Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • Ionutzcond

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2011

  • Mesaj Privat
da si mie mi se pare solutia eleganta cum ai spus tu, dar sunt multe locuri unde pot aparea probleme si este mult mai complicat. in teorie pare simplu dar experientele mele cu instalatiile electrice la masini mult mai simple decat astra h ma fac sa fiu putin sceptic
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
eu am nevoie de un fir care sa-mi zica "usa sau portbagaj deschis"
pana acum nimeni nu a stiut sa-mi dea aceasta informatie...

caut de ceva timp, pe mai multe forumuri dedicate masinilor (opel sau altele) si nu am gasit nimic relevant, vreun dispozitiv care sa comunice cu magistrana CAN a masinii si sa dea anumite informatii...
  • Ionutzcond

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2011

  • Mesaj Privat
offtopic: firul acela nu l-ai gasit la incuietiori?
pentru astra h as putea sa ma uit in tis2000 dar nu garantez ca va fi usor de gasit pe masina
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
offtopic NU...
daca vii pe la intalniri am sa-ti explic si de ce...
aici totusi se discuta altceva...
Skip ads

  • Ionutzcond

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2011

  • Mesaj Privat
http://www.ebay.com/itm/New...sh=item1c213bc9e0 un indicator de temperatura frumos pentru cine e interesat
  • mulahul

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2008

  • Mesaj Privat
eu am patit-o!
Mergeam pe autostrada si deodata am simtit ca si cum m-ar fi lasat turbo!
Acum imi dau seama dupa ce am citit, ca masina a intrat in safe mod.
Imediat atunci nu mi-sa aprins nimic in bord. Dupa ce am mai mers cca. 800m pentru ca nu aveam unde sa opresc, eram pe autostrada si staim ca la aprox. 2 km aveam un peco, mi.sa aprins martorul de la apa.
Opresc in peco si constat ca nu mai aveam apa. Furtun crapat / pierdut apa/ incins motor.
Noroc ca am oprit repede si asa masina nu a patit nimik....
Totusi era bun un CEAS care sa indice temperatura apei.
  • GL10PEL

  • Mesaje scrise: 782
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2006

  • Mesaj Privat
întrebarea este: daca pierzi apa, cine se mai plimba prin motor ca sa indice cresterea temperaturii?
Probabil ca trebuie sa observi cresterea tempetaturii pe ac pana.se pierde toata apa....oricum, un indicator il vad util atunci cand se blocheaza termistatul pe inchis.
  • Ionutzcond

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2011

  • Mesaj Privat
GL10PEL a scris:întrebarea este: daca pierzi apa, cine se mai plimba prin motor ca sa indice cresterea temperaturii?
Probabil ca trebuie sa observi cresterea tempetaturii pe ac pana.se pierde toata apa....oricum, un indicator il vad util atunci cand se blocheaza termistatul pe inchis.

poti sa iei temperatura si la ulei nu numai la apa. si asa iti dai seama cand ceva nu este in regula
Skip ads

  • Pisboy

  • Mesaje scrise: 705
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Pentru mine ar fi util acel indicator sa stiu daca motorul s-a incalzit indeajuns incat sa nu mai menajez masina la mers.Fac drumuri scurte dimineata pana la servici si chiar daca o las 3 minute inainte sa plec la relanti ,apa e deabia la 20 grade caz in care deabia ma misc ca sa nu fortez un motor rece.Abia pe la 50 de grade incep sa merg mai normal (a nu se citi sport)
Pe la 50 de grade se si simte ca motorul e mai elastic si uleiul s-a incalzit cat de cat.
  • Ionutzcond

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2011

  • Mesaj Privat
am mai gasit ceva interesant si cu putin ajutor de la un electronist cred ca se poate face
  • Ionutzcond

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2011

  • Mesaj Privat
pffff si am gasit ceva genial numai ca ii trebuie mici ajustari, vedeti aici
  • B35VUP

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Legat de temperatura apei la z16xer la mine urca in 10-15 min la 98 si sta cam pe acolo.
Daca merg bara-n bara sau o las in parcare pornita chiar si acum iarna, ajunge la 101, porneste
ventilatorul, o aduce la 98 si tot asa. Va intreb e normal regimul asta 98-101 la acest motor?
Precizez ca am amestec cu antigel iar la verificari, compotul asta rezista la minus 45 de grade.
Ar fi o problema sau nu?
Skip ads

  • Andrei Constantin

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z13CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Daca intri in BC "ascuns" o sa gasesti si temperatura apei. Tine butonul SETINGS APASAT pana se aude un sunet(beep)apoi intra in bc si apasa succesiv pe butonul de bc ,o sa descoperi si alte informatii fata de cele pe care le cunosteai.

Bafta!
  • Ionutzcond

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2011

  • Mesaj Privat
da aici este vorba despre altceva, stie lumea sa intre in meniul ascuns. ai citit tot topicul inainte sa postezi?
  • maya38

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Buna. Am si eu o Astra H care ma tot necajeste. Motorul e Z16XEP. In primul rand vreau sa vad daca am inteles bine...din meniul ascuns, pe ecranul in care arata viteza, in dreapta vitezei este temperatura apei? Daca da, cred ca am o problema, la mine arata pana undeva la 108-109 de grade si nici nu prea scade decat pana pe la 102 asa si urca iar. Am intrebat in cateva locuri, toti vor sa-mi schimbe ba termostat, ba termocupla, ba pompa de apa...si daca mi le-ar schimba degeaba nu m-ar deranja asa tare, dar am intrebat de termostat si e vreo 360 de roni...restul D-zeu stie cat or mai fi. Cum sa-mi dau seama de unde e problema? Dar in termeni usori, va rog, sa inteleg si eu, mecanica mea lasa tare de dorit....masina asta ce m-a facut sa mai invat ceva piese...... in rest...apelam la service si am impresia ca ma cam duc de nas asa....
  • Ionutzcond

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Pai cand motorul e la 100 de grade daca nu porneste ventilatorul si radiatorul mare este fierbinte atunci este termocupla. Daca motorul se incalzeste dar radiatorul este rece atunci termostatul este blocat pe inchis si nu da drumu la lichidul de racire in radiator.incearc sa nu incingi motorul ca risti sa ramai fara el. Nu stiu daca nu ar trebui sa apara ceva si pe tester...
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
in momentul in care temperatura depaseste o anumita valoare (setata de producator) ECU genereaza eroare si aproape garantat ar trebui sa se aprinda un martor in bord sau daca ai orice display in afara de TID ar trebui sa apara si acolo un mesaj de eroare...
racirea motorului este ceva foarte important si nu cred ca vreun producator lasa cu buna vointa temperatura sa creasca aiurea si fara sa apara vreo avertizare ceva...
GL10PEL a scris:întrebarea este: daca pierzi apa, cine se mai plimba prin motor ca sa indice cresterea temperaturii?
Probabil ca trebuie sa observi cresterea tempetaturii pe ac pana.se pierde toata apa....oricum, un indicator il vad util atunci cand se blocheaza termistatul pe inchis.
la orice motor exista neaparat un senzor de temperatura care sa masoare temperatura apei care este in blocul motor si care circula prin acesta...
senzorii de temperatura de pe radiator sau alte furtune (daca exista) cred ca sunt fix 0 barat pentru ca acestia pot indica temperatura eronata (in radiator din cauza termostatului si a ventilatorului apa se poate raci sau ajunge fierbinte doar cand se deschide termostatul)...

cel mai bine ar fi daca ati gasi (si nu stiu daca se gasesc prea usor) un sistem CAN compatibil cu masina care sa fie capabil sa citeasca prin cele 2 fire (CAN-H si CAN-L) informatia necesara si sa o afiseze undeva...
si eu m-am uitat dupa asa ceva pe ebay insa am gasit un singur model SH care costa ceva de genu 150 de lire
probabil s-a vandut pentru ca nu l-am mai gasit cand am vrut sa-l postez aici...
trebuie sa se gaseasca pentru ca am vazut pe cateva masini de anglia puse in stalpul de pe partea soferului cateva indicatoare printre care si presiune de ulei, temperatura ulei, temperatura apa, etc pe opel-uri (si pe G-uri si pe H-uri)
  • george_eu25

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A1.7 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Va mai dau si eu o idee.....Un elm327 prin bluetooth cuplat cu orice are android(telefon,tableta...etc) si exista un program pentru android care va arata toate datele masinii in timp real....Nu mai stiu exact cum ii spune...
  • GL10PEL

  • Mesaje scrise: 782
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Progamul de Android se cheama Torque, dar pot fi si altele. am incercat solutia dar este departe de avantajele unui indicator in bord pentru ca trebuie sa tii telefonul in campul vizual (un suport de telefon rezolva asta), trebuie sa tii tot timpul ecranul si blutooth pornit ceea ce iti suge bateria telefonului, desigur, il poti tine in priza.

Nu este o solutie de zi cu zi pentru ca trebuie de ficare data cand te urci in masina sa pui tel in suport, sa-l bagi in priza, sa pornesti bluetooth si aplicatia, sa astepti sa se conecteze, samd.

jgyprime, am spus pe undeva prin topicul asta ca indicatoarele de montat pe stalp folosesc un senzor propriu de temperatura ce se monteaza pe un furtun de la radiatorul de habitaclu si nu-mi surade ideea. Citirea informatiei din CAN este solutia care ma coafeaza.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
aici ai dreptate
nu stiu exact daca si unde se pun acei senzori insa daca s-ar gasi o solutie de compromis intre un dispozitiv CAN si ceasul de pe stalp cred ca ar fi exact solutia pe care o cautati voi...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR