Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • ucae

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Am si eu aceeasi problema la un Astra G 1.6 16 v din 2001, cam de cca. o luna.La sub 2000 de ture, in treapta 1 si 2, uneori cand acelerez da in nas, ca si cand ar fi o intrerupere de curent. Ieri am pus-o pe tester si a aratat o problema la cilindrul 2. In acest caz mecanicul a zis ca poate fi problema fie cu o bujie, fie cu o fisa de la o bujie, sau in cel mai nefericit caz daca nu este nici una din acestea doua, atunci este bobina care costa in jur de 500 RON. Am inghitit in sec si urma sa asist la verificarea acestor operatii. A verificat bujiile si acestea erau OK., apoi fisele care si acestea erau OK. Deci m-a sfatuit sa-mi cumpar o bobina noua. L-am intrebat daca are ceva daca circul asa un timp, deoarece in curand vreau sa plec la mare si nu prea am bani; mi-a zis ca o sa am un consum mai mare de combustibil, dar si ca nemailucrand bine cilindrul 2(asa cum a indicat testerul) o sa bage benzina in ulei, nemaiavand o ungere optima in acest caz. Ca sa se asigure totusi ca nu cumva fisa de la bujia 2 are totusi probleme, a pus-o impreuna cu bujia 2 pe cilindrul nr. 4 si invers (4 pe 2). A resetet calculatorul masinii si mi-a zis sa merg cam 10-15 km. dupa care sa revin sa o punem din nou pe tester. Daca pe tester a doua oara, indica ca defectiune tot la cilindrul 2 atunci cu siguranta este bobina; daca indica cilindrul nr. 4 pe care a pus fisa si bujia de la 2, atunci ar fi fisa de vina. Dar surpriza! Dupa ce am parcurs vreo 12-13 km., masina nu mai facea decat foarte putin si foarte rar asa(probabil a fost o eroare si resetand calculatorul s-a sters acea eroare de functionare). Am pus din nou testerul si de data asta nu mai iesea nimic, adica totul d.p.v. electric era OK. M-a intrebat de unde alimentez, cand am schimbat filtrul de benzina... M-a sfatuit sa bag si un aditiv in benzina si sa merg sportiv un timp. O sa va tin la curent cu ce se mai intampla.
Skip ads

  • barbuceanu mihai

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2010

  • Mesaj Privat
te asteptam
  • barbuceanu mihai

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2010

  • Mesaj Privat
dupa ce am pus solutia de curatat injectoarele si am parcurs cam 100 km observ ca nu mai smuceste masina.oare infectoarele erau prea murdare si din cauza asta ..dadea in nas" masina?
astept raspunsurile voastre
  • piticu300

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2011

  • Mesaj Privat
ssalutare ,va rog sa ma ajutai si pe mine cu unele pareri ca nu stiu ce sa-i mai fac sa incep cu problemele:

dimi neata cand plec cu ea merge frumos nu am probleme pana la munca am de mers 10 km
dupa amiaza cand ma intorc incep problemele cand ajunge apa la 95 de grade si porneste ventilatorul mi se opreste motorul,
incercand sa repornesc nu mai vrea decat foarte greu ii dau mult la automat ca sa porneasca, dupa care nu se mai tureaza decat pana la 4000
daca ma joc cu ea accelerand de mai multe ori isi revine dar nu pt mult timp

am fost la test cu ea si mi-a dat ca ar fi senzorul de la arborele cotit,l-am cumparat si degeaba face la fel,am curatat egr am controlat pe parte electrica totul este ok ,pe test imi da acelasi defect senzorul cu toate ca este nou.

am fost pana acum la 4 mecenici si nu stie nimeni ce sa-i faca

multumesc mult de ajutor si ma scuzati de acest lung metraj, dar sunt disperat
imi cer scuze ca scriu si aici, simt ca ma inbolnavesc
Skip ads

  • barbuceanu mihai

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2010

  • Mesaj Privat
incearca sa imprumuti de la un coleg senzorul de temperatura lichid racire
  • piticu300

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2011

  • Mesaj Privat
ok ,am sa incerc,multumesc
  • ucae

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2009

  • Mesaj Privat
De cand am pus masina pe tester, mi-a mai facut ceva figuri de cateva ori, insa nu deranjant. Nu face constant. Sunt perioade in care functioneaza perfect. Insa de cand am bagat aditivul in benzina, nu am parcurs mai mult de 50 km(si astia tot prin oras). Ieri insa am pus-o din nou pe tester, si nimic, totul este OK. Mecanicul a zis ca nu are de ce sa se lege, si ca nu e necesar sa demonteze ceva, daca totul da bine pe tester(i se pare timp pierdut aiurea cu demontarea). Pe tester zicea ca indica ca defectiune bujii, clapeta de acceleratie, valva EGR, cam ce ne-ar interesa pe noi. Peste cateva zile plec la mare si am sa pun intreg continutul flaconului de aditiv; am sa merg mai sportiv si sa o tin mai in turatii. Am observat ca daca nu o tin in turatii la drum intins(cu toate ca schimb totdeauna la 3000 de ture) mi se aprinde uneori martorul motor, dupa cere se stinge dupa un timp. De exemplu, anul trecut cand am fost la mare , am mers mult cu a 5-a la 110 km/h si aveam putin peste 2000 de ture, cand aproape de Constanta mi s-a aprins becul motor. I-am spus asta mecanicului care mi-a zis sa merg mai in turatii ca astfel risc sa stric sonda Lamda. De 5 ani de cand am masina, mi s-a aprins becul motor doar de vreo 4 ori, si asta am observat ca numai in cazul in care am mers mult cu a 5-a aproape de 2000 de ture. In general eu circul mai mult in oras, ce-i drept cam batraneste, insa schimb tot timpul la 3000 de ture, dar conditiile din oras te obliga sa cobori frecvent sub 2000 de ture, exact in plaja de turatii care nu-i place. Si daca e si benzina mai proasta...
Am sa mai revin. Pana atunci am sa merg mai sportiv cu restul flaconului de aditiv.
  • bambucea

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2011

  • Mesaj Privat
salutare.aceiasi problema o am si eu la masina mea,daca merg cu ea sub 2000 de turatii ,,da in nas''.
am schimbat toate filtrele,am pus masina pe tester nu am nici o eroare,am verificat toate furtunele sa nu fie vreunul spart si sa traga aer fals.in oras e un chim sa stau in spatele altei masini.
va rog sa ma ajutati si pe mine cu cateva sfaturi
multumesc
Skip ads

  • ucae

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Revin cu noi informatii.
Dupa ce am venit din concediu am schimbat uleiul si filtrele, inclusiv filtrul de benzina. Dupa spusele mecanicului, acesta avea ceva mizerie in el. Masina a mers perfect de atunci (cam 2 luni), insa am facut de curand un drum de vreo 260 km, la care am tot amanat sa alimentez cu benzina pe motiv ca benzinariile intalnite nu au benzina de calitate (eu cautand MOL), si am mers cam mult cu becul aprins la rezervor. Dupa acest drum masina a stationat o saptamana. Ieri am mers cu ea prin oras si am observat ca am avut din nou intreruperi in mers (de doua ori). Sa fie din nou de la filtrul de benzina?
  • stick

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Sper sa se gaseasca o rezolvare a problemei asteia ca am si eu o problema asemanatoare la o astra g 1.7 cdti!
  • catalino

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Ati incercat sa va uitati si la debitmetru?
Aceeasi problema am avut-o cu masina sotiei (Ford Fiesta) si am fost la o gramada de "meseriasi".
Toti au zis ba ca e de la bujii, ba ca e bobina de inductie, ba ca nu are pompa de benzina presiune suficienta.
Pana la urma am gasit singur rezolvarea.
Curatat debitmetrul cu spray special pentru debitmetre de la CRC si masina merge ca noua.
O sa incerc si la masina mea acelasi lucru, dar mai la primavara.
  • nela

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 z 16 xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2010

  • Mesaj Privat
ucae a scris:Am si eu aceeasi problema la un Astra G 1.6 16 v din 2001, cam de cca. o luna.La sub 2000 de ture, in treapta 1 si 2, uneori cand acelerez da in nas, ca si cand ar fi o intrerupere de curent. Ieri am pus-o pe tester si a aratat o problema la cilindrul 2. In acest caz mecanicul a zis ca poate fi problema fie cu o bujie, fie cu o fisa de la o bujie, sau in cel mai nefericit caz daca nu este nici una din acestea doua, atunci este bobina care costa in jur de 500 RON. Am inghitit in sec si urma sa asist la verificarea acestor operatii. A verificat bujiile si acestea erau OK., apoi fisele care si acestea erau OK. Deci m-a sfatuit sa-mi cumpar o bobina noua. L-am intrebat daca are ceva daca circul asa un timp, deoarece in curand vreau sa plec la mare si nu prea am bani; mi-a zis ca o sa am un consum mai mare de combustibil, dar si ca nemailucrand bine cilindrul 2(asa cum a indicat testerul) o sa bage benzina in ulei, nemaiavand o ungere optima in acest caz. Ca sa se asigure totusi ca nu cumva fisa de la bujia 2 are totusi probleme, a pus-o impreuna cu bujia 2 pe cilindrul nr. 4 si invers (4 pe 2). A resetet calculatorul masinii si mi-a zis sa merg cam 10-15 km. dupa care sa revin sa o punem din nou pe tester. Daca pe tester a doua oara, indica ca defectiune tot la cilindrul 2 atunci cu siguranta este bobina; daca indica cilindrul nr. 4 pe care a pus fisa si bujia de la 2, atunci ar fi fisa de vina. Dar surpriza! Dupa ce am parcurs vreo 12-13 km., masina nu mai facea decat foarte putin si foarte rar asa(probabil a fost o eroare si resetand calculatorul s-a sters acea eroare de functionare). Am pus din nou testerul si de data asta nu mai iesea nimic, adica totul d.p.v. electric era OK. M-a intrebat de unde alimentez, cand am schimbat filtrul de benzina... M-a sfatuit sa bag si un aditiv in benzina si sa merg sportiv un timp. O sa va tin la curent cu ce se mai intampla.
aceeasi problema am avut si eu tot la 2 si am avut probleme cu ecu .mau facut sa iau bobina si bujii si tot nu a mers .dupa care am fost la opel si mi-au gasit ecu defect.dar l-am reparat la DL MIHAI din bucuresti
Skip ads

  • ucae

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Revin cu noi informatii.
Mai sus am precizat (mai precis pe 1 nov.) ca a inceput sa-mi faca din nou ceva probleme. Nu stiu ce a avut. Insa de atunci merge perfect, fara sa-i fac absolut nimic. Acum alimentez constant cu benzina de la MOL.
  • Wizard

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Arad
  • Masina: Corsa 2008 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Si eu am avut aceasta pb si era de vina benzina!
Deocamdata alimentez de la rompetrol si vad ca nu mai merge in suturi...merge normal chiar se simte diferenta!
Mersul in suturi (dat in nas) mai poate fi si de la bobina defecta!
  • crisstinelu

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 1999 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2012

  • Mesaj Privat
va salut colegii.si eu ma confrunt cu aceeasi problema de aproximativ 2 luni.am fost la mai multi mecanici,nu am rezolvat nimic.am schimbat bujii,sonda lambda...dar nicio schimbare.as vrea sa incerc sa pun o bobina buna sa vad daca mai merge tot asa,as vrea sa stiu daca mi-o poate imprumuta cineva in iasi.motor 1.6 16v, x16xel.fac cinste.
  • raduandrei77

  • Mesaje scrise: 791
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Salutare si eu am aceeasi problema la 2000 rot min are zmucituri, astazi am fost cu ea la tester si nu a aparut nici o eroare. Alimentez numai din ROMPETROL si i-am curatat si clapeta de acceleratie si egr si tot fara rezultate.
  • al3sc
  • Suspendat
  • 50 mesaje
  • din 06 Sep 2009
  • Astra 2001 Z16XE
  • Constanta
  • al3sc

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2009

  • Mesaj Privat
la cald sau la rece sau mereu
  • raduandrei77

  • Mesaje scrise: 791
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Face si la rece dar mai rau face la cald.
  • george2010

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Verifica bobina de la buji
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Verificat si senzor arbore cotit, si la nevoie inlocuit numai cu original! E si de aici o problema cu suturile!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR