Ai uitat parola?


  • apolodor60

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Vaslui
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Mar 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Buna seara. Vin si eu cu o problema(mai degraba o nelamurire),ce suna asa: exact acum o luna de zile am cumparat un Opel Corsa D facelift 2011 de la Radacini din Bucuresti. Aduc masina acasa(a plouat torential in ziua respectiva) si o bag in curte. Toate bune si frumoase,nici un fel de problema la mers(360 de km de la Bucuresti pana acasa). Timp de o luna de zile nu am folosit masina(a fost acoperita cu o prelata auto). Azi dupa ce am scos-o la o plimbare m-am uitat sub ea(curiozitatea asta o sa ma omoare) si ce sa vezi...foarte multe elemente de prindere ale tobei plus alte cele erau acoperite cu rugina. Detin si un golf din 2000 si nu am vazut un gram de rugina la el desi poate e cazul. Nu stiu ce sa cred...masina nu a fost noua?a afectat-o faptul ca nu am folosit-o timp de o luna? Astept pareri de la dumneavoastra. Multumesc mult.
Atasez niste poze (scuzati calitatea lor)


PS: Pot rezolva ceva cu garantia?
  • PAUL_BM

  • Mesaje scrise: 262
  • Locatie: Maramures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Jan 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Am vazut o poza cu un Duster la ceva expozitie (cred ca tocmai pe site-ul asta) si ala era mult mai ruginit decat Corsa ta. Deci... masinile din ziua de azi. Very Happy
  • mar77

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra x18xe din 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Mai 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Cine stie cate luni sau ani stau masinile astea inainte sa fie vandute, si in ce conditii...
  • apolodor60

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Vaslui
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Mar 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Deranjant e ca pe cartea masinii scrie anul fabricatiei 2011.
  • JAC2.00tdi

  • Mesaje scrise: 1,589
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra Z19DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Sep 2007

  • Garaj Mesaj Privat
daca ramai doar cu ww scapi si de rugina... Smile
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,834
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra a17dtr din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Feb 2010

  • Garaj Mesaj Privat
@apolodor60
stai linistit exista destule elemente la o masina care nu au un strat suficient de antifon, in cazul tau cred ca a afectat-o mai mult faptul ca ai tinut-o acoperita cu acea prelata, dupa o ploaie, poti sa mergi la reprezentanta si sa le ceri sa curate rugina si sa o antifoneze, dar nu iti garantez ca vei fi bagat in seama
  • george_slz

  • Mesaje scrise: 520
  • Locatie: Buftea
  • Masina: Astra z13dth din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Jul 2006

  • Garaj Mesaj Privat
E normal sa rugineasca evacuarea si discurile. Daca alti producatori se ingrijeasc sa foloseasca materiale mai bune la evacuare, bravo lor. La mine, la Astra H, dupa aproape 4 ani, ajuns la a 3-a toba finala(pt ca le-am tot schimbat, pt ca zornaiau sitele), e ca la corsa ta, la fel de ruginita.
  • bertone_cox240

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Dambovita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Sep 2010

  • Garaj Mesaj Privat
e simplu daca a plouat torential nu ai mai pornit-o o luna a ramas in baltoaca ai mai pus prelata aia care sa sti ca tine umezeala rau si multi se plag de prelata ( mai bine zis 99% se plang ca ruginesc sub prelata)
cel mai simplu si mai romanesc cand o cumparai te uitai sub ea si daca nu avea gram de rugina puneai un strat de 5 mm de vasilina sub toata masina si mergei cu ea prin praf si se facea un strat protector si nu mai vedeai rugina minim 5 ani si pentru evacuoare o dai jos o cureti si ii dai cu 2 tuburi de spray de zinc si num mai rugineste
  • corsamare

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Mar 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Exista zone care nu pot fi protejate (discurile franelor, zonele reci ale evacuarii - da alea reci ca acolo cand se incalzesc se degradeaza protectiile si cand sunt reci se face condens)
In fotografii vad sudura tevii de iesire din toba finala si sarma aia de agatare. Mda, asa arata calitatea unor piese fabricate prin cine stie ce colt de lume... Daca ai chef de scandal, reclama la service-ul cu garantia. Daca ai indemanare si vrei sa faci o treaba "ca pentru tine", murdareste-te un pic si aranjeaz-o tu (eu as freca un pic cu o perie de sarma (mica)(daca rugina e prea groasa ca sa mearga direct tratamentul chimic), as aplica un tratament de fosfatare (Feruginol) si apoi o vopsea rezistenta la temperatura (exista odata "vopsea pentru sobe" (metalice); sau o solutie "de zinc", cum ti s-a propus, sau altceva...Oricum, sarma aia poti s-o dai si cu o vopsea obisnuita sau un grund oarecare de metal.)
Spor!
  • alamic

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Zafira x16xel din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Mar 2009

  • Garaj Mesaj Privat
nu este indicat sa dai cu vaselina, pt ce devine acida incepe sa atace, sunt alte solutii
  • ciukanu14

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Jun 2012

  • Garaj Mesaj Privat
apolodor60 a scris:Buna seara. Vin si eu cu o problema(mai degraba o nelamurire),ce suna asa: exact acum o luna de zile am cumparat un Opel Corsa D facelift 2011 de la Radacini din Bucuresti. Aduc masina acasa(a plouat torential in ziua respectiva) si o bag in curte. Toate bune si frumoase,nici un fel de problema la mers(360 de km de la Bucuresti pana acasa). Timp de o luna de zile nu am folosit masina(a fost acoperita cu o prelata auto). Azi dupa ce am scos-o la o plimbare m-am uitat sub ea(curiozitatea asta o sa ma omoare) si ce sa vezi...foarte multe elemente de prindere ale tobei plus alte cele erau acoperite cu rugina. Detin si un golf din 2000 si nu am vazut un gram de rugina la el desi poate e cazul. Nu stiu ce sa cred...masina nu a fost noua?a afectat-o faptul ca nu am folosit-o timp de o luna? Astept pareri de la dumneavoastra. Multumesc mult.
Atasez niste poze (scuzati calitatea lor)


PS: Pot rezolva ceva cu garantia?



toate masinile au aceeasi problema , cu rugina pe la esapament , rugina pe la discuri si alte lucruri care intra in contact cu apa, un disc de frana are o temeratura foarte ridicata, esapamentul la fel, este normal ca la un moment dat (chiar si la 5000 KM sa chiar si 50 KM) sa inceapa sa rugineasca.

have fun !
  • boby19166

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa A12XER din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Mai 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Poti sa stai linistis ca si la a mea e la fel. Masina o am din 2010 si la fel dupa nici o luna am observat ca are rugina pe la discuri daca sta pe loc 2-3 zile si pe sub caroserie. Cam la toate masinile(din clasa aceasta de pret) este asa.
  • alamic

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Zafira x16xel din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Mar 2009

  • Garaj Mesaj Privat
de ce afirmi ca la toate masinile din aceasta clasa e asa .la ORICE masina dupa 2-3 zile apare rugina pe discuri, nu e o problema asta.
la masinile pe benzina, toba rugineste mai repede ca la diesel, ganditiva voi de ce........
  • calibracrazy

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z14XEP din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Sep 2009

  • Garaj Mesaj Privat
aceleasi piese le am si io ruginite si tot 2011 este
  • bezart

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 12 XER din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Nov 2012

  • Garaj Mesaj Privat
depinde si de rata de coroziune..ca daca este nevoie de 10 ani sa penetreze...nu se pune...oricum e mai bine fara prelata...

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata