Am mecanic cu rabdare cum nu are nimeni pe lumea asta,si experienta vreo 30 de ani.,ce-i drept pe masini mai clasice,dar tot dupa alea sunt facute si astea noi.
..tata
.Am schimbat furtunasele alea numai ala care vine de la injectoare la pompa nu sunt multumit de el ca nu e matarial bun,merg maine sa iau de ala bun.De amorsat s-a amorsat usor.Am tras motorina chiar pe la furtunasul asta de care spun,l-am gatuit apoi si am pus repede la injector.Am dat de vreo 3 ori la cheie si a pornit.Am mai lasato apoi jumatate de ora sa vad cum porneste si a pornit bine.Nu mai ramane decat sa vad ce naiba se aude intre scaune cand opresc motorul,iar pe dreapta am un pivot cu joc din ce mi-a zs taicamiu.De tamponul ala la motor ce stiti? ala unde bate cand e uzat?L-a dat taicamiu jos si parea bun,nimica rupt.Ce-i drept nu stiu ce bou a umblat acolo ca el nici nu era strans.Era slab de tot si motoru numa nu sarea de acolo cand dadeam cheie.La tamponul din fata i-am mai pus un strat de cauciuc gros, sa nu mai aiba asa mare distanta bucsa aia din mijloc fata de amortizorul din cauciuc al tamponului.In bord nu se mai aprinde nimic si sper nici sa nu se mai aprinda.Atunci cred ca s-a aprins din cauza EGRului,ca masina era stata.Mie imi place cum merge,trage super in deal,urc cu a 5a dealuri care altii gafaie cu a 3a.