Costy_77
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra X18SE din 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 12 Mar 2011
- Mesaj Privat
Inainte de toate sper ca am postat unde trebuie si sper ca v-oi gasi rezolvare la problemele mele...
De curand am hotarat sa schimb tot ce inseamna lumini interioare la masina mea - Opel Astra F 1993, asa ca dimineata mi-am pregatit trusa de scule ( 3-4 surubelnite, letcon, leduri, fludor, cater...etc) si m-am apucat voiniceste de treaba. Demontarea plasticelor pentru a avea acces la becurile de la climatizare si de la ceasurile de bord a decurs fara probleme - timp estimativ 10 minute; Demontare si extragere ceasuri bord + climatizare + bloc comanda lumini (cel din stanga de langa usa) 20 minute; Schimbat becuri 1 ora; Montare ceasuri bord + bloc lumini + climatizare 15 minute; Montare plastice 10 minute; Admirare capodopera 1 ora Very Happy
Acum vine si partea proasta...sau mai putin frumoasa...si anume: Dupa terminarea si admirarea a tot ce am expus mai sus cand am dat sa pornesc masina am observat ca in momentul in care pun contactul nu se aprind in bord becurile la ulei, la frana de mana (aceasta frind trasa) si nici becul de la sonda asa cum se aprindeau de obicei....imi zic ''contact imperfect la leduri sau mufa la ceasuri ne introdusa bine; Dau la automat si pornesc masina....uimire - se aprinde indicatorul la baterie, turometrul nu merge, indicatoarele de benzina si temperatura nu functioneaza. I-am dat ocol toata ziua, am desfacut totul iar...am schimbat iar ledurile cu becurile normale, am verificat sigurantele, relee, mufe si toate cele dar degeaba.....problemele persista....Am schimbat ceasurile cu unele de la dezmembrari de pe o masina functionala inca si degeaba....Asadar rog pe cei care au ideie sau care s-au lovit de aceasta problema sa nu ezite sa ma contacteze sau sa posteze aici. Multumesc anticipat. 0764360130
De curand am hotarat sa schimb tot ce inseamna lumini interioare la masina mea - Opel Astra F 1993, asa ca dimineata mi-am pregatit trusa de scule ( 3-4 surubelnite, letcon, leduri, fludor, cater...etc) si m-am apucat voiniceste de treaba. Demontarea plasticelor pentru a avea acces la becurile de la climatizare si de la ceasurile de bord a decurs fara probleme - timp estimativ 10 minute; Demontare si extragere ceasuri bord + climatizare + bloc comanda lumini (cel din stanga de langa usa) 20 minute; Schimbat becuri 1 ora; Montare ceasuri bord + bloc lumini + climatizare 15 minute; Montare plastice 10 minute; Admirare capodopera 1 ora Very Happy
Acum vine si partea proasta...sau mai putin frumoasa...si anume: Dupa terminarea si admirarea a tot ce am expus mai sus cand am dat sa pornesc masina am observat ca in momentul in care pun contactul nu se aprind in bord becurile la ulei, la frana de mana (aceasta frind trasa) si nici becul de la sonda asa cum se aprindeau de obicei....imi zic ''contact imperfect la leduri sau mufa la ceasuri ne introdusa bine; Dau la automat si pornesc masina....uimire - se aprinde indicatorul la baterie, turometrul nu merge, indicatoarele de benzina si temperatura nu functioneaza. I-am dat ocol toata ziua, am desfacut totul iar...am schimbat iar ledurile cu becurile normale, am verificat sigurantele, relee, mufe si toate cele dar degeaba.....problemele persista....Am schimbat ceasurile cu unele de la dezmembrari de pe o masina functionala inca si degeaba....Asadar rog pe cei care au ideie sau care s-au lovit de aceasta problema sa nu ezite sa ma contacteze sau sa posteze aici. Multumesc anticipat. 0764360130
- victor_gl
- ****
- 1,108 mesaje
- din 22 Mar 2009
- Locatie: Galati
victor_gl
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: Galati
- Masina: Astra z 1,7 dtl din 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 22 Mar 2009
- Mesaj Privat
Costy_77
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra X18SE din 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 12 Mar 2011
- Mesaj Privat
Costy_77
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra X18SE din 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 12 Mar 2011
- Mesaj Privat
GIonutDan
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 13 Oct 2017
- Mesaj Privat
Buna.Aceeasi problema o am si eu,doar ca eu am schimbat doar contactul ca era defect si tot asa nu se mai aprinde nici un martor la bord.Nu indica temperatura apei,benzina si nu functioneaza turometrul.Am verificat toate sigurantele,releele.Nu stiu care poate fi problema.Mentionez ca este opel astra f model 96 motor 1.6 benzina.Va rog daca poate sa ma ajute cineva.
- bibu16v
- ******
- 4,679 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Locatie: Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 4,679
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra X16XEL din 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
GIonutDan
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 13 Oct 2017
- Mesaj Privat
- bibu16v
- ******
- 4,679 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Locatie: Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 4,679
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra X16XEL din 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
FAanitei
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 01 Mar 2021
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,225 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Locatie: Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,225
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira y20dth din 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
Salut, pune o poza cu releul la care ai probleme.
Probabil ai contacte imperfecte acolo unde infigi releul (s-o fi largit clemele in care intra piciorusele lui) sau releul nu rezista la consum (poate e de amperi mai putini decit trebuie).
Scrie exact ce masina ai - an de fabricatie , model, cod motor.
Probabil ai contacte imperfecte acolo unde infigi releul (s-o fi largit clemele in care intra piciorusele lui) sau releul nu rezista la consum (poate e de amperi mai putini decit trebuie).
Scrie exact ce masina ai - an de fabricatie , model, cod motor.