Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Danny91

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2012

  • Mesaj Privat
pai cum... nu stii ce motor ai? este cea din garajul tau? X20DTH ? uite-te si tu in cartea de identitate (daca nu a fost schimbat motorul) si vezi de cat este... apoi... daca este X20DTH, clar este de 2000 (mai exact 1995cmc)...
Skip ads

  • Danny91

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2012

  • Mesaj Privat
pardon, Y20DTH... nu stiu de ce, vazusem X Smile)
  • kostellyno_85

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1998 X2ODTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2012

  • Mesaj Privat
ba da stiu f bn ce motor am,am zis eu ca nu stiu
? poate mam exprimat gresit si daca este asa imi cer scuze
  • Danny91

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2012

  • Mesaj Privat
kostellyno_85 a scris:ma mai duc la un service care este cel mai mare din oras sa zica asa,si el imi zice ca punem piese noi si vedem unde ar fi problema,pai daca este asa inseamna ca ei se apuca si schimba incepand de la busonul de ulei pana jos la busonul de la baie( schimba tot motorul in 2 cuvinte) ca sa afle buba,poi ce ai fac nene ai cumpar tot motorul nou


Poooftiiim? deci nu se poate Shocked .... eu as zice mai de graba ca ala e un atelier de mecanica din curtea unui liceu, unde invata baietasii de a IX-a ce este ala un motor...cum sa zica asa ceva... sau... cred ca aia nu erau mecanici...trebuia sa ii intrebi... <<ma baieti...voi unde ati lucrat inainte de a va angaja la service... la patiserie, la brutarie...la moara?unde? Laughing
Skip ads

  • kostellyno_85

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1998 X2ODTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2012

  • Mesaj Privat
cum se face ca pacrcarea de la service e full renumita firma de cacat de numeste geva com din turnu magurele
nu stiu cum sai dau de cap la masina ca mor cand vad ca nu are viata deloc
  • Danny91

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Cod p4000 Confused nu prea cred... este foarte posibil sa fi fost...P0400 EGR Flow Malfunction...cel mai bine ar fi sa o testezi cu op-com... e creeat pt opelsi saab...deci, cred ca ar vedea cel mai bine ce se intampla...dar asta nu este obligatoriu..., am zis doar daca ai ocazia sa o pui pe un op-com...
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 478
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Pentru costel, ai spus ca scoate fum negru, deci e aer prea putin. Ai verificat tubulatura de la turbina , intercooler si pana in admisie? Sa nu ai vreo gaura , sa fie etans tot. Tija de la turbina iti sta trasa atunci cand e pornit motorul?
  • kostellyno_85

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1998 X2ODTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Danny91 a scris:Cod p4000 Confused nu prea cred... este foarte posibil sa fi fost...P0400 EGR Flow Malfunction...cel mai bine ar fi sa o testezi cu op-com... e creeat pt opelsi saab...deci, cred ca ar vedea cel mai bine ce se intampla...dar asta nu este obligatoriu..., am zis doar daca ai ocazia sa o pui pe un op-com...

daca ajung prin bucuresti unde as putea face un test cu op-com intreb toti colegii? poate stiti vreun service bun prin bucuresti ca ajung mai des acolo
Skip ads

  • Danny91

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2012

  • Mesaj Privat
poate ne raspunde cineva din bucuresti... dar pana la aruncat din nou banii pe diagnoze... raspunde-ne la intrebarea d-lui Sergiu....
  • kostellyno_85

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1998 X2ODTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2012

  • Mesaj Privat
ianc sergiu a scris:Pentru costel, ai spus ca scoate fum negru, deci e aer prea putin. Ai verificat tubulatura de la turbina , intercooler si pana in admisie? Sa nu ai vreo gaura , sa fie etans tot. Tija de la turbina iti sta trasa atunci cand e pornit motorul?

tija de la turbina parca prea putin se trage,daca o trag cu mana se mai duce ceva pana ajunge la capat,iar referitor la tubulatura nu am verificat,doar am spalat intercoolerul
  • Danny91

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2012

  • Mesaj Privat
si la mine la fel.... eu am pus o supapa egr de proba si tija s-a tras mai mult la relanti, insa problema a persistat la drum lung... (check engine aprins la 3000 rpm in treapta a 5-a)
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 478
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Daca nu se trage tija de tot inseammna ca ori pierzi vacuum pe undeva ori e busita electrovalva. De acolo si lipsa de putere, gazele ocolesc palele turbinei si aceasta nu face presiunea necesara motorului. Dani, ce inseamna mai mult? S-a dus pana la capat sau daca tragi cu mana mai merge?
Skip ads

  • kostellyno_85

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1998 X2ODTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2012

  • Mesaj Privat
maine daca voi avea timp
am sa verific mai detaliat,oricum va multumesc frumos pt informatii,va salut pe toti
  • Danny91

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Deci cu supapa mea...tija se trage cam 10% iar oresiunea in turbo este de 1bar(nu prea se simte nimic la mana)
cu supapa de proba...undeva la 70%...si daca o trag cu mana se duce pana la capat iar dupa ce o eliberez revine in pozitia initiala+ ca se simte ceva presiune in turbo! Teoretic ar fi supapa de vina...dar...cum se face ca nu are nici membrana rupta si...daca ii fac vacuum cu gura pe toiul ei...culmea...tine bine vacuum...so?
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 478
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Ideea e ca sa nu ai pierderi de vacuum si la celelalte electrovalve, daca una are probleme va afecta bunul mers si al celorlalte deoarece alimentarea cu vacuum e comuna. Verifica daca pompa face suficienta presiune , scoate furtunasul si pune limba, ar trebui sa ciupeasca, sa simti cum iti trage limba, la fel pe tot traseul de alimentare cu vacuum precum si la iesirea din electrovalva de la turbo.
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
atentie sa nu fi inversat furtunasele de vacuum de la electrovalva din spatele turbinei
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
sigur este EGR-ul. Verifica cu EGR-ul dat jos (2 suruburi daca este cel pneumatic) daca axul se misca usor si trage cu gura sau cu o siringa buna vacum din EGR sa vezi daca actioneaza bine si daca nu pierde presiunea. Cat despre debitmetru este acelasi si la 1.7 si la 2 diesel si nu conteaza ca a fost de pe astra g sau vectra motorul este acelasi pe ambele masini.
codul de eroare P0400 este de EGR deci la tine problema acolo este...
  • kostellyno_85

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1998 X2ODTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2012

  • Mesaj Privat
salut myky, am observat ca daca trag de tija pana la capat furtunul de la intercooler se umfla foarte tare,dar daca o las in starea care este ,si strang putin de furtun si o accelerez se sugruma dar tot scoate fum negru de imi este rusine sa mai accelerez cand am masina in spate
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
atunci daca nu este EGR-ul (daca l-ai verificat si ai concluzionat ca nu este el de vina) respectiv ai verificat toate electrovalvele si circuitul de vacum dar si debitmetrul, mai ramane o singura posibilitate (care cam costa): sa schimbi duzele de la injector pentru ca probabil sunt decalibrate si in loc sa pulverizeze frumos motorina pentru ardere completa o "pisa" si ramane multa motorina ne arsa.
  • b77fda

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Salut! Am un 17 dti si am un stut rupt la convertorul presiune turbo. Se poate schimba doar capul cu stuturi? Multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR