Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
Solutie
  • arson

  • Mesaje scrise: 162
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 Y 2.0 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2005

  • Mesaj Privat
problema identica. rezolvare: senzor turbina schimbat. cost: aprox 300 ron fara manopera
Skip ads

  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
da dar parca turbo la mine ar merge,nu imi dau bine seama daca functioneaza cum trebuie dar se aude!
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
later edi! fratilor mere! nu stiu cum si-a revenit singura! dar acum am constatat ca nu raspunde asa promt la apasarea acceleratiiei si cam da in nas daca o calci brusc!am sa curat injectoarele sa vad care este treaba!
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Unde este situat senzorul de supraveghere presiune turbina ?
Skip ads

  • eugenmihai

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2003 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2010

  • Mesaj Privat
iti dau un sfat vino pana la iasi in spatele fostei fabricei de tigari iasi este un atelier care rezolva ori ce tip de masina de la ceam mai mic defct pana la tot cautal pe cozmin sau cristi si va rezolva
leontet a scris:Astazi am constatat un lucru deloc imbucurator la Astra mea (din semnatura): trage multumitor pana la cca 2000rpm, foarte bine intre 2000-2500rpm, excelent intre 2500-3800rpm (dupa ce intra in functiune turbina). Iar la cca 3800rpm ramane brusc fara suflare... parca as lua dintr-odata piciorul de pe acceleratie.

Daca, consecutiv sincopei descrise, ridic intr-adevar piciorul de pe acceleratie si turatia scade, masina isi revine aproape instantaneu, pentru a repeta faza in mod identic cand ajunge la fatidica turatie de 3800!

Altfel consuma normal, nu mi se pare sa fumege exagerat, iar la tester (ieri!) nu au gasit nici o eroare prezenta. Nu mi se aprinde nici un bec de eroare la bord (dar aici e o poveste lunga, se pare ca am un bord foarte... "particular" din punct de vedere al martorilor luminosi). Masina are 138.000km, numai dumnezeu stiind cat de reali!

Ma indoiesc ca am de-a face cu un comportament considerat normal... Si daca este ceva anormal, unde ar putea fi defectul, din moment ce testerul nu vede nimic?!

Orice idee, sugestie, experienta proprie, etc sunt mai mult decat binevenite! Va multumesc cu anticipatie!

  • andreicristea

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2009

  • Mesaj Privat
din 2008 si pana azi cred ca a rezolvat problema
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Laughing Laughing Laughing
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
si totusi domnu' BAZGANM a rezolvat problema ?
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
da domnilor am rezolvat! 18 dtc rezultat ecu dus.povestea este lunga l-am reparat de doua ori si sa stricat de tot a treia oara.solutia a fost achizitionarea unui sh dar varianta dit care nu ma lasat in strada cind sa defectat senzorul chk
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR