Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • stx

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor ,am si eu o problema ramane fara curent masina (servo, faruri, luminii in bord etc) ca erori am 62102,56007 si 7071.
Este o problema de alternator dar ce anume diode sau releu incarcare vreau sa cumpar piesa dar ce anume.
Din meniul ascuns am citit valorii de incarcare ce ajungeau la 15 v. dupa care incepe problema.
Am aprins martoru check engine. Va multumesc.


Ultima modificare facuta de stx la Dum 26 Jun, 2011 4:14 pm
Skip ads

  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
In mod normal alternatorul cu regulatorul integrat se schimba ca o singura piesa...
  • stx

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2010

  • Mesaj Privat
sa inteleg ca trebuie sa cumpar tot alternatoru? nu pot sa cumpar grupul de diode sau regulatorul de tensiune (sau releu incarcare ).
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
in RO, nu stiu, pe la mine se practica ceea ce sa cheama "schimbare standard" adica dai alternatorul contra unuia reparat in uzina, desigur, mai ieftn decat unul nou, circa 1/2 pret...
Skip ads

  • cyberbob

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salutare!

Se inlocuieste releul si puntea de diode, nici decum tot alternatorul.

Da-i un PM userului nisip, ca el mi-a zis la ultima intalnire de un magazin cu piese electronice.

Adi G.
  • stx

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Deci trebuie sa inlocuiesc si puntea si releu Sad , de piese fac rost ca cu asta ma ocup da nu stiu ce coduri ,si am cautat pesete tot dar nimic.
  • cyberbob

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salutare!

Pai vezi cat trebuie sa-ti incarce tie normal, si cumpara releu si punte pentru valoarea respectiva.


Adi G.
  • stx

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2010

  • Mesaj Privat
da imi trebuie seria alternatorului din cate stiu valoare trebuie sa fie cuprinsa intre 13.8si 14.4, o fac si o vand prea multe probleme imi face masina asta. multumesc mult.
Skip ads

  • stx

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2010

  • Mesaj Privat
aveti idee releu Mobiletron e bun ?
  • stx

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2010

  • Mesaj Privat
am schimbat si puntea si diodele,ieri si azi dupa un drum de 25 de km iar imi apare 13,9 la relanti , fata de 14.2 si cateodata in mers ajunge la 12.4 . Am inteles ca trebuie schimbat si stataoru .
  • respected

  • Mesaje scrise: 542
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2009

  • Mesaj Privat
cum ai rezolvat? am si eu aceeasi problema. raman fara curent in baterie, servo, apar martorii in bord, etc.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
cautati sa nu aveti scurturi pe undeva...
Skip ads

  • Spadolini

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Tigra 1999 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2012

  • Mesaj Privat
schimba bateria si se rezolva daca are o rezistenta interna mare adica e scurtcircuitat un element din ea nu incarca cum trebuie credema pe cuvant am intampinat problema asta de cateva ori
sau verifica borna sa nu se incalzeasca
  • respected

  • Mesaje scrise: 542
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2009

  • Mesaj Privat
daca ar fi fost bateria, mergea pe alternator ca e diesel.
acum a pornit, in aceleasi conditii, DAR, adaug faptul ca am gasit pata de ulei pe scut. nu am apucat sa vad de la ce e uleiul... pareri?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR