Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • Pyroman
  • OP
  • 67 mesaje
  • din 19 Jul 2006
  • Astra 2003 1.6 16V, 74 kw 101 CP,Z 16 XE
  • Bucuresti
  • Pyroman

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 1.6 16V, 74 kw 101 CP,Z 16 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2006

  • Mesaj Privat
As avea nevoie si eu de un sfat. Am un Opel Astra G cu Z16XE si am o mica problema cu el, sau mai bine zis un inconvenient. La plecarea de pe loc trebuie sa-l accelerez destul de tare ca altminteri moare motorul. In rest trage destul de bine, mai ales cand trece turatia de 2500 rpm (si asta poate fi o problema). Mentionez ca am bujii noi noutze ngk cu iridiu, valva EGR schimbata, filtre noi si nu am nici un cod de eroare pe calculator. Suspectez vreun senzor care nu a picat de tot dar e pe duca, dar nu stiu de unde sa ma apuc sau cum sa-l testez. Daca ar putea cineva sa ma ajute cu o idee as fi recunoscator. Va multumesc anticipat.
Skip ads

  • CBR
  • Suspendat
  • 2 mesaje
  • din 16 Feb 2006
  • Ascona 1988 c20xe
  • Bucuresti
  • CBR

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ascona 1988 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Injectoare murdare
  • botosu

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Si injectoarele pot fi o cauza, dar eu nu am reusit sa scap de problema asta nici dupa ce am curatat injectorul.

Eu l-am curata in baie cu ultrasunete... nu cu substante minune !!!
  • CBR
  • Suspendat
  • 2 mesaje
  • din 16 Feb 2006
  • Ascona 1988 c20xe
  • Bucuresti
  • CBR

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ascona 1988 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Poate sa fie si stricat daca masina a rulat mult
Skip ads

  • Pyroman
  • OP
  • 67 mesaje
  • din 19 Jul 2006
  • Astra 2003 1.6 16V, 74 kw 101 CP,Z 16 XE
  • Bucuresti
  • Pyroman

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 1.6 16V, 74 kw 101 CP,Z 16 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Injectoarele le-am curatzat de curand deci nu cred sa fie cauza
  • Pyroman
  • OP
  • 67 mesaje
  • din 19 Jul 2006
  • Astra 2003 1.6 16V, 74 kw 101 CP,Z 16 XE
  • Bucuresti
  • Pyroman

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 1.6 16V, 74 kw 101 CP,Z 16 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Si in plus masina trage bine si la turatii foarte mari. I-am dat 180 Km/h maxim (188 viteza maxima constructiva in talon) (avea peste 5500 de ture). Daca erau injectoarele proaste nu mai ajungeam eu la viteza asta sau la turatia aia.
  • botosu

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2006

  • Mesaj Privat
fenomenul nu cumva dispare dupa 5- 10 minute de mers ?
la mine face asa numai cand plec din fata blocului, cand am ajuns la semafor pleaca relativ ok.

eu ma tot gandesc ca nu are amestecul de aer bine facut... si se simte cand e aerul rece... Rolling Eyes
  • Pyroman
  • OP
  • 67 mesaje
  • din 19 Jul 2006
  • Astra 2003 1.6 16V, 74 kw 101 CP,Z 16 XE
  • Bucuresti
  • Pyroman

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 1.6 16V, 74 kw 101 CP,Z 16 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2006

  • Mesaj Privat
La mine face dupa ce se incalzeste motorul (lucreaza in bucla inchisa) pe langa faptul ca mai pierde din "zbantz" cum e si normal se accentueaza si lipsa asta de putere la relantiu. Mor nu altceva pe chestia asta. Nici Dacia mea 1310 nu facea asha si era praf.
Skip ads

  • botosu

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2006

  • Mesaj Privat
aha... am inteles...

mai cauta pe aici prin forum... parca am citit o data ceva asemanator... da nu am retinut ca era pe dos fata de ce am eu...
  • @dyS

  • Mesaje scrise: 747
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 1995 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Sa fie oare vorba si de filtrul de benzina Rolling Eyes? Ma gandesc...poate te-ai referit doar la filtrele de aer si polen.
  • Zaoane

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2006

  • Mesaj Privat
offtopic
Pyroman : vreau (adica mai mult trebuie) sa schimb valva EGR. Spune-mi te rog complexitatea operatiunii si pretul valvei, sa-mi fac cat de cat o idee.Mersi[/i]
  • Pyroman
  • OP
  • 67 mesaje
  • din 19 Jul 2006
  • Astra 2003 1.6 16V, 74 kw 101 CP,Z 16 XE
  • Bucuresti
  • Pyroman

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 1.6 16V, 74 kw 101 CP,Z 16 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Am schimbat absolut toate filtrele : aer, ulei, benzina, polen.

Pentru valva EGR am platit 3 milioane parca la SH (reconditionata). Era vreo 10 noua. Daca te intereseaza da-mi un mesaj pe privat si te pun in legatura cu omul.
Skip ads

  • Zaoane

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2006

  • Mesaj Privat
M-ar interesa, o problema ar fi ca nu sunt din Bucuresti. La tine cum o procedat....o luat piesa ta si o reconditionat-o sau avea el una gata reconditionata? Si cu a ta atunci ce ai facut?
  • catalin_tl

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Salut! Iaca ma bag si eu. Am un 'old' C20 NE pe o Vectra din 1992. Face la fel, adica la plecarile de pe loc da in nas intai si abia dup'aia pleaca. In plus trebuie sa turez putin motorul, altfel imi balbaie sau chiar tremura toata masina la plecarile din loc, mai ales la cele in rampa. Mai rau, uneori imi detoneaza puternic in admisie (carcasa filtrului de aer) cand accelerez mai brusc, chiar si fara sarcina. Compresia este verificata, fiind egala in toti cilidrii si in parametri normali. Distributia de asemenea este verificata, poate cureaua e putin cam moale. In rest totul e OK. I-am inlocuit toate filtrele la timp, i-am curatat si verificat injectoarele in baie cu ultrasunete, etc. etc.. facea la fel pana am masurat tensiunea debitata de alternator. Surpriza...era foarte mica, sub 13 V cu consumatori cuplati. Am imprumutat un alternator de la un amic care debita tensiunea normala de 13,9 - 14,3 V si fenomenul detonatiilor aproape a disparut, iar datu'n nas s-a corectat simtitor.
  • Pyroman
  • OP
  • 67 mesaje
  • din 19 Jul 2006
  • Astra 2003 1.6 16V, 74 kw 101 CP,Z 16 XE
  • Bucuresti
  • Pyroman

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 1.6 16V, 74 kw 101 CP,Z 16 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Pt Zaoane: Omul avea una gata reconditionata si a luat-o pe a mea la schimb impreuna cu banii. Pot sa-tzi dau numarul lui de tel daca te intereseaza.

Pt Catalin_tl: Merci mult de idee. O sa verific desi consumatorii nu par sa afecteze cu nimic mersul motorului sau farurile.
  • styx

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1994 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2005

  • Mesaj Privat
@catalin_tl hmmm ma pui pe ganduri... a mea face exact la fel (shi am acelashi motor); ce trebuie sa verific, exact, ieshirea alternatorului cu motorul pornit?
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
stiu ca s-au mai purtat discutii despre acest subiect.
ne ajuta cineva cu un link?

Multumesc
  • botosu

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2006

  • Mesaj Privat
nu trebuie neaparat link, avem buton de cautare. Cool
problema este ca eu am testat cam tot ce s-a mai discutat... si surpriza... nu s-a reparat. Crying or Very sad

singura noutate este asta cu alternatorul... ma duc sa pun voltmetru pe el... Shocked
  • catalin_tl

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Am uitat sa va spun ca si in "frana de motor" incepuse sa mi se zgaltaie toata masina, asta din cauza alternatorului care cred ca imi "zapacea" calculatorul de injectie. Tensiunea era sub 13 V ( ~12,8 V), dar avea momente cand o lua razna catre 14 V. In acel moment masina incepea sa "bataie" din avans. Daca va ajuta cu ceva ce v-am scris... Cu bine.
  • Pyroman
  • OP
  • 67 mesaje
  • din 19 Jul 2006
  • Astra 2003 1.6 16V, 74 kw 101 CP,Z 16 XE
  • Bucuresti
  • Pyroman

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 1.6 16V, 74 kw 101 CP,Z 16 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Cred ca am gasit ceva. Am facut o descoperire. Se pare ca de cand s-a mai racorit pe afara, masina merge cu mult mai bine (are viatza in ea si nu mai da asha tare in nas) si chiar si indicatorul de temp a motorului sta cu 2 grade (aproximativ) mai jos de 90. Cred ca problema este cu un senzor de temperatura (cred ca ala de temp a aerului IAT).
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR