Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum sa ... ?
  • gabriel88_vl

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Agila 2004 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2008

  • Mesaj Privat
tot legat de EGR mi sa aprins si mie martorul pentru 2-3 minute am oprit si am repornit si nu sa mai aprins. La diagnoza mia aparut EGR.

Am mers in ultimul timp mai incet cu schimbat viteza in 2500-3000 ture si se fumega EGR. Am duso in 5-6000 mii ture si sa rezolvat.

Nici eu nu am simtit nici o schimbare in mersul masinii cand am avut eroarea in bord. Eu zic ca moatoarele estea mai trebuiesc si ele putin forjate din cand in cand pentru bunul mers al motorului.
Skip ads

  • ionut4683

  • Mesaje scrise: 230
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Momentan mai mult de 3000-3500 nu ii dau ca mi-e mila de ea Smile. dupa ce o desfac si vad ce anume e in neregula cu ea dupa aia poate..
astept cu nerabdare sa ii fac o vizita domnului Dan la Iasi sa ma ajute si pe mine cu EGR-ul, sa o stiu fara erori Smile.

inca o chestie, mie mi se aprinde becul doar cand e cald afara si doar daca e motorul cald. cand e rece nu are nici o problema.
  • cosminc2009

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2009

  • Mesaj Privat
ionut4683 a scris:Salutare,
Daca ati avea probleme cu EGR atunci ar trebui sa va apara aprins in bord becul cu "masinuta cu cheita" si va apare si la diagnoza. in acest moment eu am belele cu EGR-ul la un OPEL Corsa 1,3 CDTI (Z13DT). Problema la mine sta in felul urmator: cand e mai cald afara (peste 5-10 grade) merg cu masina, daca spre exemplu am de facut mai multe opriri...si motorul este cald, mi se aprinde in mers beculetu. Daca opresc motorul si il repornesc se stinge, daca mai merg 2-3 minute se aprinde din nou. Am fost cu ea la diagnoza si aparea eroare la EGR....faza e ca atunci cand este rece afara nu am nici o problema, nu se aprinde becul nu nimic, ci DOAR cand e mai cald afara.
cand o sa am ceva bani si timp o sa ma duc cu ea la service si sa o curat sa vedem daca se mai poate folosi....
dar sincer eu nu simt nici o schimbare in mersul motorului cand imi apare eroare la EGR. probabil ca trebuie doar curatata.

sal!
la electrovalva asta , ai ce sa cureti la ea , tinand cont de felul constructiei sale ?
.....
  • ionut4683

  • Mesaje scrise: 230
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2008

  • Mesaj Privat
pai se poate curata, sunt baieti pe forum care au facut chestia asta cu succes
Skip ads

  • departe

  • Mesaje scrise: 793
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Deci..ptr curatare EGR..va trebuiesc 3 garnituri..eu azi le-am comandat..si is max 50 lei noi..toate 3..imi vor veni pe miercuri..dureaza..ca le aduc direct de pe vapor cred;)) si o sa ma apuc de curatat si inlocuit exact cum e in tutorialul de la Agila..ptr motorul Z12XE..asta il am eu..nu e greu..are si poze..Smile)
  • Catalln

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2007

  • Mesaj Privat
EGR functioneaza si la ralanti insa nu la capacitate maxima, de exemplu la mine este prescris undeva la 20% si imi mergea undeva la 19% iar daca cresteam turatia crestea atat valoarea prescrisa cat si cea reala.
Deci EGR functioneaza tot timpul, mai putin la pornire cand e motorul rece.

Principiul e functionare este simplu, un electromagnet (o bobina) in interiorul caruia se afla o tija, functie de tensiunea de alimentare a bobinei aceasta tija este atrasa sau respinsa (0% este in pozitia inchis, 100% este in pozitia deschis la maxim) si un potentiometru care are rolul de a comanda tensiunea de alimentare a bobinei, implicit pozitia tijei.

Deoarece pentru diverse valori ale turatiei sunt prescrise anumite valori ale deschiderii, in cazul in care din diverse motive tija nu mai este in pozitia prescrisa apare (eroare pozitie EGR 1405 in cazul X16XEL Vectra B). Cele mai dese cauze sunt: mersul subturat, consumul de ulei, consumul de benzina.

Acestea sunt concluziile la care am ajuns eu dupa primul check engine aparut, si dupa ce am studiat problema.
Sper sa va fie de ajutor
  • cosminc2009

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Congratulations !
Skip ads

  1. Home
  2. Cum sa ... ?

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR