- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- ianc sergiu
- **
- 478 mesaje
- din 08 Feb 2010
- Vectra 2004 z19dth
- Hunedoara
ianc sergiu
- Mesaje scrise: 478
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2010
- Mesaj Privat
Salut Iulian , cum as putea sa o verific? Eu le am schimbat deci acu o am pe aia de la swirl la turbo si invers. Am facut modificarea asta deoarece la aia de la turbo mi s-a rupt stutul ala de jos de la filtru si nu mai lucra. Am inversat-o cu aia de la swirl si am reparat-o inainte sa o pun la swirl si mergea foarte bine. Nu am avut probleme deloc cu ea pana acu. Ideea e ca eroarea ce o da e la egr flux insuficient. Care ar fi legatura?
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
Poti sa unesti furtunasele intre ele fara sa le mai introduci in electrovalva turbo. Doar de proba.
Eu cred ca daca nu e suficienta depresiune in circuitul de vacum, EGR nu se deschide complet si nu ajunge suficienta presiune in admisie. Totusi la tine e mai complicat un pic pt. ca ai EGR electronic.
Eu cred ca daca nu e suficienta depresiune in circuitul de vacum, EGR nu se deschide complet si nu ajunge suficienta presiune in admisie. Totusi la tine e mai complicat un pic pt. ca ai EGR electronic.
- ianc sergiu
- **
- 478 mesaje
- din 08 Feb 2010
- Vectra 2004 z19dth
- Hunedoara
ianc sergiu
- Mesaje scrise: 478
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2010
- Mesaj Privat
- opelzafira31
- *
- 19 mesaje
- din 24 Nov 2011
- Zafira 2000
- Bucuresti
opelzafira31
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2011
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- opelzafira31
- *
- 19 mesaje
- din 24 Nov 2011
- Zafira 2000
- Bucuresti
opelzafira31
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2011
- Mesaj Privat
- ianc sergiu
- **
- 478 mesaje
- din 08 Feb 2010
- Vectra 2004 z19dth
- Hunedoara
ianc sergiu
- Mesaje scrise: 478
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2010
- Mesaj Privat
Salut, am schimbat si am pus egr-ul care stiu ca e bun si desi eroarea nu am mai aparut tot asa se comporta boost pressure. Cand apas acceleratia pe loc si in mers la fel valoarea scade in rima faza in loc sa creasca. Deci de la 100kpa scade la 94, chiar 92 si abia dupa 2000 de ture incepe sa creasca dar tot ramane in urma fata de command. Am unit si furtunasele de la electrovalva de turbo si tot asa se comporta. Ceea ce am observat e ca swirl level ramane la 3.6 tot timpu. Totusi cred ca tot de la electrovalve este problema. Mi se pare lenesa sub 2500 ture si totusi cu egr ul vechi mi se parea mai sprintena cand nu dadea eroare. Nu stiu ce sa cred...multumesc.
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- ianc sergiu
- **
- 478 mesaje
- din 08 Feb 2010
- Vectra 2004 z19dth
- Hunedoara
ianc sergiu
- Mesaje scrise: 478
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2010
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
Am vazut Vectra C 2.2 dti care avea releul si puntea de diode duse, tensiune undeva pe la 12.6 - 13 V, iar electrovalvele si EGR-ul functionau doar cand accelera si crestea tensiunea peste 13.5 V. Dar la 14.2 V n-ai treaba.
Verifica clapeta de admisie sa nu fie blocata sau capsula vacumatica sparta.
Verifica clapeta de admisie sa nu fie blocata sau capsula vacumatica sparta.
- ianc sergiu
- **
- 478 mesaje
- din 08 Feb 2010
- Vectra 2004 z19dth
- Hunedoara
ianc sergiu
- Mesaje scrise: 478
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2010
- Mesaj Privat
Iulian, a mea nu are clapeta da acceleratie ca la 2.2dti doar clapetele alea de swirl si capsula am verificat-o si tine vacuum deci e in regula insa nu stiu daca acelasi lucru l-as spune despre electrovalva pe care trebuie sa o verific mai temeinic. De unde as putea face rost de valorile nominale pentru acest motor? Multumesc!
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- dorelpericleanu
- *
- 24 mesaje
- din 04 Jul 2011
- Astra 2002 y20dth
- Tulcea
dorelpericleanu
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2011
- Mesaj Privat
- motanel_cristi
- **
- 331 mesaje
- din 19 Mar 2009
- Astra 2000 Y20DTH
- Bucuresti
motanel_cristi
- Mesaje scrise: 331
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2009
- Mesaj Privat
Dorele si eu patesc cam acelasi lucru dar in ultima vreme de cand s-a mai incalzit nu prea mai apare.Si la mine aparea si mai apare din cand in can doar la reducerea vitezei si in panta.Pe tester am P0400.Cand imi aparea des,m-am uitat la furtunasele de vacum si cel care duce din pompa de vacum spre cele doua electrovalve de la baterie era plin de ulei(ma si mir cum de mai facea vacum).De atunci a aparut mult mai rar eroarea in bord.Si eu astept pareri:(
- dorelpericleanu
- *
- 24 mesaje
- din 04 Jul 2011
- Astra 2002 y20dth
- Tulcea
dorelpericleanu
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2011
- Mesaj Privat
- TazzDeejay
- **
- 107 mesaje
- din 04 Apr 2011
- Vectra 2001 20dti
- Prahova
TazzDeejay
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 20dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2011
- Mesaj Privat
- dorelpericleanu
- *
- 24 mesaje
- din 04 Jul 2011
- Astra 2002 y20dth
- Tulcea
dorelpericleanu
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2011
- Mesaj Privat
Andries_Ciprian- Suspendat
- 12 mesaje
- din 03 Apr 2012
- Iasi
Andries_Ciprian- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2012
- Mesaj Privat
- motanel_cristi
- **
- 331 mesaje
- din 19 Mar 2009
- Astra 2000 Y20DTH
- Bucuresti
motanel_cristi
- Mesaje scrise: 331
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2009
- Mesaj Privat
dorelpericleanu a scris:eu am avut o problema anu trecut cu pompa de vacuum sa spart membrana de la plecarea vacuumului si mia umplut furtunasele cu ulei dar le-am curatat si am schimbat si pompa acum stau si ma gandesc sa nu cumva sa fi intrat ulei si in solenoid si sal fi afectat,aveti idee cum sa-l curat?
Cum ti-ai dat seama ca ai aceea membrana sparta de la pompa de vacuum.Aceeasi problema o am si eu,gasesc ulei pe furtunasele de vacuum.