Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • hurdu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Salut. Am o Zafira 2.0 16v/2001 si nu mai porneste. La inceput , dupa 3000 Rpm pierdeam putere , am inteles ca asta e de la EGR. Apoi , am avut probleme la pornire , nu mai pornea din prima si parca motorul se inneca.Am curatat`o incepand de la electrovalve , Egr , furtunase si pentru moment a mers. Acum 2 zile venind de la un drum lung , masina se balbaia pana s-a oprit de tot. I`am scos borna si apoi , a mers si nici macar nu mai pierdea din putere dupa 3000 rpm . Am ajuns acasa..si nu mai porneste . Am dus`o la service si acolo mi`au gasit Senzorul de management al motorului ..l`am schimbat dar tot nu porneste..Care e problema?
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
"Senzorul de management al motorului " ?....de asa ceva nu am auzit pana acum si nu exista in vreun manual de reparatie .
...poti explica ce este?
referitor la problema:
1. dezamorsarea instalatiei de alimentare;
2. pistonas de avans blocat in pompa de injectie;
3.calculatorul pompei defect.
Rezolvare:
-obligatoriu TESTARE !
-verificare etanseitate instalatie (a se observa si furtunasele de retur);
-reparat sau inlocuit pompa de injectie.
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
@Hurdu- nu te baga momentan peste pompa de injectie
schimba furtunasele de retur cu unele de 2.5-2.8 mm diametrul interior , si simeringurile de la injectoare.
Apoi fa de urgenta o curatare a admisiei la turbo ca degeaba faci la valva egr daca admisia este foarte murdara.Mai fa o curatare a rezervorului de motorina daca vrei sa ai o injectie curata.
Problema pornirii tale este mai mult ca sigur simeringurile de la injectoare(cost 150 lei) si acele furtunase de retur (dar cum am zis ia de 2.5.2.8 mm si NU de 3 mm-sunt un pic mai largi )Succes
furtunase de retur in general gasesti ori la magazine auto sau la magazine care aduc piese de camioane.-obligatoriu rezistente la motorina.
  • hurdu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc oricum , se pare ca era un senzor de la pompa de injectie . Dar oricum nu trage cum trebuie si o sa ii curat turbina
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
hurdu a scris:Multumesc oricum , se pare ca era un senzor de la pompa de injectie . Dar oricum nu trage cum trebuie si o sa ii curat turbina

Cred ca te referi la admisia la turbo si nu la turbina propriu zisa.Nu cred ca turbina ar avea ceva.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR