Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • tolnaci

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 1997 1398
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Buna tuturor, scuze ca incep o discutie noua dar nu gasesc nicaieri rezolvarea. Deci, am un opel astra f caravan 1.4 benzina din 1997 motor x14nz. cand e in sarcina(adica cand o accelerez) da rateuri si parca moare, intrerupe, parca s-ar opri motorul in viteza, mai nou si cand scad viteza, in frana de motor pocneste pe toba. Am schimbat la ea urmatoarele: kit distributie, clapeta de acceleratie+IAC si PTS, toate filtrele, pompa de benzina, bujii, luleaua, chiar am spart si catalizatoru Embarassed ,sonda lambda,modulul de aprindere. Sambata am masurat compresia si e totul ok.
Furtunele care le-am insemnat din imaginea alaturata duc la o chestie rotunda neagra in care intra 3 furtune, habar nu am ce este, atat ea cat si 2 dintre furtune ala mai gros care intra in carburator si ala care vine de undeva de sub aripa erau infundate Coxate f tare nu se putea nici sufla in ele, le-am desfundat si parca merge mai bine dar tot nu merge cum ar trebui. e destul de enervant. VA rog daca cumva puteti sa ma ajutati ca nu mai stiu ce sa ii fac. Ms



Skip ads

  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Intrebare: inainte de a schimba distributia facea la fel? daca nu, verifica pt. ca am senzatia ca nu e pusa la punct sau a "scapat" pinionul de la vilbrochen (mie mi s-a intamplat sa se rupa "pana" aceea care il blocheaza in pozitie).
  • tolnaci

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 1997 1398
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2010

  • Mesaj Privat
da tot asa facea si am verificat si asta.. Crying or Very sad totusi cred ca are legatura cu ce am insemnat in poza sa fie oare supapa de la vacuum chestia aia in care intra furtunele?
  • tolnaci

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 1997 1398
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2010

  • Mesaj Privat
hai mah fratilor nimeni nimika nici mo idee?
Skip ads

  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,082
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
este de vina avansul .Trebuie sa verifici senzorul de pe volanta sau distribuitorul ala sau ce e (un fel de delcou).Simptomele descrise de tine indica o defectiune la sistemul de aprindere ( momentul scanteie la bujie)
  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,082
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
verifica capacul ala in care intra fisele sa nu fie fisurat sau desfa suruburile la el si vezi inauntru sa nu aiba condens
  • tolnaci

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 1997 1398
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2010

  • Mesaj Privat
am verificat capacu de delcou si m-am uitat si inauntru e perfect am curatat si contactele de la mufa aia care intra
in delcou...o sa incerc sa cumpar un set de fise noi ca is cam obosite. Ms pt raspuns andrei. nu stii tu cumva ce e chestii ai in care intra furtunele din poza? astept si alte pareri
  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,082
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
unu e de la frane iar celalalt e vacumul
Skip ads

  • tolnaci

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 1997 1398
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2010

  • Mesaj Privat
si daca e infundat furtunul de la vacuum ce simptome ar avea?
  • ady negoita

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2008

  • Mesaj Privat
tolnaci a scris:si daca e infundat furtunul de la vacuum ce simptome ar avea?
In primul rind,nu ai avea putere,si motorul,da sa moara deoarece vacuum-ul ala ,sau mai bine spus presiunea aia de vacuum,o ia de la pistonul 2,deci fiind infundat furtunul nu vei avea putere pe motor,si ,,da in nas'',acum tu incearca si scoate furtunul alade vacuum,si vezi ca ar trebui sa iti creasca turatia motorului,si de e asa,schimba furtunul!
  • tolnaci

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 1997 1398
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2010

  • Mesaj Privat
o sa incerc sa vad dar daca l-am desfundat furtunul are rost sa il mai schimb?
  • ady negoita

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2008

  • Mesaj Privat
tolnaci a scris:o sa incerc sa vad dar daca l-am desfundat furtunul are rost sa il mai schimb?
Pai daca nu scump,schimba-l,ca nu e o avere,dar decizia iti apartine!
Skip ads

  • brachotm

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 1993 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Si eu am desfundat furtunul acela de vacum, era plin cu granule negre, dar si in stutul din carburator am bagat o sarmulita sa desfund, dar nu stiu cat de bine l-am desfundat,oare am facut bine sau asa trebuie sa fie,parca se infige mai bine masina acum dupa operatie.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR