Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • EL-GABRY

  • Mesaje scrise: 1,477
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Intr-o dimineata am vrut sa verific nivelul de ulei la una dintre masinile de la firma (Kangoo). Are o joja lunga si de plastic infipta intr-o teava, ca sa ma exprim mai plastic. Am facut de multe ori operatiunea, fara probleme. In acea dimineata, o ceafa lata si-a scos Rottweiler-ul la plimbare (cu botnita e adevarat). Cainele, cautand joaca, a venit spre mine. Eu eram cu nasul sub capota si cu jumatate de joja scoasa. M-am speriat asa tare, ca am tras de joja spre mine, eram pregatit sa ii dau un sut sub barba cainelui in legitima aparare. Am rupt joja (foarte casanta), jumatatea inferioara a cazut in motor. Nu am reusit sa o scot decat in service. Operatiune foarte laborioasa. Am inlocuit joja cu alta noua...

O alta "chestie" comica ce mi s-a intamplat putin off-topic:
In alta dimineata de iarna, aveam cheia de la un Matiz de la firma pe deget. In aceiasi mana tineam punga cu gunoi pe care mi-a pus-o nevasta in brate. Am dat drumul pungii in ghena cu tot cu cheie... La prima ora scobeam cu batul in gunoi (putini aruncau gunoiul in pungi). Imi era o greata si rusine sa mor nu alta. Mai ales ca iesisera pensionarii la geam si se uitau suspect la mine.
Skip ads

  • cj79raa

  • Mesaje scrise: 1,027
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2009

  • Mesaj Privat
EL-GABRY a scris:
O alta "chestie" comica ce mi s-a intamplat putin off-topic:
In alta dimineata de iarna, aveam cheia de la un Matiz de la firma pe deget. In aceiasi mana tineam punga cu gunoi pe care mi-a pus-o nevasta in brate. Am dat drumul pungii in ghena cu tot cu cheie... La prima ora scobeam cu batul in gunoi (putini aruncau gunoiul in pungi). Imi era o greata si rusine sa mor nu alta. Mai ales ca iesisera pensionarii la geam si se uitau suspect la mine.

Laughing Laughing Laughing
scuze, dar nu ma pot abtine.
  • PAUL_BM

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Maramures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Deja asta cu schimbatul uleiului fara buson e clasica. Smile)
Un fost coleg (care a fost miner) imi povestea ca a avut un coleg care a schimbat uleiul la o Tatra tot fara surubul de golire pus la loc. Asta mi se pare cam trasa de par, ca ala trebuia sa stea in ulei pana la glezne dupa ce o bagat 20 de litri in magaoaie.
  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Si in plus, uleiul ala nu scoate nici un sunet cand cade asa, pe jos? Confused
Skip ads

  • nika_nica

  • Mesaje scrise: 547
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2002 1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2010

  • Mesaj Privat
mariusgmg a scris:La fosta masina, Astra F, anul trecut prin primavara, ma apuc de schimbat uleiul. Am scos buson ulei, golit, desfacut si schimbat filtru ulei, strans filtrul. Apoi am pus uleiul, aproximativ 3 litri jumate. Dupa ce-am pus uleiul verific joja, ulei ioc. Am zis ca mai dureaza nitel pana sa scurge uleiul in baie, cu toate ca stiam ca nu e normal sa dureze atat de mult. Pun joja la loc, ma uit pe baterie - ce sa vezi: Busonul baii de ulei se odihnea pe baterie, iar sub masina balta de ulei nou nout. Asa ca intr-o zi am facut de 2 ori schimbul de ulei la Astruta!


E bine ca ai fost inspirat sa te uiti la joja, un prieten a pus ulei si nu a mai pus surubu la ulei, in 3 km a iesit fum din motor.
  • mariusgmg

  • Mesaje scrise: 4,095
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2008

  • Mesaj Privat
florinianc a scris:Si in plus, uleiul ala nu scoate nici un sunet cand cade asa, pe jos? Confused

L-am schimbat la mine la serviciu. Iar pe jos e pavat cu pietre de alea patrate. Si pentru ca au o vechime de vreo 40 ani a cam crescut iarba printre ele.
  • robbygh

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Va salut,

Sa va povestesc si patania mea cea mai recenta: merg la tara si fiind frumos afara zic sa spal masina. Trag furtun aproape si dau cu apa, cand sa ridic stergatoarele ce sa vezi: parbrizul crapat de sus pana jos exact pe mijloc. Mai apoi am aflat ca mai crapa datorita diferentei mari de temperatura (apa era foarte rece si in masina era sauna). Asa ca economia ce am vrut sa o fac s-a transformat in investitie.

Numai bine.

p.s. masina a ramas tot murdara.
  • ioha2003

  • Mesaje scrise: 186
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Cea mai simpatica „dudã” a fost prin iunie când eram la flores cu problemã la AC. Verificãm toatã instalația electricã, totul a fost ok. O punem pe tester facem proba la instalație: rãcea ok, apãsam pe butonul de comandã - nu se întâmpla nimic în afarã de aprinderea led-ului. Mai facem o probã pe tester și de odatã se aude un pocnet și mașina era imediat invãluitã într-un nor alb. Dupã ce ne-am speriat oleacã am realizat ce s-a întâmplat: S-a supra încãlzit freonul în instalație și a s-a deschis supapa de supra-presiune (fiind test pe instalația de AC, ventilatorul de la motor nu a pornit). Costul distracției: un reîncãrcat cu freon. Problema realã era la modulul de comandã, pe care l-am schimbat de abia dupã verificãri la compresor și la instalație - atât electric cât și pe partea de freon).
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Eu am facut alta, nu de reparat si nici nu am stricat ba mai mult am invatat o metoda sigura Laughing
Cand sa plec la OpelFest Modova de 1Mai hai sa schimb cauciucurile de iarna, cu jante cu tot ca aveam deja echipate. Scot din magazie 2 cauciucuri, huiduma de cric crocodil hidraulic de 3,5 tone, cheie de 17 adevarata etc. Nu iesea janta, dau cu piciorul in roata de a inceput sa ma doara, sa rup papucii nu alta, nimic. Pun mana pe o scandura scurta si pe topor, dau si dau si nimic, pun degripant si dau de sparg scandura bucatele, deja ma durea si un deget de la recul, nimic de parca era sudata.
Nervos ca eram in intarziere strang dezmatul si UIT SA STRANG PIULITELE LA ROATA, erau puse numai cu mana si plec. Ajung in Bacau, stam la Kaufland, plecam, facem Magura gen rally si abia aproape de Onesti aud o bataie si ceva in volan, a durat cam 10 sec ca in masina aveam statia, muzica si doua femei tare vorbarete pana sa ma prind. Am strans roata si dai tare ca era noapte. Deci mers 160Km cu aproximatie, curbe si viteza ca sa-si dea drumul.
La Slanic am vorbit cu Costin si el a patit la fel si a rezolvat cu scos surubul antifurt cu rally, frana, tras de volan...eu asa scot de acum idioatele care nu se lasa convinse Laughing
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
da asa ies. metoda e verificata si de mine. nu 160 km , dar vreo cateva sute de metri si frane.
  • Cipiotul

  • Mesaje scrise: 2,753
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2008

  • Mesaj Privat
dupa ultimele 2 postari, cred ca mi-as dori ceva pene mai dese Smile))
ce-am patit eu ... la cateva luni dupa ce-am achizitionat opelul, am fost undeva la sat .. drumul abia pietruit, piatra netasata... zic sa ocolesc pe langa drum ... raman impotmolit ... apare un cetatean cu caruta sa ma scoata din mocirla ... incerc sa insurubez cuiul de remorcare, nimic... ma uit mai atent la gaura cuiului, vad ceva plastic care impiedica cuiul sa se infileteze ... elimin plasticul ala (era o chestie d-aia cu care se prind capacele de roti), insurubez cuiul, ies de-acolo si-mi vad de treaba ... pe drum spre casa, opresc sa-mi iau tigari ... cand ma intorc la masina, balta sub motor ... cand ma uit, antigel ... "mesterul" care montase la nemti sirocco-ul, cred ca era un roman sau nu prea gandea c-o sa fie folosit cuiul de remorcare - ancorase un furtun exact de gaura aia ... cand am smuls plasticul, am eliberat furtunul si ajunsese pe cureaua de accesorii si avea un canal de toata frumusetea pe o portiune de vreo 5-6 cm ... trebuia sa stopez cumva scurgerea sa ajung acasa ... desfac furtunele de la sirocco si idiotul de mine de ce sa nu sufle pe furtunul sectionat ... sa se duca antigelul inapoi in borcan ... sa pot strangula capatul furtunului sa nu pierd chiar tot antigelul ... cu presiunea care-o avea instalatia, am inghitit ceva din el ... si era si trecut de 80 grade ... pana am reusit sa "bandajez" spartura cu banda izoler, vomam 5 min, mesteream 2 min, mai trageam cate-un gat de lapte ... noroc ca eram langa magazin Smile) 1 saptamana a mers opelul cu furtunul bandajat si apa plata pana am reparat beleaua ...
  • protect

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 1700 denso
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2010

  • Mesaj Privat
mariusgmg a scris:La fosta masina, Astra F, anul trecut prin primavara, ma apuc de schimbat uleiul. Am scos buson ulei, golit, desfacut si schimbat filtru ulei, strans filtrul. Apoi am pus uleiul, aproximativ 3 litri jumate. Dupa ce-am pus uleiul verific joja, ulei ioc. Am zis ca mai dureaza nitel pana sa scurge uleiul in baie, cu toate ca stiam ca nu e normal sa dureze atat de mult. Pun joja la loc, ma uit pe baterie - ce sa vezi: Busonul baii de ulei se odihnea pe baterie, iar sub masina balta de ulei nou nout. Asa ca intr-o zi am facut de 2 ori schimbul de ulei la Astruta!
lasa ca eu am patit asta in service,treaba este ca nu ma costat nimic,ei au suportat cheltuielile cu al ulei
Skip ads

  • claudiu-cld

  • Mesaje scrise: 6,566
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2006

  • Mesaj Privat
ultima patanie a mea s-a petrecut acum cateva saptamani ,intr-o duminica ma apuc sa curat sorbul de la rezervor,dau eu tot de pe acolo jos,curat ,avea ceva mizerie ,de motorina de pe la noi de prea buna calitate,am terminat de curatat cand s-a pun totul la loc ,vine taicamiu de la munca rupt de foame ,si ma intreaba mai ai ,eu zic 10 min sa pun astea la loc si sa fac plinul ,
in graba sa termin si singur fiind ,nu am pus bine garnitura de la capacul sorbului ,strang acea saiba de prindere,pun si conductele la loc si mufa,apoi ma apuc sa fac plinul ,dupa ce am pus 50 l si ajunse in gura rezervorului zic sa mai clatin putin de masina si sa mai bag putin ,cand deodata ce sa vezi balta la picioarele mele ,nu avea de unde sa curga decat pe acolo pe unde umblasem eu ,asa ca sa ma fii vazut pe mine ce am alergat masina ca sa mai consume motorina ,si apoi sa ma vezi cu tavite pe sub rezervor ca sa nu fac balta de motorina sub masina ,
dupa ce s-a mai consumat din ea am desfacut iar capacul sorbului si am pus garnitura bine ,intradevar am vazut ca era prinsa introparte ,acum nu mai sunt probleme.
  • vicoli

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2004 17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Masina luata de 3 luni. Am reusit:
-sa dau peste cap senzorul relanti-prin curatarea lui cu decarburol(acum merge in suturi).nu stiu ce sa-i fac
-la TID lipseau cativa pixeli, i-am pierdut acum pe toti
-uitata cheie in contact cu motor pornit, s-a activat centralizata, am deschis portiera dupa o ora, avand doar o cheie.bineinteles, motorul il oprisem.
-abia schimbat uleiul, am completat cu lichid frana(rau aceeasi marca).deci, alt ulei...
-azi, am sters putin un punto(semiaripa).bine ca a mea nu a patit absolut nimic.m-a costat 80 lei.
...si totusi am habar de masini...
DAR DACA NU AVEAM?!
*totul din cauza neatentiei si a oboselii
  • PAUL_BM

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Maramures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2010

  • Mesaj Privat
vicoli a scris:Masina luata de 3 luni. Am reusit:
-sa dau peste cap senzorul relanti-prin curatarea lui cu decarburol(acum merge in suturi).nu stiu ce sa-i fac


Incearca sa-i faci un idle learn, poate mai faci de-un post aici. Razz
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,346
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
De curand am facut si eu o boacana. Cu toate ca nu la Opel ci la Matiz (a doua masina a familiei).
Portiera Matizului se tot deschidea in mers si se inchidea destul de greu.Uitandu-ma la incuietoare am constatat ca se mai tinea intr-un singur surub si ala destul de slab.Am stans unicul surub si apoi am zis sa ii mai adaug unul pe care il aveam prin cotiera Opelului.Bun ... deci unde il montam ? Evident la surubul lipsa liber de sus .Daca as fi stiut insa ce ma asteapta alegeam pe cel liber din dreapta .Dar .... ceasul rau ! Evil or Very Mad
Surubul era destul de lung insa nu am intampinat probleme in al monta. Am trantit portiera multumit de reparatia facuta si cand sa o incerc sa o deschid Shocked stupoare . Nu se mai deschidea , nici din interior , nici din exterior . Asa ca zilnic vreo 2 saptamani, am intrat la volan pe la pasager , pana cand mi-am luat inima in dinti si am desfacut-o. Matizul meu e cu fetele de usa full asa ca nu aveam cum sa ajung la suruburile de dedesupt si din lateral .Am trecut la planul B : desfacutul usilor din balamale .Intai usa din spatele soferului in ideea ca , poate-poate. Insa nici vorba , usa nu a vrut sa cedeze sub nici un chip.
Intr-un final am desfacut aparatoarea de noroi de la roti si cu chiu cu vai am reusit sa scot suruburile de la balamale usilor. Operatiunea asta a permis doar departarea putin a usii insa suficient cat sa scot suruburile laterale ce tin fata de usa fixata . Cand colo ce sa vezi : surubul montat de mine trecuse fix prin incuietoare si nu mai permitea zavorului rotirea pentru deschidere. L-am scos afara prin invartire pe interior atat cat sa treaca de zavor si .... bingo ! Usa s-a deschis.
  • nika_nica

  • Mesaje scrise: 547
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2002 1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Ieri mi-am amintit de o boacana tare rau de tot care i s-a intamplat lu taicamiu, prin 2001 eram in Anglia cu parinti, taicamiu isi gasise de munca in constructii, a decis sa isi cumpere un vauxhall astra f 1.4, masina aia nu a vazut in viata ei un filtru nou s-au ulei, punea pe ea cate 30 de saci de ciment si nu avea nimic, prin 2005 hotaram sa ne intoarcem in Romania ( mare greseala) ce facem cu masina, taicamiu a zis ca o lasa in parcare, ii ia numerele si o lasa acolo, un prieten sa oferit sa ii dea pe ea 200 de lire, o da fara sa clipeasca, dupa 2 luni il suna prietenu pe tati:

- a luat foc masina
-pai ce iai facut?
-nimic, azi am facut curat in ea, am curatato peste tot
-pai si cum a luat foc?
- pai iam schimbat uleiu si filtrele, nu pot sa imi dau seama dc a luat foc
- pai deaia a luat foc ma, ca iai pus filtre si ulei nou, ea nu era invata pe ulei nou, si deaia a luat foc.
  • dornit

  • Mesaje scrise: 256
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2008

  • Mesaj Privat
florinianc a scris:Si in plus, uleiul ala nu scoate nici un sunet cand cade asa, pe jos? Confused



ba daaaaa...canta "desteapta-te Romane"... Laughing ...scuze dar chiar nu m-am putut abtine....in alta ordine de ideii sunt campion la rupt / smuls urechiuse, cleme, papuci, suruburi, prezoane...cea mai simpla remediere: "colierul rusesc" - cine stie = cunoaste valoarea acestui colier.... Wink
  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
@dornit - multi mecanici au urechi degeaba.. stiai asta? Cand lucrezi la o masina trebuie sa auzi cat de cat ce se intampla pe acolo. Daca urechile nu aud "desteapta-te romane" cand lucreaza la masina, sa se lase de meserie Wink
  • dornit

  • Mesaje scrise: 256
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2008

  • Mesaj Privat
punct ochit, punct lovit....schimbati uleiul la ateliere cu mecanici ce poseda ureche muzicala...do not do this at home, it may be dangerous... Wink
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR