Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • imunity

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2011

  • Mesaj Privat
salut!am si eu un vectra c 2003 diesel motor 2.0 cu specificatia y 20 dth se aprinde beculetul cu cheita in momentul in care depasesc 2500-3000 de turatii si nu imi mai trage motorul absolut deloc,treb sa opr motorul pt a face sa imi dispara cheita,ce credeti ca ar fi si cam ce ar trebui sa fac?posibil sa fie de la egr?si inca ceva in mom in care accelerez stand pe loc se aude ca si cand ar trage aer p undeva stiu ca am un furtun fisurat in partea stanga catre galeria de admisie cred pe undeva aproape de filtru de aer.ast o solutie pt ca ma dispera probl asta!multumesc
Skip ads

  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Daca stii ca ai fisurat un furtun de ce nu-l inlocuiesti si vezi daca se schimba ceva?Fa si testul cu pedalele si vezi ce erori iti da Wink
  • alx78

  • Mesaje scrise: 718
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2010

  • Mesaj Privat
cred ca este EGR-ul. Pune un tester, dar, preventiv, curata si EGR-ul.
  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
cuculica a scris:Daca stii ca ai fisurat un furtun de ce nu-l inlocuiesti si vezi daca se schimba ceva?Fa si testul cu pedalele si vezi ce erori iti da Wink


noroc!

la Y20DTH nu merge testul cu pedalele...
eu sunt de parere ca nu e de la EGR, dar curata-l, nu strica.
cel mai probabil e de la furtunul ala, are dreptate cuculica, mergi si citeste eroarea cu un Op-COM sau Tech2.
am avut o problema asemanatoare si eu, pierdeam puterea la turatii mari, insa nu la nivelul la care ti se intampla tie... la mine s-a inlocuit senzorul de turatie dupa ce am citi eroarea, iar acum e beton.

succes!
Skip ads

  • imunity

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2011

  • Mesaj Privat
da intradevar asa este....cauza problemei este de la furtunul de turbo,nu am reusit eu sa il schimb dar l-am matisat cu un scotch special recomandat de cineva
  • parnapaul

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Buna, si eu am aceeasi problema vectra c 2004 2.0 dti y20dth si nu vrea sa se tureze mai mult de 2800 nici parcata nici in sarcina. Am curatat egr (electronic) era foarte murdar. L-am pus inapoi fara capac sa pot observa cum functioneaza, in momentul in care o pornesc merge ok pentru cateva secunde, ok in sensu ca o pot tura la maxim, iar dupa aproximativ 30 de secunde se observa cum se inchide egr si nu isi mai revine, iar atunci intra in limp mode. Indiferent daca e cald sau rece motoru aceleasi simptome. Daca pornesc masina si o tin turata la peste 3000 de ture merge normal,dar daca o las pt 1 secunda sa scada turatia iar nu mai vrea sa urce. Am cautat furtune si am suflat in ele si tot pare in regula vorbesc de furtunasele acealea subtiri de plastic. Sunt in belgia, preturile de aici sunt destul de mari la garaje si nici nu cunosc un mecanic pe care sa ma pot baza. Imi e teama sa nu ma puna sa schimb tot felu de piese care nu au treaba cu problema mea. Daca ma poate ajuta cineva cu ceva sugesti, ce furtunase ar trebui sa mai caut si cam pe unde sunt asezate as fi recunoscator. Multumesc o zi buna. Am uitat sa specific ca in momentul in care am cumparat masina, fostu proprietar mi-a zis sa schimb filtru de motorina. Atunci am observat ca mufa de la filtru nu era conectata. Dar si cu ea contectata si deconectata masina functioneaza lafel (rau). Dupa ce am schimbat filtru masina nu mai pornea si am desfacut furtunul de alimentare din filtru si i-am dat cheie si nimic, nici un gram de motorina nu venea pe el. Filtru a ramas uscat cum l-am pus. Am adaugat eu motorina in el iar dupa cateva ture de dat la automat a pornit si porneste in continuare.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
daca ai EGR electronic atunci problema este acolo la secera acestuia ca se blocheaza...
cauta pe forum ca era un tutorial de reparare al lui din ce imi aduc eu aminte.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=47405
  • parnapaul

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Azi am puso pe tester adevarat, o singura eroare p0400. Mecanicul care deobicei se ocupa doar de tunning si resoftari avand in garaj doar vrs-uri,lancer si subaru, fara alte discutii mi-a zis ca trebe schimbat egr-ul. Pret 380€ plus manopera( curatat admisie si tot ce tine de ea) 100€... Sper doar ca aia sa fie rezolvarea.
Skip ads

  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Schimba egr ul si rezolvi problema. Recomand nou, ca te tine ani de zile. Cu unul SH e loterie.
Ai grija la demontare sa nu spargi galeria de admisie. Foloseste spray degripant.
  • parnapaul

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Azi ar trebui sa ajunga piesa, revin cu update dupa montaj si va anunt daca s-a rezolvat problema. Iar apoi am sa vorbesc cu baiatu pt o resoftare.
  • parnapaul

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Aug 2012

  • Mesaj Privat
La mine s-a rezolvat. Am schimbat egr-ul si merge ca noua 😍.
  • parnapaul

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Update...a revenit problema, cred ca am schimbat egr degeaba..nush ce sa mai fac
Skip ads

  • florin38

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2002 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Senzorul map l-ai curatat? Verifica furtunul gros sa nu fie fisurat ( cel din dreapta) verifica si furtunasele de vacuum. Poate ca noul egr este defect.
  • cristianus2017

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Pompa vacuum e verificata? Am avut eu prob asemanatoare. Am schimbat-o si e ok amu.
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Cauta un meserias care sa-ti faca o diagnoza, nu sa-ti citeasca erorile, sa stie sa citeasca si valorile indicate de tester.
  • parnapaul

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Am fost la service..de care am povestit, a schimvat egr nou, aceasi problema. Apoi am schimbat debitmetru de aer observand ca al meu nu mai are rezistenta aia pe senzor,cel nou avea. A mers cam 10 km apoi a revenit problema si cand am deafacut debitmetru iar am observat ca nici cel nou nu mai are rezistenta acea pe senzor. Acum merge daca o tin tot timpul peste 2500 merge bine, daca o las iar se blocheaza pentru cateva secunde la 2800 de ture iar apoi merge. Nu mai am solutii...mecanicu ma rupe de bani. 234 de euro un debitmetru si 400 de euro egr-ul.cod la debitmetru 479 la sfarsit (bosch)
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Tocmai asta ti-am spus, nu schimbi piese doar uitandu-te la ele, la debitmetru trebuie vazut ce masa de aer masoara, ce tensiune are, etc...Schimba mecanicul.
  • parnapaul

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Absolut v-oi schimba mecanicul momentan. Am sa incerc in alte parte pe cineva mai priceput care o sa faca si altceva inafara de a pune testeru, cel putin sa ridice capota.
  • parnapaul

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Inca nu reusesc sa ii dau de cap la a mea, schimbat egr de 2 ori, aceeasi situatiie, schimbat debitmetru de aer, dinou acceasi situatie. Adica, la prima pornire masina merge bine se tureaza si toate alea cum ar trebui. Daca o tin in 2000 rot/m pt cateva secunde iar apoi incerc sa accelerez, nu mai vrea sa urce peste 2800 rot/m numai daca insist cu acceleratia la podea pt cateva secunde si apoi merge normal indiferent de treapta. In momentu in care ajung iar intre 2000 -2500 rot/minut si nu urc sau nu scad iar intra in avarie. Nu mi se mai aprinde masinuta cu cheie, acum e direct check engine aprins. Sunt in belgia, nu am prea multe variante cu testere si diagnoze..nu are rost sa pun problema in a gasi pe cineva cu acelasi motor ca sa testez. Accept si incerc orice sfat.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
sfatul meu este sa cumperi o diagnoza Op-Com de pe amazon sau e-bay si sa iti faci o diagnoza si apoi cu log-ul respectiv sa il pui aici pe topicul dedicat unde cei care stiu iti pot analiza si deslusi problemele care sunt...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR