Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,717
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
E de inteles si treaba cu roata,dar noi romanii nu respectam ce zice cartea,adica cele 3 secunde .Si la H principiul e acelasi
Skip ads

  • kskdoru

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2012

  • Mesaj Privat
La mine caraie orice as face...si daca masina este oprita de tot, si daca tin inelul de sus cuplat si 10 secunde...singurul caz cand nu face este cand introduc prima data intr-o viteza si apoi in marsarier.
Aseara am iesit cu masina, dupa ce a fost parcata vreo 2 zile, si parca nu prea a facut. Este clar ca face asa cand e fortata mai tare sau cand este incarcata...daca se pleaca usor de pe loc si sunt singur nu prea se simte nimic...
  • Geo_G

  • Mesaje scrise: 180
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Am mai auzit de problema cu acest carait; si eu o am insa nu i-am dat mare importanta.
Ar pute fi, cred eu, si de la tampoane - motor / CV
  • rtrazvan

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Si eu am avut aceasta problema cu trepidatiile la rece. Pe scurt cam aceleasi simptome: dimineata, la primele 3-4 plecari masina tremura "din toate alea". Cateodata, parca cu cat acceleram mai tare, cu atat mai mult tremura. Toate astea se intamplau doar in treapta 1, si cu motorul rece. Dupa ce se incalzea trepidatiile dispareau complet. Initial am curatat clapeta de acceleratie si galeria de admisie, dupa care o buna perioada de timp am fost convins ca ambreiajul e pe duca. Vlava EGR inca nu am apucat sa o curat.
DAR, de curand, am facut o mica "investitie" si mi-am schimbat bujiile. Am ales NGK Iridium. Vreau sa spun ca a meritat din plin. Acele trepidatii la rece au disparut, mersul motorului este mult mai "rotund" cum se zice si raspunde mult mai prompt la acceleratie. Ce sa mai, e o placere sa o conduc.
Skip ads

  • Cristy2008

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2007 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Salutare! am si eu o intrebare legat de pedala de ambreiaj, e normal ca atunci cand calci pedala aproape de capat sa se simta o scapare, in sensul ca pana aproape de podea merge lin si cand ajunge spre capat scapa un pic?

Si eu am vibratiile la plecarea de pe loc dimineata.
  • mitzha YAC

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Salutare.A rezolvat cineva proble cu trepidatiile la plecarea de pe loc atunci cand masina este rece?Sa ne spuna si nou ca suntem foarte multi cu aceasta problema.
  • bezart

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2012 12 XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Este ambreiajul..e vorba de variatia coeficientului de frecare cand suprafetele sunt in miscare relativa una fata de alta (cand ambreiajul este patinat)..fenomenul stick-slip...de asta apar vibratiile...
In treapta II nu vibreaza pentru ca fiind mai lunga decat I... variatiile de cuplu transimise arborelui primar nu mai sunt asa mult amplificate de cutie...
Cand se incalzeste motorul se incalzeste si volanta si fenomenul dispare, stick-slide-ul nu mai e asa pronuntat.
Am observat treaba asta la mai multe marci...inclusiv la Corsa mea care are doar 16 k km...e drept cu o intensitate foarte mica..deloc deranjant....
Probabil la Astra compozitia ferodourilor face ca fenomenul sa fie mai accentuat...posibil ca doar unele fabricate intr-o anumita perioada sa prezinte probleme...si apoi constructorul sa fi schimbat furnizorul..

PS. In concluzie e normal, dar cu o intensitate mica...nederanjanta...
  • dipsy_007

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Am si eu o astra x16xer si se comporta la fel.Am fost la 2 serviceuri diferite si nici un mecanic nu a stiut sa imi spuna ce are.Nu stiu unde sa mai ma duc mai ales ca am aruncat ceva bani aiurea.Cred ca o sa imi schimb si eu bujiile cu ngk in prima faza.Stie cineva de unde pot sa imi achizitionez un set?
Skip ads

  • Geo_G

  • Mesaje scrise: 180
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Nu are nici o legatura cu bujiile. Daca spui ca ai aruncat banii aiurea, inceteaza sa o mai faci.
Problema este bine cunoscuta la aceste masini si se poate datora fie volantei fie vre-unui tampon pe la cutie / motor rupt in cel mai fericit caz.
Eu azi am vandut-o.
Ce imi recomandati sa cumpar in 13000 EUR?
  • dipsy_007

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Daca ai ceva detalii legate de "bine cunoscuta" problema te rog sa imi spui si mie.In cazul volantei daca trebuie sa schimb si kitul de ambreiaj ajunge la o suma frumusica de bani.
  • TeddyKGB

  • Mesaje scrise: 375
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Si eu cred ca este o problema la ambreiaj si in cel mai fericit caz de tampoane la motor. Am aceeasi problema aparuta pe la 70.000 km dar tare as vrea sa verific intai tampoanele. Cand am facut o revizie pe la 65000 tamponul acela din fata antirostogolire care are o chestie rotunda de cauciuc era terminat. Cauciucul se farmase si cazuse aproape tot. L-am schimbat dar apoi am gasit pe forum ca mai este unul in spate (in spatele motorului spre cabina) si acela se uzeaza primul. Oamenii spuneau ca daca cel din fata este uzat atunci cel din spate este terminat de mult. Voi verifica in toamna la revizie acel tampon.
Momentan "trepidatia de dimineata" dispare doar daca plec foarte lin lasand foarte usor ambreiajul sau daca plec mai in forta. Daca plec normal cum am condus 20 de ani am acea trepidatie, evident pana se incalzeste putin treaba. Intradevar masina este condusa 90% prin oras dar sa schimbi tot kitul inainte de 100.000 nu cred ca este in regula.
  • bgd92

  • Mesaje scrise: 859
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2011

  • Mesaj Privat
In mers 100% urban..cam este o regula sa nu treci de 100.000 km cu kit-ul de ambreiaj..aceleasi probleme le are si astra G z16xep cu tremuratul la plecarea de pe loc..si dupa un timp va face si la cald nu numai la rece. Este o problema comuna si se rezolva prin schimbarea kitului de ambreiaj ( mai precis a placii de presiune care are acele arculete pe ea )
Suportul acela se numeste antibalans.
Skip ads

  • RazvanGTC

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Ma alatur si eu acestui "grup". Astra H 1.4 GTC (z14xep) cu 17.000 km. Dimineata la primele 2 3 plecari am trepidatii ...

In mod cert nu vreau sa schimb tot ambreiajul la 17.000 km ... dar nici nu vreau sa ma lase cutia in 10 20 .000 km.
  • vlad-OPC

  • Mesaje scrise: 1,080
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Cutia nu are nimic, si nu te va lasa ! Ambreajul e problema Smile
  • RazvanGTC

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Ai ai ... opelurile "astea". Si pe la cat sa ma astept sa cedeze ambreiajul ?

Sau problema face parte din "asa fac toate" si nu afecteaza durata "normala" de viata ...
  • mircea neicu

  • Mesaje scrise: 349
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
" Ai ai ... opelurile "astea". Si pe la cat sa ma astept sa cedeze ambreiajul ?

Sau problema face parte din "asa fac toate" si nu afecteaza durata "normala" de viata ..."

mie mi-a aparut trepidatia pe la 40 000 km daca mai tin bine minte, acum am 130 000 km dar nici nu s-a amplificat nici nu s-a redus.
dupa ce se incalzeste putin motorul, gata dispare complet.
  • vlad-OPC

  • Mesaje scrise: 1,080
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Nu pica nimic. Doar face asa din " fabrica " eu am asta de la 75.000 Smile acum am peste 100k si e ca in prima zi .
  • ncl.cosmin

  • Mesaje scrise: 161
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Mie mi-a disparut trepidatia de la plecarea de pe loc odata cu schimbarea lichidului de frana...am masurat lichidul si trebuia schimbat...de la prima plecare de pe loc dupa schimbarea lichidului nu mi-a mai trepidat deloc....recomand acelasi lucru...
  • ncl.cosmin

  • Mesaje scrise: 161
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Ambreiajul foloseste acelasi lichid cu cel de la frana...de aici era problema ...
  • ncl.cosmin

  • Mesaje scrise: 161
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Pana sa schimb lichidul toti mecanicii mi-au zis ca trebuie sa schimb volanta...am ales varianta cea mai ieftina si se pare ca a fost si cea mai buna...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR