Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
@ianc sergiu
Verifica electrovalva turbo, chiar daca trage tija, poate sa nu lucreze corect.
Skip ads

  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 478
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Salut Iulian , cum as putea sa o verific? Eu le am schimbat deci acu o am pe aia de la swirl la turbo si invers. Am facut modificarea asta deoarece la aia de la turbo mi s-a rupt stutul ala de jos de la filtru si nu mai lucra. Am inversat-o cu aia de la swirl si am reparat-o inainte sa o pun la swirl si mergea foarte bine. Nu am avut probleme deloc cu ea pana acu. Ideea e ca eroarea ce o da e la egr flux insuficient. Care ar fi legatura?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Poti sa unesti furtunasele intre ele fara sa le mai introduci in electrovalva turbo. Doar de proba.
Eu cred ca daca nu e suficienta depresiune in circuitul de vacum, EGR nu se deschide complet si nu ajunge suficienta presiune in admisie. Totusi la tine e mai complicat un pic pt. ca ai EGR electronic.
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 478
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Intradevar erg-ul e electronic, o sa incerc si varianta propusa de tine si sa urmaresc valorile boost pressure. Mersi , stima!
Skip ads

  • opelzafira31

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Salut iulian 1971, informatia ta a fost foarte buna.Odata cu inlocuirea senzorului de turatie am eliminat altta problema.Acum masina se tureaza peste 3000 de ture ceea ce inainte nu se putea, chiar daca am controlat toate furtunele de vacuum.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
@opelzafira31
Ma bucur ca te-am putut ajuta. Mai ai vreo alta problema cu masina ?
  • opelzafira31

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Nu,multumesc! Daca mai am probleme acum stiu unde sa apelez.
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 478
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Salut, am schimbat si am pus egr-ul care stiu ca e bun si desi eroarea nu am mai aparut tot asa se comporta boost pressure. Cand apas acceleratia pe loc si in mers la fel valoarea scade in rima faza in loc sa creasca. Deci de la 100kpa scade la 94, chiar 92 si abia dupa 2000 de ture incepe sa creasca dar tot ramane in urma fata de command. Am unit si furtunasele de la electrovalva de turbo si tot asa se comporta. Ceea ce am observat e ca swirl level ramane la 3.6 tot timpu. Totusi cred ca tot de la electrovalve este problema. Mi se pare lenesa sub 2500 ture si totusi cu egr ul vechi mi se parea mai sprintena cand nu dadea eroare. Nu stiu ce sa cred...multumesc.
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
@ianc sergiu
Ce tensiune ai cu motorul pornit ?
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 478
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Cu motorul pornit 14.2 cam asa...de ce? Ar putea sa aiba vreo legatura?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Am vazut Vectra C 2.2 dti care avea releul si puntea de diode duse, tensiune undeva pe la 12.6 - 13 V, iar electrovalvele si EGR-ul functionau doar cand accelera si crestea tensiunea peste 13.5 V. Dar la 14.2 V n-ai treaba.
Verifica clapeta de admisie sa nu fie blocata sau capsula vacumatica sparta.
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 478
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Iulian, a mea nu are clapeta da acceleratie ca la 2.2dti doar clapetele alea de swirl si capsula am verificat-o si tine vacuum deci e in regula insa nu stiu daca acelasi lucru l-as spune despre electrovalva pe care trebuie sa o verific mai temeinic. De unde as putea face rost de valorile nominale pentru acest motor? Multumesc!
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
@ianc sergiu
Valorile le gasesti in TIS2000:
https://www.clubopel.com/lin...lub.ru/instr.html
  • dorelpericleanu

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2011

  • Mesaj Privat
salut am un opel astra g y20dth am verificat toate vacumurile toate par sa mearga corect dar cand ma opresc brusc ori in panta sau la vale se aprinde cheita ma disperat deja in tl nu am un tester calumea are cineva idee ce poate fi?mentionez ca nici motorul nu mai trage cand apare cheita
  • motanel_cristi

  • Mesaje scrise: 331
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Dorele si eu patesc cam acelasi lucru dar in ultima vreme de cand s-a mai incalzit nu prea mai apare.Si la mine aparea si mai apare din cand in can doar la reducerea vitezei si in panta.Pe tester am P0400.Cand imi aparea des,m-am uitat la furtunasele de vacum si cel care duce din pompa de vacum spre cele doua electrovalve de la baterie era plin de ulei(ma si mir cum de mai facea vacum).De atunci a aparut mult mai rar eroarea in bord.Si eu astept pareri:(
  • dorelpericleanu

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2011

  • Mesaj Privat
multumesc dar eroarea PO400 ce inseamna?ai idee?
  • TazzDeejay

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 20dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2011

  • Mesaj Privat
eroarea p0400 se refera la egr si/sau tot ce se afla in jurul lui.adica solenoidul de la swirl,furtunase de vacuum,pompa de vacuum.
totodata mai apare si cand galeria de admisie este plina de calamina si necesita o curatire
  • dorelpericleanu

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2011

  • Mesaj Privat
eu am avut o problema anu trecut cu pompa de vacuum sa spart membrana de la plecarea vacuumului si mia umplut furtunasele cu ulei dar le-am curatat si am schimbat si pompa acum stau si ma gandesc sa nu cumva sa fi intrat ulei si in solenoid si sal fi afectat,aveti idee cum sa-l curat?
  • Andries_Ciprian

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Sigur a ajuns ulei in electrovalvele de la EGR, doar ca nu-i asa de usor de curatat; eu m-am chinuit cu un compresor; le-am suflat si resuflat si pana la urma una a trebuit schimbata ca nu am mai avut ce face
  • motanel_cristi

  • Mesaje scrise: 331
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2009

  • Mesaj Privat
dorelpericleanu a scris:eu am avut o problema anu trecut cu pompa de vacuum sa spart membrana de la plecarea vacuumului si mia umplut furtunasele cu ulei dar le-am curatat si am schimbat si pompa acum stau si ma gandesc sa nu cumva sa fi intrat ulei si in solenoid si sal fi afectat,aveti idee cum sa-l curat?

Cum ti-ai dat seama ca ai aceea membrana sparta de la pompa de vacuum.Aceeasi problema o am si eu,gasesc ulei pe furtunasele de vacuum.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR