- mariusfilip
- **
- 62 mesaje
- din 01 Oct 2011
- Astra 2003 Z16XEP
- Bucuresti
mariusfilip
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2011
- Mesaj Privat
vls009
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2012
- Mesaj Privat
Aceeasi problema o am si eu cu al meu Z16XE si nu stiu ce sa-i mai fac.
Am bagat benzina de 99 si intradevar s-au mai redus in intensitate insa tot are acel clantanit in sarcina.
Azi cu ajutorul unui coleg am reusit sa facem o tura pentru a vedea daca se poate vedea pe op-com evolutia detonatiilor(nu stiu daca m-am exprimat corect).
Am atasat poza de mai jos unde zona selectata este in accelerare.
Va rog daca stie cineva sa imi spuna daca acele fluctuatii ale valorilor sunt normale.
Se pare ca nu pot atasa poza sau nu stiu eu.
Am si fisierul excel Livedata cu valorile.
Un sfat va rog mi-ar fi de mare ajutor.
Multumesc.
O alta intrebare.
Stie cineva ce valoare masurata trebuie sa aiba senzorul crankshaft.
Am gasit mufa lui plina de ulei, la mine e pozitionat undeva sub filtrul de ulei si se pare ca de fiecare data cand schimb uleiul curge si pe el.
Am curatat mufa, acum arata ca noua insa nu am avut aparat de masura la indemana.
Se pare ca dupa curatare s-au mai redus din aceste batai, acum se mai aude asa proeminent doar in viteza intai si ma gandesc ca poate s-a decalibrat acest senzor si din aceasta cauza apar detonatii care duc la modificarea avansului(poate gresesc).
Am bagat benzina de 99 si intradevar s-au mai redus in intensitate insa tot are acel clantanit in sarcina.
Azi cu ajutorul unui coleg am reusit sa facem o tura pentru a vedea daca se poate vedea pe op-com evolutia detonatiilor(nu stiu daca m-am exprimat corect).
Am atasat poza de mai jos unde zona selectata este in accelerare.
Va rog daca stie cineva sa imi spuna daca acele fluctuatii ale valorilor sunt normale.
Se pare ca nu pot atasa poza sau nu stiu eu.
Am si fisierul excel Livedata cu valorile.
Un sfat va rog mi-ar fi de mare ajutor.
Multumesc.
O alta intrebare.
Stie cineva ce valoare masurata trebuie sa aiba senzorul crankshaft.
Am gasit mufa lui plina de ulei, la mine e pozitionat undeva sub filtrul de ulei si se pare ca de fiecare data cand schimb uleiul curge si pe el.
Am curatat mufa, acum arata ca noua insa nu am avut aparat de masura la indemana.
Se pare ca dupa curatare s-au mai redus din aceste batai, acum se mai aude asa proeminent doar in viteza intai si ma gandesc ca poate s-a decalibrat acest senzor si din aceasta cauza apar detonatii care duc la modificarea avansului(poate gresesc).
adytimis1
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2010
- Mesaj Privat
Aceasi problema cu bataia de avans o am si eu tot la Z16XE si in idea ca poate cineva sa traduca simptomele va detaliez ce am incercat si eu.
Eu am segmentat motorul[manca 1 la 1000 km] ,facut chiuloasa si in prima faza am crezut ca sa rezolvat .Ca si concluzie motorul isi revine la o resetare generala :se da jos bateria pentru minim 30 de min si cu motorul rece sub 30 grade celsius se porneste motorul si pana ajunge temp ajunge la la 80 grade nu ai voie sa atingi acceleratia .dupa procedura asta motorul merge perfect.Pe op -com nu da nici o eroare deci nu pot sa inteleg ce se reseteaza.Am observat ca problema apare mai tarziu daca de fiecare data o las la ralanti dimineata pana scade relantiul sub 1000 ture. am schimbat si Lamda 1 si la fel face ,nu am timp de fiecare data sa stau 5-7 min dimineata la ralanti, acum trebuie sa o resetez din nou.Nu e ceva ce sa poti spune de unde vine pentru ca am incercat si cu alta benzina si nu face imediat sa zici acum verific .Si eu suspectez senzor vibrochen dar unul nou e 2-300lei .am observat ca difera presiunea garerie :30 kpa cand merge bine si 40-42 kpa cand merge rau si acceleratia nu raspunde 100\100 si da in nas la acceleratie brusca .Din posturile anterioare vad ca si alti au problama asta deci trebuie sa fie o cauza .
Eu am segmentat motorul[manca 1 la 1000 km] ,facut chiuloasa si in prima faza am crezut ca sa rezolvat .Ca si concluzie motorul isi revine la o resetare generala :se da jos bateria pentru minim 30 de min si cu motorul rece sub 30 grade celsius se porneste motorul si pana ajunge temp ajunge la la 80 grade nu ai voie sa atingi acceleratia .dupa procedura asta motorul merge perfect.Pe op -com nu da nici o eroare deci nu pot sa inteleg ce se reseteaza.Am observat ca problema apare mai tarziu daca de fiecare data o las la ralanti dimineata pana scade relantiul sub 1000 ture. am schimbat si Lamda 1 si la fel face ,nu am timp de fiecare data sa stau 5-7 min dimineata la ralanti, acum trebuie sa o resetez din nou.Nu e ceva ce sa poti spune de unde vine pentru ca am incercat si cu alta benzina si nu face imediat sa zici acum verific .Si eu suspectez senzor vibrochen dar unul nou e 2-300lei .am observat ca difera presiunea garerie :30 kpa cand merge bine si 40-42 kpa cand merge rau si acceleratia nu raspunde 100\100 si da in nas la acceleratie brusca .Din posturile anterioare vad ca si alti au problama asta deci trebuie sa fie o cauza .
- gabytzuxxl
- ***
- 833 mesaje
- din 03 Jul 2009
- Bucuresti
gabytzuxxl
- Mesaje scrise: 833
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2009
- Mesaj Privat