Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • cornel18

  • Mesaje scrise: 541
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salut,

Sunt posesorul unui opel vectra c din 2004 cu motor de 2.0 DTI. In ultima saptamana am avut doar probleme cu maneta de semnalizare. In general cand apas in jos(pt a semnaliza dreapta) ramane semnalul timp de 5-6 sec apoi dispare. Daca apas cu forta pana la capat nu ramane de loc semnalul. Din cand in cand si pentru semnalizarea pe partea stanga are acelasi simtome.
Un lucru ciudat este ca la viteza de peste 40 km/h nu apar aceste simtome.

Rog pe oricine a avut acelasi simtome si a reusit sa rezolve probleme sa posteze o solutie de remediere. Momentan cand doresc sa semnalizez(dreapta/stanga) trebuie sa tin de maneta pentru toata durata efectuari manevrei.

Toate cele bune,
Cornel
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
doar o parere de amator insa o cunostiinta avut simptome asemanatoare si in scurt timp a picat CIM-ul...
l-a schimbat si problema s-a rezolvat...
incearca sa mergi la un tester sa vezi ce coduri de eroare ai...
  • cornel18

  • Mesaje scrise: 541
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2010

  • Mesaj Privat
nu am pic de eroare in bord. Asta ii ciudat. Parca maneta de semnalizare are o minte proprie.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
la vectra c maneta de semnalizare are doar rolul de a comanda inceperea semnalizarii, sfarsitul ciclului de semnalizare il cimanda CIM-ul in momentul in care invarti volanul in directia opusa...
Skip ads

  • andu105

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2011

  • Mesaj Privat
scoate maneta si curata traseele cu un spray kontact.asa imi facea la pilot automat.o lua cand vroia maneta.dupa ce am curatat a mers perfect.

maneta o ridici in sus (semnal dreapta) si te uiti pe centrul ei si o sa vezi un canal mic.bagi o andrea si apesi pana in capat.si porma tragi de ea spre geamul lateral stanga si iese.si verifici si traseele tot odata.

sa dai de stire.toate cele bune
  • cornel18

  • Mesaje scrise: 541
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2010

  • Mesaj Privat
@andu105. Multumesc de sfat. Maine o sa ma duc sa cumpar spray de contacte si ma pun sa execut operatiunea. Si sper sa mearga.

@jgyprime. Nu spun ca nu ai dreptate insa ma asteptam sa am o eroare ceva. La masina asta pana si inainte sa raman fara lichid de parbriz imi apare pe display CID mesaj referitor la acest lucru.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
eu zic doar din ce am auzit, cele patite de cunostiinte...

ideea e in felul urmator, degeaba scoti maneta, pentru ca acele contacte care se afla pe ea sunt doar pentru pilotul automat
daca nu ai pilot automat in locul menetei poti popti si un batz acolo pentru ca semnalizarea va functiona la fel...
dovada:
https://www.clubopel.com/vie...44&highlight=
aici poti vedea cum arata o maneta fara CC, adica e un batz fara nici un contact...
tu trebuie sa demontezi coloana de directie si sa vezi poate e vreun contact imprefect pe acolo...
  • cornel18

  • Mesaje scrise: 541
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Din pacate nu am citit postul lui @jgyprime si am cumparat degeaba spray de contacte. Maneta mea nu are CC si ii cum a zis si @jgyprime e o bucata simpla de plastic.
Insa din instinct inainte sa demontez maneta am decuplat bateria de la masina. Insa dupa ce am reconectat bateria, semnalizarea a revenit la normal. O chestie destul de ciudata dupa parerea mea.

Si de asemenea dupa ce am conectat bateria a scazut si afisajul la CID la distanta de km ramas de parcurs(din combustibilul total) cu 10 km din totalul initial.
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
este posibil sa fi fost din cauza unei erori stocate...
ma bucur ca ai rezolvat...

si nu l-ai cumparat degeaba, odata si odata tot o sa ai nevoie de el...
  • cornel18

  • Mesaje scrise: 541
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2010

  • Mesaj Privat
si eu ma bucur ca am scapt de problema. Am totusi o intrebare. Daca am motorul oprit si apas pe semnalizare se aude un bip si ramane in bord sageata spre directia in care am semnalizat. Se activeaza cumva vreo functie in masina?
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
da, se aprinde pozitia pe partea inspre care ai apasat.
e un fel de avarie care consuma foarte putin din baterie...

de exemplu ramai cu masina in camp noaptea, bateria e foarte slaba si nu iti convine sa lasi avaria
lasi doar pozitia pe partea stanga aprinsa si astfel orice masina trece te poate vedea...
  • cornel18

  • Mesaje scrise: 541
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Ms mult @jgyprime
Skip ads

  • poe

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Salutare,

Iata ca a venit si vremea masinii mele sa aiba probleme cu semnalizarea si anume nu merge semnalizarea lunga (cea permanenta pana la revenirea pe traiectorie dreapta) decat cea de impuls, pe ambele parti, am tras putin de maneta mai tare in sus si in jos de cateva ori si la un moment dat a mers de catva ori si iar nu merge, este clar problema de contacte, se pot curata cumva contactele? Masina e a tatalui meu si cla cat merge el cu masina (putin) cred ca sigur s-a bazat doar pe semnalizarea impuls si cred ca de nefolosita acum nu mai merge semnalizarea normala.
  • Aurel1978

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Fz11
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2022

  • Mesaj Privat
Salut. Sunt posesorul unui opel astra g 1,7 cdti 2004 . Am si eu o problema cu schimbatorul de directie el saracu functioneaza ok singura problema e ca revine la locul lui duar daca iau viraj complet altfel trebuie dat manual . Secrezolva problema daca ma apuc sa il curaț ? Ce il actioneaza sa revina la pozitie ?
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,490
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Din câte știu, actionarea de revenire, este mecanicã...deci, dacã maneta este montatã corect(intrã într-un canal profilat unde ar trebui sã se autoblocare în poziție, trebuie împinsã pânã la capãt!), se rezolvã prin înlocuire.
NB
Ptr respectarea regulamentului, este interzisã postarea de subiecte înafara topicelor adecvate: acesta este topic dedicat Vectra C/Signum.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR