Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • iulixey02

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2008

  • Mesaj Privat
misu_imv75 a scris:https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24812&highlight=z16xe
Asta ar fi problema Sad


deci sunt un fericit.... sa rezolvat problema cu ajutorul lui Dumnezeu..shi celui mai bun electronist nota 11 .. traiasca Mihai DTI Smile... deci ...un sfat.. am umblat prin o gramada de electronishti..care nici macar nu stiau sa desfaca capacul la ecu.. nu va lasatzi pacalitzi de ei.. nu va convine ceva..le spunetzi pe fatza ca nu vretzi sa va umble la mashina.. mai ales pe partea electrica
inca odata traiasca DTi..
Skip ads

  • iulixey02

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2008

  • Mesaj Privat
am facut cont pe acest forum pt ca aveam nevoie de informatzii.. utile sau nu.. simt nevoia sa dau la randul meu informatzii utile sau nu..
ok deci problema mea persista.. ECU nenorocit.. germani proshti.. problema nu exista la mai toate modelele vectra b 2000-2002 ..nu sunt singurul care o patzeshte cu ECU.. pozitzia lui este problema.. fixat undeva pe motor unde temperatura ajunge ushor peste 100 grade.. in conditiile astea e shi normal sa aibe o viatza scurta.. ca..de sa fie modelul mai special.. ca pe caroserie nu ai statea bine ca la orice alt model..
deci Mihai DTI nota 10..dar in conditiile in care fabrica nu a gasit o solutzie..face shi el ce poate..
e a 5 oara cand il repara Sad( ...sunt satul de frumusetzea mea de mashina Sad
  • body28

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Salut.

Pe scurt: Opel Vectra B 2001, Z16XE, cu urmatoarele erori:

P1122 - Accelerator Pedal Position Sensor 2 Voltage Low
(02) - Present

P1550 - Limp Home - Electronic Throttle Control Limited Performance
(0A) - Present

P1120 - Accelerator Pedal Position Sensor 1-2 Correlation
(0Cool - Not present

Am fost la reprezentanta si mi s-a recomandat inlocuirea ECU-ului. Mi s-a zis si un scor: 4000 de lei.
Va rog frumos ajutati-ma sa gasesc o varianta mai ieftina. Nu imi pot permite sa platesc suma asta.
Tipul mi-a spus ca alta solutie e sa gasesc singur un calculator cu injectie care sa aiba imobilizator
plus chip de cheie sau codul de securitate al motorului.

Multumesc,
Bogdan.
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
am ECU pt. motorul tau.
detalii la tel.
[editat]
Skip ads

  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 4,398
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
exista posibilitatea reparatiei pt ecu de z16xe (cautare pe forum)
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Din erorile alea eu inteleg ca e vorba de o problema de functionare a senzorilor clapetei de acceleratie. Din pacate acceleratia este electronica si posibil motorasul e "bolnav", de aceea nu poate corela pozitia clapetei cu cea a pedalei. Nu ar fi mai bine sa incerci (inainte de a schimba ECU) daca nu cumva e defect motorasul clapetei sau mai simplu, vreunul din senzorii de pozitie?
  • body28

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2011

  • Mesaj Privat
@[editat] - am vb la telefon, probabil e cea mai adecvata solutie.
@34KLA - a cautat "ecu z16xe reparatie" dar nu am gasit ceva foarte relevant sau vreun tutorial.
O sa mai caut.
@Ingineru - da, despre pedala e vorba, mai exact de lipsa de raspuns a motorului cand apas pedala.
Pur si simplu reactioneaza foarte lent. Mai mult ca sigur e limitarea impusa "Limp home".
Si e foarte deranjant la plecari de pe loc sau in intersectii, in rest.
Mecanicul de la service a parut ca-si da interesul si mi-a specificat destul de clar ca ar fi ecu-ul. Eu
as spera sa se insele, dar.. Sa-l scot si sa incerc sa identific trasee intrerupte? E vizibil?
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
nu te sfatuiesc sa incerci macar sa-l desfaci, cu atat mai putin sa umbli in el.
pt. rezolvare ai nevoie de microscop electronic, statie de lipit,etc...
asa ca lasa asta in seama specialistilor.
Skip ads

  • cool

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2011

  • Mesaj Privat
daca nu ai cunostinte de electronica nu prea ai ce sa ii faci.
dul la cineva care se pricepe. si poate ai o sansa sa til faca ca altfel trebuie sa iei ecu cu tot cu cip si modul immo ca sa nu te complici cu swap de IC prin ecu
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
nu e nevoie de immo si cip daca se cumpara un ECU resetat.
  • cool

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2011

  • Mesaj Privat
corect.dar 90% din cei care vand nu le reseteaza inainte de a le demonta sau sa ofere pinul masinii pt a fi invatate pe noua masina
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Senzorul de pozitie al pedalei de acceleratie este deasupra pedalei (functioneaza ca un potentiometru). Senzorul de pozitie al clapetei de acceleratie este in/pe corpul clapetei. Ar trebui dat jos corpul clapetei si curatat bine (cat il cureti, bornele sa fie scoase de la baterie) dupa care montat la loc si verificat cu un Op-Com sau alta scula corelatia dintre pozitia pedalei si a clapetei. Nu spun ca nu poate fi ECU de vina, dar eu zic ca e ultima posibilitate. Pana la ECU pot fi de vina:
1. Senzorul clapetei
2. Senzorul pedalei
3. Motorasul clapetei
Nu de alta dar ar fi pacat sa schimbi/repari ECU iar problema sa persiste...
Skip ads

  • Alin-Smith

  • Mesaje scrise: 777
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010 A18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Problema este 100% din ecu (vestitele lipituri), am avut si eu aceasta problema cu aceleasi erori. Am reconditionat ECU aici: www.ecu.ro
  • ciprianszoke

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2013 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Alin-Smith a scris:Problema este 100% din ecu (vestitele lipituri), am avut si eu aceasta problema cu aceleasi erori. Am reconditionat ECU aici: www.ecu.ro


Si eu am avut problema asta.Urmareste daca este o legatura intre temperatura la apa si momentul in care apare "limp mode" adica masinuta cu cheia.Eu am umblat asa cu ea o vara ...timp in care 90 km/h..era cam maxim ce puteam face.Cand s-a mai racit afara prin octombrie..ii lua cam 10 minute pana ajungea apa la 80 de grade.Prima data era sa ma fac praf cu masina:))..asa mergea..cele 10 minute ...cand apa ajungea la 80 de grade..aparea masrtorul cu masinuta ...si gata.Am cumparat admisie cu 1500 ron...am cautat pedala...si mihai de la www.ecu.ro in 3 zile l-a reparat si trimis inapoi.
Te poti trezi intr-o dimineata mai racoroasa devreme si fa o incercare.
Un coleg de forum a patit la fel...si a mers cu apa rece aruncata pe ecu pana la mare:))
Vorbeste cu el ,este foarte serios si profesionist.

Din cate stiu..lipiturile reci sunt doar la diesel...el are z16xe.
In speranta ca am fost de ajutor.
  • cool

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Lipiturile reci pot apare la orice Montaj electronic ,in cazul de fata ECU tinand cont de vechime si gradul de folosire aceste lipituri reci pot apare mai devreme sau mai tarziu
  • body28

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Imi cer mii de scuze pentru ca nu am mai raspuns, sunt obisnuit sa primesc email cand
mi se raspunde pe un forum, dar aparent aici nu era bifata optiunea.

Nu am masinuta cu cheia aprinsa in bord. Si nu am remarcat o legatura intre caldura
si performante. In schimb, am remarcat azi ca mai am tare putin ulei. Sad

@Ingineru - din pacate capitolul mecanica la mine = 0. O sa merg in service sa vad poate
ma ajuta cineva. Iar intre timp astept o minune, poate se rezolva singura.

Oricum, da in principiu o sa schib ecu-ul, mi s-a oferit unul la un pret decent.

Multumesc tuturor.
  • x35nila

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Am o pedala de acceleratie pt motorul tau daca te intereseaza suna-ma la 0769668906
  • phlo21

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Salut!
Am si eu un Opel Vectra B 1,6 16V 2001 benzina si nu imi mai functioneaza calculatorul de motor!
Vreau sa stiu daca este vro diferenta intre calculatoarele cu codurile :
"09353479" si "09353489"

Specific ca cel cu codul "09353479" este cel defect(de pe masina) si am gasit unu nou cu codul "09353489" si vreau sa stiu daca este compatibil, iar extetic arata identic nu stiu daca au acelasi legaturi in mufe, sa nu fiu nevoit sa modific instalatia electrica....

Multumesc astept raspuns!
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
pe spate trebuie sa scrie hsfi 2.1.
acum poate ca softul sa fie diferit chiar daca are aceleasi inscrisuri.
ca sa nu fie nevoie de resoftare, ECU trebuie sa fie luat dupa o masina identica si cu aceleasi dotari.
daca nu este ok,atunci se poate copia softul din ECU defect si pune in cel bun,cu asumarea riscului de a se oprii la scriere.
  • phlo21

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru sfaturi!
Daca calculatorul il iau cu cheie si imobilizator mai trebuie softat?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR