Ai uitat parola?


Atentie!

Discutiile despre uleiuri sunt mereu tinta vanzatorilor si distribuitorilor de uleiuri sub acoperire.
Luati recomandarile userilor ca atare.
Si fiti suspiciosi in special fata de userii care va abordeaza prin mesageria privata.

Facem tot posibilul pentru a le bloca accesul acestor indivizi.
Ne puteti ajuta raportandu-ne orice user care va trezeste suspiciuni.

— Echipa ClubOpel.com
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,355
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

Am inceput sa folosesc ulei 2T semisintetic (JASO-FC) in amestec cu motorina la masina din semnatura (am dat si la prieteni si acestia mi-au spus ca e ok si vor sa continue cu acest tratament), asa ca deschid acest topic (probabil controversat) in ceea ce priveste amestecul uleiului 2T in motorina EURO5 care ... vrem - nu vrem - contine si 5% biodiesel 'romanesc'.
Pentru cei care vor sa se documenteze mai mult (acest subiect nu este nou, se practica si in alte tari de la aparitia motorinei EURO4 Low Sulphur) aveti mai jos cateva link-uri de unde mai departe puteti citi ce s-a mai discutat despre acest subiect :

http://www.freel2.com/forum/topic878.html
http://www.4x4community.co....439375#post439375
http://www.4x4community.co....aba21&t=68220

O sa incep cu 'pacatele' biodiesel-ului :
- poate infunda filtrul de motorina in timp
- nu mai asigura punctul de aprindere la temperaturi de peste -10 grade Celsius (motorina are deci nevoie de o temperatura mai mare in cilindri pentru a ajunge la momentul de explozie)
- colmateaza supapele, ventilele, injectoarele
- fiind coroziv, poate afecta furtunele in timp daca motorul nu e prevazut pentru a lucra cu biodiesel
- biodieselul este higroscopic si deci are un continut de apa mai ridicat decat motorina
- arde cu depuneri pentru ca arderea in camerele de combustie nu se realizeaza in totalitate
- la contactul cu uleiul de motor biodieselul scade mai mult calitatile acestuia decat motorina
- consumul de combustibil e putin mai ridicat la biodiesel decat la motorina

Adaugati la cele de mai sus faptul ca biodiesel-ul de la noi e 'romanesc' si deci de slaba calitate iar in amestec cu motorina romaneasca (care este si ea de calitate indoielnica) iata cu ce 'zeama' trebuie sa lucreze sistemul de injectie prezent pe masinile noastre cu motor diesel.

Acum, din proprie experienta - dupa ce am folosit o perioada de timp ulei 2T semisintetic in amestec cu motorina pot sa afirm ca :
- motorul este mai putin zgomotos, incepand cu prima cheie de dimineata.
- s-au redus trepidatiile bordului si a volanului
- motorul se tureaza mai repede si mai liniar
- la drumuri inafara, pe pante motorul functioneaza ceva mai rece (1-2 grade C)
- motorul scoate mai putin fum la o accelerare 'in forja' sau la liber (ajuta la trecerea testului de noxe)
- scade putin consumul de carburant (uleiul 2T creste cifra cetanica a motorinei si scade usor consumul, cu aproximativ 2% in oras si 3-5% inafara)
- sistemul de injectie lucreaza in parametrii ganditi de fabricantul pompei de injectie si al injectoarelor (motorina se amesteca cu uleiul 2T semisintetic care are in compozitie sulf si face o emulsie care unge pompa si injectoarele, aceasta ajunge si in procesul de ardere si curata calamina de pe supape, din capul injectoarelor, din capul pistoanelor deasupra segmentilor de compresie, ramane in injectoare cand motorul este oprit impiedicand formarea ruginei in cazul in care motorina contine apa (cam des in Romania), chiar si palele de foc ale turbinei au mai putine depuneri si sunt mai putin afumate).

De ce Ulei 2T semisintetic (JASO-FC) ?
- uleiul 2T semisintetic (in proportia corecta) arde complet in amestec cu motorina, fara cenusa sau alte depuneri.
- creste cifra cetanica a motorinei - deci ne ajuta la pornirile la rece iarna, dar si la economia de carburant (2-5%)
- pe termen lung se curata si se conserva sistemul de injectie care va functiona in parametrii ganditi de fabricant (stati linistiti si aveti 'peace of mind' in ceea ce priveste lubrefierea sistemului de injectie, eu imi iubesc masina si pentru mine chiar conteaza acest aspect).

Cum ramane cu aditivii de motorina ?
- aditivii de motorina gen Metabond Megasel se folosesc pentru exact acelasi rezultat : imbunatatesc ungerea motorinei, maresc cifra cetanica a motorinei, asigura o pornire mai usoara iarna, etc. Personal am observat ca cu acest aditiv masina din semnatura trage un pic mai bine decat cu Ulei 2T, dar pe viitor ma astept ca dupa curatarea sistemului de injectie de calamina acumulata sa nu mai fie nicio diferenta. Deci cine foloseste aditivii nu e nevoie sa foloseasca si Ulei 2T, acestea sunt complementare si difera doar pretul. Un litru de ulei 2T semisintetic Liqui Molly (Artikel no. 1052) este 25lei, ajunge pentru 5 plinuri de 60l motorina si acest tip particular de ulei reprezinta la momentul actual cel mai bun raport pret/calitate (mai multe poze cu bidonul de 1l ulei 2T aveti aici) :
https://www.clubopel.com/vie...sc&start=2700

Inchei aici cu cateva sfaturi :
- daca sistemul de injectie functioneaza deficitar - nu va asteptati ca folosind ulei 2T semisintetic in amestec cu motorina acesta sa rezolve probleme privind uzura fizica a reperelor pompei de injectie sau a injectoarelor
- este de preferat sa folositi acest 'tratament' daca motorul functioneaza corect si nu aveti probleme cu sistemul de injectie
- pentru motorizarile diesel non-EURO, EURO2, EURO3 se recomanda un amestec de 1l ulei 2T la 300l motorina (1:300) (JASO-FB mineral sau JASO-FC semisintetic).
- pentru motoarele EURO4 (cu DPF) se recomanda un amestec de 1:400 (obligatoriu JASO-FC semisintetic). Pentru motorizarile cu DPF s-a observat un efect benefic prin dublarea numarului de km la care se face regenerarea automata in urma amestecului motorinei cu ulei 2T semisintetic, dar nu pe Romania ci in tari ca Germania sau Austria unde motorina este de calitate. Daca folositi ulei 2T semisintetic in amestec cu motorina din Romania si regenerarile DPF devin mai dese (adica la mai putini km parcursi decat media de km la care regenerarile aveau loc inainte) va trebui sa renuntati la acest tratament pentru a nu uza DPF-ul prematur. Deasemenea pentru cei ce folosesc ulei de motor cu norma C3, trebuie spus aici ca datorita faptului ca o cantitate infima de motorina ajunge invariabil in ulei este posibil sa trebuiasca sa schimbati uleiul de motor mai repede, probabil la maxim 10,000km (pentru ca motorina care este EURO5 la pompa deci are doar foarte putin sulf in ea si primeste mai mult sulf in urma amestecului cu uleiul 2T in rezervor, se stie ca uleiurile cu norma C3 sunt mai putin rezistente la contaminare decat cele fara aceasta norma, deci este posibil sa se contamineze uleiul motor ceva mai repede).
- pentru cei care vor sa incerce acest tratament de lunga durata, va doresc mult succes si sa postati aici daca v-a ajutat si in ce fel.
- pentru cei cu motoare EURO 4 care considera ca motorul merge bine si nu au nevoie de acest tratament, probabil veti folosi ulei 2T semisintetic in amestec cu motorina dupa momentul in care ati avut probleme cu injectoarele si le-ati reconditionat/inlocuit, desigur daca doriti ca pe viitor sa nu mai aveti astfel de probleme.

Si o ultima recomandare : nu uitati sa drenati periodic apa acumulata in filtrul de motorina (ex. la fiecare 5.000km), aceasta generand in timp probleme mari daca ajunge in pompa de injectie.

DISCLAIMER : acest post reprezinta strict punctul meu de vedere in ceea ce priveste titlul si continutul topicului privind uleiul 2T JASO-FC Liqui Moly Artikel 1052 testat pe motorizarea mea X17DT Isuzu si sub nicio forma nu pot fi tras la raspundere pentru utilizarea informatiilor din acest post ca manual de instructiuni, material didactic sau pentru punerea in practica a informatiilor din acest post pe motorizarile altor utilizatori de pe acest forum ori din Internet.



Ultima modificare facuta de ahappyuser la Vin 04 Jan, 2013 12:47 am, modificat de 33 ori in total
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,355
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

Pentru cei care au motorizari pe benzina, se recomanda ca la fiecare al 3-lea plin de carburant sa adaugati 1:500ml amestec de Ulei 2T semisintetic standard JASO-FC in benzina pentru imbunatatirea ungerii sistemului de injectie si curatarea calaminei prezente in injectoare si in capul pistoanelor. Daca este cineva care vrea sa faca acest test (in amestec de 1:500) pentru un plin de benzina sa revina cu mai multe amanunte.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,355
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

Pentru cei care au motorizari pe diesel si mi-au raspuns pe privat (sau chiar am povestit despre acest lucru) ca este ok acest tratament si doresc sa posteze aici mai multe din experienta lor îi astept pe acest topic sa revina cu amanunte privind experienta lor in ceea ce priveste motorizarea curenta si motorina + uleiul 2T cu care s-a facut acest experiment. Orice detalii sunt binevenite.
  • Virinel

  • Mesaje scrise: 567
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Aug 2007

ma bate gandul sa incerc si eu tratamentul acesta la un y20dth, zi-mi pls exact ce tip de ulei ai pus, marca mai exact ca sa caut si eu.

Respect!
  • Pisboy

  • Mesaje scrise: 732
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra Z17DTH din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Mai 2009

Eu am la magazin ulei 2T de la Mobil.Faza e ca are pe el norma Jaso-Fb.

O fi bun si asta de pus in motorina ?
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,044
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z16XER din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Mai 2007

Eu recomand folosirea de mot de rahat in proportie de o lingurita la 50l de combustibil, iar la motoarele pe benzina o data la 2 plinuri.

DISCLAIMER : acest post reprezinta strict punctul meu de vedere in ceea ce priveste titlul si continutul topicului si sub nicio forma nu pot fi tras la raspundere pentru utilizarea informatiilor din acest post ca manual de instructiuni, material didactic sau pentru punerea in practica a informatiilor din acest post pe motorizarile altor utilizatori de pe acest forum ori din Internet.
  • Pisboy

  • Mesaje scrise: 732
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra Z17DTH din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Mai 2009

Mda,eu ma asteptam sa imi fi raspuns cineva referitor la intrebarea pe care am pus-o.

Din cate vad,titlul topiculuii nu e "Pareri despre uleiul 2T in motorina" deci nu vad rostul postului tau.Nu ma intereseaza parerea ta sincer si nici topicul nu o cere !

Puteai sa te abtii,sau daca esti impotriva acesti "tratament"puteai sa argumentezi.
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,044
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z16XER din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Mai 2007

Recomanda vreun producator de masini sa se puna ulei in motorina sau in benzina? Eu n-am auzit.
  • george_slz

  • Mesaje scrise: 503
  • Locatie: Buftea
  • Masina: Astra z13dth din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Jul 2006

Un studiu efectuat in Japonia, a relevat ca, combustibilii actuali, ecologici cica, din cauza ca nu prea mai au sulf, provoaca uzura timpurie motoarelor inca de pe la 30.000 km. Adica injectoare , pompe de inalte ...maruntisuri. Si au recomandat reintroducerea motorinei cu sulf(care are rol de ungere).
Unii au rezolvat problema asta introducand ulei 2T in motoarina, in amestec homeopatic de 1:200. Si eu am facut la fel, am pus ulei 2T cu specificatia recomandata de desteptii aia.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,355
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

Pisboy a scris:Eu am la magazin ulei 2T de la Mobil.Faza e ca are pe el norma Jaso-Fb.

O fi bun si asta de pus in motorina ?


JASO-FB e mineral si este ok sa-l amesteci in motorina in proportie de 1:300. Arde curat, fara depuneri.
Daca motorul este EURO2 sau EURO3 poti sa-l folosesti linistit, daca e EURO4 mai bine baga JASO-FC semisintetic.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,355
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

Virinel a scris:ma bate gandul sa incerc si eu tratamentul acesta la un y20dth, zi-mi pls exact ce tip de ulei ai pus, marca mai exact ca sa caut si eu.

Respect!


Eu am folosit Liqui Moly JASO-FC semisintetic, artikel no 1052 :

.

Acest tip particular de ulei este cel mai bun la raportul pret/calitate si a costat acum 3 luni exact 23lei pentru 1l.
In amestec de 1:300 poti sa bagi cate 200ml ulei 2T la fiecare plin de 60l de motorina, deci iti ajunge pentru 5 plinuri de combustibil.

Eu mi-am cumparat o seringa de 50ml din plastic care intra perfect in acest bidon de 1l (poti sa intorci bidonul cu capul in jos ulterior cand tragi uleiul din bidon cu seringa si nu o sa curga pe langa ea) si cu care daca treci putin de gradatia de 50ml de pe seringa poti din 3 seringi sa adaugi exact 200ml la un plin de motorina daca ai rezervorul de combustibil de 60l cum am eu la Vectra B.
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,961
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra a17dtr din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Feb 2010

ahappyuser a scris:Cum ramane cu aditivii de motorina ?
- aditivii de motorina gen Metabond Megasel se folosesc pentru exact acelasi rezultat : imbunatatesc ungerea motorinei, maresc cifra cetanica a motorinei, asigura o pornire mai usoara iarna, etc. Personal am observat ca cu acest aditiv masina din semnatura trage un pic mai bine decat cu Ulei 2T, dar pe viitor ma astept ca dupa curatarea sistemului de injectie de calamina acumulata sa nu mai fie nicio diferenta. Deci cine foloseste aditivii nu e nevoie sa foloseasca si Ulei 2T, acestea sunt complementare si difera doar pretul. Un litru de ulei 2T semisintetic Liqui Molly (Artikel no. 1052) este 25lei, ajunge pentru 5 plinuri de 60l motorina

ce nu ai specificat tu si cred ca este foarte important ,este ca uleiul pus in motorina pentru ungere nu este bun si pentru motoarele CDTI, legat de pretul intre acel ulei si MEGASEL diferenta e destul de mica
ai zis ca un bidon costa 25 lei si se foloseste la 300l de motorina in timp ce un flacon de MEGASEL e 100lei si se foloseste pentru 1000l
asa ca daca e nevoie sa folosesc ceva in motorina sigur asi alege MEGASEL care cum spuneai si tu chiar se cunoaste atunci cand este adaugat in rezervor
Wink
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,355
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

cristidb a scris:Recomanda vreun producator de masini sa se puna ulei in motorina sau in benzina? Eu n-am auzit.


Niciun producator nu are interesul ca tu sa tii masina o vesnicie si motorul sa-ti si mearga cat mai multi kilometri.
Traim intr-o societate de consum, trebuie sa cumparam masini noi la fiecare 5 ani sau daca nu ne permitem, atunci macar un set complet de injectoare sau o pompa de injectie trebuie schimbate de pe motor pe durata vietii acestuia, bineinteles in service. Adauga la asta si manopera aferenta si iata-te un banal sustinator al industriei de componente auto pentru sistemul de injectie..

Sau poti sa incerci la un plin de benzina (ca sa fie concludent si sa poti argumenta aici dupa ce faci cateva sute de km cu acest tratament sa nu ai doar impresii de moment, subiective ) sa bagi ulei 2T semisintetic in benzina in raport de 1:500 - adica daca ai rezervorul de 50l atunci adaugi 100ml ulei 2T semisintetic in benzina la un plin.

La motoarele pe benzina se face acest amestec odata la 3 plinuri consecutive pentru curatarea sistemului de injectie.


Ultima modificare facuta de ahappyuser la Lun 25 Jul, 2011 10:46 pm
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,044
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z16XER din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Mai 2007

Eu nu pun decat benzina in rezervor. Nu fac experimente.
S-a eliminat sulful din combustibili din motive ecologice. Sulful pe de alta parte era daunator motoarelor pentru ca producea acid sulfuric coroziv pentru motor. Daca uleiul era bun la toate l-ar fi adaugat in combustibili. Aditivii pe care ii pun benzinarii in combustibili sunt pentru cresterea cifrei octanice sau pentru curatarea sistemului de alimentare.
Are benzina keropur si 5% alcool, suficient cat sa curete si mama depunerilor si sa elimine apa din condens.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,355
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

@lucio85

Un flacon de Megasel are 250ml si costa 140lei, iar pentru motorina EURO5 se va folosi astfel : 20ml aditiv de motorina la 40l motorina. Asta inseamna 30ml la un plin de 60l motorina. Pentru vremea cand a aparut acest aditiv Megasel motorina era inca EURO4 si se folosea 10ml aditiv de motorina la 40l motorina.

Acum, calculeaza si tu si vezi cum iese acum cu pretul pe 5 plinuri (56lei).
Un litru de ulei 2T semisintetic este 25lei deci pretul e sub jumatate.

Daca strict pretul este o problema poti folosi si JASO-FB (mineral) care e mai ieftin decat cel JASO-FC (semisintetic) si care face cam aceiasi treaba.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,355
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

@cristidb
Keropur-ul ala e de mai multe feluri, cel mai des folosit este doar cel 'octane-improver', nici vorba de curatarea sistemului de injectie sau eliminarea apei din benzina.

Nu uita ca traiesti in Romania, pe benzinari nu-i doare de masina ta ci doar de profit. De masina ta ar trebui sa te doara pe tine.
Eu ma opresc aici, daca vrei sa faci un test ok, daca nu lasa-i pe cei ce au incercat sa revina cu amanunte.


Ultima modificare facuta de ahappyuser la Lun 25 Jul, 2011 10:22 pm
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,961
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra a17dtr din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Feb 2010

@ahappyuser
nu stiu unde ai gasit tu dar metabond megase la 140lei l eu il iau 105 lei flaconul, iar daca te descurci sa il iei la pret de importator e si mai ieftin

nu stiu unde ai citit tu dar in specificatii nu zice nimic de nici o norma de poluare cu atat mai putin euro5

Metabond Megasel:
- Curata si protejeaza sistemul de alimentare (pompa de injectie, injectoare) si camera de ardere (pistoane, cilindri)
- Mareste viata motoarelor, scade uzura lor
- Unge chiulasa
- Impiedica depunerea calaminei
- Este anticorosiv, impiedica formarea ruginii
- Usureaza pornirea la rece
- Realizeaza economie de motorina
- Mareste puterea si repriza
-Impiedica formarea de bacterii
- Neutralizeaza acizii
- Produce o economie de combustibil 3-10%
- Impiedica formarea ghetii
- Impiedica diluatia cu aer fals
- Mareste viata motoarelor, scade uzura lor
- Dizolva depunerile de pe supape
- Unge chiulusa
- Mentine combustibilul in stare curata
- Scade formarea namolului
- Scade condensul
- Usureaza pornirea la rece
- Scade cheltuielile de intretinere
- Limiteaza uzura pieselor
Mod de utilizare
La inceput, pentru primii 200 l de combustibil se adauga 20ml la 40 l motorina. Dupa aceea se vor adauga 10ml la 40 l de motorina. Pentru motorine industriale se va dubla sau se va tripla aceasta cantitate, dupa necesitate. METABOND MEGASEL se poate amesteca cu combustibilul inainte de introducerea lui in rezervor, dar se poate introduce cantitatea recomandata si direct in rezervor, inaintea alimentarii cu combustibil.
Atentie! METABOND MEGASEL este inflamabil, de aceea trebuie evitat contactul direct al produsului cu focul deschis. Produsul este verificat si certificat RAR.
iar daca folosesti frecvent si masina e euro 5 inseamna ca este noua si vei putea folosi 10ml la 40l asta inseamna un flacon la 1000l,
PS
nu vreau sa intru in polemica cu tine eu doar mi-am spus parerea, pentru ca ai comparrat acel ulei cu aditivi si in special cu MEGASEL pe care l-am folosit si am fost multumit de rezultate
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,355
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

Vorbeste cu reprezentantul Metabond de la voi si o sa-ti confirme ca pentru motorina EURO5 se folosesc 20ml aditiv la 40l carburant. Am fost la teste cand a venit cu standul si am discutat pe larg. Ultimul flacon cumparat la prima mana de la el a fost 116lei acum 3 luni.

Mai mult, mi-a spus ca cel mai bun este un amestec de Megasel cu ulei 2T, nu am retinut proportia in care se folosesc si nici nu ma intereseaza.
Mi se pare mai ok sa adaug doar ulei 2T in motorina, este suficient pentru ungere si curatare.

Mentionez ca nu vand si nu sunt angajat in domeniul lubrifianti auto sau auto, la teste am fost invitat accidental si am contestat cat am putut in ceea ce priveste tratamentul pentru uleiul de motor. Tratamentul pentru motorina e bun, dar cam scump pentru ceea ce face.
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,961
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra a17dtr din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Feb 2010

@ahappyuser
nu stiu ce vrei sa demonstrezi dar, acum tu contrazici fisele tehnice de la producator, in care scrie clar se dubleaza cantitatea sau tripleaza pentru motorinele industriale
nu crezi ca ar fi modificat si ei fisele tehnice?

legat de pret foloseste ,,goagale,, ca vad ca nu vrei sa crezi ca e 105lei un flacon
suntem cumva off topic dar ai zis ca ai ,,discutat pe larg,, si asi vrea sa stiu de ce trebuie dublata cantitatea pentru motorina euro5 ?
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,355
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

Omul mi-a spus ca trebuie dublata cantitatea de Megasel pentru motorina de la pompa pentru ca este motorina EURO5 (ultra low sulphur) si cei 10ml la 40l carburant nu mai sunt suficienti pentru a asigura ungerea corecta a componentelor sistemului de injectie. Auzind aceste lucruri, am renuntat la Megasel ca nu mai e ok din punct de vedere financiar - i-am si spus asta si a venit cu contra-argumentul ca pot sa ma inscriu in programul Metabond si sa fac un ban din vanzarea produselor lor si ulterior voi cumpara produsele lor mult mai ieftin fiind inscris in program, evident ca am renuntat instantaneu la aceasta propunere, deocamdata ma descurc.
Tot el mi-a spus ca acea concentratie de 10ml la 40l carburant era valabila cand a aparut produsul Megasel pe piata din Germania si motorina era EURO4 (low-sulphur). Tot el mi-a spus de uleiul 2T pe care-l folosesc soferii de TIR turci de multi ani de zile, despre ei este bine-stiut ca îi tin motoarele mult si bine si uite-asa am prins ideea asta cu uleiul 2T, m-am documentat, am bagat si sunt multumit de efect. S-a ofuscat cand i-am spus ca am luat ulei 2T de la reprezentantul Liqui Moly si evident mi-a reprosat ca nu am luat ulei 2T Metabond de la el.

Reprezentantul Liqui Moly mi-a spus ca vinde acest ulei din 2007 pentru un grup de persoane din Sibiu si ca acei cativa care folosesc din 2007 acest tratament cer doar un anume sortiment si acesta este Artikel no. 1052.

Nu ma contrazic cu tine, voi aveti alt standard de viata in zona unde locuiesti si posibil si alte preturi. Daca te ajuta cu ceva faptul ca ti-am spus aici ce am discutat cu reprezentantul Metabond pe Sibiu e ok, daca ai alta parere ramai la parerea ta.

Nu tin sa demonstrez nimic si nu este nicio suparare, de-aia e forum sa dezbatem problemele si sa venim cu propriile impresii in tot ceea ce priveste masinile noastre.


Ultima modificare facuta de ahappyuser la Lun 25 Jul, 2011 11:07 pm

Discutii similare

Intra si tu in Club!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata