Danny91
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2012
- Mesaj Privat
Danny91
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2012
- Mesaj Privat
- kostellyno_85
- **
- 99 mesaje
- din 04 Jan 2012
- Vectra 1998 X2ODTH
- Teleorman
kostellyno_85
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 1998 X2ODTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2012
- Mesaj Privat
Danny91
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2012
- Mesaj Privat
kostellyno_85 a scris:ma mai duc la un service care este cel mai mare din oras sa zica asa,si el imi zice ca punem piese noi si vedem unde ar fi problema,pai daca este asa inseamna ca ei se apuca si schimba incepand de la busonul de ulei pana jos la busonul de la baie( schimba tot motorul in 2 cuvinte) ca sa afle buba,poi ce ai fac nene ai cumpar tot motorul nou
Poooftiiim? deci nu se poate .... eu as zice mai de graba ca ala e un atelier de mecanica din curtea unui liceu, unde invata baietasii de a IX-a ce este ala un motor...cum sa zica asa ceva... sau... cred ca aia nu erau mecanici...trebuia sa ii intrebi... <<ma baieti...voi unde ati lucrat inainte de a va angaja la service... la patiserie, la brutarie...la moara?unde?
- kostellyno_85
- **
- 99 mesaje
- din 04 Jan 2012
- Vectra 1998 X2ODTH
- Teleorman
kostellyno_85
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 1998 X2ODTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2012
- Mesaj Privat
Danny91
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2012
- Mesaj Privat
- ianc sergiu
- **
- 478 mesaje
- din 08 Feb 2010
- Vectra 2004 z19dth
- Hunedoara
ianc sergiu
- Mesaje scrise: 478
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2010
- Mesaj Privat
- kostellyno_85
- **
- 99 mesaje
- din 04 Jan 2012
- Vectra 1998 X2ODTH
- Teleorman
kostellyno_85
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 1998 X2ODTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2012
- Mesaj Privat
Danny91 a scris:Cod p4000 nu prea cred... este foarte posibil sa fi fost...P0400 EGR Flow Malfunction...cel mai bine ar fi sa o testezi cu op-com... e creeat pt opelsi saab...deci, cred ca ar vedea cel mai bine ce se intampla...dar asta nu este obligatoriu..., am zis doar daca ai ocazia sa o pui pe un op-com...
daca ajung prin bucuresti unde as putea face un test cu op-com intreb toti colegii? poate stiti vreun service bun prin bucuresti ca ajung mai des acolo
Danny91
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2012
- Mesaj Privat
- kostellyno_85
- **
- 99 mesaje
- din 04 Jan 2012
- Vectra 1998 X2ODTH
- Teleorman
kostellyno_85
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 1998 X2ODTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2012
- Mesaj Privat
ianc sergiu a scris:Pentru costel, ai spus ca scoate fum negru, deci e aer prea putin. Ai verificat tubulatura de la turbina , intercooler si pana in admisie? Sa nu ai vreo gaura , sa fie etans tot. Tija de la turbina iti sta trasa atunci cand e pornit motorul?
tija de la turbina parca prea putin se trage,daca o trag cu mana se mai duce ceva pana ajunge la capat,iar referitor la tubulatura nu am verificat,doar am spalat intercoolerul
Danny91
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2012
- Mesaj Privat
- ianc sergiu
- **
- 478 mesaje
- din 08 Feb 2010
- Vectra 2004 z19dth
- Hunedoara
ianc sergiu
- Mesaje scrise: 478
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2010
- Mesaj Privat
- kostellyno_85
- **
- 99 mesaje
- din 04 Jan 2012
- Vectra 1998 X2ODTH
- Teleorman
kostellyno_85
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 1998 X2ODTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2012
- Mesaj Privat
Danny91
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2012
- Mesaj Privat
Deci cu supapa mea...tija se trage cam 10% iar oresiunea in turbo este de 1bar(nu prea se simte nimic la mana)
cu supapa de proba...undeva la 70%...si daca o trag cu mana se duce pana la capat iar dupa ce o eliberez revine in pozitia initiala+ ca se simte ceva presiune in turbo! Teoretic ar fi supapa de vina...dar...cum se face ca nu are nici membrana rupta si...daca ii fac vacuum cu gura pe toiul ei...culmea...tine bine vacuum...so?
cu supapa de proba...undeva la 70%...si daca o trag cu mana se duce pana la capat iar dupa ce o eliberez revine in pozitia initiala+ ca se simte ceva presiune in turbo! Teoretic ar fi supapa de vina...dar...cum se face ca nu are nici membrana rupta si...daca ii fac vacuum cu gura pe toiul ei...culmea...tine bine vacuum...so?
- ianc sergiu
- **
- 478 mesaje
- din 08 Feb 2010
- Vectra 2004 z19dth
- Hunedoara
ianc sergiu
- Mesaje scrise: 478
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2010
- Mesaj Privat
Ideea e ca sa nu ai pierderi de vacuum si la celelalte electrovalve, daca una are probleme va afecta bunul mers si al celorlalte deoarece alimentarea cu vacuum e comuna. Verifica daca pompa face suficienta presiune , scoate furtunasul si pune limba, ar trebui sa ciupeasca, sa simti cum iti trage limba, la fel pe tot traseul de alimentare cu vacuum precum si la iesirea din electrovalva de la turbo.
- krashy22
- ****
- 1,250 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,250
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
sigur este EGR-ul. Verifica cu EGR-ul dat jos (2 suruburi daca este cel pneumatic) daca axul se misca usor si trage cu gura sau cu o siringa buna vacum din EGR sa vezi daca actioneaza bine si daca nu pierde presiunea. Cat despre debitmetru este acelasi si la 1.7 si la 2 diesel si nu conteaza ca a fost de pe astra g sau vectra motorul este acelasi pe ambele masini.
codul de eroare P0400 este de EGR deci la tine problema acolo este...
codul de eroare P0400 este de EGR deci la tine problema acolo este...
- kostellyno_85
- **
- 99 mesaje
- din 04 Jan 2012
- Vectra 1998 X2ODTH
- Teleorman
kostellyno_85
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 1998 X2ODTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2012
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
atunci daca nu este EGR-ul (daca l-ai verificat si ai concluzionat ca nu este el de vina) respectiv ai verificat toate electrovalvele si circuitul de vacum dar si debitmetrul, mai ramane o singura posibilitate (care cam costa): sa schimbi duzele de la injector pentru ca probabil sunt decalibrate si in loc sa pulverizeze frumos motorina pentru ardere completa o "pisa" si ramane multa motorina ne arsa.
b77fda
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2011
- Mesaj Privat