- dodo_13
- ******
- 4,545 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,545
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
- cipo
- **
- 192 mesaje
- din 04 Nov 2005
- Vectra 2007 Z19DTH
- Bucuresti
cipo
- Mesaje scrise: 192
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2005
- Mesaj Privat
poti da mai multe detalii... aveai aceleasi simptome ca si mine? e grava treaba? ce se poate intampla daca ignor problema (am nevoie de masina si nu ma pot lipsi de ea)?
astazi la augsburg am primit o oferta de 15.5 mil pt releu+punte de diode (vin impreuna). pana la 21 mil la erebus e cale lunga; ambele erau originale opel.
PS: ce service din Bucuresti recomandati pentru o investigare amanuntita (nu vreau sa schimb piese care sunt bune) si sa nu-mi rupa buzunaru?
astazi la augsburg am primit o oferta de 15.5 mil pt releu+punte de diode (vin impreuna). pana la 21 mil la erebus e cale lunga; ambele erau originale opel.
PS: ce service din Bucuresti recomandati pentru o investigare amanuntita (nu vreau sa schimb piese care sunt bune) si sa nu-mi rupa buzunaru?
- dodo_13
- ******
- 4,545 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,545
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
A prezentat simptomele: pierderea servodirectiei, pierderea servofranei, palpairi in bord, descarcarea bateriei. In concluzie, a prezentat simptome clare de cadere a curentului in masina, deci de nefunctionare a alternatorului. Mi-a facut un electrician un simplu test cu aparatul de masura si a observat ca puntea nu mai functioneaza.
Cu relantiul a fost o alta problema: am observat variatii ciudate ale relantului (400-1000), si in scurt timp refuzul total de a mai porni. S-a dovedit a fi distributia, mai bine zis o rola sparta (nu stiu cum se cheama in termeni tehnici). Se pare ca am avut noroc, atat timp cat nu s-a rupt si cureaua, deci nu s-au imprastiat toate prin motor.
Cat despre alternator defect ca motiv pentru variatia relantiului...este plauzibil in masura in care functionarea bordului este conditionata de prezenta curentului.
Daca ignori problema, s-ar putea sa se descarce bateria si sa nu mai poti porni masina. De asemenea, ai putea ramane fara faruri in miezul noptii. Tot asa, ai putea ramane fara ABS&servodirectie&servofrana in mijlocul drumului.
Cu relantiul a fost o alta problema: am observat variatii ciudate ale relantului (400-1000), si in scurt timp refuzul total de a mai porni. S-a dovedit a fi distributia, mai bine zis o rola sparta (nu stiu cum se cheama in termeni tehnici). Se pare ca am avut noroc, atat timp cat nu s-a rupt si cureaua, deci nu s-au imprastiat toate prin motor.
Cat despre alternator defect ca motiv pentru variatia relantiului...este plauzibil in masura in care functionarea bordului este conditionata de prezenta curentului.
Daca ignori problema, s-ar putea sa se descarce bateria si sa nu mai poti porni masina. De asemenea, ai putea ramane fara faruri in miezul noptii. Tot asa, ai putea ramane fara ABS&servodirectie&servofrana in mijlocul drumului.
ady/
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Calarasi
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2008
- Mesaj Privat
Am tot citit despre problemele voastre dar nu am gasit nimic asemanator cu a mea
am o astra pe benzina din 05.1998 - masina porneste foarte bine la rece , dupa ce o opresc si o las mai mult timp porneste dar se aude niste pocnituri puternice in motor si turatia lui este de ~ 1300r/min dupa ca 30-45sec creste turatia pana la ~1500r/min sta aici cam 15-20sec dupa care scade la 1300r/min sta cam 5-10sec dupa care scade usor pana la mersul de relentii .
( masina nu consuma nici benzina nici ulei )
si inca ceva chiar daca sunt in treapta 1 - 2 sau 3 la turatia de 1500r.min masina da in nas daca o turez putin nu mai are nici un fel de problema lafel daca o reduc .
va multumesc si astept sugestiile voastre
am o astra pe benzina din 05.1998 - masina porneste foarte bine la rece , dupa ce o opresc si o las mai mult timp porneste dar se aude niste pocnituri puternice in motor si turatia lui este de ~ 1300r/min dupa ca 30-45sec creste turatia pana la ~1500r/min sta aici cam 15-20sec dupa care scade la 1300r/min sta cam 5-10sec dupa care scade usor pana la mersul de relentii .
( masina nu consuma nici benzina nici ulei )
si inca ceva chiar daca sunt in treapta 1 - 2 sau 3 la turatia de 1500r.min masina da in nas daca o turez putin nu mai are nici un fel de problema lafel daca o reduc .
va multumesc si astept sugestiile voastre
- cristin2003
- *
- 3 mesaje
- din 03 Jun 2009
- Vectra 1996
- Giurgiu
cristin2003
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2009
- Mesaj Privat
Am citit problemele tururor si caut ajutor...am o vectra b '96 1.6 16 v, x16xel,si am o problema veche,RELANTI INSTABIL.
Problemele au inceput in momentul in care o fulie de la distributie s-a spart,cu fulia rupta masina nu trecea de 80km/h in viteza a5a, nu se accelera absolut deloc si motorul avea un mers instabil,fulia a fost schimbata ,acceleratia a revenit insa a aparut RELANTIUL INSTABIL ,foarte enervant si frustrant,pe langa asta masina si-a pierdut din putere,si pierde si mai mult in momentul in care se aprinde martorul CHECK ENGINE care ramane pornit pana opresc masina si o repornesc.La relanti acul turometrului oscileaza intre 500 si 900 de turatii cu aproximatie,cu tendinta de a se opri chiar cand scade mai mult,in mers si cand accelerez aceasta oscilatie nu exista,cu aceasta problema am fost la tester a iesit amestesc combustibil-aer bogat,cum este o masina veche,eu sunt un tanar sarac am incercat diversi mecanici care au curatat motorul, supape,bujii etc.Mi-e tare frica sa merg la un tester sa-mi schimbe piese scumpe sa nu functioneze cum se intampla multora.problema este foarte enervanta si cel mai probabil daunatoare in timp.Va rog daca aveti timp si sfaturi pentru mesajul meu si multumesc.astept pareri
Problemele au inceput in momentul in care o fulie de la distributie s-a spart,cu fulia rupta masina nu trecea de 80km/h in viteza a5a, nu se accelera absolut deloc si motorul avea un mers instabil,fulia a fost schimbata ,acceleratia a revenit insa a aparut RELANTIUL INSTABIL ,foarte enervant si frustrant,pe langa asta masina si-a pierdut din putere,si pierde si mai mult in momentul in care se aprinde martorul CHECK ENGINE care ramane pornit pana opresc masina si o repornesc.La relanti acul turometrului oscileaza intre 500 si 900 de turatii cu aproximatie,cu tendinta de a se opri chiar cand scade mai mult,in mers si cand accelerez aceasta oscilatie nu exista,cu aceasta problema am fost la tester a iesit amestesc combustibil-aer bogat,cum este o masina veche,eu sunt un tanar sarac am incercat diversi mecanici care au curatat motorul, supape,bujii etc.Mi-e tare frica sa merg la un tester sa-mi schimbe piese scumpe sa nu functioneze cum se intampla multora.problema este foarte enervanta si cel mai probabil daunatoare in timp.Va rog daca aveti timp si sfaturi pentru mesajul meu si multumesc.astept pareri
- andreistancu89
- **
- 115 mesaje
- din 27 Mar 2007
- Astra 1999 1.8 l
- pitesti
andreistancu89
- Mesaje scrise: 115
- Locatie: pitesti
- Masina: Astra 1999 1.8 l
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2007
- Mesaj Privat
vad ca dicutati ceva ce am intalnit si eu
La mine fenomenul incepe altfel: Pornesc masina merge super 1 2 3 4 km cat vrea ea dintr-o data imi scade pentru o secunda luminozitatea in bord revine apoi raman fara servodirectie , posibile probleme nu au putut sa imi spuna nici cei de la opel pitesti.
Au verificat tensiunea de incarcare (este buna) tensiunea la pompa de servodirectie (este buna)
Mi-au spus sa schimb cureaua de accesorii (voi ce ziceti) si "uleiul" din pompa de servodirectie
Voi ce credeti sa fie tot releul bobina de inductie sau puntea de diode ma rog alternator ?
La mine fenomenul incepe altfel: Pornesc masina merge super 1 2 3 4 km cat vrea ea dintr-o data imi scade pentru o secunda luminozitatea in bord revine apoi raman fara servodirectie , posibile probleme nu au putut sa imi spuna nici cei de la opel pitesti.
Au verificat tensiunea de incarcare (este buna) tensiunea la pompa de servodirectie (este buna)
Mi-au spus sa schimb cureaua de accesorii (voi ce ziceti) si "uleiul" din pompa de servodirectie
Voi ce credeti sa fie tot releul bobina de inductie sau puntea de diode ma rog alternator ?
- bogdan.1987
- *
- 2 mesaje
- din 11 Oct 2011
- Astra 1998
- Iasi
bogdan.1987
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Oct 2011
- Mesaj Privat
- bogdan.1987
- *
- 2 mesaje
- din 11 Oct 2011
- Astra 1998
- Iasi
bogdan.1987
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Oct 2011
- Mesaj Privat
cozma44
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2010
- Mesaj Privat
- radudelaradio
- *
- 9 mesaje
- din 15 Dec 2011
- Astra 1998 X16XEL
- Mehedinti
radudelaradio
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2011
- Mesaj Privat
Ionut YSD
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1999 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2015
- Mesaj Privat