Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,088
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Aia stim si noi Rolling Eyes Dar asta nu inseamna ca e bine sa faci asa... Eu am observat ca in diminetile reci, daca o acccelerez in primul minut de la pornire, chiar si sub 1500 rpm, suna motorul urat Shocked
Skip ads

  • pufulet

  • Mesaje scrise: 303
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2006

  • Mesaj Privat
dimineata, cand pornesc, imi mai fac de lucru 20-30 sec, pana montez cd player-ul, imi pun centura, aranjez una alta... motorul suna ok, masina nu se smuceste, insa am grija ca pana temperatura motorului nu ajunge la optim sa nu fortez masina
  • Dr.Opel

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1984 13N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Problema este ca in zilele reci (sub 2-3 grade Celsius), la motoarele Otto (benzina) vaporii de benzina se condenseaza pe peretii reci ai cilindrilor si arderea amestecului este mai ineficienta. Asa creste si consumul pina ce toate componentele ating temperatura optima. O parte din benzina in surplus si apa din benzina, condensata pe peretii reci se prelinge pe peretii cilindrilor si spala pelicula de ulei care asigura ungerea. Termostatul este esential in zilele geroase tocmai pt ca peretii cilindrilor sa aibe temperatura optima arderii amestecului. Pe de alta parte, si aerul rece conduce la condensarea vaporilor de benzina care nu mai arde astfel optim (de aceea iarna este utila captarea aerului cald de pe galeria de evacuare). Prin urmare, parerea mea este (si asa procedez dintotdeauna) ca atunci cind este ger, indiferent de tipul motorului (la urma urmei, principiul de functionare este acelasi si la carburator si la injectie, doar gestiunea pulverizarii benzinei difera), ar fi indicat sa lasati motorul citeva minute (1-2) la relanti pina ce se incalzesc cilindrii si galeria de evacuare, iar aerul captat din acea zona permite un amestec ok in camera de ardere
  • flavius1611

  • Mesaje scrise: 1,040
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2006

  • Mesaj Privat
si eu am ramas cu ideea asta sa o las 1-3 min in relanti,,nu ma simt eu bine daca plec imediat cu ea
oricum am si eu putina treaba::: usi garaj+porile de la curte Smile
in principiu o las sa se UNGA
Skip ads

  • eu
  • ***
  • 712 mesaje
  • din 15 Jun 2004
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucuresti
  • eu

  • Mesaje scrise: 712
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Deci exact cum spuneam eu... nici sa plec imediat, dar nici sa stau mult ca dauneaza catalizatorului.
  • boditza

  • Mesaje scrise: 765
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2006

  • Mesaj Privat
30sec vara iar iarna 2 minute dar nu mai mult k se incalzeste doar motorul pe cand celelalte pot fi inghetzate.
  • alex_arhire

  • Mesaje scrise: 989
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Iarna obisnuiesc sa calc ambreiajul de 3-4 ori inainte de a porni pt. a se unge si el saracul. Pornesc, urmeaza rutina cu centura, clima, radio bla bla.... (cca. 2 min) dupa care o iau din loc. Dupa o stationare scurta, dau cheie si plec, nu mai astept nimic....Very Happy
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR