Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Uleiuri, Lichide si Carburanti
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Nu exista ardere 100% completa.
Skip ads

  • vsc84

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Poate ne spune cineva care foloseste ulei de ani buni si a avut neplacerea sa desfaca motorul!
Bine..., o sa imi rãspundeți ca daca a folosit ulei 2t nu a avut probleme,dar totusi...
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Eu folosesc de 3 ani dar sint colegi care folosesc de mai multi ani dar n-am apucat sa citesc despre o cauza defectiune motor ca fiind uleiul 2T.
Initiatorul topicului (@ahappyuser) te-ar putea informa mai bine pt ca el a mai desfacut rezervoare, pompe inj, una-alta.
  • vsc84

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Asteptam si opinia lui,dar eu nu m-am referit ca uleiul 2t cauzeazã detectarea motorului ,ci la faptul ca daca a desfãcut cineva vreun motor din alte cauze si avea urme de depunere de la acest ulei nears 100%
Skip ads

  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Cred ca ar fi dificil de spus cat din jegul de pe supape, de pe piston, evacuare, etc provine de la arderea uleiului din baie si cit de la cel 2T adaugat.
Adica probabil s-ar putea depista cu niste analize de laborator dar nah, cine ?
  • Vita_Fresh

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Braila
  • Masina: Combo 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Cu cat uleiul 2T are norma mai buna,respectiv JASO FD la ora actuala,cu atat depunerile ramase in urma arderii sunt mai mici. In fisele tehnice ale fabricantilor de ulei 2T se pot gasi specificatiile referitoare la cenusa lasata in urma arderii,temperatura arderii si restul celorlalte.
Uleiul 2T JASO FD se foloseste cu succes si la motoare E5 cu DPF de ani buni fara a avea efecte negative asupra filtrului. La noi filtrele sunt omorate din cauza mersului mult in oras,lipsa de autostrazi,mers subturat si lista poate continua.
  • dorucioby

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Filtrul este o mare porcarie. Ma intreb la ce ajuta daca strange in el 1000km diverse nu stiu ce si le da foc odata. Tot ce strange in n sute de km vomita odata cand ii vine sorocul.Poluatea e aceeasi numai ca odata la momentul x.
  • dorucioby

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Si mai completez poate gresit care s cu ad blue adica uree da e un factor catalitic ce neutralizeaza dar o sita de caramica careia I se da foc periodic ce rezolva?
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,676
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Daca ati anulat DPF, nu vad de ce nu ati putea folosi 2T la motoarele EURO4 si EURO5. Nu ar trebui sa apara nicio problema. Un efect benefic pe langa sunetul diminuat al injectoarelor ar putea fi prelungirea vietii lor (estimez ca vor trebui reconditionate dupa un numar mai mare de km efectuati, pentru ca reperul ala din interior ce se uzeaza in timp si apoi permite injectorului sa dea motorina in exces pe retur s-ar uza mai tarziu motorina avand o ungere mai buna cu 2T).

Doar ca pe motoare EURO5 eu as folosi DOAR ulei 2T JASO-FC cu ardere COMPLETA (adica unul care arde fara depuneri, ex LM #1052) si as merge pe o rata de amestec de 1:400. In fisa tehnica a uleiului sa fie mentionat CLAR acest aspect (ca arde cu depuneri zero), pentru ca chiar si fara DPF inca aveti catalizatoarele pe evecuare si catalizatoarele astea mai noi sunt mai eficiente dar si mai sensibile la eventualele depuneri ce provin din gazele de motor nearse.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,676
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
vsc84 a scris:Asteptam si opinia lui,dar eu nu m-am referit ca uleiul 2t cauzeazã detectarea motorului ,ci la faptul ca daca a desfãcut cineva vreun motor din alte cauze si avea urme de depunere de la acest ulei nears 100%

Anul trecut era sa am eu neplacerea de a desface motorul, caci mi-a cazut o piesa (ce o foloseam pe post de distantier atunci cand scoteam pastilele de la supapele chiuloasei sa refac jocurile, apropo am citit in manual ca la Y17DT/Z17DTL trebuie verificata distanta dintre supape si arborele cu came odata la 10ani, a mea are 11 si la anul voi face si chestia asta) asadar mi-a cazut piesa aia -direct- printr-unul din canalele de ungere al chiuloasei si o vedeam de sus undeva jos, pe blocul motor, M-au trecut toate transpiratiile cand am vazut ce prostie am facut (fara voia mea, a sarit de sub un pahar al chiuloasei direct acolo), insa am avut acasa 2 magneti puternici de harddisk si o surubelnita lunga de 30cm, am pus magnetii pe surubelnita si asa am extras piesa din motor. Deci am fost in situatia dar am scapat de neplacerea de a demonta chiuloasa, insa daca va fi cineva care si el foloseste 2T de ceva vreme si va trebui sa desfaca motorul (cuplez si eu la aceasta promisiune) sa ne faca poze si sa posteze aici. Eu am desfacut anul asta galeria de evacuare si paletii de foc ai turbinei nu aveau depuneri vizibile, doar erau acoperiti cu un strat subtire de funingine.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,676
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
dorucioby a scris:Filtrul este o mare porcarie. Ma intreb la ce ajuta daca strange in el 1000km diverse nu stiu ce si le da foc odata. Tot ce strange in n sute de km vomita odata cand ii vine sorocul.Poluatea e aceeasi numai ca odata la momentul x.

Valabil ce ai spus, dar cu o MODIFICARE obligatorie : "Tot ce strange in n sute de km ARDE si apoi vomita CENUSA rezultanta, odata ce ii vine sorocul". Cred ca e mai corect acum, si exprima intr-un mod foarte plastic care este scopul acelui filtru DPF (un fel de prezervativ, dar unul refolosibil Smile ).
  • Andrei_JOY

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2008 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Salutare,
Eu am o Zafira B motor A17DTR cu DPF, regenerarile in Bucuresti le am la 100 km, masina luata anu acesta cu putin sub 100 mii de km, de vreo 1500 km aproximativ ii bag ulei 2T Texaco jaso FC/FD luat din cora, cam 25-30 ml la 10 litri motorina petrom standard, regenerarea nu s-a modificat tot la 100 km si-o face, pornirile sunt la fel nu am simtit ceva nefiresc, poate este un pic mai elastic motorul la accelerari dar in rest nu pot sa ma pronunt.Oricum o sa continui sa bag in continuare.
Ca mod de administrare folosesc o seringa de 20 ml, pun de acasa si dupa merg la peco si alimentez.
Spor
Skip ads

  • vsc84

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Andrei_JOY
Modul cum faci tu amestecul nu este cel corect si benefic masinii,pt ca uleiul trebuie pus exact inainte de alimentezi, tu pana la peco mergi cu o concentrație mare de ulei in motorinã,chiar daca esti aproape de peco, pompa alimenteazã motorul si dupã 1 km deja mergi cu ulei nediluat suficient!
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Crezi ca pe traseul pana la peco motorina sta nemiscata in rezervor?
  • vsc84

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Nu la asta m-am referit, evident ca se amesteca, dar daca are 10-20 litri in rezervor deja cu amestec si mai adauga ulei pt o alta cantitate de motorina, o sa aibã o concentrație dublã sau triplã pana ajunge la peco!
  • Andrei_JOY

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2008 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Eu m-am gandit ca uleiul care il pun ramane pe traseu, pe tubulatura de umplere a rezervorului si cand alimentez se amesteca cu motorina.
  • vsc84

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Si aceasta este adevarat,dar o cantitate tot ajunge in motorina, prea mult rau nu cred ca face! Eu am vrut sa iti spun ca nu e cea mai carecta modalitate de amestec,atata tot!
  • Andrei_JOY

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2008 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Salutare,
La o masina care nu mai are dpf sa inteleg ca se merge pe o ratie de 1:300 ?
Uleiul mineral MOL Arol 2t, pe care din cate am citit nu are norma JASO decat API parca se poate folosi pentru amestec sau sa ma indrept catre altceva.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,676
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Daca nu mai are DPF, atunci 1:400 2T semisintetic ar fi o ratie de amestec buna, dar e bine si 1:300 cu 2T mineral.
JASO e norma japoneza pentru 2T, API e cea europeana (asta nu inseamna ca nu se poate folosi).
  • nosphy

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2016

  • Mesaj Privat
am luat si eu de curiozitate ulei 2t,dar cand am vrut sa-l pun in rezervor( 200g) am observat ca este gros ,mi-e teama ca nu se amesteca perfect cu motorina si infunda filtrul de motorina, are ceva daca il diluez cu putina benzina? precizez ca am astra h 1.7 cdti 101 cai. motorul nu-i zgomotos din contra dar are un usor tremurat la relanti si in decelerare
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Uleiuri, Lichide si Carburanti

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR