Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • andreim4

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2007

  • Mesaj Privat
sal. ai mai rezolvat ceva? ai reusit sa cureti supapele sau le-ai scimbat? sau inca mergi cu masina asa?
keep us posted
Skip ads

  • summer_life

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Dambovita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jul 2007

  • Mesaj Privat
din pacate am si eu aceeasi problema...nu stiu ce sa ma mai fac...am schimbat la aprindere fise, delco, lulea, bujii...tot am intreruperi..Sad
  • ovidiutm

  • Mesaje scrise: 3,502
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2007

  • Mesaj Privat
na, ce s-a mai rezolvat? Si la mine scutura (dar nu intrerupe) la relanti si am schimbat bujii, fise, delco, lulea, releu relanti (sau ce-o fi ala) ...
  • mih_amb

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2007

  • Mesaj Privat
si eu aceeasi problema la c1,8nz dar mai mult cand este motorul rece merge bine la relanti dupa care incepe sa intrerupa se aprinde martorul acela gaben care simbolizeaza defectiune motor si mai ca da sa se opreasca motorul parca merge in 2 pistoane
am schimbat fisele, bujiile, pompa benzina, tot ce inseamna filtre, am curatat asa numitul regulator de relanti
a mai ramas sa suspend acea valva
in sarcina motorul trage bine dar acel martor ramane aprins
Skip ads

  • ovidiutm

  • Mesaje scrise: 3,502
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2007

  • Mesaj Privat
vad ca nu mai are nimeni idei...
  • rds_guard

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1995 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2007

  • Mesaj Privat
am si eu o vectra a din 95 ,c18nz, .imi tremura si mie la relanti ... a rezolvat cineva problema ?
  • chelu adrian

  • Mesaje scrise: 974
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2007

  • Mesaj Privat
nu poti sa faci masina aia sa mearga perfect pt ca are si ea o varsta,parerea mea! Am mers cu Mercedes Gl 500 AMG si tot trepida la relanti asa ca parerea mea e ca te chinui degeaba!
  • chelu adrian

  • Mesaje scrise: 974
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Dar poti incerca sa cureti clapeta acceleratie,valva EGR noua,filtru aer nou,bujii noi,fise noi,daca ai carburator il cureti,curatare de injectoare,filtru de benzina,final esapament nou....etc.....cam multicel,nu?Smile) si sunt sigur ca aceste operatii nu-ti vor rezolva problema! Masina are ceva ani in spate!
Skip ads

  • pluciro

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2006

  • Mesaj Privat
La mine s-a rezolvat prin schimbarea benzinei. Dupa ce am luat masina cateva luni bagam tot de la Petrom si trepida. Dupa ce am trecut la MOL, s-a redus simtitor , iar dupa ce am mai bagat cate un flacon/plin de solutie de curatat injectoare, si-a revenit destul de bine. Acum sunt multumit de relati.
  • chelu adrian

  • Mesaje scrise: 974
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Ciudat cu de moderatorii nu au gasit sa incadreze acest topic printre altele,suna chiar aiurea "Intrerupe si-mi tremura usor ...numai la relanti" ,parerea mea!
  • ovidiutm

  • Mesaje scrise: 3,502
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2007

  • Mesaj Privat
@chelu adrian, tu vrei sa schimbam toata masina? sau vrei doar sa ne sperii!? Very Happy
  • mih_amb

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2007

  • Mesaj Privat
am curatat vala EGR am schimbat ceva furtune din acelea subtirele si acum nu mai temura a... am uitat sa mentionez ca am reglat si senzorul clapetei de acceleratie.
pe langa astea am mai schimbat bujiile, fisele, toate filtrele, pompa benzina si am curatat morotasul de relanti
succes si voua
Skip ads

  • adidi

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2007

  • Mesaj Privat
salut. sa va spun putin din aventura mea cu o vectra a c16nz. am avut aceleasi probleme cu relantiul care intrerupea, am schimbat o multime de piese: motoras relanti, valva egr, fise ,buji, capac delco, lulea, tobele fara catalizator toate piesele fiind noi si nici o schimbare. i-am curatat cu spray de contacte tot ce insemna mufa, curatat trottle body fara nici un rezultat. am citit forumul asta din scoarta in scoarta, pana intr-o zi cand dimineata inainte sa plec la munca i-am scos mufa de la sonda lambda si mare surpriza masina mergea incredibil de bine la relanti, adica cum nu a mers niciodata de cand o am. m-am dus repede la magazin, am luat o sonda lambda noua am montat-o siiii, teapa masina mergea la fel adica tot prost. am mers la mecanicul meu i-am povestit cum sta traba si mi-a spus ca este catalizatorul lucru care mi la mai spus si alta lume inainte de acest test. de atunci merg cu mufa de la sonda scoasa pana imi voi lua catalizator, masina merge perfect fara mufa nu se mai aprinde becul martor care inainte se aprinde dar consuma si fuge mai mult ca inainte. sper sa va fie de folos patania mea
Va salut pe toti
  • ovidiutm

  • Mesaje scrise: 3,502
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2007

  • Mesaj Privat
deci nu se mai aprinde becul, nu mai tremura la relanti dar fuge si consuma mai mult! Ce inseamna "mai mult"?
  • naniacostin

  • Mesaje scrise: 1,277
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2007

  • Mesaj Privat
cred ca mult mai mult.cu vreo 40%
  • adidi

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2007

  • Mesaj Privat
inainte consuma 10% iar acum cam 13% consum facut numai in bucuresti
  • ovidiutm

  • Mesaje scrise: 3,502
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2007

  • Mesaj Privat
pai si merita sa platesti mai mult pe benzina decat sa dai normal dar sa tremure, ca doar tremura doar la relanti?
  • adidi

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2007

  • Mesaj Privat
la mine tremura foarte tare cred ca statea in 500 de ture ba chiar se mai si oprea
  • pepy

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie:
  • Masina: Speedster 2004 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2007

  • Mesaj Privat
la regulatorul de relatii s-a gandit cineva?
  • Claudiu

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2002 Z16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2006

  • Mesaj Privat
am avut si eu probleme asemenea voua...bine eu nu am schimbat IAC-ul...am incercat sa-l curat...si mi-am bulit masina, pana la urma am rezolvat-o...dar de tremuratul la relantiu nu am scapat...asa ca am hotarat sa schimb nu am mai rezistat si am vandut-o....ori curatam scaunele la supape...ori vindeam masina...si am vandut-o....dar am vorbit cu cineva si am vazut si pe net ca acel tremurat la relantiu poate veni si din cauza furtunului de vacum care vine din carterul motor si intra la servo-frana...ala cica poate sa fie imbacsit...sau valva care o are in capat, sa fie crapata si de aici sa vina problema....verificarea cica e simpla...scoti furtunul din mufa de la servo-frana si tragi aer din ea...daca nu face vacum...si aerul circula liber...atunci trebuie verificata valva...

incercati testul cu foaia de hartie la toba de esapament...luati o coala de A4...lasati masina in relantiu...si incercati sa apropiati hartia de tzeava de esapament....daca la rateurile acelea coala de hartie e absorbita inspre toba de esapament...atunci e foarte posibil...sa fie supapele...din cauza calaminei depuse supapele de evacuare ...nu toate...inu se inchid complet iar cand pistonul coboara...trage aer perin galeria de evacuare...si de aici senzatia aceea de absorbire a foii de hartie

Alta varianta vine de la MAP https://upload8.postimage.or...hoto_hosting.html ...acela care se afla prins de caroserie...asezat sub stergatoarele de partbriz...in compartimentul motor...mascat de plasticul acela de sub partbriz...si acela face figuri....ca e tot o valva...si daca e sparta sau crapata...trage aer fals...ceea ce nu-i bine

Aici s-a discutat la greu despre defectele astea... https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=40

atasez aici o poza cu cele doua piese...

1 - valva de la furtunul de servo-frana, se desface din surubul care e la capatul furtunului din blocul motor;
2 - MAP....piesa nu se vede ca este ascunsa de plasticul ala.

dar asta e la motorul C18NZ...vectra A...ce am avut si eu


Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR