Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • cristi`s

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2004

  • Mesaj Privat
- de unde pot sa iau un users manual free ?!
- se aprinde beculetul din bord de mall function ; in urma citirii computerului de bord si a remedierii erorilor pe care le afisa ,a mai ramas
o eroare si anume " fireing signal" si nu stiu unde sa ma mai uit si ce sa fac ca sa remediez si aceasta eroare.Ce poate fi ?!
- mai am o problema cu demarajul . Nu are zvic.De la ce poate fi?!
- nu stiu daca un consum de 12,7litri in oras in conditiile de aglomeratie de
acum este normal ? Daca nu ce pot sa fac?!
- o alta problema este supraincalzirea in conditii de aglomeratie.Precizez ca ventilatorul intra in functiune abia pe la 100 de grade . Este bine ?Ce pot face ,de la ce este ,cum remediez asta ?!
Masina este o

Astra 1,6 16v din 1996 - breack si are 220000 km .
Skip ads

  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
codul erorii il ai ? - nu am gasit eroare
  • cristi`s

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Eroarea a fost citita cu un scaner cu laptopul si nu era decit "fiering signal" fara sa mai apara un cod numeric.Cel putin eu asa imi aduc aminte!
In legatura cu celelalte probleme pe care le-am mentionat ai vreo sugestie
poate pt.user`s manual?!
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
eu am diesel... deci, ia de la 4est documentatia si pun-te pe citit
Skip ads

  • pamihai

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2004

  • Mesaj Privat
- o alta problema este supraincalzirea in conditii de aglomeratie.Precizez ca ventilatorul intra in functiune abia pe la 100 de grade . Este bine ?Ce pot face ,de la ce este ,cum remediez asta ?!



din cate stiu eu un diesel merge la temperatura mai mare decat un benzinar. si mie in aglomeratie imi ajunge acul la 97C, moment in care intra ventilatorul. eu cred ca la tine s-ar pute sa aiba ceva termocupla sau nu-ti indica bine acul. am mai avut eu o problema cand se incalzea tare mult: garnitura de la capacul vasului de expansiune nu mai etansa cum trebuie.vezi daca ai urme albe(apa+antigel evaporat) pe exteriorul vasului atunci nu etanseaza cum trebuie.[/quote]
  • Mateiux

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2006 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2004

  • Mesaj Privat
-Daca porneste ventilatorul la 100 e bine acolo e facut sa cupleze!!!!!!! fiind circuit sub presiune apa nu fierbe!! ??Chestia asta banuiesc ca se intampla vara??

-Consumul in oras e cam mare depinde si de benzina si stilul de mers. Daca intinzi un pic coarda se incadreaza in param. ar trebui sa fie de aprox 11~11.5

-Demarajul il rezolvi daca te duci mai mult cu ea in turatii incearca sa schimbi la 4000 si sa pleci de pe loc cu 1500~2000 sa vezi ca fuge daca totul e in regula, daca nu............mai da detalii.NU FA DIN ASTA UN OBICEI!!!

-De eroarea care o zici tu nu-am mai auzit. La fel cum a zis Chiciuc zi si tu codul erorii.
  • mellys

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
salutare lume ! am si eu ceva probleme cu troaca mea un opel vectra din 2001 y20dth......de ceva vreme mai exact de o saptamana mi-se tot aprinde becu cu motorasu pe el, m-am dus ca omu la un tester unde au iesit urmatoarele erori : p1125 p1635 p0400. stie cineva de la ce vin erorile alea? tin sa precizez ca masina nu mai trage cand e becu aprins si se stinge cand depasesc 2000rpm in viteza2 si se aprinde iar daca merg constant cu orice viteza in orice treapta Mad . cam acum o luna am schimbat toate filtrele si am curatat egr-ul si am schimbat debitmetu de aer....oare ce o mai avea acum........? sunt deschis la pareri ca eu nu stiu ce sa-i mai fac... Sad
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
mellys, da o cautare pe forum. Foloseste ca si criteriu codul de eroare. Sunt postate listel cu semnificatia codurilor de eroare in cel putin 2 topice.
Ce sa faci dupa aceea? Mergi joi la Polivalenta, la intalnire, si or sa te ajute baietii
Skip ads

  • Phantasy

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2007

  • Mesaj Privat
consumul e normal 12.7 acum. si eu am 1.6 16 v si imi consuma putin mai mult , dar am si CA.
  • mellys

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
am gasit ce inseamna erorile alea una dintre ele e iar egr-ul pe care l-am curatat acum o luna, aer idee cineva cum il pot verifica daca mai este bun? al meu e vacumatic si merge sa trag aer pe furtunasul care iese din el....o fi bine? inca o chestie pe care am descoperit-o la turbina, tija de actionare a turbinei se trasa la maxim imediat de cum pornesc motoru, e normal lucrul acesta?
  • romicabt

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Zafira 2007 1.9 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
tija de actionare a turbinei se ,,trage'' la maxim imedit ce motorul porneste,lucru ce se intampla si la mine la acelasi tip de motor ceea ce ma face sa cred ca asa e corect....
  • dumicris1979

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2007

  • Mesaj Privat
am si eu o problema .am nu opel ASTRA-G-CA cu motor disel tip Y17DT din 2002.11adus in tara in mai.de acum o luna mi se pare ca nu mai trage cum tragea ca atunci cand a venit in tara.am fost la mecanic a pus testerul si mia spus ca nu are nici o problema .dar cand plec cu ea dupa loc intre 2500-3000RPM parca se tureaza in gol .mecanicul mia zis sa bag aditiv pt curatat injectoarele iar acum parca consuma mai multcirca 9-10la suta.in bucuresti.ma puteti ajuta cumva?sper ca nu este ceva grav.
Skip ads

  • mellys

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
ehe...am descoperit din ce cauza se aprindea beculetul ala, aveam membrana sparta la egr:P
  • Deyy

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Salutare....am shi eu o problema cu un opel asta g combni ..motor 2.0 ...problea e ca are demaraj acceleratia o apasa pana in podea shi dupa un timp is ea demaraju jtie careva care e problema?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR