu sunt de Bucuresti, iar calitatea este poate chiar mai buna.

Si apropo Marius Andrei, dupa cei ~ 8600 RON investiti in masina in aproape 6 luni de zile,la EDS Opel Service, ti se pare ca orice ai face la masina mea, ai face pe gratis? Unde este onestitatea (de anul trecut, din anunt) in lucrul asta?

Exclamation
Rog persoanele numite in acest post, ca atunci cand vad acest mesaj, sa raspunda la el. Este firesc si normal ca cititorii ClubOpel.com sa citeasca ambele variante ale povestii. Poftiti dreptul la replica va rog.

Exclamation
Catre moderatori: daca se considera vreo afirmatie nefondata, rog a ne invita pe mine, pe Marius si colegii lui, la o discutie in care sa lamurim aceste aspecte. Ultimul lucru pe care vreau sa-l fac este sa vin si sa ma "cert" cu EDS pe acest forum. Tot ce am vrut sa fac a fost sa relatez o experienta si sa imi rezerv dreptul de a trage concluzii.

Precum se poate vedea, nu am indemnat pe nimeni la nimic! Am incercat doar sa prezint lucrurile, bune si rele, asa cum le-am resimtit la momentele respective.


Cu bine,
Laurentiu
  • vlad-OPC

  • Mesaje scrise: 1,080
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Salut Laurentiu, este cumva vorba de un Astra G albastru ? care a fost taxi ? sau ma insel ?
Skip ads

  • Artok

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Salut Vlad,

Este vorba despre un fost taxi, dar negru, si inca are colantul galben pe el.

Baietii de la EDS stiu despre ce masina este vorba.

Vorba aia, ieri pe la 20:30 am plecat a doua oara in aceiasi zi de la ei.


Laurentiu
  • MaFia01

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Deci cred ca ar trebui ca cineva sa schimbe numele acestui topic, pentru ca numai despre Service recomandat nu se vorbeste aici.

Ca fapt divers am si eu nevoie sa aflu un service unde pot face o diagnoza de incredere, dar in topicul asta se pare ca nu ai cum sa afli asa ceva.

OFF: Pentru cei care dau pro/contra EDS Opel cred ca ar trebui facut un topic separat, astfel incat cei care chiar doresc sa afle o informatie utila sa o poata gasi usor si fara sa citeasca 4 pagini de posturi total off-topic.
  • pokemone

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2005 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2011

  • Mesaj Privat
thejoker a scris:Salutare. Am fost la Service EDS Opel Service in urma cu cateva zile, cu programarea de rigoare. Operatiunea a constat in schimbarea unor bucse, flanse amortizoare, etc. Parere personala: mecanici de treaba, un service curat, promptitudine, preturi decente. A fost prima data cand m-am dus in acest service, la recomandarea unui prieten - membru ClubOpel si sunt hotarat sa revin in cazul in care voi mai avea probleme cu masina. Tin sa mentionez ca nu am cunoscut in prealabil nici o persoana din aceasta unitate. Nu vreau sa le fac reclama, ci doar sa precizez ca este un service in concordanta cu asteptarile mele ( si sunt o persoana pretentioasa cand e vorba de masina personala). In concluzie, recomand EDS Opel. Va doresc tuturor un Paste fericit. Respect.


salut tuturor
subscriu cu totul pentru aprecierile de mai sus. Si eu am fost la service EDS Opel Service in cateva randuri, pentru revizii, diagnoza si alte cateva mici interventii si sunt pe deplin multu,it, atat pentru calitatea serviciilor cat si pentru preturile practicate. Am avut ocazia sa fac si comparatia cu alte service-uri si m-am decis : voi fi client fidel al acestui service (sper sa nu am nevoie de ei decat pentru interventiile inerente, revizii, schimburi discuri, placute frana s.a.)
  • bvmike

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Salutare,

rog pe cine poate sa-mi recomande un service bun (calitate + pret) in Bucuresti ptr ceva 'retusuri' la un Opel Corsa D.

Am 'reusit' sa-i zgarii portierele dreapta fata + spate si in plus sa-i infund un pic aripa dreapta spate. Deci ar fi de vopsit 2 portiere + ceva tinichigerie la aripa.

Ma intereseaza mai mult ceva din zona Obor / Colentina si eventual un pret estimativ...m-am mutat de curand in Bucuresti si mi-ar prinde bine ajutorul vostru.

Merci,
Mihai
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Artok am tot citit postul tau, nu esti vinovat tu ca ai primit cadou o epava care a facut taxi si cu km fara numar (sa nu crezi ce este in bord), intretinere ioc. Vina a ta a fost ca nu ai cerut o estimare, cati bani ar trebui sa bag in ea, posibil sa mai aiba defecte ascunse, merita sa o fac ?
Vina mai precis greseala zic eu a celor de la EDS sau serviceopel cum vreti sa-i spuneti a fost cea clasica : nu trebuie primita o epava ca nu mai scapi de defecte si toate ti se sparg in cap, din rahat bici nu iese. Ai o groaza de discutii, clientul nu pricepe ca aia nu are treaba cu cealalta si este terminat cu nervii si cu banii.
Ca sfat general :
-verificati bine masina inainte de a da banii pe ea
-nu primiti la depanare epave sau posesori dificili (nu e cazul lui Artok care este un domn dupa ce am citit chiar daca e paralel cu masinile)
  • CristiNistor

  • Mesaje scrise: 267
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Dan Cuciureanu, in afaceri, si mai ales cand vine vorba de prestari servicii, "CLIENTUL ARE INTOTDEAUNA DREPTATE". Asta pentru o relatie sanatoasa.

Artok pare a fi nemultumit de faptul ca a cam pierdut mult timp cauntand piese care nu ii trebuiau, la recomandarea celor de la service, si ca intre angajatii EDS comunicarea este defectuoasa, asta spre nemultumirea lui, a clientului. De asemenea, eticheta "paralel cu masinile", pusa colegului nostru Opelist mi se pare deplasata si nu-si avea rostul. Cu siguranta, dupa experienta expusa, Artouk va gasi un punct de convergenta cu subiectul "masinile", macar prin faptul ca stie ce inseamna Spill Valve.
In rest, mai mult ca sigur ca, cei multumiti de serviciile celor de la EDS vor coplesi numarul celor nemultumiti, semn ca cei de acolo cauta sa isi mentina renumele la cote ridicate.

Eu doresc tuturor drumuri cat mai linistite, si vizite rare si scurte la service.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Paralel cu masinile = trebuia sa o vanda daca se pricepea cat de cat. Nu merita sa bagi aproape 2,000euro in masina care face dupa reparatii 3,500. Daca esti mai dur in explicatii baga la cap...avantaj el.
Piederile de antigel nu au legatura cu ce au facut la masina. Ca ai in continuare de schimbat garnitura chiulasa, teci injectoare, garnituri teci, garnituri injectoare, posibil admisie/evacuare daca sunt rupte e alta poveste pe bani.

Interfata cu clientul e dracu' , unul foloseste termeni tehnici altul e varza. Trebuie explicat pe costuri si tehnica pe 'limba lui' ca poate intelege.
Chestia cu spill si timing e o confuzie curenta, deh asta e cu engleza facuta in afara clasei...masa sa uite o saptamana si in timpul asta sa studieze.
In Marius am incredere ca-l cunosc de cand statea cu un mini-garaj de tabla, ca restul mai gresesc...poate sta el langa fiecare ?
  • Ridick

  • Mesaje scrise: 249
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Recomand EDS Opel Service!
Despre asta e topicul si inca merita recomandarile noastre. Nu sunt perfecti, nu le stiu pe toate, dar incearca sa pastreze o relatie normala intre ei si clientii lor. Probabil ca li se intampla ce se poate intampla oricarei afaceri de succes si trebuie sa-si gandeasca trecerea la urmatorul nivel de progres, dar, din cata am observat, sunt constienti de asta si lucrurile sunt duse in directia cea buna.
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Service-uri

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR