Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • Sorin Deac

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Atentie...!
Volumul gazelor de benzina evaporate este de aproximativ 12.5 ori mai mare decit volumul aceleiasi cantitati de benzina aflate in stare de agregare lichida (vezi teorema lui Avogadro)..
Prin consecinta, avind in vedere ca benzina se evapora si la temperaturi negative, nu este nevoie de o comunicatie directa a rezervorului cu atmosfera!
Skip ads

  • adionutz

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: sibiu
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2006

  • Mesaj Privat
salut pt astra g z16se din 2001 stie cineva daca am si unde e canistra aia de vapori responsabila cu presiunea din rezervor?
deja nu mai suport ca tre sa alimentez din 200 in 200km si masina "da in nas"
  • Alin-Smith

  • Mesaje scrise: 777
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010 A18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
adionutz a scris:salut pt astra g z16se din 2001 stie cineva daca am si unde e canistra aia de vapori responsabila cu presiunea din rezervor?
deja nu mai suport ca tre sa alimentez din 200 in 200km si masina "da in nas"
sub aripa dreapta fata.
  • razvanid

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2010

  • Mesaj Privat
la corsa c z10xe e aici cred Very Happy
Skip ads

  • cronny

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Salutare!Am o mica problema recent cand am fost la un service au descoperit ca furtunul care pleaca de la valva de purjare si duce in canistra este taiat si la intrarea in canistra era topit si blocat.A pus omul un furtun sa faca legatura intre canistra si valva dar acum am impresia ca se aude cam tare tacaneala specifica in canistra si acum am presiune in rezervor( cand desfac busonul se aude suflul cum ies vaporii).Este normal sau e vreo problema la canistra si din cauza asta se aude cam tare?Multumesc anticipat!Masina e un corsa c z12xe.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Desfa canistra si spune pa la carbune, daca esti foarte ecologist pune carbune activ.
Presiunea in rezervor este dracu' impinge plutitorul si spui ca nu mai ai benzina ....
  • cronny

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Multumesc de info!
  • sorin's

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Tigra 1996 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2008

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Desfa canistra si spune pa la carbune, daca esti foarte ecologist pune carbune activ.
Presiunea in rezervor este dracu' impinge plutitorul si spui ca nu mai ai benzina ....


Salut, sa inteleg ca daca se renunta la acel carbune activ, nu afecteaza cu nimic?
Skip ads

  • yo9gvo

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Agila 2003 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Mi de multumiri Dan
  • bamse13

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Salut. Am intampinat si eu o problema la agiluta mea. Dupa ce am curatat supapa egr, clapeta acceleratie, problema inca persista.

Descriere problema: la relanti si atunci cand e motorul cald, daca accelerez mai tare sau brusc pana la podea, masina nu reactioneaza (nu accelereaza) decat dupa 3-4 sec.

Cineva care are o super nova mi-a spus ca si el a avut o astfel de problema dar s-a remediat dupa ce a schimbat pompa de benzina. E posibil sa am si eu aceeasi problema?
Multumesc anticipat.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Scoate mufa debitmetru si vezi daca face la fel. Lasa becul din bord ca se va aprinde, decuplezi faci invatare si gata.
  • bamse13

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2010

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Scoate mufa debitmetru si vezi daca face la fel. Lasa becul din bord ca se va aprinde, decuplezi faci invatare si gata.


am facut ce mi-ai spus si nu mai face. se accelereaza din prima. beculetul nu s-a aprins ca nu am lasat masina pornita mult timp. dupa ce am bagat mufa la loc, acelasi lucru ca inainte.
sa inteleg ca problema mea e debitmetrul?
multumesc mult.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Din pacate e debitmetrul. Poti incerca o curatare cu spray CRC si numai CRC, daca nu iese altul nou sau second (dupa buget) dar musai acelasi cod si original Bosch.
  • bamse13

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2010

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Din pacate e debitmetrul. Poti incerca o curatare cu spray CRC si numai CRC, daca nu iese altul nou sau second (dupa buget) dar musai acelasi cod si original Bosch.


am schimbat debitmerul dar acum a aparut alta problema.
cand e motorul rece, la relanti, da sa moara. trepideaza tot motorul si nu se accelereaza. dupa ce s-a stabilizat nu mai are probleme.
ce ar puea sa fie de data asta? e posibil sa nu fie bun debimetrul (nou)?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Debitmetru original Bosch ?
  • bamse13

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2010

  • Mesaj Privat
nu e original ca ala e vreo 600 de lei. asta care l-am luat nu are nume. a costat 190 lei, dar nu inteleg de ce face doar cand e rece. cel vechi nu era bosch. era tot ceva srl no name. cand e motorul cald nu are probleme. trebuie cumva setat ceva in ecu. debitmetrul l-am schimbat eu.
multumesc!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Facatura aia de debitmetru china daca poti o returnezi, parca am mai scris NUMAI ORIGINAL BOSCH SI ACELASI COD.
Cumpara un debitmetru original chiar sh (vezi cocosai la publicitate) si tremini cu prostiile. Unul sh e cam 200-300lei dar merge brici, evident daca e bun.
  • nyky85

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Arges
  • Masina: Corsa 2004 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Stie cineva unde se afla valva de purjare la Corsa C motor z14xep?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca nu ma insel in spatele filtrului de aer catre oala amortizor, e prins de carcasa filtru.
  • nyky85

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Arges
  • Masina: Corsa 2004 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Am cautat dar nu se afla acolo, conducta trece direct nu are nimic pe ea.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR