Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • motanu200

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Salut,
am un opel Z 17 DTH si urca destul de greu pana in 1800 - 2000, dar dupa ce intra turbo masinuca zburda.
Plus zgomot de tractoras.

Am tot cititi si rascitit forumul. Poate fi de la debitmetru si EGR?

Aveti cumva idei / solutii.
Multumesc mult
Skip ads

  • adrian_Jciurariu

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2011

  • Mesaj Privat
sal
se poate sa fie si de la egr ca la mine functiona numai 60 % cand am luat masina
si am simtit ca nu trage cum ar trebui
dupa ce am curatat egr-ul e alta masina
dar fa o diagnoza cu op-com si vezi ca i-ti arata daca e infundat
si vezi si cat baga debitmetru aer , daca e in parametri
  • Blebeanu Lorin

  • Mesaje scrise: 1,077
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2010

  • Mesaj Privat
motanu200 a scris:Salut,
am un opel Z 17 DTH si urca destul de greu pana in 1800 - 2000, dar dupa ce intra turbo masinuca zburda.
Plus zgomot de tractoras.

Am tot cititi si rascitit forumul. Poate fi de la debitmetru si EGR?

Aveti cumva idei / solutii.
Multumesc mult

Incearca sa mergi intotdeauna intr- o viteza ce- ti asigura o turatie de cel putin 2000 rpm. si sa schimbi pe la 3000. Ai citit ca 1.7 CDTI e un Diesel mai ciudat si ca la turatiile alea se simte el cel mai bine.
  • motanu200

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2011

  • Mesaj Privat
va multumesc mult. o sa incerc sa fac o diagnoza completa cu op com
Skip ads

  • Doniga Rodica

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Galati
  • Masina: Commodore 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Salut!Mã poate cineva ajuta cu un manual pentru Opel astra H Z17dth diesel ?Mulþumesc!
  • Blebeanu Lorin

  • Mesaje scrise: 1,077
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Doniga Rodica a scris:Salut!Mã poate cineva ajuta cu un manual pentru Opel astra H Z17dth diesel ?Mulþumesc!

Buna! Foloseste butonul de cautare din dreapta sus: Documentatii Opel Astra.
Numai bine!
  • alex_mihalciuc

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Salutari!

Este vorba despre un Z17DTH.

De cateva zile nu-mi mai place cum trage. E cam putoare pana in vreo 2200, comparativ cu ce era inainte.
La un live data constat ca EGR Position Commanded este permanent 100%, iar EGR Pulse ratio este permanent 5%. Nu se modifica in niciun regim de turatie, pe loc sau in sarcina...

EGR Pulse ratio, se modifica si schimba si mersul motorului in momentul activarii actuatorului in test mode (output test). Dupa care revine la 5% si acolo ramane.

Am demontat EGR-ul si este lacrima. Am verificat continuitatile cablajelor, gandidu-ma ca probabil nu ajunge impuls la EGR. Sunt toate in regula.

Cu partea electronica demontata, am tinut apasat actuatorul la maxim, am turat liniar masina si am si dat un output test, aprinzandu-se CheckEngine si eroare de EGR valve stuck. Deci asta pare a fi foarte in regula...

Masinii i-am facut soft in urma cu un an si vreo jumatate si n-am intampinat probleme. Nici EGR off nu are din soft.

Ar mai fi de verificat cu un osciloscop semnalele care ajung la EGR, in rest nu mai am nicio idee si ma enerveaza la culme masina in momentul asta.

Care poate fi problema? E posibil sa fie o problema interna a ECU-ului?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Salut.
La relanti, EGR Position Commanded trebuie sa fie sub 50%, iar EGR Pulse ratio peste 50%. Cand accelerezi se inverseaza procentele.
Sigur n-ai nici o eroare ?
Skip ads

  • bluetux

  • Mesaje scrise: 1,386
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2008

  • Mesaj Privat
alex_mihalciuc a scris:Salutari!
Este vorba despre un Z17DTH.
...
La un live data constat ca EGR Position Commanded este permanent 100%, iar EGR Pulse ratio este permanent 5%. Nu se modifica in niciun regim de turatie, pe loc sau in sarcina...
....


la fel si la mine, indiferent de turatie am valorile astea: (%)

EGR Position Commanded (Exhaust Gas Recirculation) 100
EGR Pulse Ratio (Exhaust Gas Recirculation) 5
Swirl Level Control Solenoid Valve Pulse Ratio 100
Throttle Position PWM Servo Signal 12

Nu am nici un fel de eroare, nicaieri, masina trage si consuma normal, noxele au iesit intotdeauna excelente.
Are cineva o explicatie pentru valorile alea fixe? Are OP-COM-ul vreo problema? La EGR solenoid test nu-mi ia in considerare cele 4 valori de mai sus (nu le afiseaza)...
  • FLX

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2011

  • Mesaj Privat
am acelasi motor iar la mine se misca egr-ul.
trebuie facuta o curatare a egr-ul plus admisie pentru ca is foarte mari depunerile din cauza gazelor recirculate de egr si e foarte probabil sa aveti si tija swirl din admisie blocata.
Aveti care dintre voi un live data? multumesc Smile
  • tenk

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Intreb si eu: Exista pe forum LiveData de pe un z17dth stock?
  • cristi.haidau

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2009

  • Mesaj Privat
bluetux a scris:
alex_mihalciuc a scris:Salutari!
Este vorba despre un Z17DTH.
...
La un live data constat ca EGR Position Commanded este permanent 100%, iar EGR Pulse ratio este permanent 5%. Nu se modifica in niciun regim de turatie, pe loc sau in sarcina...
....


la fel si la mine, indiferent de turatie am valorile astea: (%)

EGR Position Commanded (Exhaust Gas Recirculation) 100
EGR Pulse Ratio (Exhaust Gas Recirculation) 5
Swirl Level Control Solenoid Valve Pulse Ratio 100
Throttle Position PWM Servo Signal 12

Nu am nici un fel de eroare, nicaieri, masina trage si consuma normal, noxele au iesit intotdeauna excelente.
Are cineva o explicatie pentru valorile alea fixe? Are OP-COM-ul vreo problema? La EGR solenoid test nu-mi ia in considerare cele 4 valori de mai sus (nu le afiseaza)...




Aceleasi valori sunt si la mine, si merge perfect motorul.
Skip ads

  • OviAstraH

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Salut,
Am un Astra H 1.7 cdti, motor Z17DTH.Masina urca relativ greu in turatii si uneori la trecerea prin plaja de turatii 1800-2200 rpm se aude un zgomot ca de refulare aer.In unele cazuri isi si ''da in nas'.Nu am erori inregistrate iar la diagnoza facuta de colegul CristianTM a rezultat ca debitmetrul (care are si funtie de senzor de presiune barometrica) indica presiune atmosferica gresit (97 unitati in loc de 104).
Mentionez ca am curatat si verificat galerie admisie,EGR, clapeta de acceleratie,schimbat senzor presiune galerie MAP.Am curatat si debitmetru cu spray Molly dedicat,nu era murdar.
As dori sa fac un test cu un debitmetru nou sau bun de pe alta masina.Poate sa ma ajute cineva in Timisoara?
Merci anticipat
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
"Masina urca relativ greu in turatii si uneori la trecerea prin plaja de turatii 1800-2200 rpm se aude un zgomot ca de refulare aer.In unele cazuri isi si ''da in nas'."-La aceste turatii,incepe de regula sa-si faca simtite efectele,functionarea turbo,ce poate fi urmarita pe tester. "Nu am erori inregistrate iar la diagnoza facuta de colegul CristianTM a rezultat ca debitmetrul (care are si funtie de senzor de presiune barometrica) indica presiune atmosferica gresit (97 unitati in loc de 104)." -Debitmetru cu functie de senzor de presiune barometrica...iertat sa-mi fie,dar e o mare prostie,iar presiunea atmosferica,nu e o constanta,aceasta variaza functie de altitudine si de factorii meteo...
  • OviAstraH

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Asa m-am gandit si eu...Nu ma pricep la masini,
Ideea era ca debitmetrul poate fi cauza unei functionari necorespunzatoare a motorului si intru-cat se schimba rapid as vrea sa testez cu un alt debitmetru.
Am tot fost la service-uri si diagnoze dar cam degeaba, nu m-au convins.
Se pare totusi ca debitmetrul ar avea functie multipla (senzor barometric pe pinul 2 al mufei).Asa a vazut Cristian cu TECH2.Daca greseste el gresesc si eu.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR