Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Uleiuri, Lichide si Carburanti
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,674
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Nu am spus ca motoarele pe benzina merg mai prost cu ulei 2T, poate la amicul care mi-a spus i s-a parut ca nu se tureaza la fel ca inainte, el mai avea si alte probleme - cu relantiul instabil dimineata, de exemplu. Nu se asteapta nimeni ca dupa amestecul cu uleiul 2T sa i repare motorul, am spus doar ca pe termen lung la motoarele pe benzina se curata componentele motor care actioneaza in camera de ardere si se conserva sistemul de injectie.

In cazul motorului tau, isi ia el ulei din baie in amestec cu benzina direct in camera de ardere, asa este el construit. Deci in mod sigur ai si depuneri.

Esti liber sa exploatezi cum doresti motorul de pe masina ta, insa nu rastalmaci ce am scris eu mai sus ca nu ajuta pe nimeni.
Skip ads

  • r3chinu

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2011

  • Mesaj Privat
salut! azi am vazut discutia despre acest ulei minunat!
problema mea care este?...am un tacanit metalic la motor,am fost pe la mecanici si nu stiu unde este problema.
am un motor y17 dt spunetimi va rog ce imi recomandati si cat sa adaug la un plin!
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,135
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
ahappyuser a scris:
In cazul motorului tau, isi ia el ulei din baie in amestec cu benzina direct in camera de ardere, asa este el construit. Deci in mod sigur ai si depuneri.


Motorul meu nu-i unul mancator de ulei. Z16XER nu are probleme din astea. Scot fix cat ulei pun dupa 10 000km, deci nu consuma deloc, sau prea putin sa poata fi observat.

In absolut toate motoarele exista ceva mizerie. Nu exista motor la care sa gasesti supapele si capetele pistoanelor lucioase cand il desfaci. E normal sa fie o oarecare cantitate de mizerie acolo, dar la unele e asa multa calamina incat afecteaza functionarea. Singurele metode dovedite ca dau randament in tinerea sub control a depunerilor sunt benzina aditivata si talpa grea. Restul e cancan.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,674
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
@r3chinu

In cazul in care nu ai citit primul post, iti spun aici ca adaugarea de ulei 2T semisintetic in motorina nu rezolva problemele mecanice la niciun motor. Dar poti sa localizezi sursa zgomotului (ca sa vezi daca vine de la sistemul de injectie) adaugand ulei 2T semisintetic in motorina, iar apoi dupa ce se incalzeste motorul sa verifici la relanti/in mers daca zgomotul s-a atenuat. Daca s-a atenuat (sper sa fii obiectiv cu tine si intradevar zgomotul sa scada) atunci ai o problema la injectoare sau la pompa. Daca nu, atunci problema ta cu zgomotul e la alta componenta a motorului.

Poti baga ulei 2T semisintetic (JASO-FC) sau mineral (JASO-FB) in motorina, la primul amestec in proportie de 1:200, de proba (adica 250ml ulei 2T la 50l motorina). Ulterior scazi concentratia la 1:300 asa cum merg si eu de cateva luni de zile.

Sa revii aici cu detalii, daca constati ca te-a ajutat la problema ta.
Skip ads

  • r3chinu

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2011

  • Mesaj Privat
ahappyuser a scris:@r3chinu

In cazul in care nu ai citit primul post, iti spun aici ca adaugarea de ulei 2T semisintetic in motorina nu rezolva problemele mecanice la niciun motor. Dar poti sa localizezi sursa zgomotului (ca sa vezi daca vine de la sistemul de injectie) adaugand ulei 2T semisintetic in motorina, iar apoi dupa ce se incalzeste motorul sa verifici la relanti/in mers daca zgomotul s-a atenuat. Daca s-a atenuat (sper sa fii obiectiv cu tine si intradevar zgomotul sa scada) atunci ai o problema la injectoare sau la pompa. Daca nu, atunci problema ta cu zgomotul e la alta componenta a motorului.

Poti baga ulei 2T semisintetic (JASO-FC) sau mineral (JASO-FB) in motorina, la primul amestec in proportie de 1:200, de proba (adica 250ml ulei 2T la 50l motorina). Ulterior scazi concentratia la 1:300 asa cum merg si eu de cateva luni de zile.

Sa revii aici cu detalii, daca constati ca te-a ajutat la problema ta.



merci!am vazut ca nu repara acest ulei ceia ce ar trebui sa repare un mecanic,insa am vazut ca in unele cazuri minore a dat roade,poate va da roade si la mine,orcum daca se va mai auzi acel tacanit dupa ce folosesc acest ulei,voi folosi in continuare pentru ai da o mana de ajutor motorinei romanesti!voi cauta pe la piese auto am vazut ca ar trebui sa fie in jur de 30lei...va anunt dupa ce voi baga pentru prima data ulei!
  • whiser

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2012

  • Mesaj Privat
salutare,dupa ce am citit toate postariile tale ,m-ai convins sa bag si eu ulei in motorina eu am un audi 19 tdi ,110hp,euro 2si vre-o 250 mii km,am avut pe acasa ulei Sthil (JASO-FB) si am bagat 10 ml la 20l motorina,am ramas surprins de schimbare(ri):motoru toarce ca un motanel,aveam un tacanit,nu se mai aude,am sirocou pe el dar care face figuri la pornire acum a pornit fara probleme.Acum sunt curios daca dimineata ma va ajuta cu ceva la pornire,am sa revin cu detalii.O seara buna
  • mariusapostol87

  • Mesaje scrise: 1,029
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2010

  • Mesaj Privat
intradevar merge altfel motorul dupa ce ii bagi ulei. mai silentios.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,674
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
@whiser

Mareste doza, la frig mare (-20grade C) e mai buna o concentratie de 1:200, adica 250ml ulei 2T (semisintetic sau mineral) la un plin de 50l motorina. Dupa ce temperaturile revin la cele normale pentru perioada asta a iernii micsorezi concentratia la 1:300, adica 200ml ulei 2T la 60l motorina si astfel 1l de ulei 2T iti va ajunge pentru 5 plinuri de motorina.

Eu nu incerc aici sa conving pe nimeni ca este benefic. Absolut intamplator am aflat de uleiul 2T de la reprezentantul Metabond pe Sibiu, care m-a invitat accidental la un experiment cu Metabond (eu noaptea plecam cu familia la Costinesti la mare si vroiam un flacon de aditiv de motorina ca sa bag sa-mi curete putin injectoarele pe drum, mi-a zis 'hai la un test apoi iti vand un flacon de aditiv', eu defapt speram sa mi-l dea fara adaos comercial... dar nu a fost sa fie) si mi s-a parut o ideie interesanta cu uleiul asta 2T, am vorbit cu tata care este pensionat ca inginer in chimie si care mi-a explicat ca motorina si uleiul 2T sunt produse derivate deci nu are ce sa se intample rau daca il bagi in motorina, am vorbit si cu un coleg care a lucrat cu tata si care e pensionat ca inginer de motoare, si care mi-a zis ca nu are ce sa strice la motor, am citit apoi pe Internet tot ce am prins despre chestia asta pe diverse forumuri, apoi am bagat la mine in motor si am simtit o imbunatatire notabila.

De atunci folosesc ulei 2T semisintetic la fiecare plin de motorina pe care-l bag in rezervor.

Am postat aici ca sa incerce si alti colegi, eu cred ca e benefic la majoritatea motoarelor diesel care merg cu motorina noastra romaneasca 'cea de toate zilele'.
Skip ads

  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Zilele trecute am vb cu un reprezentant de la limorom sibiu - distribuitor al produselor liqui Molly . Am sta de vb despre acest ulei 2T si despre aditivul pentru lubrifierea pompei de injectie (cod produs 5122). Ambele produse fac aceasi treaba , diferenta este de pret aditivul costa 18 lei -250 ml si uleiul 2T costa27 /1 L Si el recomanda folosirea acestui ulei 2T daca nu se foloseste aditivul pentru lubrifierea pompei de injectie . Eu acest aditiv il folosesc de mai bine de 3 ani , conmditia lui de folosire este ca rezervorul de combustibil sa fie curat , si nu am avut nici cea mai mica problema cu el . Deci ambele produse fac aceasi treaba - lubrifieaza cat mai bine pompa de injectie.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,674
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Exista totusi o mica diferenta intre ele, aditivul are in plus in compozitia sa un 'cetane improver' pentru a creste putin puterea exploziei in camera de ardere, de aici un mic plus de putere, insesizabil insa daca motorina este de slaba calitate.

Eu personal daca aveam nevoie de un plus de putere, imi luam in mod sigur o alta motorizare, una mai mare.
Astfel ca prefer uleiul 2T semisintetic, singura mea grija fiind ca motorul si sistemul de injectie sa ma duca cat mai multi ani si km cu putinta.
  • whiser

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Salutare,doza am marit-o de aseara dar nu am mai editat,am bagat undeva la 40 ml dupa ce am mai studiat un pic problema Laughing .Acum, ce sa intamplat,socrul meu are o masina la fel ca si a mea,el nu a vrut sa bage in fine,eu am pornit-o azi noapte pe la 00:30,si el pe a lui la 01:30,azi dimineata eu le-am pornit pe amandoua erau undeva la -22 grade, a mea a pornit pe la a 3 cheie iar a socrului meu pe la 5-6 cheie,amandoua au baterii noi,acelasi cod motor amandoua au trecut de 250 mii km.Ma gandesc ca puteti trage o concluzie de aici,una cu si una fara.eu sunt multumit de rezultat si am sa mai bag. O zi buna
  • emil_251

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Si eu am inceput sa bag ....ulei LM 2T......150 ml....la un plin de rezervor......
Skip ads

  • andy_ciprian

  • Mesaje scrise: 343
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Bagati cu incredere ca nu va face decat bine!
  • dassvalencia

  • Mesaje scrise: 368
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2012

  • Mesaj Privat
gabiopel a scris:Zilele trecute am vb cu un reprezentant de la limorom sibiu - distribuitor al produselor liqui Molly . Am sta de vb despre acest ulei 2T si despre aditivul pentru lubrifierea pompei de injectie (cod produs 5122). Ambele produse fac aceasi treaba , diferenta este de pret aditivul costa 18 lei -250 ml si uleiul 2T costa27 /1 L Si el recomanda folosirea acestui ulei 2T daca nu se foloseste aditivul pentru lubrifierea pompei de injectie . Eu acest aditiv il folosesc de mai bine de 3 ani , conmditia lui de folosire este ca rezervorul de combustibil sa fie curat , si nu am avut nici cea mai mica problema cu el . Deci ambele produse fac aceasi treaba - lubrifieaza cat mai bine pompa de injectie.

De unde sa stiu eu daca am rezervorul curat?
Si in caz de nu este curat, cum as putea sa il curats?
  • andy_ciprian

  • Mesaje scrise: 343
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Cel mai frecvent se da rezervorul jos si se curata
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,680
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Pe timp de iarna cred ca trebuie facut exact invers..De exemplu la mine,dupa ce mi-a inghetat conducta (pardon),am gasit de cuviinta sa-i bag vreo 4-5 l de benzina la un plin.Asta ca o alternativa la aditivii pt.timp de iarna.
  • andy_ciprian

  • Mesaje scrise: 343
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Da nu ai facut rau, ca la vremea asta numai de dat jos rezervorul nu-ti arde
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,680
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Ai sa razi,dar exact ieri am dat si rezervorul jos.In service,bineinteles,ca in fata blocului nu prea era loc..Am gasit niste gelatina,cam 2-3 linguri,si mult nisip.Motorina din rezervor am RE-filtrat-o,printr-o sita foarte fina.
  • mariusapostol87

  • Mesaje scrise: 1,029
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2010

  • Mesaj Privat
cred ca o sa dau ei eu rezervorul jos, desi nu cred ca o sa fac asta singur, si nici nu prea stiu cum o sa il curat. un tutorial ceva exista pe aici?
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
C am ce era in rezervorul meu acum 3 ani . Carcalaci la greu .
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=46517
Sa va faceti o idee .Si de atunci filtru de motorina folosesc numai original Purflux si schimbat cat mai des. Mai bine pierd 45 de lei decat sa bag bani prin pompe de injectie sau alte minunatii.
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Uleiuri, Lichide si Carburanti

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR