Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • tutu lucian

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2011

  • Mesaj Privat
colegilor a mers o perioada scurta de timp cu bobina noua .este posibil sa fie de la supape ? astazi am demontat chiuloasa si nnu arata porea bine supapele ...SE POATE SA FIE DE LA ELE SA MEARGA IN TREI PISTOANE ..EROAREA ESTE MISS FYAER..
Skip ads

  • Doru Lucian

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Daca tu ai preferat sa desfaci motorul,decit sa faci inainte proba cu un alt calculator.........intrebarea ta deja e irelevanta ....desfacut ,oricum trebuie reparat.fai supapele inchidel la loc pornestel si asteptam noi, sa ne spui daca s-a rezolvat sau nu.
  • DJ 22 VDI

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Salutare colegi. este primul post al meu la o problema foarte delicata careia nu-i gasesc rezolvare : am un opel astra H 1.6 16V din 2004 ecotec si mi s-a aprins check engine in mers ( palpaie nu sta permanent aprins) am pus-o pe teaster si mi-a spus ca nu am aprindere la pistonul 2 . am cumparat bobina de inductie si lafel ( trepidat foarte tare si fff puturoasa) merge in 3 pistoate ! am schimbat si bujiile si lafel face. o sugestie , un sfat ? multumesc anticipat !
  • mconu

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Salut,
Am avut si eu o problema asemanatoare. La 2 teste mi-a iesit lipsa aprindere la cilindrul 2. Dupa mai multe discutii, concluzia: bobina dusa. Am schimbat bobina. 2 saptamani a mers ok dupa care la fel. Am mai facut 4 teste si la fel: lipsa aprindere la cilindrul 2. La ultimul test am lasat masina la service (il cunosc pe proprietar) si a facut o gramada de "chestii" (nu le stiu pe toate). Concluzia lui: injectoarele murdare. Mi-a recomandat sa incerc sa le curat cu solutie de curatat injectoare bagata in benzina iar daca nu reusesc asa sa le duc la curatire cu ultrasunete. Iar daca nici asa...
Am luat o sticla de curatat injectoare si am bagat in benzina. Dupa 2-3 zile motorul si-a dat drumul. Trece o saptamana si iar la fel. Bag benzina de 99 si solutie de curatat injectoare. Au trecut deja 3 saptamani si de atunci motorul merge ca inainte.
poate te ajuta...
Skip ads

  • DJ 22 VDI

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2013

  • Mesaj Privat
multumesc pentru sfat ! dar la mine e mai delicata problema deoarece masina s-a defectat in Rm. Valcea iar eu sunt din Craiova si nu vad cum as putea sa incerc toate chestiile enumerate de tine !
Intrebare : daca merg cu ea pana acasa (120 km) risc sa distrug catalizatorul ?
  • vali_c

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2010

  • Mesaj Privat
sa mergi in trei pistoane 120Km eu cred ca distrugi motorul!
In cazul tau, p0302 misfire cilindrul doi, problemele pot fi urmatoarele: cea mai simpla bujii ancrasate/uzate etc, bobina de inductie defecta si cel mai complicat zic eu injectoarele. Daca primele doua sint excluse dupa cum zici, mai ramine a treia. Eu unul nu as risca sa merg 120Km in trei pistoane!
  • mconu

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2013

  • Mesaj Privat
DJ 22 VDI a scris:multumesc pentru sfat ! dar la mine e mai delicata problema deoarece masina s-a defectat in Rm. Valcea iar eu sunt din Craiova si nu vad cum as putea sa incerc toate chestiile enumerate de tine !
Intrebare : daca merg cu ea pana acasa (120 km) risc sa distrug catalizatorul ?



Eu zic sa bagi benzina de 99 cu solutie pentru injectoare si sa lasi motorul sa mearga 10-15 minute si vezi daca se observa ceva. Sau numai solutie...
  • DJ 22 VDI

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2013

  • Mesaj Privat
am ajuns acasa in Craiova cu masina si nu s-a intamplat nimic ( ma refer ca masina s-a comportat ca si inainte )
Am verificat bujiile si sunt bune dar ce ma baga in ceata este urmatoarea chestie : cu bobina mea imi aparea ca nu am foc in pistonul 2 , acum cu bobina cumparata second imi arata ca nu am foc in pistonul 1 .
Intrebare : bobina care am cumparat-o este buna de remat ? eu cred ca da...
Skip ads

  • mconu

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Incearca totusi si cu solutie de curatat injectoarele.
  • DJ 22 VDI

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2013

  • Mesaj Privat
incerc si cum zici tu dar nu vad ce problema ar avea injectorul din moment ce pe teaster problema se muta de la pistonul 2 la pistonul 1...ok maine o sa-i pun solutie pt. curatat injectoarele si revin cu o parere !
  • DJ 22 VDI

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Salutare prieteni . Problema am rezolvat-o. era bobina defecta am cumparat-o noua si gata Very Happy . maine trebuie sa schimb uleiul pt. ca dupa un drum de 120 km in 3 pistoane mi-a intrat benzina in ulei . numai bine !
  • johans

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Salut,
Am și eu o problema similara la un z16xe. De când a dat frigul m-am ales și eu cu eroarea P0301 și P0300. Am inversat bujia de la cilindrul 1 cu cea de la cilindrul 2 și fisa de la cilindrul 1 cu cea de la cilindrul 3 în ideea de a elimina din calcul pe cele doua. ÃŽn mod normal daca una dintre ele ar fi fost defecta eroarea ar fi trebuit sa se mute pe cilindrul 2 sau pe 3. Eroarea a persistat în continuare pe cilindrul 1.
Bujiile nu le-am schimbat niciodatã de când am masina (mai bine de 20000 km) motiv pentru care am cumpãrat un set de bujii noi pe care le-am și montat.
Surpriza, codul de misfire s-a mutat pe cilindrul 3 (P0303). De curãțat am curãțat atât clapeta cât și EGR-ul.
Este foarte frustrant pentru ca nu se manifesta tot timpul decât atunci când nu te aștepți moment în care ECU oprește alimentarea pe acel cilindru. Probabil o sa încerc o alta bobina înainte de a ma gândi la ECU.
Pentru cei care v-ați mai întâlnit cu probleme similare, care a fost rezolvarea în cazul vostru?

'tutu lucian' - care a fost rezolvarea în cazul tãu?
Skip ads

  • mconu

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Salut,
Incearca cu solutie de curatat injectoare. La mine a functionat. Planifica drum mai lung (cam 200 - 250 km) si atunci sa faci un plin in care bagi solutia.
Succes!
  • 0ptick

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2004 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2012

  • Mesaj Privat
johans a scris:Salut,
Am și eu o problema similara la un z16xe. De când a dat frigul m-am ales și eu cu eroarea P0301 și P0300. Am inversat bujia de la cilindrul 1 cu cea de la cilindrul 2 și fisa de la cilindrul 1 cu cea de la cilindrul 3 în ideea de a elimina din calcul pe cele doua. ÃŽn mod normal daca una dintre ele ar fi fost defecta eroarea ar fi trebuit sa se mute pe cilindrul 2 sau pe 3. Eroarea a persistat în continuare pe cilindrul 1.
Bujiile nu le-am schimbat niciodatã de când am masina (mai bine de 20000 km) motiv pentru care am cumpãrat un set de bujii noi pe care le-am și montat.
Surpriza, codul de misfire s-a mutat pe cilindrul 3 (P0303). De curãțat am curãțat atât clapeta cât și EGR-ul.
Este foarte frustrant pentru ca nu se manifesta tot timpul decât atunci când nu te aștepți moment în care ECU oprește alimentarea pe acel cilindru. Probabil o sa încerc o alta bobina înainte de a ma gândi la ECU.
Pentru cei care v-ați mai întâlnit cu probleme similare, care a fost rezolvarea în cazul vostru?


sal
ai rezolvat problema ca si eu am aceeasi problema .... de cand a dat frigu cand o porneam dimineta am observat ca motorul nu mai merge rotund,dar am crezut ca e mai frig afara si pana se incalzeste , pana intr-o zi cand a inceput sa se aprinda martorul "check engine".Am verificat cu op-com ce erori am si mi-a aparut p0300, p0304.
Am gasit o bobina de inductie sh am montat-o am facut cateva ture motoru mergea bine se mai simtea putin in viteza a 2a si a 3a cand accelerai mai avea unele ezitari "dadea in nas". Am mers cu bobina luata vreo 50 km , am verificat si bujiile erau bune , mai putin bujia 4 unde aveam eroare care era un pic afumata , si am schimbat-o cu alta.Dupa ce am schimbat bujiile am mai mers vreo 5 km si surpriza iar sa aprins martorul "check engine" si merge in 3 pistoane iar, aceleasi erori p0300, p0304.si am observat ca atunci cand trec de viteza de aprox 50 km/h martorul "check engine" incepe sa palpaie.
.
  • bezart

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2012 12 XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2012

  • Mesaj Privat
"Am gasit o bobina de inductie" ...scuze colegu, dar piesele "gasite" sunt in 90% din cazuri defecte...Se poate face un test complet de aprindere cu rchivalentul VMM-ului de la Ford si gasi exact ce e in neregula...din pacate multi diagnosticieni nu stiu sa umble cu scula...
Inteleg ca nici tie nu iti convine sa dai banul pe o componenta care poate e..poate nu defecta...si incerci "altfel"
  • lucsparkless

  • Mesaje scrise: 211
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2012

  • Mesaj Privat
salutare, astazi am avut si eu primul missfire la cilindrul 1, motor z16se, in mers a mers in 3, am oprit motorul pt 5-10minute(am facut un bracaj), apoi a pornit fara probleme si a mers fara probleme. Evident am pus opcom, p0301, imi spunea ca NU mai este prezent, am sters si am plecat iar la plimbare, nu mi-a mai facut nici un fel de problema. Oke, o sa urmaresc daca mai apare missfire pe acelasi cilindru sau pe altul, o sa revin cu postari daca mai intampin. Cei drept la aceasta problema se ia prin eliminate: bujii, fise, bobina si ECU. Smile
  • CaRA312

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Salutare,
Ai gasit pana la urma unde a fost problema? am si eu exact aceeasi chestie si eroare pe cilindrul 4, daca da, te rog sa-mi spui si mie care a fost problema si cat te-a costat reparatie.
Multumesc si sa ai parte de o zi frumoasa
CaRA
  • ioansapintan

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 1998 x16xkl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2016

  • Mesaj Privat
am si eu aceeiasi problema am fost la mecanic si mi-a sspus ca e bobina de inductie trebuie sa merg maine sa o scimbe sunt curios daca apare vreo schimbare.
  • cova_cos

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Salut,

Am parcurs acest topic, cu atentie (zic eu) insa nu am gasit o rezolvare concreta a problemei cu care ma confrunt eu - similara celor mentionate pe aici.

Pe scurt:

Masina: Opel Astra (benzina)/motor Z16XE/101 CP
Simptome: Mers intrerupt, in 3 pistoane. Trepideaza la acceleratie (si accelereaza greoi). Led "check engine" aprins, care clipeste cand accelerez.
Verificari (1): In urma cu aprox. o luna au inceput sa se manifeste aceste simptome si in urma constatarii din service am schimbat bujiile, bobina de inductie si curatat EGR-ul.

Toate buna si frumoase pana spre sfarsitul lunii decembrie cand masinuta s-a decis sa ma lase in prag de sarbatori si sa se comporte exact la fel.
Verificari (2): Schimbat bujii si fise intre ele si incercat cu o alta bobina de inductie (la un service). Rezultat: 0 (zero) si problemele persista in continuare.
Verificari (3): La interval de cateva zile diagnoza auto si de fiecare data aceeasi eroare:
P0301-000 cylinder #1 misfire Not Present
P0300-000 Multi-cylinders misfire Not Present
P0300-000 Multi-cylinders misfire Invalid

Cei din service mi-au spus ca problema vine de la cilindrul 1 si ca singura rezolvare ar fi sa desfac motorul, rectificare chiuloasa si bineinteles verificarile de rigoare (supape).

Vreau si un 2nd opinion si aici apelez la cei care s-au mai lovit de aceste situatii sau sunt avizati sa-mi dea un sfat (recunosc ca nu excelez la capitolul mecanica sau celelalte adiacente). Ideea este ca solutia oferita din service este una destul de costisitoare si tinand cont ca am cheltuit deja destul de mult pe cele trei verificari mentionate mai sus nu as vrea sa intreprind vreo actiune fara o opinie mai avizata.

P.S.: ECU a fost reparat acum un an si noua luni si tind sa cred ca nu ar fi de aici problema.

Multumesc!
  • Geo30

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Cu aceasi problema m-am confruntat si eu , cu aceleasi simptome si binenteles cu toate interventiile de rigoare pe care le-ai facut . Rezolvarea a venit de la o simpla curatare de injectoare (facuta artizanal acasa ) . Daca la tine s-a facut recomandarea de a se interveni la motor , in ce baza s-a ajuns la aceasta concluzie ? s-a facut o masurare de compresie ? s-au citit acele valori ?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR