Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum sa ... ?
  • vicoli

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2004 17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Buna ziua.
Daca am postat aiurea sau mai exista un alt topic identic, rog un moderator sa stearga. M-am gandit ca poate ajuta pe cineva pana sa dea banii pe noi macarale, cum am fost eu sfatuit.
Din pacate nu am facut poze, dar sper sa se inteleaga.
De ~ o saptamana am achizitionat o vectra b(1.8i, 1997).De la achizitionare, avea probleme cu ridicarea/coborarea geamurilor pe fata; mai exact, cand ridicam geamurile, mi le dadea peste cap(le arunca spre fata).
1. Am desfacut capitonajul usii:
- se scoate capacul de plastic din dreptul oglinzii; intalnim un holzsurub in spatele lui;
- cu o surubelnita plata subtire(-), desfacem sita twitter-ului; mai avem un holzsurub acolo;
- cu aceeasi surubelnita scoatem butonul fals/real de pe manerul usii; alt holzsurub;
- manerul de pe usa are o portiune cauciucata. cu atentie se trage de el, pt ca in spate avem un holzsurub;
- sub buzunarul usii mai intalnim 3 holzsuruburi.
La usa soferului am intalnit numai holzsuruburi cu cap cruce(+), in partea dreapta am avut holzsuruburi cu cap torx (de ce oare? Evil or Very Mad )
2. Se scoate cu grija chederul usii, pentru a ne fii mai usor.
3. Pentru ca s-a luat si chederul de pe usa, se ridica cu grija capitonajul si se indeparteaza de pe usa.
- se trage usor de capitonaj pt ca are niste pini; nu trebuie rupti pt ca apoi nu va mai sta capitonajul prins pe usa.
- se scoate mufa de la twitter.
4. Dezlipiti usor, fara a se rupe, protectia de praf de pe interiorul usii.
5. Apoi, coborati si ridicati geamul pana aveti acces la culisa geamului.
6. In cazul meu, un brat al macaralei era putin stramb(pt ca de fiecare data forta comanda), dar si capatul sau(rotund) era scos din bucsa ce culiseaza la baza geamului.
7. Daca bratele macaralei nu sunt scoase din bucsa ce culiseaza la baza geamului, trageti de ele cu atentie pt a le elibera. Apoi scoateti geamul, ridicand de el prin exterior.
8. Verificati daca chederele din usa pe care culiseaza geamul, sunt asezate pe pozitie. ele trebuie sa se continuie cu chederele exterioare.
9. Daca sunt scoase sau asezate neconform, trageti de ele, apoi pozitionate, se imping inauntru.
10. Verificati ca bratele macaralei sa nu fie indoite, apasand pe buton, astfel coborand si ridicand "geamul"; mai exact nu trebuie sa se atinga.
11. Reintroduceti geamul(pt a nu va enerva, ar trebui cineva sa il tina pe pozitie) tot din exterior, pozitionat cu bucsile pe canale in dreptul bratelor, dar si marginile geamului intre chederele din usa, cu putina forta, dar si cu atentie(fara sa fortati geamul), impingeti cu podul palmei stangi (tinand "contra"cu degetele) bratul in mijlocul bucsei. Va intra printr-o pocnitura.
12. Verificati pana a insuruba holzsuruburile daca se deschide/inchide usor fara a mai sari bratul din bucsa sau geamul dintre chedere.

Scule necesare: surubelnita plata(-), surubelnita "cruce"(+) si/sau torx si un patent (in cazul in care aveti un brat stramb).
Sper sa ajute pe cineva.
Succes!
  • denisCT

  • Mesaje scrise: 1,408
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Foarte bun tutorialul, era excelent daca puneai si cateva poze Smile
  • vicoli

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2004 17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2010

  • Mesaj Privat
multumesc. era bine daca faceam si niste poze, dar atunci eram si murdar si nici nu mi-a trecut prin cap.
acum o sa desfac TID-ul. s-a dezlipit panglica si vreau sa incerc s-o lipesc.
Skip ads

  1. Home
  2. Cum sa ... ?

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR