Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning
  • Valiboy

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salut,
Stie cineva de calitatea filtrelor de aer Dbilas, am cumparat masina cu filtrul modificat si din cate am vazut e cam scump sa- schimb...aprox 200E...stie cineva la cati km se schimba sau daca aveti mai multe informatii despre acesta.
Multumesc!
Skip ads

  • kata_uli

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
salut,
fii mai explicit, ce inseamna ca ai filtrul modificat?
daca ai flowmaster de la dbillas, filru poti sa cumperi de la pipercross de exemplu (prietenii stiu de ce!)
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,136
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Elementul filtrant de la Dbilas e un filtru panel K&N.
partea buna e ca e pozitionat perpendiculat pe fluxul aerului. Partea proasta e ca e destul de mic, jumatate din suprafata filtrului K&N care se pune in cutia masinii si cu siguranta trebuie curatat mai des din motivul asta.

De ce pun prietenii pipercross in loc de K&N?
Filtrele pe baza de spuma (burete) se curata mai greu. Tot cele de bumbac lasa sa treaca mai mult aer si cand sunt curate si cand sunt murdare.
  • kata_uli

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
cristidb, eu unul nu am inteles daca Valiboy are pe masina acum flowmaster dbillas. spun asta pentru ca nu inteleg ce l-ar costa pe el 200 Euro. orice filtru (vorbind de marcile uzuale) nu are cum sa sara de 100 Euro.

discutam separat daca vrei subiectul de ce pipercross pentru ca se refera explicit la cazul meu.
Skip ads

  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,136
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Filtrul costa cu totul 200E. Nu se schimba, se spala si se unge perioric.

http://www.dbilas-dynamic.d...las_eng/index.htm

Which advantages does the flow master sport filter box have in contrast to an open sport filter?

The flow master is a filter box made of aluminium with a K&N filter cartridge. The filter box separates the filter from the environment, so that the engine can not suck in the warm air from the engine compartment. In addition the filter cartridge stands in the air stream, whereby this reaches into the engine almost unbraked.
  • kata_uli

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
multumesc pentru link. eu am instalat pe masina kit flowmaster de la dbillas.
in niciun caz nu se poate asimila denumirea de "flowmaster" cu cea de "filtru".
prin filtru eu inteleg ca e vorba doar de elementul filtrant, iar cand vorbim de flowmaster e un pic mai complicat, in special deoarece kitul complet contine 4 elemente de baza: carcasa filtrului, elementul filtrant, priza de aer si furtunul de racordare dintre carcasa si priza.

din nou, ar fi mai util ca Valiboy sa ne spuna mai clar ce are acum pe masina si ce vrea sa cumpere.
  • Valiboy

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salut,
Deci eu pe masina, cum este pozitionat motorul in stanga lui am instalat ceea ce se vede in imagine.....cand am fost sa-i fac revizia mi-au spus ca filtru de aer tre sa fac comanda la un centru de tunning.......






am gasit mai multe despre piesa aici
http://www.regal-shop.co.uk...T_Air_Intake.html

Dbilas Aluminium Air Box Intake Scoop

Price: £112.33 (Including VAT at 20%)


Calitativ este mai bun decat K&N ?

(masina este cumparata deja modificata din germania si inca incerc sa o descopar)
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,136
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Am pus mai sus link cu site-ul Dbilas. Elementul filtrant e chiar K&N.
Probabil nu face nimic mai mult decat un filtru K&N in cutia masinii.
Aia de la revizie habar nu au. Te duci la un magazin care vinde filtre K&N si cumperi un kit de curatare. E format dintr-o sticluta de detergent si un spray cu ulei rosu. Pulverizezi pe filtru solutie de curatare, lasi 10 minute sa actioneze, clatesti cu apa de la robinet fara presiune mare, de preferat calduta, din partea curata spre partea murdara. Faci operatia asta de cateva ori, pana cand e suficient de curat. Ca nou nu-l mai faci. Dupa asta il lasi sa se usuce natural, eventual pui un ventilator sa bata spre el.
Cand e uscat il ungi cu ulei. NU trebuie foarte mult, doar cat sa aiba toata suprafata culoare rosie. Eu il ung pe ambele parti ca altfel nu il poti unge uniform.
Un kit de curatare e cam 60 RON si ajunge pentru 4 curatari la un filtru mare in cutia originala a masinii cum am eu.
Eu am cumparat luna trecuta de la Augsburg kit de curatare.

NU il spala cu apa cu presiune mare.
NU il sufla cu aer comprimat.
In ambele moduri il distrugi.
Nu il folosi neuns. Fara ulei nu filtreaza.
Foloseste doar kit-ul de la K&N. Nu-l spala cu alt detergent sau benzina sau altceva si nu-l unge cu alt ulei. Uleiul K&N e lipicios si ramane in filtru. Probabil si uleiuril pentru alte filtre sport sunt bune, dar costa la fel de mult, asa ca e preferabil sa se foloseasca cel K&N.

Eu il curat la 10 000km si nu e foarte murdar.
Skip ads

  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,136
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Acum vad ce poza ai pus. Chestia aia e doar teava prin care aerul ajunge la filtru. Aia nu se schimba. Dupa ea trebuie sa fie filtrul de care vorbeam, adica asta:



  • kata_uli

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
daca are priza de aer, ar trebui sa aiba si restul.
totusi, decat sa mergem pe presupuneri, cel mai simplu ar fi sa primim o poza cu tot ansamblul de la Valiboy. Valiboy, ideal ar fi se desfaci si carcasa sa vedem daca elementul filtrant e cel original - k&N (poate intre timp s-au gasit meseriasi care sa ti-l schimbe cu altceva).
daca filtrul e K&N procedezi exact cum ti-a spus cristidb mai sus, cu singura observatie ca 10.000 km e cam mult. eu il curatam cam la 6-7.000.

cristidb, filtrele cu ulei nu se recomanda la turbo (nu am incercat pe propia piele dar am auzit suficiente pareri ca sa nu risc)
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,136
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Pai si care filtre in afara de cele fara hartie sunt fara ulei? Sper ca nu te-ai luat dupa ce scrie pe site la EDS sa pui pipercross neuns.

Probabil ca la tine fiind turbo trage mai mult aer si se murdareste mai repede. Depinde de dimensiunea filtrului si de cilindreea motorului cat de repede trebuie curatat.
Daca nu pui ulei in exces nu pleaca uleiul ala din filtru. Daca torni o cana de ulei pe el, normal ca o sa-l aspire in motor.
  • Valiboy

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2010

  • Mesaj Privat
salut,
multumesc pentru raspunsuri, pot sa pun poze facute la motor cel mai devreme joi sau vinerea viitoare ca momentan nu am masina cu mine, oricum la motor singurul lucru pe care vazusem scris Dbilas era componenta din poza....am uitat sa ma uit si sub capacul de plastic de pe motor.
app...pe masina am motorul z22se
Skip ads

  • kata_uli

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
nu trebuie sa desfaci capacul de la motor.
ia vezi, poza asta iti spune ceva?
  • Valiboy

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2010

  • Mesaj Privat
nope...nu stiu ce a facut germanu de la care am luato dar in stanga la motor este doar ceea ce se vede in poza pusa de mine, fara celelalte componente de la dbilas
  • kata_uli

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
bun, exact asta am banuit cand ti-am pus prima intrebare din subiect.
daca poti, fa o poza a compartimentului motor vazut de zus, fara sa desfaci nimic. vedem atunci ce si cum.
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,136
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
kata_uli ai uns filtrul pipercross sau l-ai pus asa uscat?
  • kata_uli

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
inca nu a fost cazul sa-l curat, deci nu am avut de ce sa-l ung.
oricum, ma pune un pic pe ganduri ogservatia ta si intr-adevar recunosc ca solutia cu flowmater mi s-a parut ok numai dupa ce am vazut comentariul de pe site-ul eds-motorsport cum ca filtrul pipercross nu trebuie decat spalat. am si discutat cu baietii de la eds din germania pe acest subiect si mi-au reconfirmat ca ce au scris e corect.
dbillas insa mi-a dat in scris ca nu au testat solutia cu filtru pipercross..

K&N am avut si eu pe masina anterioara (1.6 16V - 110CP) si s-a comportat excelent chiar si dupa multipe curatari.
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,136
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Pai din ce stiu eu pipercross nu vin unse din fabrica. K&N vin deja unse.
uita-te pe site la pipercross. Scrie negru pe alb ca se spala si se ung si la accesorii gasesti kit de intretinere format din solutie de curatat si ulei.
Si filtrele pe baza de spuma si cele pe baza de bumbac se ung. Altfel filtrarea nu e eficienta. Doar pentru ca nu a venit uns nu inseamna ca se poate folosi asa. Nici Green nu vin unse.

http://www.pipercross.net/p...ters/cleaning.asp
http://www.pipercross.net/f...s_accessories.asp
Eu zic sa dai o fuga la aspad ca parca ei importa pipercross in Romania si sa-ti iei kit de curatare cat mai repede.
  • kata_uli

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
filtrul pipercross este model "dry" . pe instructiuni scrie de uns, dar se refera la curatare. singurul lucru la care ma gandesc inca este daca dupa prima curatare sa-l dau cu uleiul de retentie cat de putin, sau nu.
Repet, EDS mi-a spus sa nu-l dau cu ulei ca stric debitmetrul.
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,136
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Arata-mi si mie un alt filtru pe baza de spuma sau bumbac care se foloseste uscat. Trimite un mail la Pipercross si intreaba daca e ok sa-l folosesti uscat. Mai bine decat producatorul nu stie nimeni.
Filtrul Courtney sport e tot Pipercross. Aia le vand deja unse.
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR