Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Zafira
  3. Zafira A
  • constructorul

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2005 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Salut,sunt un membru nou si am un opel zafira fabricat in 2005 si am urmatoarele probleme cu motorul: in sarcina motorul nu are destula putere,accelerez cu pedala pana in podea si doar dupa o perioada de timp creste turatia si viteza dar consumul este destul de mare.Dar deobicei in perioada rece am observat pt.cateva secunde motorul merge foarte bine (cred ca asa ar trebui sa mearga) dar problema e ca se intampla foarte rar aceasta.Am pus testerul si la debitmetru de aer valorile sunt 0,0 si mai multi parametri nu sunt indicati corect ex:voltajul este 99,9 cea ce nu poate fi real.Am studiat forumul clubului si nu am ajuns la nici o concluzie,va rog ajutatima! Crying or Very sad
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Salut.
Cauta un tester sanatos.
Curata EGR (eventual si galeria de admisie), senzor presiune admisie, verifica furtunasele de vacum sa nu fie sparte si mai citeste cate ceva:
https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
si
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=2585
Bafta.
  • constructorul

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2005 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2009

  • Mesaj Privat
sal Iulian mersi de sfat ,galeria de admise am curatat-o,egr la fel senzor de presiune schimbat turbo dat jos era blocat acum functioneaza dar acum problema este ca pe tester da valori eronate nu da nici o defectiune ,mi-a spus cineva ca e problema cu softul cica daca sa umblat la kilometri il da peste cap eu .Acum suspectez piesa aceia (valva sau pompa de vacum cea din stinga turbinei daca pun mina pe ea e foarte fierbinte undeva sub mufa in comparatie cu cea de linga baterie nu stiu daca cele doa sunt la fel asa cum par la vedere
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Din cate stiu eu, acea electrovalva comanda turbina. E posibil ca bobina electrovalvei sa fie arsa si atunci nu trage motorul bine. Incearca sa inlocuiesti, de proba, electrovalva si vezi cum merge.
Mai cauta si aici:
https://www.clubopel.com/vie...ctrovalva+turbina
Skip ads

  • morodac

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Arad
  • Masina: Zafira 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2007

  • Mesaj Privat
constructorul a scris:sal Iulian mersi de sfat ,galeria de admise am curatat-o,egr la fel senzor de presiune schimbat turbo dat jos era blocat acum functioneaza dar acum problema este ca pe tester da valori eronate nu da nici o defectiune ,mi-a spus cineva ca e problema cu softul cica daca sa umblat la kilometri il da peste cap eu .Acum suspectez piesa aceia (valva sau pompa de vacum cea din stinga turbinei daca pun mina pe ea e foarte fierbinte undeva sub mufa in comparatie cu cea de linga baterie nu stiu daca cele doa sunt la fel asa cum par la vedere



Daca e defecta electrovalva aceea din stanga turbinei asa se manifesta: nu trage decat ca un tractor somnoros. Mai este una identica in partea dreapta in fata, langa baterie, poti sa le schimbi intre ele sa vezi ce face. Deasemenea se poate intampla de la vreun furtunas crapat sau uzat.
  • ionel prahuza

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Mokka X 2017 W0L0AHM758G0729
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2009

  • Mesaj Privat
salutam pe toti membri opel club ,am un opel zafira 2001 diesel motor 2.0dti si am ceva probleme la viteza,accelerez dar nu am viteza parca as sta pe loc,turometru merge,va rog un raspuns care ar putea fi cauza,de curand am schimbat supapa egr si numai 400 de km am facut cu ia,multumesc anticipat
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Suna a ambreiaj dus.
  • kete
  • *
  • 4 mesaje
  • din 25 Apr 2010
  • Zafira 2001 Ecotec
  • Ialomita
  • kete

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Zafira 2001 Ecotec
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Am un OPEL ZAFIRA 2.0 din oct.2001 si am probleme cu pornirea ,cat a fost frig si se aprindea becu de la bujia incandescenta pornea la sfert, acum ca sa incalzit si nu se mai aprinde cand opornesc trebui sa o tin cca. 10-12 secunde pe automat. iar dupa ce o opresc 2-3 ore cat este motorul cald porneste imediat , daca trece mai mult iar porneste greu.La tester nu aiesit nici o eroare .mi-a pus si o supapa de sens la motorina degeaba .
Poate cineva sa ma ajute?
Va multumesc!
Skip ads

  • emrares

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Zafira 2001 Y 20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Pentru KETE :

Inlocuieste furtunele de retur, cat si teu-rile. Nu cred ca vei mai avea probleme....
  • emrares

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Zafira 2001 Y 20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2009

  • Mesaj Privat
ionel prahuza a scris:salutam pe toti membri opel club ,am un opel zafira 2001 diesel motor 2.0dti si am ceva probleme la viteza,accelerez dar nu am viteza parca as sta pe loc,turometru merge,va rog un raspuns care ar putea fi cauza,de curand am schimbat supapa egr si numai 400 de km am facut cu ia,multumesc anticipat



Verifica debitmetru....
  • Lepricon

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Buna.

Posed o Zafira (an 2003) Y20DTH, si pana de curand a fost prin service la reprezentanta Opel. Au schimbat o gramada la ea... totul a mers perfect timp de 2-3 saptamani, pana in weekend-ul trecut, cand am fost la iarba verde unde am ascultat toata ziua muzica de la masina, iar seara la plecare mi-a aparut cheita de service pe bord, motorul nu mai avea putere in mers, nu intra in actiune turbo, iar mai mult de 60km/h nu vroia sa mearga de nici un fel. Parca avea limitator de viteza.
Dupa aprox. 20 km am oprit intr-o parcare, am oprit motorul, am repornit motorul, si totul a revenit la normal.
Ziua urmatoare dimineata, am plecat intr-o tura de zona, nimic anormal... totul perfect. Dupa doua zile de neutilizare a masinii, problema a revenit in momentul in care am vrut sa plec cu masina. Dupa mai multi kilometri prin oras, am oprit motorul, am repornit, cheita de service a disparut iar turbo-ul pornea normal.
Nu ma pricep in domeniu, iar prima banuiala a fost ca este pe "duca" acumulatorul.... si mergand se incarca la loc, si tot asa.... chestie aiurea, ca de pornit pornea, iar in mers nu mai folosea acumulatorul. Am sunat mai multi "mecanici"... fiecare cu "a lui": ba o electrovalva, ba un senzor, ba un injector etc etc. La fel si cei de la reprezentanta. Oricum mi-am facut o programare pe vineri.

Ideea este ca doresc sa stiu cam la ce sa ma astept referitor la problema mea... (pentru ca nu am un trecut prea placut legat de cei de la opel).

Mersi!
  • tony13

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Braila
  • Masina: Zafira 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2008

  • Mesaj Privat
ce legatura ar avea turbo cu acumulatorul ?
Skip ads

  • Edwin

  • Mesaje scrise: 6,068
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Cand ai schimbat ultima oara filtrul de motorina?
  • Lepricon

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2009

  • Mesaj Privat
tony13: nu stiu ce legatura ar avea... dupa cum spuneam, sunt atehnic... am facut legatura cu aparitia problemei dupa o zi de ascultat muzica in masina (consum semnificativ de baterie), aparitia problemei (pana acum nu am mai intampinat aceasta problema) si indepartarea problemei (dupa ceva timp de utilizat masina sau chiar lasat motorul pornit pe loc, cand printre altele, alternatorul incarca bateria).

Edwin: filtrul de motorina l-am schimbat la sfarsitul lui decembrie 2009, cand am avut probleme ca mi-a inghetat motorina (a doua zi dupa ce-am cumparat masina).
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 6,068
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Eu iti recomand sã schimbi filtrul de motorinã. Nu cred sã te coste mai mult de 20-25 Ron si s-ar putea sã ai o surprizã plãcutã: sã nu se mai aprindã martorul. Succes Wink
  • Lepricon

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2009

  • Mesaj Privat
daca schimb filtrul de motorina trebuie sa amorsez pompa de motorina, daca nu ma insel, nu!?
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 6,068
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Dupã inlocuirea elementului filtrant umple cu motorinã carcasa filtrului si pune capacul la loc ( verificã bine garnitura de sub capac sa fie la locul ei ). Motorul va porni fãrã probleme. Numai bine.
  • Lacatos Alexandru

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Zafira 2001 2.0 DTI,16V
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Edwin a scris:Dupã inlocuirea elementului filtrant umple cu motorinã carcasa filtrului si pune capacul la loc ( verificã bine garnitura de sub capac sa fie la locul ei ). Motorul va porni fãrã probleme. Numai bine.

,,Edwin"s-ar parea sa aiba dreptate si eu cred ca de la filtrul de motorina ti se trage problema insa poti sa -i faci totusi si bateriei o verificare fiindca s-ar putea sa faca figuri.
Bafta !
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Edwin a scris:Eu iti recomand sã schimbi filtrul de motorinã. Nu cred sã te coste mai mult de 20-25 Ron si s-ar putea sã ai o surprizã plãcutã: sã nu se mai aprindã martorul. Succes Wink

Exact cum a spus si colegul dar singura diferenta este ca sa pui filtru motorina original GM(cost filtru 55 lei)-filtreza mult mai bine decat celelalte filtre 2 microni pe cand mann sau mahle filtreaza la 4 microni

Lepricon Revenind la problema ta - lipsa de putere --verifica cele 2 valve de linga faruri ,apoi valva de linga vasul de la sevodirectie (de deasupra vasului de servo) care comanda turbo.,mai poate fi si de la senzorul de admisie care a prins vreun gunoi. apoi un lucru important curata galeria de admisie la turbo Mai verifica ca stuturile din capat de la cele 3 electrovalve sa fie bine bagate in furtun ,.Eu de foarte putin timp am schimbat senzorul de la arborele cotit si iti spun ca masina are alt demaraj ,pedala de acceleratie raspunde mult mai repede.
Ca sfat daca tot schimbi filtrul de motorina -fa un pustiu de bine masinii si implicit pompei de injectie si fa o curatare a rezervorului de motorina(NU trebuie dat jos rezervorul -toata operatiunea se face pe la sorb-dai doar la o parte bancheta spate si desfaci la sorb
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Lacatos Alexandru a scris:
eu cred ca de la filtrul de motorina ti se trage problema insa poti sa -i faci totusi si bateriei o verificare fiindca s-ar putea sa faca figuri.
Bafta !


Nu are nici o treaba lipsa de putere cu filtrul de motorina ,daca era sa nu ai porneasca atunci puteam spune ca o posibila cauza este capacul de la filtrul de motorina.La el sigur daca va pune masina pe tester ai va arata eroare P0400 -probleme legate de valva EGR, cele 3 electrovalve, senzor de pe admisie--pe care tind sa cred ca acesta este de vina ,mai ales daca nu a facut niciodata o cxuratare a dmisiei la turbo.Si mie zilele trecute mi sa aratat in bord masina cu cheita pe ea si cand am pus testerul pe ea mi-a aratat o eroare(P0400 si am avut mustiucul din capat la o electrovalva iesit-lam bagat la loc si sa rez problema
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Zafira
  3. Zafira A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR