Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • caesar

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 1995 c18xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2011

  • Mesaj Privat
buna ziua dragi detinatori de opel.recent am achizitionat o astra f din 95,motor ecotec 1.8 16v 85kw.totul in regula pana intr-o dimineata cand am pornito,s-a turat pana in 3000rpm dupa a scazut la 800 si s-a oprit,ii dau cheie din nou,acelasi lucru.pana la urma am jucato din ambreiaj si am reusit sa plec.in mers imi da in nas,dar cand reduc din acceleratie incepe sa traga si iar trebuie sa ma joc si cu acceleratia ca sa mearga cat de cat masina.am fost prin service si la tester nu imi gaseste modelul de motor pe care il are masina,la altul mia gasit sonda lambda,am schimbato dar nimic.la testul cu agrafa a iesit eroarea 38,dar nu gasec aceasta descriere.incercarile nu au incetat aici,am schimbat bujiile,fisele,bobina,filtru benzina si curatare motoras pas cu pas.toate fara nici un rezultat.am inceput sa ma las pagubas de aceasta problema,dar lucrurile sau inrautatit si mai mult,a inceput sa consume ff muult carburant si ulei.ia cam 15%mixt si la 3000km parcursi am verificat uleiul si e la minim pe joja.as mai incerca si alte metode si de asta am deschis acest topic in speranta sa primesc unele sfaturi. am mai citit probleme asemanatoare dar fara un rezultat concret.numai bine si multumesc anticipat celor care imi raspund. stima
Skip ads

  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Codul 38 se refera la sonda lambda, dar chiar daca e terminata nu ar trebui sa ai efectele astea. Eu suspectez senzorul de pozitie al clapetei de acceleratie, posibil si/sau debitmetrul. Ar trebui pusa pe tester si interpretati toti parametrii nu doar codurile de eroare pt. ca in 90% din cazuri este vorba de componente care merg anapoda, nu care sunt "moarte".
  • caesar

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 1995 c18xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2011

  • Mesaj Privat
salutare.astazi am facut din nou cateva teste la motor.miau iesit codurile 38 si 56(sonda lambda si motoras pas cu pas).am scos borna si am lasato cateva minute in speranta ca se vor anula erorile,dar nu a fost asa.am sa schimb din nou piesele cu mana mea,cand am sa fac rost de ele si am sa vad cum o sa mearga atunci.am verificat si presiunea la pompa de benzina si este ok,de acu ma gandesc daca ea nu se prea accelereaza sa nu fie si injectoarele infundate,daca e asa,oare reusesc sa le curat singur?.o sa revin cu vesti dupa ce inlocuiesc piesele.numai bine
  • caesar

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 1995 c18xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2011

  • Mesaj Privat
am facut rost de piese.leam luat de la dezmebrari.leam montat si nimic,aceeasi chestie.am facut testul cu agrafa si aceleasi coduri de eroare.acum nu imi explic de ce nu s-a schimbat nimic.piesele de pe masina pe care leam luat erau functionale,chiar am pornit masina aia si mergea bn,acum la mine tot nu vrea:(.din curiozitate am scos mufa la debitmetru si am facut din nou testul,aceleasi erori,acum ma intreb daca nu trebuia sa imi dea eroare si la debitmetru daca el era deconectat.astept unele pareri. stima
Skip ads

  • raducu13c

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Tigra 1996 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Salut,
Aceeasi problema o am si eu (pe o tigra din '96) am fost cu ea la service si mi-au spus ca este de la garnitura de la chiuloasa ca nu mai etanseaza corect si trage "aer fals".
La mine se duce cam in 3000 ture cand nu este cuplata in viteza, insa daca cuplez sau pornesc A/C revine la normal.
Sper sa te ajute cumva (si salut tuturor- acesta este primul meu post)
  • caesar

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 1995 c18xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2011

  • Mesaj Privat
bine ai venit raducu13c si multumesc de rasupunsul tau.ai remediat pana la urma problema?iti sta incontinuu asa turata cand e pe liber?
  • raducu13c

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Tigra 1996 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Merci pt primire,
Nu inca nu am remediat-o, din lipsa de timp, o am maine programata la un service pt ca vreau sa ii rezolv si aerul conditionat ca nu mai baga rece si sper sa o rezolv si cu garnitura (care a costat o nimica toata ~ 70 ron) cu toate ca la mine nu mai se auto-tureaza decat foarte putin si destul de rar, asta dupa un drum pana la mare zilele trecute, nu stiu exact ce s-a intamplat, probabil ca de la temperatura mare pe timp indelungat s-a mai dilatat garnitura si etanseaza mai bine
  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,082
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
nu cunosc motorizarea ta dar asa o parere dupa simptome ar fi egr sau sonda lamda asta daca are
Skip ads

  • caesar

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 1995 c18xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2011

  • Mesaj Privat
sonda lambda schimbata iar motorul nu e cu egr.repet,dupa schimbarea pieselor care leam gasit defecte cu testul cu agrafa eroarea nu a disparut din calculator
  • RUFF

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1994 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Salut, postez si eu aici ca vad ca se discuta despre relanti. Am o intrebare, am schimbat motorasul de la relanti si face pe nebunul, adica cu lumina aprinsa sta aproape de 1000 de ture iar cu lumina stinsa urca la 2000. Se poate programa acel motoras, sa se regleze pozitia normala din calculator?
  • oopsCam

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Mda... Aceeasi problema o am si eu la un Vectra B1 X20XEl, de la 800 de ture urca undeva in jur de 2000-2500 si trebuia sa o accelerez un pic si scadea iar la 800 si tot asa... am scos borna de la baterie... am scos mufele de la senzorii de la furtunul pe unde baga aer de la filtru si am pornit-o. (dupa ce am stat cu cheia in contact 1 min. A facut ea urat a coborat pe la 500 ture si a urcat pe la 2000 dar apoi a coborat la 800 si fluctua in 800 si 1200. Dupa care am scos iar borna de la bateria am bagat mufele si am pornit-o din nou... acum imi sta 1500 la relantii si fluctueaza pana in 2000 de ture... Plus ca urca si acul de la chilometraj si se aduna si km pe display. Cunoaste careva aceasta problema? Am tot citit pe forum, dar tinand cont ca sunt || paralel si nici de multi bani nu dispun, nu stiu ce sa ma fac.

Multumesc.

P.S. nu stiu ce trebuie curatat la ea... si nu am gasit poze cu motor de 2.0 sa vad unde se afla EGR si IAC'ul, de clapeta de acceleratie am dat, dar cum se curata si ce trebuie facut.?!
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
La senzorul de pozitie al clapetei nu prea e de curatat nimic-e un potentiometru capsulat. Intrebare valabila pt. toti de aici: ati masurat sa vedeti daca senzorul de pozitie al clapetei (TPS) mai functioneaza in parametrii? Pentru ca vad ca toata lumea schimba IAC-uri si curata EGR-uri dar nimeni nu a verificat asta. O alta chestie de verificat este senzorul de temperatura al apei (ECT), e celebru la Opeluri din generatia asta ca generator de probleme. La @oopsCam cred ca e mai complicat, mi-e teama ca e o problema de ECU, nu prea mai e vorba numai de senzori...
Skip ads

  • RUFF

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1994 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Ingineru: Imi poti spune cum verific acel potentiometru, ce valori ar trebui sa imi arate cu clapeta inchisa. Chestia e ca la relanti sta la 1000 de ture, in mers cand o scot din viteza urca la 2000 iar daca masina se opreste pe loc scade iar la 1000 (nu oscileaza turatia la relanti)
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Cu clapeta inchisa trebuie sa aiba 2600 ohmi (sau mai putin, dar nu mai mult). Cu clapeta maxim deschisa cam 8300 ohmi sau mai mult (dar nu mai putin), iar variatia intre astea 2 valori trebuie sa fie lina. Problema la X16XEL este ca pt. a ajunge sa masori la terminalele senzorului trebuie sa desfaci jumatate de motor, asa ca mai bine faci diagnoza si vezi acolo ce valori ai. La C18XEL trebuie masurat cu voltmetrul fara a se deconecta mufa, cu contactul pus (sau tot diagnoza) si trebuie sa aiba 0,1-0,9 V cu clapeta inchisa respectiv 3,9-4,9V cu clapeta deschisa.
  • oopsCam

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Am bagat azi masina pe tester... Singura eroare era de la motorasul pas cu pas... a sters eroarea si tot la fel face... bine acum sta la 1100-1200 si mai osclileaza din cand in cand... a sters eroarea... dar nu sa rezolvat decat ce am mentionat mai sus. Mi-a zis sa schimb instalatia electrica de la motor ca arata jalnic... si fire coapte... etc... Asta o sa fie primul pas care am sa il fac... Dar avem pe cineva prin zona Mosilor, Obor, Colentina ( in centru Buc. cu un opel vectra cu motor de 2.0 benzina) ca sa incerc si eu motorasul pas cu pas si IAC'ul? sa vad daca e si de la ele?

Cam cat costa o instalatie electrica la dezmembrari?
  • oopsCam

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Am schimbat instalatia electrica... Cea pe care am cumparato are 2 mufe in minus... Crying or Very sad Crying or Very sad Pana aici totul sa zicem ca este ok, am puso pe masina si acum sta la 2000-2500 de ture la relantii ... ii scot mufa de la (IAC) sau cum so mai numii senzorul acele de la furtunul de la filtrul de aer... Acela cu 3 picioare la mufa. Cand il scot scade turatia la 1200 de ture si cand il bag urca la 2500... Inca nu am ajuns cu masina din nou la tester... ca nu mai am bani... Nu avem si noi aici pe forum vreun coleg care se pricepe la Opel bine si care nu iti ia si pielea de pe tine ca sa iti repare o masina?
  • daniel50

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Diplomat 1991 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2011

  • Mesaj Privat
caesar a scris:buna ziua dragi detinatori de opel.recent am achizitionat o astra f din 95,motor ecotec 1.8 16v 85kw.totul in regula pana intr-o dimineata cand am pornito,s-a turat pana in 3000rpm dupa a scazut la 800 si s-a oprit,ii dau cheie din nou,acelasi lucru.pana la urma am jucato din ambreiaj si am reusit sa plec.in mers imi da in nas,dar cand reduc din acceleratie incepe sa traga si iar trebuie sa ma joc si cu acceleratia ca sa mearga cat de cat masina.am fost prin service si la tester nu imi gaseste modelul de motor pe care il are masina,la altul mia gasit sonda lambda,am schimbato dar nimic.la testul cu agrafa a iesit eroarea 38,dar nu gasec aceasta descriere.incercarile nu au incetat aici,am schimbat bujiile,fisele,bobina,filtru benzina si curatare motoras pas cu pas.toate fara nici un rezultat.am inceput sa ma las pagubas de aceasta problema,dar lucrurile sau inrautatit si mai mult,a inceput sa consume ff muult carburant si ulei.ia cam 15%mixt si la 3000km parcursi am verificat uleiul si e la minim pe joja.as mai incerca si alte metode si de asta am deschis acest topic in speranta sa primesc unele sfaturi. am mai citit probleme asemanatoare dar fara un rezultat concret.numai bine si multumesc anticipat celor care imi raspund. stima
salut ! Masina are 16 ani si are ecu ala se cam plictiseste de functionat in conditii normale si trebuie si ,,ajutat'',adica schimbate condensatoarele electrolitice ,si refacute lipiturile100%,ansa pistolului sa fie legata la puntul de masa am modulului
ca sa nu afectezi integratele si procesorul.Dupa asta de abia incepi cautarea ,,bubei''.Succes!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR