Kmc0smin- Suspendat
- 569 mesaje
- din 02 Feb 2008
- Vectra 2008 Z19DTH
- Bucuresti
Kmc0smin- Mesaje scrise: 569
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2008
- Mesaj Privat
EDS era foarte bun odata , de ceva vreme am auzit unele lucruri mai neplacute despre ei , Radacini sunt buni numai cand ai masina in garantie in rest au preturi extrem de mari si mecanici cam nepriceputi ( a se intelege tineri si fara experienta) , recent am fost la un service pe Mihai Bravu imediat dupa intersectia cu Calea Vitan , vizavi de un Lukoil , are la strada un indicator de bellagio villa , inainte serviceul era specializat pe masini din SUA , dar recent sunt autorizati sa faca orice marca si model , preturi bune , manopera 50 ron ...revizia a fost mult sub radacini si sub eds la pret ( nu mai stiu sa ma uit pe factura) , serviabili , s-au miscat repede , poti sa stai langa masina sa vezi tot, nu e nicio problema. daca se doreste o persoana de contact un pm.
Melchiade
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2009
- Mesaj Privat
Kmc0smin- Suspendat
- 569 mesaje
- din 02 Feb 2008
- Vectra 2008 Z19DTH
- Bucuresti
Kmc0smin- Mesaje scrise: 569
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2008
- Mesaj Privat
Eu nu am fost pe acolo...dar am cunoscuti care au fost si au fost cam pacaliti la pret ...iar treaba cu progrsmare de o sapt la o revizie e mult ..cand pe factura apare o piesa cu un pret mai mare decat cel convenit. Oricum fac ceva treaba buna la.mecanica...la.diagnoza si tech 2 stau f bine cei drept.
- bame
- **
- 366 mesaje
- din 26 Feb 2009
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
bame
- Mesaje scrise: 366
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2009
- Mesaj Privat
- vladutz24
- **
- 419 mesaje
- din 09 Jul 2010
- Astra 2006 Z17DTH
- Bucuresti
vladutz24
- Mesaje scrise: 419
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2010
- Mesaj Privat
- Bryan99
- ****
- 1,147 mesaje
- din 02 Oct 2007
- Astra 2011 A1.7DTJ
- Bucuresti
Bryan99
- Mesaje scrise: 1,147
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A1.7DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2007
- Mesaj Privat
- bame
- **
- 366 mesaje
- din 26 Feb 2009
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
bame
- Mesaje scrise: 366
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2009
- Mesaj Privat
- Bryan99
- ****
- 1,147 mesaje
- din 02 Oct 2007
- Astra 2011 A1.7DTJ
- Bucuresti
Bryan99
- Mesaje scrise: 1,147
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A1.7DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2007
- Mesaj Privat
ADI.
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2012
- Mesaj Privat
Melchiade
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2009
- Mesaj Privat
bame a scris:M-am uitat si nu am vazut tariful orar. Sunt doar cateva preturi pentru cele mai solicitate 3-4 operatiuni (activare bc, update sw, constatare generala) care nu sunt relevante.
la 01.06.2012 era 75 lei + TVA... Vineri ajung din nou la ei sa-mi schimbe pompa de apa... ca idee, pompa de la Hepu, pentru Corsa C - 1.3 diesel, este 288 lei + 150 lei manopera, schimbat antigel intre 60-70 lei (nu am retinut exact valoarea)... mie mi se par ok preturile.
Asa cum am mai spus si in alta postare, consider un minus inexistenta unor tarife de manopera "standardizate"... insa, inainte de a face o programare intreb care-i costul fiecarei componente a pretului final.
In ceea ce priveste timpul de o saptamana pentru programarea unei revizii (eu azi am facut programarea pentru Vineri 29.07... atunci sunt liber)... fie lucreaza foarte incet, fie au foarte multe solicitari... eu merg pe ce-a de-a doua varianta....
Tiaz- Suspendat
- 1,069 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,069
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
ca idee, pompa de la Hepu, pentru Corsa C - 1.3 diesel, este 288 lei + 150 lei manopera, schimbat antigel intre 60-70 lei (nu am retinut exact valoarea)... mie mi se par ok preturile.
Tot ca idee, recent, un prieten de-al meu la un motor X 20 XEV a platit manopera pentru inlocuire distributie+pompa de apa si antigel+inlocuire simeringuri de supape+garnitura de chiulasa 400 ron. Asadar, suma de 220 ron echivalentul a aproximativ 3 ore de manopera platita de tine, mi se pare exagerat de mare pentru desfiletarea a trei suruburi si schimbarea lichidului antigel care teoretic se face automat atunci cand schimbi pompa! .
- vladutz24
- **
- 419 mesaje
- din 09 Jul 2010
- Astra 2006 Z17DTH
- Bucuresti
vladutz24
- Mesaje scrise: 419
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2010
- Mesaj Privat
Astea sunt preturile. Daca nu esti de acord cu ele poti apela cu (sau fara) incredere la orice alt service.
Daca ai fi citit ce scrie cu BOLD in primul post de AICI ai fi inteles.
Daca ai fi citit ce scrie cu BOLD in primul post de AICI ai fi inteles.
- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Tiaz, 60-70 lei sunt antigel + apa (lichidele).
Stim cu totii care e de fapt problema ta: voiai sa ti se schimbe EGR-ul pe garantie cand era suficienta curatarea de funingine. In minutul ala "pretios" al meu, ti-am explicat o serie de lucruri pe care mi le-ai confirmat abia dupa un an, intr-un mesaj anterior. Felicitari!
Stim cu totii care e de fapt problema ta: voiai sa ti se schimbe EGR-ul pe garantie cand era suficienta curatarea de funingine. In minutul ala "pretios" al meu, ti-am explicat o serie de lucruri pe care mi le-ai confirmat abia dupa un an, intr-un mesaj anterior. Felicitari!
Tiaz- Suspendat
- 1,069 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,069
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
@maiandrei,
Problema mea, teoretic pana la data cand am postat, a fost in egala masura si a ta. In incercarea de a te scuza ai spus ca mi-ai propus o curatare a egr-ului, lucru pe care eu l-as fi refuzat. Vreau sa stie toata lumea ca aceasta propunere n-a fost facuta NICIODATA si daca ai fi facut-o a-si fi refuzat-o categoric. De ce?
Pentru ca atunci cand am venit prima oara cu masina in service si mi-ai spus ca ar fi EGR-ul defect, ca nu lucreaza corespunzator el neincadrandu-se in parametrii de lucru normali, la sugestia mea de a-l curata mi-ai spus categoric,, ca tu nu agrezi acest gen de operatiune, ca exista riscul ca dupa 1 luna sau 6 sa revina problema si ca imi recomanzi numai inlocuirea lui''. Mi se pare absolut ,, ONEST'' ca o piesa aflata in garantie, cumparata si montata in service agreat RAR, sa beneficieze de aceasta, constatarea defectului facandu-se chiar de catre tine. Uite ce scrie la tine pe site:,,In cazul lipsei conformitatii, viciilor ascunse ale produsului in termenul de garantie prevazut prin prezentul certificat, cumparatorul va depune produsul reclamat in ambalajul original la orice punct de lucru al vanzatorului sau la locul de unde a cumparat, insotit de documentele de mai jos:
•Copie factura sau bon fiscal,
•Copie dupa certificatul de inmatriculare al autovehiculului sau cartea de identitate,
•Dovada montarii pieselor intr-un service autorizat RAR (deviz de montaj) si documentele fiscale aferente,
•Nota de constatare intocmita de persoana care a analizat cazul,
•Masuratori prin care se dovedeste defectiunea.
Reclamatia depusa de cumparator va fi analizata in termen de 10 zile lucratoare de la data receptiei produselor
reclamate la sediul vanzatorului, insotita de toate documentele enumerate mai sus.
Cumparatorul va primi un raspuns in scris la fiecare reclamatie in termenul de 10 zile lucratoare indicat in aliniatul precedent. In cazul in care reclamatia a fost justificata, vanzatorul se obliga la
repararea/inlocuirea produsului in termen de 15 zile calculate de la data trimiterii raspunsului de catre vanzator. In cazul in care reclamatia a fost nejustificata, cheltuielile vor fi suportate de cumparator. In cazuri speciale cand partile nu ajung la un consens cu privire la reclamatia de garantie, partile vor trimite piesele in cauza pentru analiza la un specialist in domeniu. Rezultatele analizei vor fi considerate obligatorii atat pentru vanzator cat si pentru cumparator. Cheltuielile ocazionate de efectuarea analizei vor fi suportate de partea in culpa.''
Una peste alta raman la parerea initila, si anume ca pretul pentru manopera prestata colegului de mai sus este mare si nu are absolut nici o legatura cu problema mea. Este dreptul meu de a avea o parere, iar forumurile sunt locuri publice prin care oamenii dezbat ideii si formuleaza opinii.
@alexya42, daca dai un search pe un motor de cautare ,, service opel bucuresti'' nu vei gasi pe siteul oficial al firmei - seviceopel.ro- ,,Nu vom sustine niciodata ca suntem cei mai ieftini, insa tindem sa devenim cei mai buni.'' E bine totusi de stiut pe viitor.
Multumesc pentru felicitari
Problema mea, teoretic pana la data cand am postat, a fost in egala masura si a ta. In incercarea de a te scuza ai spus ca mi-ai propus o curatare a egr-ului, lucru pe care eu l-as fi refuzat. Vreau sa stie toata lumea ca aceasta propunere n-a fost facuta NICIODATA si daca ai fi facut-o a-si fi refuzat-o categoric. De ce?
Pentru ca atunci cand am venit prima oara cu masina in service si mi-ai spus ca ar fi EGR-ul defect, ca nu lucreaza corespunzator el neincadrandu-se in parametrii de lucru normali, la sugestia mea de a-l curata mi-ai spus categoric,, ca tu nu agrezi acest gen de operatiune, ca exista riscul ca dupa 1 luna sau 6 sa revina problema si ca imi recomanzi numai inlocuirea lui''. Mi se pare absolut ,, ONEST'' ca o piesa aflata in garantie, cumparata si montata in service agreat RAR, sa beneficieze de aceasta, constatarea defectului facandu-se chiar de catre tine. Uite ce scrie la tine pe site:,,In cazul lipsei conformitatii, viciilor ascunse ale produsului in termenul de garantie prevazut prin prezentul certificat, cumparatorul va depune produsul reclamat in ambalajul original la orice punct de lucru al vanzatorului sau la locul de unde a cumparat, insotit de documentele de mai jos:
•Copie factura sau bon fiscal,
•Copie dupa certificatul de inmatriculare al autovehiculului sau cartea de identitate,
•Dovada montarii pieselor intr-un service autorizat RAR (deviz de montaj) si documentele fiscale aferente,
•Nota de constatare intocmita de persoana care a analizat cazul,
•Masuratori prin care se dovedeste defectiunea.
Reclamatia depusa de cumparator va fi analizata in termen de 10 zile lucratoare de la data receptiei produselor
reclamate la sediul vanzatorului, insotita de toate documentele enumerate mai sus.
Cumparatorul va primi un raspuns in scris la fiecare reclamatie in termenul de 10 zile lucratoare indicat in aliniatul precedent. In cazul in care reclamatia a fost justificata, vanzatorul se obliga la
repararea/inlocuirea produsului in termen de 15 zile calculate de la data trimiterii raspunsului de catre vanzator. In cazul in care reclamatia a fost nejustificata, cheltuielile vor fi suportate de cumparator. In cazuri speciale cand partile nu ajung la un consens cu privire la reclamatia de garantie, partile vor trimite piesele in cauza pentru analiza la un specialist in domeniu. Rezultatele analizei vor fi considerate obligatorii atat pentru vanzator cat si pentru cumparator. Cheltuielile ocazionate de efectuarea analizei vor fi suportate de partea in culpa.''
Una peste alta raman la parerea initila, si anume ca pretul pentru manopera prestata colegului de mai sus este mare si nu are absolut nici o legatura cu problema mea. Este dreptul meu de a avea o parere, iar forumurile sunt locuri publice prin care oamenii dezbat ideii si formuleaza opinii.
@alexya42, daca dai un search pe un motor de cautare ,, service opel bucuresti'' nu vei gasi pe siteul oficial al firmei - seviceopel.ro- ,,Nu vom sustine niciodata ca suntem cei mai ieftini, insa tindem sa devenim cei mai buni.'' E bine totusi de stiut pe viitor.
Multumesc pentru felicitari
- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Tiaz- Suspendat
- 1,069 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,069
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
- bame
- **
- 366 mesaje
- din 26 Feb 2009
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
bame
- Mesaje scrise: 366
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2009
- Mesaj Privat
- vladutz24
- **
- 419 mesaje
- din 09 Jul 2010
- Astra 2006 Z17DTH
- Bucuresti
vladutz24
- Mesaje scrise: 419
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2010
- Mesaj Privat
Tiaz- Suspendat
- 1,069 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,069
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
ma bag si eu la discutie..... de ceva timp, am schimbat la EDS turbina. initial am facut un tester care a costat 80 lei. in urma acestuia am fost reprogramat pt o curtare de turbina. a venit data cu pricina, baiatul(mecanicul) care a desfacut turbina. s.a constata vechea problema de la motoarele de 1,9: galerie evacuare fisurata. fiind data jos a fost si curatata, in final optandu-se cu inlocuirea uneia noi. aceasta operatiune a costat 550 lei din care 400 lei manopera, 100 lei garnitura de la turbina noua, si 50 lei solutii de curatat. in fine....s.a montat turbina noua, masina merge
acum vin cu cateva neclaritati, pe care nu le.am inteles si nu le voi intelege vreodata si anume:
- de ce a trebuit sa platesc eu ca client solutiile de curatare? e primul service la care am fost si am auzit asta. majoritatea fiind incluse in pretul operatiunii.(in cazul meu, acesta fiind de 400 lei)
- din cate stiu eu orice service care executa o lucrare mai delicata ce implica schimbarea unui senzor, turbina, etc...face verificarile de rigoare sa sa vada daca masina intra in parametrii normali de functionare, pt a se putea emite garantie pe lucrarea respectiva. cei de la EDS mi.au solicitat achitarea inca unui tetser care culmea, de la 80 lei ajunsase la 130 lei, ceea ce nu mi s.a parut corect si l.am refuzat. acum vin cu o intrebare adreata lui maiandrei: ce garantie am primit eu pt lucrarea respectiva. de exemplu in momentul de fata poate am dubii la mersul masinii, ce o sa fac? o sa vin acolo si o sa fiu obligat sa platesc o taxa de 130 lei? nu prea cred atata timp cat am primit o factura si o garantie. din cunostintele mele service-ul este obligat sa faca constatari si cercetari atucni cand un client este nemultumit GRATIS.
acum rog restul membrilor formului sa vina si ei cu pareri despre ce am scris mai sus, sau cu pareri despre lucrari efectuate la EDS.
P.S. :
1) tin sa.l laud pe george pt profesionalismul si rabdarea de care a dat dovata. FELICITARI!
2) managementul service-ului strica in mare masura imaginea firmei si priceperea celor care lucreaza acolo
acum vin cu cateva neclaritati, pe care nu le.am inteles si nu le voi intelege vreodata si anume:
- de ce a trebuit sa platesc eu ca client solutiile de curatare? e primul service la care am fost si am auzit asta. majoritatea fiind incluse in pretul operatiunii.(in cazul meu, acesta fiind de 400 lei)
- din cate stiu eu orice service care executa o lucrare mai delicata ce implica schimbarea unui senzor, turbina, etc...face verificarile de rigoare sa sa vada daca masina intra in parametrii normali de functionare, pt a se putea emite garantie pe lucrarea respectiva. cei de la EDS mi.au solicitat achitarea inca unui tetser care culmea, de la 80 lei ajunsase la 130 lei, ceea ce nu mi s.a parut corect si l.am refuzat. acum vin cu o intrebare adreata lui maiandrei: ce garantie am primit eu pt lucrarea respectiva. de exemplu in momentul de fata poate am dubii la mersul masinii, ce o sa fac? o sa vin acolo si o sa fiu obligat sa platesc o taxa de 130 lei? nu prea cred atata timp cat am primit o factura si o garantie. din cunostintele mele service-ul este obligat sa faca constatari si cercetari atucni cand un client este nemultumit GRATIS.
acum rog restul membrilor formului sa vina si ei cu pareri despre ce am scris mai sus, sau cu pareri despre lucrari efectuate la EDS.
P.S. :
1) tin sa.l laud pe george pt profesionalismul si rabdarea de care a dat dovata. FELICITARI!
2) managementul service-ului strica in mare masura imaginea firmei si priceperea celor care lucreaza acolo