Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
din pacate pe la noi legea e interpretata asa cam dupa ureche si fiecare incearca sa gaseasca o portita in favoarea lui, si cum spuneai si tu domni politisti sa nu isi bata prea mult capul i-a gasit vinovati pe aia ca au lovit din spate
intrebarea mea e daca exista cel putin o victima din acest carambol cine era vinovat?

PS
din cate am inteles in urma unei discutii cu un prieten de are ceva rude in Germania acolo in primul an de conducere nu ai voie sa iesi cu masina pe autobanda, poate confirma unu din colegi din Germania?
Skip ads

  • OPTIMUS

  • Mesaje scrise: 922
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Asta nu stiu,poate confirma cineva de acolo.
Dar in codul rutier scrie ca este interzisa oprirea in afara locurilor special amenajate.In caz de forta majora,se scoate maisna pe banda de urgenta.
Tin sa dau dreptate colegului@jgyprime.Cine a fost pe autostrazile din vest a vazut probabil liniutele pe carosabil si indicatoarele asa e OK,asa NU.
E aici la noi nu ar avea nici o semnificare.Cine are pila mai mare,are masina mai puternica ala e boss-ul pe drumuri.
Cat despre politie,e nu se baga la chestiuni complicate.Se scoate cu basma curata,sa se judece intre ei.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
in afara de cele zise mai devreme as putea zice ca semnul de incepator e obligatoriu pentru soferii fara experienta mai ales pentru a fi observati mai usor in trafic si a merge mai prudent in apropierea lor
de obicei incepatorii bruscheaza masina, negociaza altfel curbele...
ganditi-va ca nu se naste nimeni invatat...

la scoala de soferi, in 30 de ore de condus (care paradoxal o ora are 45 de minute), ultimele 3 se pastreaza pentru examinare (care dureaza cam 15-20 de minute), de cele mai multe ori din 45 de minute cat tine o ora de condus se conduce efectiv 30 de minute...
facand un calcul, un incepator are conduse pana in momentul in care da examen aproximativ 16-20 de ore (asta in cel mai bun caz)
eu pun pariu cu oricine ca 99% dintre cei care termina scoala de soferi au probleme cand ies in trafic...
sunt dezorientati, nu se uita dupa semne, vireaza la stanga de pe banda 1 si la dreapta de pe banda 3, etcetcetc...
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
lucio85 a scris:din pacate pe la noi legea e interpretata asa cam dupa ureche si fiecare incearca sa gaseasca o portita in favoarea lui, si cum spuneai si tu domni politisti sa nu isi bata prea mult capul i-a gasit vinovati pe aia ca au lovit din spate
intrebarea mea e daca exista cel putin o victima din acest carambol cine era vinovat?

PS
din cate am inteles in urma unei discutii cu un prieten de are ceva rude in Germania acolo in primul an de conducere nu ai voie sa iesi cu masina pe autobanda, poate confirma unu din colegi din Germania?


la orice politai poti sa-i dai cu flit la recurs cu o expertiza independenta... altfel, ei nu gandesc mai mult de genunchiul broastei, unii nu pot ca au daor 7 clase, altii or fi gandit mai demult, dar fiind in sistem au invatat ca n-au voie, altii asteapta spaga ca sa-si foloseasca creierii, si foarte putini care chiar vor sa-si faca treaba nu sunt lasati de cei din categoriile de mai sus.

Din ce stiu eu, afara se iese cu scoala de soferi pe autostrada... cel putin aici unde sunt eu, asa se face.. dar fereasca Dumnezeu ca in primul an sa faci ceva stupid, ca daca e grav, intra si politaiu care ti-a dat carnetu si instructorul la belele, si daca te prind cu viteza, iti iau carnetu si te trimit inapoi la scoala.
Din ce vazusem la tv germanii aveau scoala pentru Autobahn, care sa-i invete sa fuga pe ea, dar aia te invatau sa fugi cu viteza...
Skip ads

  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
eu cand am terminat scoala stiam sa conduc cat de cat, dar stiam dinainte sa o fac... nu eram zeu si am invatat multe in timp. Cat despre ore, difera de la scoala la scoala... la mine ora de condus chiar dura 1h, poate uneori dura mai putin cand nu mai aveam chef. Ultimele 2 au fost pastrate insa pt examen...

cat despre semnul de incepator... sunt oameni si oameni... eu aveam obiceiu ca prima data cand conduc o masina noua sa-mi pun semn de incepator ca sa ma obisnuiesc cu ea... n-ai idee cati mi-au taiat calea sau mi s-au bagat in fata, caci eu nu aveam tupeu... si cati mari soferi gasesti pe drumuri.... semnul de incepator pentru bizoni reprezinta: ala e prost, hai sa-l fac ca merge incet, da-l in masa ca nu stie, n-are tupeu, daca ma bag in fata lui n-are curaj sa ma impinga...
  • dannyaxy

  • Mesaje scrise: 140
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Sint foarte multe interpretari, citate, pareri in acest topic si as dori sa pun si parerea mea aici.
Semnul de incepator , cum spunea cineva , are o anumita semnificatie . Adica aceea de a mari atentia cind te apropii de un automobil cu acest semn . Asta cred eu este prima reactie pe care as avea-o ( precizez ca sint sofer doar de 2 ani)
Stiu ce sentimente te incearca atunci cind ai semnul in parbriz si cum te gindesti daca ai facut totul cum trebuie ( normal ca asta e doar atunci cind esti constient de situatie si cind incerci sa respecti tot ceea ce ai invatat sau ar fi trebuit sa inveti in scoala). Semnul de incepator nu iti interzice sa circuli pe autostrada .
In lipsa unor probe care sa dovedeasca cu certitudine viteza de deplasare a incepatoarei ,inainte de accident , incepatoarea are dreptul sa circule pe oricare dintre benzi ( excluzind banda de urgenta ).
La incetinire si pina oprire se aprind stopurile unui automobil atentionind astfel ceilalti participanti la trafic . Pentru a opri automobilul este necesar o anumita distanta in functie de viteza de deplasare fapt ce implica aprinderea stopurilor pe toata durata si distanta necesara opriri.
In tot acest timp si pe toata durata efectuari opriri soferii aflati in spatele atutomobilului au fost avertizati de intentia soferului de a opri.
Semnul "!" , stopurile si "Obligaþia reducerii vitezei de circulaþie, pânã la limita evitãrii oricãrui pericol nu se referã la o anumitã limitã de vitezã stabilitã matematic, ci prin aceasta se impune conducãtorilor auto ca, în funcþie de împrejurãrile în care se gãsesc, sã aleagã viteza corespunzãtoare, astfel ca, în orice moment, sã poatã face faþã situaþiilor periculoase care s-ar putea ivi" ,arata ca indiferent de motivul soferitei conducatorii care circulau in urma acesteia nu au respectat in totalitate citeva din regulile de circulatie.
Faptul ca , cumnatul tau era in a patra masina si ca nu a evitat accidentul il face vinovat de producerea acestuia indiferent de motivele soferitei de a frina .
Tot ce am scris aici este o parere personala , este posibil sa ma insel insa eu asa vad lucrurile.
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR