Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • kostellyno_85

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1998 X2ODTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2012

  • Mesaj Privat
mikyboy a scris:atunci daca nu este EGR-ul (daca l-ai verificat si ai concluzionat ca nu este el de vina) respectiv ai verificat toate electrovalvele si circuitul de vacum dar si debitmetrul, mai ramane o singura posibilitate (care cam costa): sa schimbi duzele de la injector pentru ca probabil sunt decalibrate si in loc sa pulverizeze frumos motorina pentru ardere completa o "pisa" si ramane multa motorina ne arsa.

sincer sa fiu doar lam curatat nu sant sigur ca este el de vina, plus ca astazi am gasit o vectra b cu motor de 2.0 dtl si am observat cand a pornito ca tija sa tras foarte mult,pe cand a mea abia daca se misca 5 mm,plus ca omu a accelerat brutal sa zicem si mam tot uitat sa vad fum si nici gram nu iesea pe cand la mine e jale in spate.
Acum ce sa fac sa se traga tija si la mine la fel de mult cred ca asta este cauza de am pierdut puterea la motor mai ales ca are si cip,te salut tot respectul pt acest site ajuta enorm
Skip ads

  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 478
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Salut, daca tu spui ca tija se poate trage cu mana inseamna ca problema e pe parte de vacuum ,ori ai undeva pierderi, ori electrovalvele, pentru ca daca ar fi din EGR de exemplu si ar intra in limp-mode tija se va slabi de tot deci ca si cum nu ai avea deloc vacuum la iesirea din electrovalva.
  • geniuss

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
motanel_cristi a scris:Dorele si eu patesc cam acelasi lucru dar in ultima vreme de cand s-a mai incalzit nu prea mai apare.Si la mine aparea si mai apare din cand in can doar la reducerea vitezei si in panta.Pe tester am P0400.Cand imi aparea des,m-am uitat la furtunasele de vacum si cel care duce din pompa de vacum spre cele doua electrovalve de la baterie era plin de ulei(ma si mir cum de mai facea vacum).De atunci a aparut mult mai rar eroarea in bord.Si eu astept pareri:(

  • spiker

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Salut baieti , am o problema cu opel-ul meu , nu se acelereaza , nu trage , am fost la un service si mi-a spus ca e dus egr-ul , acu am ajuns acasa si m-am pus sa demontez egr-ul , dar surpriza , nu il pot scoate , am desfacut cele 2 suruburi am scos furtunele care fac legatura cu el , am scos mufa din spatele egr-ului , a precizez ca , codul de motor este y22dtr iar egr-ul este electronic , asi vrea sa ma ajutati si pe mn cu un sfat sau cu o idee cum pot scoate egr-ul , mi-a scapat mie vre-un surub ? multumesc !
Skip ads

  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,821
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
citeste aici, poate te ajuta

https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=47405
  • cmarius53

  • Mesaje scrise: 454
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2008

  • Mesaj Privat
salut.in caz ca nu ai desfacut egr-ul.deobicei dupa desfacerea suruburilor iese cu mana.daca e intepenit e mai problematic,da i din belsug cu un degripant bun cateva zile si il iei la ciocanit.poate ai norocul si se elibereaza.un coleg al meu nu a avut si l-a facut bucati.partea interioara se sudase de admisie.spor la curatat.
  • FlorinzZz

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2013

  • Mesaj Privat
salut...am un opel astra g..din 2003 motor de 2.0 dti...si de vreo sapt,imi sta aprins martorul acela,masina cu cheia...si de cateva zile imi licare acel control al tractiunii...si cnd licare parca imi taie din puterea masinii..efectiv se simtee cum merge...ma putetii ajuta,cu o parere,ceva?
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
da, mergi si fa un test si vezi ce erori ai stocate apoi revino cu ele aici si te vom putea ajuta. Altfel ar trebui sa o consulti pe Mama Omida ca ea citeste in carti si stele Smile
Skip ads

  • eddiy

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2009

  • Mesaj Privat
salutare,ca sa nu mai deschid alt topic pun si eu o intrebare aici,legata bineinteles de aprinderea martorului "Check Engine" (y20dth/vectraB/2001)..ar putea avea legatura cu filtrul de motorina/aer infundat? s-a aprins dupa ce am bagat motorina dintr-un anume peco,la mersul mai subturat prin oras...se aprinde si se stinge cand vrea el..la drum nu am treaba,merge cu 200/h de n-are treaba..mentionez ca electrovalva de la turbina e defecta,am inlocuit-o cu cea de la tija swirl,care a ramas 'pe direct",electrovalva EGR buna,egr INTACT ,debitmetru ok...furtune capilare vacuum in regula,capetele de cauciuc inlocuite toate de curand,furtun intercooler ok,am o banuiala ca ar putea fi din filtre chiar daca snt schimbate de cca 6k ...am patit exact aceeasi chestie la E39,unde murise si pilotu + ca schimba cand vroia si se oprea in mers tot din cauza la filtru...la asta ar putea avea vreo legatura?
  • Cipiotul

  • Mesaje scrise: 2,753
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2008

  • Mesaj Privat
daca nu ma insel, cand ai check-ul aprins, nu ti se activeaza "pilotul"... oricum, fara o diagnoza sa vezi ce coduri de eroare ai, n-o sa-i dai de capat.
  • eddiy

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2009

  • Mesaj Privat
da,momentan nu am posibilitatea(timp) sa ajung la un tester bun,din astia de cartier nu ma incurc,am schimbat azi filtru aer/motorina,merge mai bine dar face la fel..la turatii mici se aprinde becul+ lipsa putere,ma dau putin la ea se stinge si merge bine..am lasat-o fara borne cam 5 min,nu e nici o schimbare,vacuum face peste tot,turbina cand intra trage bine..imi scapa ceva..senzorii sunt la locul lor,nu papuci iesiti,nu fire rupte,nu furtune fisurate..faza e ca a mai facut asa,dupa ce am inversat electovalva turbo cu swirl,dar si-a revenit ..acum pare ca nu mai vrea...e a 5-a masina Vectra B care o detin,si n-am mai intalnit porcarii d-astea la nici una ..
  • eddiy

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2009

  • Mesaj Privat
am rezolvat-o...furtunul de vacuum de la tija swirl..o mica intepatura,abia sesizabila...merge perfect acum...Smile
Skip ads

  • calin83

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2013

  • Mesaj Privat
pffff ....... ce face intzepatura din ... masina ... Smile .....

bafta si multi km fara alte intepaturi
  • eddiy

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2009

  • Mesaj Privat
..sa fie ,mersi la fel Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR