Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • to_sorin

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2006

  • Mesaj Privat
mai georgica draga, ai venit aici si ai facut valuri cat un tsunami insa pe cel pe care trebuia sa-l ajutam l-am lasat tot in coada de peste !...Ce o sa creada DeejayB despre acest site?....Sunt si eu roman ca multi de pe aici insa nu ma cred nici prost si nici a drak asa cum indirect ma categorisesti tu . Daca te dai smecher si tare in masini diesel ,te rog in numele poate a celor de aici de pe site, sa iei legatura personal cu DeejayB, sa-i repari masina, apoi sa-l inviti sa posteze aici un mesaj de multumire la adresa ta si prin care iti laude calitatile de bun mecanic !...Iti pormit ca voi fi primul care-si cere scuze si primul care iti va lauda hoasca cu 4 roti pe care o ai ,ok?...Pana atunci te rog lasa contradictiile si incearca ceva constructiv fiindca de la primul mesaj posta s-au umplut 3 pagini de aiureli fara folos . Pe alte situ-ri erai de mult EJECT la asa poelmici postate !
Skip ads

  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
colegului george2003 ii oferim, ca premiu pentru activitatea intenta si sustinuta din ultima perioada pe forum, o luna de concediu unde doreste el.
  • to_sorin

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2006

  • Mesaj Privat
corect, este o masura justa. Asa trebuie procedat cu cei care confunda site-urile de dating si matrimoniale cu cele avand profil tehnic !
  • aiss

  • Mesaje scrise: 641
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Eu propun sa i se stearga contul. Laughing
Skip ads

  • DeejayB

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Ii multumesc ca mi-a reparat masina...nu prea am avut timp sa ma vad cu domnisoara Astra, maine dimineata o sa ma putina treaba cu ea.Chestia e ca dimineata trage de rupe, daca opresc motorul si o las o ora nu mai am ce face cu ea..abia accelereaza doar peste 3000 RPM parca ii vine putina putere.Si seara cand plec de la treaba o iau prin Pipera, vreau sa spun ca de la Scoala Americana pana la Iancu Nicolae masina isi revine, chiar in zona cu padurea.
  • DeejayB

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Am incarcat instalatia de aer conditionat, si cu aerul pornit trage incredibil de greu.e ca si cum as sta pe loc...si mufa la debimetru e intepenita.
  • salbog333ro

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2009

  • Mesaj Privat
este posibil sa fie de la senzorul de turatie, acel crankshaft?
si masina mea (y17dt) are cam aceleasi simptome, cand se incalzeste motorul, este mai zgomotoasa si mai puturoasa.
problema asta o am cam de 1 an, iar de o saptamana imi apare pe la 160km/h, cand reduc, eroarea 0335.
maine o sa schimb senzorul (original isuzu, nou) si o sa vad cum se manifesta.
  • DeejayB

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Am schimbat si eu senzorul de la arborele cotit.O saptamana a mers perfect pe urma si-a revenit la vechiul obicei.
Skip ads

  • salbog333ro

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2009

  • Mesaj Privat
atuci sa fie vreo lipitura rece prin ECU sau calc injectiei? care atunci cand se incalzeste motorul, prin dilatare, se intrerupe.
ma gandesc si eu? calc injectiei l-am reparat eu, am refacut lipiturile, mai demult. cred ca o sa dasfac si ECU sa vad ce are prin el.
  • salbog333ro

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2009

  • Mesaj Privat
mai exact vreau sa verific pinul 9 din ECU, cel care comanda selenoidul turbinei.
si selenoidul as vrea sa-l schimb, dar este cam scump.
stie cineva cum trebuie sa lucreze asta? la mine trece aer prin el indiferent daca este sa nu alimentat cu 12v.
cel de la EGR am observat ca opune oarecum rezistenta cand sufli.
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Trebuie sa permita aerului sa treaca doar cand este alimentat.
  • DeejayB

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2011

  • Mesaj Privat
La lipiturile reci de la ECU m-am gandit si eu.Dar daca erau cu probleme, mergea permanent asa..
Skip ads

  • hermina

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema de genu la un opel astra g carravan, chestia e ca nu trage cum ar trebui (am mers cu una la fel ca a mea 17 DTI si tragea bine rau) de ceva timp la mers intins am constatat ca dupa 120 de km/h, are ca un zvac si trage de rupe chiar daca scade viteza la un moment dat sub 120 km/h. Toata bucuria tine pana opresc motorul, daca il opresc revine la starea initiala pana iara ii dau 120:)). De vreo luna si ceva a sarit la 140....am mers la tester la opel la brasov si nu imi da nici o eroare.... martori aprinsi nu am decat cel de la airbag. Masina este adusa din germania de vreo 4 ani si tragea prost de cand am aduso, filtrele le schimb toate la 15000 de km (motorina, aer, polen , ulei etc). Astept unele pareri.... Ma gandesc ca este debimetrul de aer dar dece nu arata nici o eroare?
  • DeejayB

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2011

  • Mesaj Privat
hermina a scris:Am si eu o problema de genu la un opel astra g carravan, chestia e ca nu trage cum ar trebui (am mers cu una la fel ca a mea 17 DTI si tragea bine rau) de ceva timp la mers intins am constatat ca dupa 120 de km/h, are ca un zvac si trage de rupe chiar daca scade viteza la un moment dat sub 120 km/h. Toata bucuria tine pana opresc motorul, daca il opresc revine la starea initiala pana iara ii dau 120:)). De vreo luna si ceva a sarit la 140....am mers la tester la opel la brasov si nu imi da nici o eroare.... martori aprinsi nu am decat cel de la airbag. Masina este adusa din germania de vreo 4 ani si tragea prost de cand am aduso, filtrele le schimb toate la 15000 de km (motorina, aer, polen , ulei etc). Astept unele pareri.... Ma gandesc ca este debimetrul de aer dar dece nu arata nici o eroare?


Daca te iei dupa testere nici a mea nu are nimic.Si culmea cand check engine e stins merge oribil si cum se aprinde isi revine masina.
  • salbog333ro

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2009

  • Mesaj Privat
am schimbat senzorul de turatie astazi, dar nu este mare schimbare. pare sa traga ceva mai bine.
in legatura cu selenoidul de la turbo, al meu lasa sa traeaca aerul indiferent daca este sau nu alimentat cu 12v. oare sa fie defect? din cauza lui sa aiba masina ezitari la acelerare pana in 2000 rot. ca dupa 2000 trage bine, adica se simnte cand intra turbina.
  • salbog333ro

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2009

  • Mesaj Privat
astazi m-am jucat cu cele doua electrovalve.
1.le-am inversat, si masina merge la fel (trage greu pana in 2000 ture).
2. pe cea de la turbo am anulat-o si cu ajutorul unui stut am mufat cele doua furtune de vacum. masina merge la fel (trage greu pana in 2000 ture).
3. am demufat cele dou furtune descrise anterio si pe cel subtire l-am infundat iar pe cel de la actuator l-am lasat liber (masina parca tragea mai bine pana in 2000 ture)

prin cele doua electrovalve aerul trece indiferent daca sunt sau nu alimentate la 12v (contact pus), sau trebuie alimentate direct la baterie, tinand cont ca minusul il da ECU?

mentionez ca eu am mutat senzorul presiune atmosferica si electrovalva turbinei undeva deasupra motorului. firele instalatiei sunt suficient de lungi. deasemenea ECU si EDU nu mai sunt la locul lor, dica pe motor\injectie ci undeva deasupra injectiei, pe capitonaj (instalatia electrica permite acest lucru fara modificari sau prelungiri de cablu). merg asa de 2 ani de zile in speranta ca cele doua calculatoare nu se vor deteriora termic sau de la vibratii.
pentru cei interesati voi posta foto, sau daca am timp voi venii la intalniri in Bucuresti.
  • salbog333ro

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2009

  • Mesaj Privat
foto cu modificarile aduse la ECU si EDU
  • DeejayB

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Cum se manifesta regimul de avarie ?Ieri am schimbat a 5-a la vreo 2000 de RPM/70 km/h si imi scadea viteza si turometrul, pedala fiind in podea.Am schimbat a 4-a a mai scazut putin si pe urma si-a revenit si accelera oarecum normal...avand in vedere probleme care le are.
  • salbog333ro

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2009

  • Mesaj Privat
nici o avarie, masina merge la fel, puturoasa
  • anndy

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 1700
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2008

  • Mesaj Privat
DeejayB a scris:Cum se manifesta regimul de avarie ?Ieri am schimbat a 5-a la vreo 2000 de RPM/70 km/h si imi scadea viteza si turometrul, pedala fiind in podea.Am schimbat a 4-a a mai scazut putin si pe urma si-a revenit si accelera oarecum normal...avand in vedere probleme care le are.
la 70 km/h esti in treapta a 3 a si schimbi a4 a dupa 90km/h schimbi in a 5 a,daca nu mergi in ritmul asta .....de 4 ani am masina si nu am avut probleme -trage bine ,nu scoate fum,multumit de consum.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR