Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • Stressz

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Eu aveam cateva vorbe care le-am compus-o de-a lungul celor 5 ani ai mei de permis:
1. Fereste-te de taranii cu dacie, ca sunt cei mai periculosi in trafic.
2. Fereste-te si de taranii care si-au dat dacia la rabla si si-au facut leasing la NOUL Logan
3. Daca loganul ciobanului din trafic e "tunata" , fereste-te de el sa nu il ai pe constiinta
Acum ajung sa cred ca tre sa ne ferim si de cei de pe forum, caci caracterul e acelasi cu cel din trafic Smile
Skip ads

  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,318
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
"De ce nu voi mai cumpara Opel nou vreodata ? Stiati ca ?":
Daca-ti iei unul si-l intretii cum trebuie,poate sa te tina o viata?

...si Loganul poate sa te tina o viata,fara intretinere suplimentara,
conditia este sa nu traiesti prea mult, si chiar daca nu o
indepinesti, te ajuta el!...
  • AAndy22

  • Mesaje scrise: 355
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2009

  • Mesaj Privat
uitati-va cum arata Germania dupa 2 razboaie mondiale si cum arata Romania, apoi comparati cele doua marci de masini
  • DANY Alex

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Am vazut parerile vostre, unii sunteti chiar suparati rau! Inainte de a va spune ceii de la service ca ceva ar trebui schimbat verificati daca e chiar asa! Am vazut probleme mult mai grave la alte marci cu pretentii si masini mult mai scumpe!
Am avut un clasic II din 2006, luat de nou, am mers 112 000km fara nici o probleme, am schimbat doar pivotiii.......In afara faptului ca urasc sa dau in gropi am facut de toate cu masina asta....
Iar acu vineri mi-am luat un clasic 3 caravan 1,7 125cp.....Inca mai contez pe marca asta fiind cea mai buna calitate pret!
Despre fapul ca nu mai sunt masinile nemtoaice cum erau odat ci subansamblele sunt facute peste tot, asta patesc si nemtii din Germania! Am un prieten pe acolo este mecanic si el spunea de ex ca nu mai are incredere ca bujiile BOSH sunt originale, deci asta e!
Skip ads

  • DANY Alex

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
da nu uitati o treaba noua cetatenii Europei de Est primim masinile noi a 2 sau chiar a treia calitate......
  • Protektor

  • Mesaje scrise: 497
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2011

  • Mesaj Privat
DANY Alex a scris:da nu uitati o treaba noua cetatenii Europei de Est primim masinile noi a 2 sau chiar a treia calitate......

Am mai auzit chestia asta, dar poti explica cum este acest proces de selectie? Opresc linia de fabricatie si apoi baga piese de alta calitate, le selecteaza pe cele cu defecte, sau cum? isi propun ca in urmetoarele zile sa fabrice pentru RO sau EEU si baga piese de cal. 2 sau 3, cum?
Sincer imi e greu sa cred ca o firma vrea sa piarda o piata, mai ales acum in criza, imi e greu sa cred ca prefera sa fabrice masini de proasta calitate doar ca este EEU, dar poate ma lamuresti. De unde stim ca sunt piese de a 2-a caliatate sau chiar a 3 a?
Oare Mercedes, Audi, BMW, etc... procedeaza la fel? Ma indoiesc. Dar daca ma duc sa cumpar de acolo, ce or sa zica? Nu avem pentru tine ca esti din EEU. Oricum toate taxele sunt aceleasi.
  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,638
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Vin la noi cele care nu trec de CTC. Mr. Green
  • catalinpav66

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z30dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Daca iti configurezi tu masina, si mai pui si un motor shmecher , astepti vreo 3 luni si iti vine masina ca la orice neamtz. Mie mi-a venit dupa 3 luni, eu am dat-o jos de pe trailer si am putut sa o vad inainte de a fi curatata de ceara--avea toate etichetele de la CTC " A".Masinile de stock au numai etichete B si C. Aici se face diferenta intre noi si vest ,cand e vorba de stock ei iau A noi luam B si C . E vorba doar despre controlul final.
Skip ads

  • DANY Alex

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Lotg a scris:Vin la noi cele care nu trec de CTC. Mr. Green

Nu stiu exact criteriul dar toata lumea o stie.....Cu produsele gen ciocolata sau altele cum e? Cred ca nu la lucrurile mari da la lucrurile de finete cred ca da! La fosta mea masina care era facuta in Polonia de exemplu, imi zdranganeau usile si la 15 000km trebuiau reglate......Am vb chestia asta cu prietenul meu din Germanie fiind si mecanic si a zis ca nu a auzit de asa o problema la o masina noua!
  • DANY Alex

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Am configurat si eu masina mi-a venit dupa 3 luni, a venit vineri, cica a iesit pe poarta fabricii din Bochum, dar desi sunt multumit de Ce inseamna firma Opel, nu cred ca e acelasi lucru.......Da daca nu ti configurezi masina si o iei din stoc cum e?
  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,638
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
micky001 a scris:"De ce nu voi mai cumpara Opel nou vreodata ? Stiati ca ?":
Daca-ti iei unul si-l intretii cum trebuie,poate sa te tina o viata?

...si Loganul poate sa te tina o viata,fara intretinere suplimentara,
conditia este sa nu traiesti prea mult, si chiar daca nu o
indepinesti, te ajuta el!...


Un moment am crezut ca sunt la "Sa ne descretim fruntile" Very Happy
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,318
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Lotg a scris:
micky001 a scris:"De ce nu voi mai cumpara Opel nou vreodata ? Stiati ca ?":
Daca-ti iei unul si-l intretii cum trebuie,poate sa te tina o viata?

...si Loganul poate sa te tina o viata,fara intretinere suplimentara,
conditia este sa nu traiesti prea mult, si chiar daca nu o
indepinesti, te ajuta el!...


Un moment am crezut ca sunt la "Sa ne descretim fruntile" Very Happy



Nu de alta,dar acest topic a fost initiat de un "X" care a fosta tare contrariat de faptul ca se duc placutele de frana rapid daca te inveti cu talpa pe frana aiurea,apoi daca nu le schimbi la timp(timp definit intradevar de stilul de mers,nicidecum de nr de km.,)foarte ciudat,dar trebuie sa schimbi si discurile..(?!?)Pai ma mir ca nu a adaugat si un disc de ambreiaj,ceva gume pe la roti,eventual nu este contrariat si de faptul ca se julesc gentile de bordura cand ele sunt garantate sa ramana intregi...
Mai apoi au unceput comparatiile intre MARCA OPEL si marca(?) Dacia.Injositor!Motoare Fiat pe masina Opel?..Sa nu uitam cat de bucurosi erau fraierii prin 91 cand montau planetare Turcia la Dacii,numai pentru faptul ca nu sunt fabricate in Romania.Acum stim ce face turcul...si am devenit peste noapte nationalisti... pe bani putini.Ma amuza intradevar!O proasta intretinere pune pe chituci si un Bentley prietene...Dar sa-i lasam cu visul lor de Logan,masina ideala pe care daca nu o scoti din garaj,poti sa o lasi nepotilor nepotilor,samd...
Skip ads

  • mumus

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2010

  • Mesaj Privat
am opel. am avut 5 ani logan...cumparat de nou...cand o sa va luati opel nou cu 7000 E si va fi peste logan la orice ....atunci sa comentati...

m-am saturat de defaimarea loganului... oricand un logan nou este peste orice opel sh ....la fiabilitate.

dotarile...alea costa bani.

eu in logan in 5 ani am bagat mai putin in piese decat in masina din semnatura(nu ma refer la consumabile)...si inca ma consider norocos ca nu am avut probleme mari la masina(la opel)pot sa pun pariu ca tata(ca la el am lasat loganul) in urmatorii 5 ani o sa bage la fel...tot mai putin bani in masina decat eu in opel...mai lasati-o naibii de treaba... sa vorbeasca ala dintre voi care a avut logan... nu ala care isi plimba fundul in masina de 15000 E si critica una de 8oooE... fiti realisti...
  • Protektor

  • Mesaje scrise: 497
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2011

  • Mesaj Privat
mumus a scris:eu in logan in 5 ani am bagat mai putin in piese decat in masina din semnatura(nu ma refer la consumabile)

Nu am Logan, dar avem la servici ca masini de lucru si pentru banii care se dau pe ele, 4500-5000 euro sunt bune.
P.S. Cati km are Loganul? Dupa 300000-400000 km se poate face o referire la fiabilitate, asa cred eu.
  • dornit

  • Mesaje scrise: 256
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Protektor a scris:
DANY Alex a scris:da nu uitati o treaba noua cetatenii Europei de Est primim masinile noi a 2 sau chiar a treia calitate......

Am mai auzit chestia asta, dar poti explica cum este acest proces de selectie? .


procedeul este simplu: inca din faza de asamblare a caroseriei masina primeste un desfasurator cu multe coduri de bare (facut de calculatorul principal al fabricii in functie de comanda clientului si piata din care acesta face parte) care desemneaza producatorul pieselor ce vor fi montate pe ea (si cum piata romaneasca este "emergenta" calitatea pieselor este in consecinta scazuta)...ce urmeaza mai departe e usor de intuit, in momentul in care masina ajunge in dreptul unei anumite zone de montaj (sa zicem ca in zona unde se monteaza pivotii) calculatorul din acea zona scaneaza desfasuratorul si ii spune montatorului ce tip de piesa sa monteze, acesta doar ia piesa cu codul ce corespunde si o monteaza... in functie de producator calitatea si implicit pretul pieselor ce se monteaza pe masina difera iar in romanca motivatia pretului scazut primeaza in fata calitatii...incercati sa comparati chiar si preturile de achizitie per total autoturism din tari ca germania, franta, spania cu cele din romania, bulgaria, veti vedea diferente majore intre aceleasi autoturisme echipate similar....metoda aceasta este utilizata de toti producatorii de autoturisme ce se adreseaza unui segment de piata format din patura cu venituri medii a populatiei (opel, vw, peugeot, renault, volvo, fiat, etc)....la segmentul lux, lucrurile stau altfel iar opel nu este totusi o marca de lux.... Wink
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,318
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
mumus a scris:am opel. am avut 5 ani logan...cumparat de nou...cand o sa va luati opel nou cu 7000 E si va fi peste logan la orice ....atunci sa comentati...

m-am saturat de defaimarea loganului... oricand un logan nou este peste orice opel sh ....la fiabilitate.

dotarile...alea costa bani.

eu in logan in 5 ani am bagat mai putin in piese decat in masina din semnatura(nu ma refer la consumabile)...si inca ma consider norocos ca nu am avut probleme mari la masina(la opel)pot sa pun pariu ca tata(ca la el am lasat loganul) in urmatorii 5 ani o sa bage la fel...tot mai putin bani in masina decat eu in opel...mai lasati-o naibii de treaba... sa vorbeasca ala dintre voi care a avut logan... nu ala care isi plimba fundul in masina de 15000 E si critica una de 8oooE... fiti realisti...




Mai nea',observ ca esti tare contrariat de comentarii.Hai totusi sa fim realisti!Judecand dupa data inscrierii tale in Club,masina din semnatura fabricatie 2003 avea cam7 ani vechime cand ai achizitionat-o.
Intrebare: Oare ce te-a facut sa dai o masina de 5 ani pe una de 7?
La anii masinii.."din semnatura",adauga si lipsa de interes al vechiului proprietar.Sa adaugam si faptul ca tu ai luat fericit de bun ce altul abea astepta sa scape.Curios ce bani ai bagat tu in ea mai mult decat intr-un Logan timp de expluatare 5 ani.Pai ai cam bagat cred ca ce ar fi trebuit baga in cei 7 proprietarul(ii) anterior(i).La care ai mai adaugat tu benevol xenon after sa ne scoti ochii pe sosele,doar asa,ca dadea bine cu albastru(nu ai lupe),ca ti-ai luat genti,ai mai bagat niste leduri si ti-ai "tras sidiu"Si uite ca te-ai trezit ca ai depasit costurile...Nu ai pomenit de consumabile,"in afara de",pentru ca le-ai cam sarit.Apropos!Masina ta in momentul in care a fost noua,nu depasea pragul de 8000 euro.Dar se compenseaza,ca doar Loganul avea geamuri electrice pe fata,tu invarti la manivele...Mda,probabil ca suferi si oftezi dupa masina lu tata...Cam devreme arunci cu noroi.Optician,ar fi trebuit sa deschizi ochii mai inainte,dar daca te pricepi in bransa asa cum te pricepi in a aprecia o firma cu istorie,m-am lamurit.Intra pe o lista de preturi,si ai sa vezi ca firma Renault,al carei motorizare-i apartine Loganul,nu are deloc preturi ispititoare la piese,despre fiabilitatea lui,sa nu mai vorbim,ar insemna sa batem campii...Care fiabilitate frate?Cel mai bun taxi?Ca dai in gropi si nnu are nimic?Pai pentru asta a fost proiectat,sa dai in gropi si-n santuri cu el.Cum este si vorba,"prost de da prin gropi!"
Asa ca fa tu bine si transfera alarma de pe Logan,ca ala nu se fura,ala se sparge,si ai grija de Opelul tau,lasa parasolarul,si da-i ce cere la timp,nu cand este prea tarziu,ca nu este o masina de 15000 de euro ca ale noastre,da-i mai buna ca un Logan de 5 ani.
Si asa,de curiozitate,daca nu va dadeau smecherii dulapul ara cu faruri in rate,mai aruncati cu 8000?
Data urmatoare foloseste-ti pregatirea profesionala,si nu mai arunca banii pe prostii.Cu 8000 de euro ai fi avut mult mai multa "fiabilitate"sh decat...Mi-e ...Stii,asa ,ca o curiozitate,ce sinonim are in dialectul scotian al limbii engleze "logan"? "-Mica eroziune..."
Mica pe dracu!...Taica-tu peste 5 ani o s-o dea la rabla,avans pentru Opel Laughing Shocked Laughing
  • mumus

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Protektor a scris:
mumus a scris:eu in logan in 5 ani am bagat mai putin in piese decat in masina din semnatura(nu ma refer la consumabile)

Nu am Logan, dar avem la servici ca masini de lucru si pentru banii care se dau pe ele, 4500-5000 euro sunt bune.
P.S. Cati km are Loganul? Dupa 300000-400000 km se poate face o referire la fiabilitate, asa cred eu.


spre 50000 km facuti majoritatea in oras.





Mai nea',observ ca esti tare contrariat de comentarii.Hai totusi sa fim realisti!Judecand dupa data inscrierii tale in Club,masina din semnatura fabricatie 2003 avea cam7 ani vechime cand ai achizitionat-o.
Intrebare: Oare ce te-a facut sa dai o masina de 5 ani pe una de 7?
La anii masinii.."din semnatura",adauga si lipsa de interes al vechiului proprietar.Sa adaugam si faptul ca tu ai luat fericit de bun ce altul abea astepta sa scape.Curios ce bani ai bagat tu in ea mai mult decat intr-un Logan timp de expluatare 5 ani.Pai ai cam bagat cred ca ce ar fi trebuit baga in cei 7 proprietarul(ii) anterior(i).La care ai mai adaugat tu benevol xenon after sa ne scoti ochii pe sosele,doar asa,ca dadea bine cu albastru(nu ai lupe),ca ti-ai luat genti,ai mai bagat niste leduri si ti-ai "tras sidiu"Si uite ca te-ai trezit ca ai depasit costurile...Nu ai pomenit de consumabile,"in afara de",pentru ca le-ai cam sarit.Apropos!Masina ta in momentul in care a fost noua,nu depasea pragul de 8000 euro.Dar se compenseaza,ca doar Loganul avea geamuri electrice pe fata,tu invarti la manivele...Mda,probabil ca suferi si oftezi dupa masina lu tata...Cam devreme arunci cu noroi.Optician,ar fi trebuit sa deschizi ochii mai inainte,dar daca te pricepi in bransa asa cum te pricepi in a aprecia o firma cu istorie,m-am lamurit.Intra pe o lista de preturi,si ai sa vezi ca firma Renault,al carei motorizare-i apartine Loganul,nu are deloc preturi ispititoare la piese,despre fiabilitatea lui,sa nu mai vorbim,ar insemna sa batem campii...Care fiabilitate frate?Cel mai bun taxi?Ca dai in gropi si nnu are nimic?Pai pentru asta a fost proiectat,sa dai in gropi si-n santuri cu el.Cum este si vorba,"prost de da prin gropi!"
Asa ca fa tu bine si transfera alarma de pe Logan,ca ala nu se fura,ala se sparge,si ai grija de Opelul tau,lasa parasolarul,si da-i ce cere la timp,nu cand este prea tarziu,ca nu este o masina de 15000 de euro ca ale noastre,da-i mai buna ca un Logan de 5 ani.
Si asa,de curiozitate,daca nu va dadeau smecherii dulapul ara cu faruri in rate,mai aruncati cu 8000?
Data urmatoare foloseste-ti pregatirea profesionala,si nu mai arunca banii pe prostii.Cu 8000 de euro ai fi avut mult mai multa "fiabilitate"sh decat...Mi-e ...Stii,asa ,ca o curiozitate,ce sinonim are in dialectul scotian al limbii engleze "logan"? "-Mica eroziune..."
Mica pe dracu!...Taica-tu peste 5 ani o s-o dea la rabla,avans pentru Opel


hai sa o luom asa...

in momentul in care m-am mutat la o casa la care probabil tu doar visezi... puteam sa imi iau bineinteles loganul cu mine...ptr ca era al meu. Fiind un copil care isi iubestre parintii am decis ca sa ai las lu taicamiu loganul ingrijit foarte bine [ 'tunat' cu diverse chestii utile...gen deschidere portbagaj din buton.,la care tu doar visezi...si cand zic ca se deschide...chiar se deschide, adica nu mai ridici cu mana nimic...am mai pus cb, jenti, ulei bun, consumabile de calitate si multe altele cu care nu am sa te obosesc...] ptr ca el voia sa arunce vreo 3000 de E pe geam pe o caruta cu care sa mearga la pescuit si la parintii lui la tara...adica sa o foloseasca rar... am decis sa ai dau loganul meu si sa iau eu aia 3000E si sa imi iau eu o masina simpla, de care sa ma folosesc incontinuare...am vrut logan cu Ac, deoarece nu am gasit la 3000-3500E unul bun, adica folosit putin de vreun mos. am luat acest opel de la unul din directorii opel victoria brasov...prin cunostiinte...aceasta masina a fost adusa din belgia si avea la bord 75ooo km ... este o masinuta buna...dar nu pot afirma ca este peste logan la nimic. daca tu ma jignesti si te crezi destept...nu ai decat...ideea e ca probabil nu ai nici dupa ce sa bei apa...eu am cumparat masiniile cu banii jos, nu am rate, am o casa peste 130 mp cu mansarda...am garaj, masina si tot ce imi trebuie...deci stai calm si nu te mai agita...mai bine vezi-ti de ratele tale...


ma scuzati ptr postul acesta...dar nu imi place cand ma ia cineva peste picior...mai ales cand cineva vorbeste in necunostiinta de cauza


ps : opelul meu a fost atat de rau ingrijit de catre unicul proprietar din belgia ca la momentul cumpararii, masina avea toate consumabilele schimbate...uleiul curat...si era gresata de la trapa pana la scaun...mai bine zis sub scaun... am istoricul masinii cu toate reviziile... consider ca este o masina buna...care totusi are defecte... eu unu nu ma asteptam sa fie opelul o masina extraordinara...am primit exact ce cautam, o masina ingrijita... dar nu ma lua cu faze ca loganu nu e masina...apropo ia intereseazate care dintre opeluri are rulmentii facuti prin procedeul de moloicotare ca loganul... nu te lua de cunostiintele mele..ca poti sa ti-o iei si aici...
  • mumus

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2010

  • Mesaj Privat
procedeul este molicotare..nu am mai putut edita...sorry


sa mai fiu si ontopic...

la logan din 2006 pana azi sau schimbat in afara de consumabile urmatoarele piese : capete de bara(amandoua, desi doar unu era stricat...logic vina este a drumurile noastre) un termostat aprox. acum un an, un cablu de acceleratie....atat. deci sa zicem ca se pune doar termostatul si cablul...cost total 70 ron.

la corsa in un an am schimbat maneta semnalizare....termostat,am avut prb cu sistemul de rabatare al banchetei spate...nerezolvat nici acum. Am mai schimbat si un motoras far... maneta 70 ron manopera 40, motoras far sh 50 parca ,manopera per total vreo 100, termostat in jur de 100 ron, schimbat singur Smile judecati si voi in care am bagat mai multi bani... probleme mai am si la comanda de dat aer cald...pe frig refuza sa poata fi comutat pe maxim cald dintr-o data...butonul de dezaburire ramane cuplat si un an...nu se decupleaza singur... (proectare gresita..sau buton defect)


ps loganul si acum este in perfecta stare...nu are nici cel mai mic defect.
  • mumus

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2010

  • Mesaj Privat
am uitat sa mentionez ca la opel mai face CLANC ceva pe fata...nici un service nu mi-a zis de la ce vine acel clanc...cica nu are nimic...dar cand merg cu spatele si virez mai mult se aude cateodata un clanc..din zona roata...amortizor... la viteze mari sau pe viraje sau in orice alta conditie masina merge impecabil, nu bate nu troncane nimic.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
mumus, nu mai ridica atata in slavi ligheanul, ca nu ai ce. Caruta cu motor si faruri, sa-l fredonezi, o fi el super fiabil, da' e ca bordelul de langa gara, ti-e rusine cand intri si cand iesi, si inauntru e ca naiba. Vizibilitate praf, unde intorci alta masina din 3 miscari, cu golanul tre' sa faci (minim) 5. Suspensii de barca, ca sa reziste la drumurile noastre, la copaia aia nu ai nici o sansa sa ii scartaie rotile in curbe. Eventual portierele pe asfalt, ca se rastoarna...
Si sincer nu ma impresioneaza ca a fost masina unui directoras de la reprezentanta. La ce mecanici sunt pe la reprezentanta....
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR