Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • BUMU

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Salut! Am si eu o problema grava cu un motor y17dt Crying or Very sad adik mai exact: acum 5 zile am avut o pornire mai grea apoi dupa 30 minute de functionare am oprit motorul si nu a mai pornit, am verificat tottul inclusiv daca baga motorina in injectoare, iam facut proba cu un alt injector si nu baga motorina de aici am constatat k am o problema cu pompa de injectie, am schimbat pompa de injectie si a pornit am mers cu ea in jur de vreo 100 de km apoi a murit din nou adik iar nu baga motorina, am ajuns intrun punct in care nu stiu ce sai mai fac Sad va rog daca cineva are idee sau a mai patit asa ceva sa ma ajute si p mine. va multumesc frumos astept raspuns Sad
Skip ads

  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
verifica si calculatorul de injectie.
  • alx78

  • Mesaje scrise: 718
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2010

  • Mesaj Privat
sigur e de la calculatorul de injectie. e cel de pa pompa de injectie, si de obicei, trebuiesc refacute lipiturile
  • BUMU

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Scuzele de rigoare am uitat sa mentionez: calculatorul de la pompa de injectie functioneaza l-am probat si pala ECU de asemenea l-am probat si verificat, ideea e ca sunt la a2a pompa in 2 zile si aceasta a cazut,ceva se intampla nu-mi deschide motorina numi da motorina, am mai vorbit cu un mecanic iar acesta imi spunea ceva legat de electro valva de vine in capul hidraulic al pompei precum ca valva asta nu primeste comanda de inchis deschis, astazi o verific si paia impreuna cu firele care sunt legate de mufa posibil sa fie un contact imperfrct sau intrerupt Question oricm am sa revin cu date noi despre ce am mai facut si sper sa ii dau d cap
Skip ads

  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
spil valve?
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
@BUMU, acea electrovalva este comandata tocmai de calculatorul de injectie de pe pompa de injectie. Ecu nu are treaba aici decat cu timingul.

Fa testul pseudo-agrafa si vezi ce erori iti da.

Daca nu te descurci, mergi la service-ul EDS (sau cauta-l pe maiandrei aici pe forum), nu te mai du la toti carpacii ca o sa ajungi sa schimbi 10 pompe de injectie fara rezultat.

Pana la urma sunt banii tai, tu hotarasti.
  • BUMU

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Sal am vazut post-ul tau BV19MAX nus c sa cred ca am schimbat si calculatorul pompei de injectie cu unul functional am schimbat si instalatia electrica si tot nimic astazi am duso la service sa vad ce vor face cu ea. Sincer am ramas in pana de ideei nu stiu ce sai mai fac iar faza cu dusul la service credema e printre ultimele strigari la mine nu prea am incredere in ei dar asta e acum am duso chiar nu mai stiu ce sai fac, Multumesc oricum pentru ajutor, acum ce-mi ramane e doar sa sper k "Negrutza" mea sa se faca bine Smile e tare greu fara ea Sad Smile) Dupa ce o scot din service am sa revin cu un post in care sa va pun la curent cu problema si raspunsul meu, merci la toti care ma-ti ajutat cum ati putut
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Daca si cu alta pompa / calculator / instaltie face la fel, poate ceva impiedica motorina sa ajunga la pompa de injectie. Incearca sa pui un furtun transparent pe alimentarea pompei sa vezi daca motorina circula usor sau apar bule de aer.

Nu in ultimul rand, verifica sorbul din rezervor. Al meu avea o tona de jeg pe el cand l-am demontat.
Skip ads

  • dr.julius

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2011

  • Mesaj Privat
poate cineva sa-mi dea un sfat in ceea ce priveste un Astra h 1,7 cdti care se opreste din mers in momentul in care motorul se incalzeste, mentioney ca i-am schimbat senyorul de temperatura - preenta eroare pe tester P0115 Engine Coolant Temperature. Dupa inlocuirea senyorului cu motorul rece pleaca la "sfert", apoi pot sa merg cu ea si 50 km dar daca o opresc si dau din nou contact nu mai pleaca. Daca o las sa se raceasca in jur de 10 min pot sa merg cu ea maxim 1 km, apoi motorul se opreste din mers. Daca se raceste aprox. 1/2 ora - 1 ora depinde si de T exterioara pleaca la sfert si merge normal. Va rog sa ma ajutati, un sfat ceva!
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
banuiesc senzorul cranckshaft...
fa o testare si vezi ce cod ai...
mai urmareste pe tester daca se egalizeaza presiunile din rampa in timp ce dai la automat si masina nu porneste.
  • BUMU

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Sal am reparat masinuta Smile) problema a stat in felul urmator: am avut defect calculatorul de la pompa de injectie dar si spil valve a fost terminata iar eu cand le-am verificat nu le-am verificat impreuna ci individual prin rotatie.Acum merge bine dar daca o las mai mult timp porneste putin mai greu dar bine mai am cateva furtune d prins colierele probabil trage putin aer sau pierde vidul din instalatie dupa ce opresc motorul, dupa ce ii pun colierele maine vad cum merge si revin cu un raspuns pe ClubOpel ca nu cumva si alti sa se chinuie ca mine Smile). multumesc celor ce mi-au dat un sfat si ma-ti ajutat. P.S Dupa ce termin cu montajul si toate cele am sa revin si cu poze pe site cu BUM-uletul meu bafta la toti si "sanatate" la masini Smile)
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Bravo, bine ca ai rezolvat!
Skip ads

  • BUMU

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Am reparat masina porneste dar porneste greu si da fum negru la pornire are cineva idee dc? oare sa-mi fi ars vreo bujie sau sa se fi infundat catalizatorul de cat am baraito eu ?
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Vezi distributia. Sigur este pompa pusa aiurea.
Porneste mai usor la rece si mai greu la cald, nu?
  • BUMU

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2011

  • Mesaj Privat
da la rece mai usor si la cald ceva mai greu si da fum negru la pornire, si din distributie ce poate fi? k pinionul nu lam scos am scoso doar dupa pana iar pompa care am bagato am puso pe aceasi pozitie, in tot acest timp pinionu de la axa cu came a fost blocat si pinionul de la pompa de asemenea, cineva imi zicea ca nu cumva pompa asta sa aibe capul hidraulic uzat si din cauza asta sa porneasca asa . (Ma mancat masina asta Smile ) Daca ai masina ai necaz daca nai masina tie necaz cum o dai no nimeresti Smile))
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Asa pusesem eu distributia cand am factut motorul, cu un dinte mai jos pompa. Masina pornea mai usor la rece, dar la cald trebuia sa invarta de 10-20 de ori motorul pana sa porneasca si scotea mult fum (atat de mult incat iesea si prin fata pe racordul flexibil Very Happy )
  • BUMU

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Da inteleg dar problema e ca eu nu am scos pinionul pompei lam blocat si lam lasat pe pozitie, doar pompa din pana am scoso ma gandesc sa nu cumva pompa asta sa aibe capul hidraulic dus, aa si inca ceva iam schimbat releu de buji si na vrut sa porneasca apoi lam pus inapoi pe-al meu si a pornit, sa fie vreo bujie arsa dar nu prea vad asta.
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Nu are treaba bujia arsa cu pornirea diesel-ului la temperaturile astea.
Tot ce e posibil sa fie pompa asta "noua" mai proasta decat a ta.

Tu ai facut operatiunea de inlocuire? sau altcineva?
  • BUMU

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Da eu am schimbat pompa. La pompa ma gandesc si eu k e varza altfel nu ar avea dc sa faca probleme. k de tras la punct e tras, calculatorul pompei merge spil valve merge mai mult ca sigur asta are capul hidraulic dus, iar pompa o am dupa alta masina care o aveam pentru dezmembrat
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Hmm, nu cumva de la tine am luat turbina? Smile

Incearca sa pui pompa veche cu spill valve-ul de pe pompa asta ce e pe masina. In general pistonasul de avans e vinovat de fum, nu capul hidraulic, dar cine stie...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR