Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • georgescu28

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2010

  • Mesaj Privat
salutare. am o problema si as vrea niste sfaturi.
am un opel vectra b 2001,1.8 benzina 92 kw.
de ceva timp se opreste motoru in mers.
dupa 20 min porneste.
am pus-o pe calc si mi-a dat asa:
p1600, p0335, p1606si p1613, p1612.
bineinteles ca niciunul nu este prezent.
p1600 reprogramare sau inlocuire ecu
p0335 senzor ptr arbore cotit
si p1612,1613 lipsa semnal sau semnal fals immo(dar acestia nu apar intodeauna)
ce pot face? ecu se verifica cumva?merita?
Skip ads

  • Leevy

  • Mesaje scrise: 222
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Se poate sa fi fost o chestie de moment , la o detonatie , la o reducere brusca in turatii , benzina proasta sau alimentare defectuoasa din cauza unei cantitati mici in rezervor,la sesizarea unei variatii de tensiune la bornele acumulatorului , ;in concluzie daca ai pus tester pe ea, ai sters erorile , daca refuza stergerea se scoate o borna a bateriei 10 min (atentie fara laptop conectat la bricheta sau cu diagnoza pe masina ) dupa care se incearca stergerea erorilor si daca sau sters si nu mai apar e OK nu ai nimic la masina .;daca nu poti incerca reprogramare ECU la colegii nostri sau service OPEL
IN principiu da ECU se reprogrameaza in cazul tau insa aici e vorba doar de comunicatia lui cu immo s ar putea sa fie totusi doar vorba de schimbare senzor arbore
  • georgescu28

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2010

  • Mesaj Privat
ok.multumesc. deci ordinea ar fi senzor si apoi resoftare?
  • Leevy

  • Mesaje scrise: 222
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Da ai putea incerca la dezmembrari sa pui unul de proba nu e greu ,i explici problema ta , il iei pt o zi (au ei metode de al insemna) si daca nu schimba nik il dai inapoi sau poate te ajuta un coleg din club in zona ta
Skip ads

  • cont-sters-46991

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Salut!Stie cineva daca se poate face resetare manuala la ECU,la vectra b 1,6-16v din 96.Am citit undeva ca s-ar face la Daewoo,mot DOHC,dar nu vreau sa incerc aiurea!Va multumesc!
  • porfyrus

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2006 OPC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2010

  • Mesaj Privat
wow ce story, ma bucur ca i ai dat de cap!
  • d_cristi

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Salut! Am un Vectra B si m-i s-a "impuscat" un tranzistor din calculatorul motorului, acum vreau sa schimb calculatorul, in prima faza am zis ca iau calculatorul, imobilizatorul si cipu, dar am vazut anunturi in care se specifica si de cheile masinii, asta ar insemna sa schimb si contactu, ceea ce nu prea imi convine. Pana la urma ce trebuie sa schimb inafara de calculator...

Vectra B - An 1997, motor X20XEV, 2.0 16V benzina



Daca nu am postat la sectiunea potrivita rog un moderator sa mute anuntul.
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
tranzistorul ala nu se poate schimba .. cu un echivalent?
daca schimbi numai calculatorul atunci il poti reprograma ptr. immo si cipul original.. trebuie CAR-Pass-ul
Skip ads

  • ksper

  • Mesaje scrise: 1,723
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
d_cristi , salut. Cum si cine a stabilit ca acel tranzistor este defect?
In alta ordine de idei, daca vrei sa cumperi,...se cumpara doar ECU-IMMO-CIP si sa fie cu CARPASS cu tot. De preferat de pe o masina cu aceleasi dotari cu ale tale. Cheile le folosesti pe cele existente doar ca pui in cheie CIP-ul cumparat.
Ar fi bine de stiut daca se gasesc acesti tranzistori si scapi de cheltuiala mare si timp pierdut la inlocuirea componentelor.


Eu am umblat la ECU deoarecea am constatat ca vara se cam incinge rau carcasa si cand am desfacut, am pus o pasta de procesor siliconica intre acestia si suprafata de contact.
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
BU931ZPFI tranzistor de putere va duceti la un magazin de electronice si cereti echivalentul lui sau mult mai bine originalul.

Daca acel tranzistor este impuscat mare minune sa nu mai fie si alte componente defecte, daca nu, aveti noroc chior.
  • atika

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Buna ziua, am un opel vectra B din 1997 1,8 benzina, motor x18xe. Mi s-a oprit masina in mers si la service mi-au spus, din cauza ca nu au putut intra pe calculator , ca e stricat calculatorul. Am incercat cu altul care sigur este bun si am aceeasi simptoma - nu se aprinde in bord becul de motor din partea stanga atunci cand pun contactul, invarte, dar nu porneste. Cineva mi-a spus ca s-ar putea sa fie o problema de alimentare a calculatorului. Stie cineva pe unde se alimenteaza? Pe ce pini din mufa ar trebui sa masor; unde gasesc pkusul si minusul pentru a suna evetual aceste doua fire sa verific continuitatea. Are vreo siguranta undeva? Multumesc anticipat!



Ati fost de acord cu regulamentul, atunci cand ati deschis acest topic,considerati ca a fost respectat, acordul ?
Titlu,descriere.....cautare.
edit by Stefan Tolos.

21-Feb-13 11:03:08 PM
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Daca ai posibilitatea, fa proba cu alt imobilizator.
Skip ads

  • Leevy

  • Mesaje scrise: 222
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Da are o siguranta mare de la borna + si se afla in cutia din spatele bateriei, sub mufa aceea ca o pipa la care tre sa invarti inelul verde ca sa o poti trage.Am avut si eu problema asta si era arsa o siguranta acolo.BAFTA!
  • atika

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Astazi, dupa verificari in mufa calculatorului am gasit ca pe pinul 55 nu am plusul; l-am tras direct de pe baterie cu un fir si a pornit imediat. Eu ma gandeam sa refac tot traseul plusului maine, dar cred ca 99% este arsa acea siguranta despre care nici nu aveam habar ca exista acolo. Voi verifica maine dimineata; in orice caz multumesc mult pentru raspuns, mi-ai fost de mare folos.
  • ksper

  • Mesaje scrise: 1,723
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Poate te ajuta urmatoarea schema de la ECU tipului tau de motorizare. Siguranta este 60A(de putere) si circuitul duce direct la contact.



Ultima modificare facuta de ksper la Joi 21 Feb, 2013 10:59 pm
  • atika

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc, sunt sigur ca mi-ar fi de ajutor; din pacate rezolutie e slaba si nu reusesc sa o citesc dupa ce o salvez (daca maresc imaginea se vede ca prin ceata).
  • atika

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Acum am vazut; schema e pentru motor z18xe, iar eu am x18xe.
  • ksper

  • Mesaje scrise: 1,723
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Da. Acum am vazut si eu codul tau de motor. Scuze de confuzie. Vezi ca am modificat schema...Pin 55 trece spre releul de la pompa. Probleme pe acest circuit sau releu pompa defect. Ti-am lasat si un MP.
  • gaby1994

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1991
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Va salut, am un opel vectra B X20XEV 2.0 16v, iar pe scurt am o problema si nustiu din ce cauza este. Am aprins in bord Check engine, am dus-o la tester ce era defect am schimbat dar erorile nu au disparut nici dupa ce am schimbat piesele si in plus am schimbat si ECU dar tot la fel nu au disparut.
  • ksper

  • Mesaje scrise: 1,723
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
In general erorile se "citesc" si se sterg cu softul dedicat. Daca eroarea persista se inlocuieste piesa din circuitul respectiv, se verifica tot acel sistem/circuit, dupa care se sterge iar eroarea. Puneti ECU inapoi care a fost.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR