Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
danielddd a scris:Am rezolvat-o si pe asta.Am pus tot la loc cum trebuia,uitandu-ma la un amic cu un motor la fel.Am pornito si merge normal,trage super si in deal,insa acu am alta problema..cand opresc motorul aud ceva batand park la mijloc intre scaune.si toba nu e ca am verificat.tamponul la motor,asta din spate l-am dat jos si l-am pus inapoi ca era slabit de tot.ceva dur bate in sasiu cand opresc motorul.Alta bataie pe dreapta fata la gropi,dar banuiesc ca e un telescop,ca le am cam moi.Ce credeti de bataia dintre scaune?

Toba in podea, tampon cutie sau motor.
S-a stins becul check engine ? Furtunasele de retur injectoare le-ai schimbat ?
Skip ads

  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Bataia la gropi posibil de la amortizor si flanse, sau chiar bieleta antirului, poti sa tragi de ea sa vezi cum se comporta! Bataia intre scaune, mai verifica toba intermediara, racordul ala flexibil, daca ai o ramp sau ceva, pune pe cineva sa faca o oprire doua si vezi de unde! Ii bun ca ai reusit sa ii dai de cap! Bafta!
  • danielddd

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Am mecanic cu rabdare cum nu are nimeni pe lumea asta,si experienta vreo 30 de ani.,ce-i drept pe masini mai clasice,dar tot dupa alea sunt facute si astea noi. Smile..tata Very Happy.Am schimbat furtunasele alea numai ala care vine de la injectoare la pompa nu sunt multumit de el ca nu e matarial bun,merg maine sa iau de ala bun.De amorsat s-a amorsat usor.Am tras motorina chiar pe la furtunasul asta de care spun,l-am gatuit apoi si am pus repede la injector.Am dat de vreo 3 ori la cheie si a pornit.Am mai lasato apoi jumatate de ora sa vad cum porneste si a pornit bine.Nu mai ramane decat sa vad ce naiba se aude intre scaune cand opresc motorul,iar pe dreapta am un pivot cu joc din ce mi-a zs taicamiu.De tamponul ala la motor ce stiti? ala unde bate cand e uzat?L-a dat taicamiu jos si parea bun,nimica rupt.Ce-i drept nu stiu ce bou a umblat acolo ca el nici nu era strans.Era slab de tot si motoru numa nu sarea de acolo cand dadeam cheie.La tamponul din fata i-am mai pus un strat de cauciuc gros, sa nu mai aiba asa mare distanta bucsa aia din mijloc fata de amortizorul din cauciuc al tamponului.In bord nu se mai aprinde nimic si sper nici sa nu se mai aprinda.Atunci cred ca s-a aprins din cauza EGRului,ca masina era stata.Mie imi place cum merge,trage super in deal,urc cu a 5a dealuri care altii gafaie cu a 3a.
  • danielddd

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Inca o problema la ligheanu meu de astra.Pana acum nu imi mergea AC-ul.Iam pus azi freon si in loc sa porneasca ventilatorul de pa radiatorul de AC,imi porneste cel de pe radiatorul de racire.Care sa fie treaba?Iar un releu (cum te uiti la tabloul de sigurante,in randul de sus sunt vreo 4-5 relee identice.numeri de la stanga sprea dreapa-al 3lea releu) clicaie continuu cat e masina pornita sau contactul pus,la interval de 5 secunde cam.Ce naiba sa mai fie acum?
Skip ads

  • danielddd

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Am rezolvat problema cu releul.Era de la stergatorul lunetei,ca l-am dat azi jos sa vad de ce nu merge si am gasit acolo intepeit tot si rotorul motorasului vai de mama lui,am pus un dop provizoriu in gaura aia a lunetei,dar maenta de la volan a ramas pe temporizare stergator luneta si eu nu stiam ce naiba se aude ticaind Smile).La faza cu AC-ul m-am gandit asa:e posibil sa fie arsa rezistenta aia care regleaza turatiile ventilatoarelor si ECM-ul il porneste totusi pe ala de la radiatorul de racire la treapta maxima.Voi ce credeti?Am uitat sa mai spun: Cand cuplez ACul si porneste dupa vreo 5 secunde ventilatorul ala mare,imi ramane aprins in bord martorul ala galben ca un radiator cu o steluta in centru.Si nu se stinge pana nu opresc si pornesc iar masina.Am pus pe tester si dadea ceva o eroare de genu: circuit intrerupt,dar nu mai tin minte la ce,cred ca la rezistenta aia.Dupa ce vin din italia(luni sau marti) o sa ma ocup special de ventilatoare si radiatoare.Poate imi spune cineva pana atunci cum dau bara fata jos,fara sa rup nimica.Multumesc
  • iacob29

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Pentru cei care au probleme de pornire dimineata (sau dupa o perioada de cel putin 12 ore ).Dupa ce se elimina toate neetanseitatile pe alimentare (tur - retur + pompa) se scoate conectorul de la sonda de temperatura de pe filtrul de motorina. Daca perisita problema se poate spune ca pompa de injectie este bolnava. Eu am rezolvat aceasta problema.A fost sonda de temperatura de pe filtru. L-am scos si de atunci nu mai am probleme cu pornirea.
Bafta tuturor!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR