danidam
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2010
- Mesaj Privat
Acum doua zile mi s-a aprins la bord martorul motor si in acelasi timp si motorul a inceput sa functioneze foarte sacadat.Am fost la un mecanic, a pus-o pe tester si a rezultat P0202-Cylinder 2 injector circuit malfunction.Ca urmare a verificat bujiile, bobinele de inductie si erau bune.Mai ramasase injectorul....l-am inlocuit si pe ala(sh ca nu aveam bani de nou) si initial a mers bine masina, doar pana s-a incalzit.Dupa asta mecanicul mi-a spus ca calculatorul trebuie resoftat si m-a indrumat la cineva la Bucuresti care are Tech 2.Masina este o Vectra B 2001 Z18XE.Astept sugestii.Multumesc!
- bogdan87_mass
- *
- 13 mesaje
- din 23 Apr 2008
- Vectra 2000 Y16XE
- Bistrita-Nasaud
bogdan87_mass
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Vectra 2000 Y16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2008
- Mesaj Privat
mihainelu
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1999 y20ah
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2010
- Mesaj Privat
salutare la toata lumea ...........am si eu prob tot cu calc de la pompa de injectie.si om am la un mecanic de 1 si jumate si tot nu reuseste sa il repare sau poate ca nu stie dar ma tot abureste cu cate ceva .................rugaminte unde pot sa iau eu calc in sacosa si sa ma duc eu sal repar .......vas fi recunascator daca mati ajuta ....opel vectra b 2.0 dizel distributie lant anul 1999
suspended-9452- Suspendat
- 2,491 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,491
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,562 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,562
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
alcaffera a scris:@edy2172: inca odata cu parerea de rau ca nu am putut sa-ti ofer informatia la timp
@BAZGANM: ala de care zici tu e ECU are pe el doua mufe cu foarte multi pini, daca o sa ai curiozitatea sa le desfaci. (pentru curiozitatea asta scoate intai fisa de la bateria pentru precautie). cel de injectie e prins lateral de motor spre peretele despartitor al compartimentului motor, la vreo 30 cm in stanga filtrului de ulei. cat despre faptul ca este ars daca era asa sigur nu-ti mai pornea masina deloc. cei de la Dibas mai arunca si ei pastila, cine o prinde o prinde asta e, fiecare trebuie sa manance o franzela in ziua de azi.
@BAZGANM: ala de care zici tu e ECU are pe el doua mufe cu foarte multi pini, daca o sa ai curiozitatea sa le desfaci. (pentru curiozitatea asta scoate intai fisa de la bateria pentru precautie). cel de injectie e prins lateral de motor spre peretele despartitor al compartimentului motor, la vreo 30 cm in stanga filtrului de ulei. cat despre faptul ca este ars daca era asa sigur nu-ti mai pornea masina deloc. cei de la Dibas mai arunca si ei pastila, cine o prinde o prinde asta e, fiecare trebuie sa manance o franzela in ziua de azi.
Ia legatura cu cristi_bv. Te rezolva fara nici o problema (asta o pot confirma multi colegi de forum care au masinile reparate de cristi).
- treiparinti
- *
- 14 mesaje
- din 26 Mar 2009
- Astra 2006 Z13DTH
- Dolj
treiparinti
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2009
- Mesaj Privat
Am un Astra H 1.3 CDTI din 2006, motor z13 dth, si de ceva timp imi face probleme cu pornirea la rece(mai putin de 15-17 grade). De curand, in mers, a inceput sa "dea in nas" si s-a aprins martorul cu cheia. Am tras pe dreapta si am oprit motorul. Dupa 2 min am dat sa repornesc si surpriza, imediat dupa ce a pornit, s-a oprit. Am mers tractat pana acasa si de vreo 3 saptamani am masina la mecanic. E posibil sa fie vreo problema cu ecu? Lipituri reci sau ceva de genu? Mecanicul zice ca injectoarele nu ar primi comanda sa se deschida. S-a verificat cam tot ce se putea verifica. A mai avut cineva probleme cu ecu la motorul acesta?
Erori care mi-au aparut: 010807 010003 011005 010005
010807 este mai veche, mi-a mai aparut inainte
Am incercat sa pornesc cu debitmetrul scos, deci cele legate de debitmetru s-ar putea sa fie din cauza asta...debitmetrul este bun, am incercat cu altul.
Erori care mi-au aparut: 010807 010003 011005 010005
010807 este mai veche, mi-a mai aparut inainte
Am incercat sa pornesc cu debitmetrul scos, deci cele legate de debitmetru s-ar putea sa fie din cauza asta...debitmetrul este bun, am incercat cu altul.
gabysauca
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 2000 -
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2010
- Mesaj Privat
salut am si eu aceeasi problema
am faos in service si mai u zis ca e calc de vina am fost la un electronist la desfacut dar nu a gasit nimic in neregula si nici nu gasesc kla dezmembrari imi poti spune cum la i reparat am uitat sa ti zic ca la mine epr e ca merge in 3 pistoane de pornit porneste la cheie si citeodata merge bine citeodata merge prost
am faos in service si mai u zis ca e calc de vina am fost la un electronist la desfacut dar nu a gasit nimic in neregula si nici nu gasesc kla dezmembrari imi poti spune cum la i reparat am uitat sa ti zic ca la mine epr e ca merge in 3 pistoane de pornit porneste la cheie si citeodata merge bine citeodata merge prost
gabysauca
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 2000 -
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2010
- Mesaj Privat
saratik
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2008
- Mesaj Privat
Buna ziua! Am un Opel astra 1.7dti (y17dt) din 2002 -195.000km. Acum 2 zile cand veneam acasa mi s-a oprit in mers la 80km/h motoru fara un advertisment preabil . Am incercat sa dau la automat insa fara rezultat. Am facut testul agrafa si mi-a dat cod P0370. Dupa ce a venit platforma si am dus masina acasa am pus contactu si masina cu cheita disparuse , motorul a pornit normal si a functionat 10minute dupa care s-a oprit si s-a auzit un bazait din zona pompei inj. timp de 30 sec. Am demontat ECU si cand l-am dat jos curgea ulei/motorina din el , l-am curatat cu spray / alcool tehnic inclusiv toate mufele de la motor dar cand l-am montat la loc masina tot nu pornea . Azi dimineata am chemat platforma si m-a dus la un service unde masina a fost pusa la tester si nu aparut nici o eroare . Totusi dupa 3-4 minute de dat la automat , a aparut timp de 20 secunde cheita pe bord iar testerul a gasit eroare P0251-valva spill. Cei de la service mi-au spus ca e stricat pompa de injectie+calculator si trebuie inlocuita impreuna cu ECu pentru ca nu se poate repara asa ceva. Costul este foarte ridicat +-1000E asa ca am luat masina de acolo si am dus-o in parcare la munca . Decat sa platesc 1000E mai bine cumpar un motor sh si am si piese de schimb. Am citit pe forum de lipituri reci , motorina ecu , si am inteles ca merg reconditionate dar totusi as vrea o certitudine (fac zilnic naveta si depind enorm de masina) . Astept un sfat/raspuns! Multumesc
- anndy
- **
- 135 mesaje
- din 14 Jan 2008
- Astra 2001 1700
- Galati
anndy
- Mesaje scrise: 135
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001 1700
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2008
- Mesaj Privat
saratik a scris:Buna ziua! Am un Opel astra 1.7dti (y17dt) din 2002 -195.000km. Acum 2 zile cand veneam acasa mi s-a oprit in mers la 80km/h motoru fara un advertisment preabil . Am incercat sa dau la automat insa fara rezultat. Am facut testul agrafa si mi-a dat cod P0370. Dupa ce a venit platforma si am dus masina acasa am pus contactu si masina cu cheita disparuse , motorul a pornit normal si a functionat 10minute dupa care s-a oprit si s-a auzit un bazait din zona pompei inj. timp de 30 sec. Am demontat ECU si cand l-am dat jos curgea ulei/motorina din el , l-am curatat cu spray / alcool tehnic inclusiv toate mufele de la motor dar cand l-am montat la loc masina tot nu pornea . Azi dimineata am chemat platforma si m-a dus la un service unde masina a fost pusa la tester si nu aparut nici o eroare . Totusi dupa 3-4 minute de dat la automat , a aparut timp de 20 secunde cheita pe bord iar testerul a gasit eroare P0251-valva spill. Cei de la service mi-au spus ca e stricat pompa de injectie+calculator si trebuie inlocuita impreuna cu ECu pentru ca nu se poate repara asa ceva. Costul este foarte ridicat +-1000E asa ca am luat masina de acolo si am dus-o in parcare la munca . Decat sa platesc 1000E mai bine cumpar un motor sh si am si piese de schimb. Am citit pe forum de lipituri reci , motorina ecu , si am inteles ca merg reconditionate dar totusi as vrea o certitudine (fac zilnic naveta si depind enorm de masina) . Astept un sfat/raspuns! Multumesc
repara calculatorul pompei de injectie si apoi rezolva cu motorina din ECU.
jonyruc
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2009
- Mesaj Privat
ROBERTby2000 a scris:un prieten tot cu opel ma suna si-mi spune ca ia picat calculatorul de injectie.(diagnostic dat de tester undeva in service).il linistesc si-i spun ca sunt clasicele lipituri reci (deh...m-am documentat de pe forum sa ne traiasca)
l-am desfacut...a mai avut problema asta...avea niste buburuze de lipituri. am dat cositorul jos...si am refacut lipiturile. fara nici un rezultat.masina mergea parca in 2 pistoane.
am dat calculatorul din nou jos...pentru a avea acces la piese m-am hotarat ca trebuie data placa jos...am incercat din toate partile usor usor....nimic.
tinea mufa aia mare...am desfacut lipiturile...nimic.mai departe...am desfacut toate lipiturile care am crezut ca tin. si am reusit. dai si masoara.......dintre care unul (un MOS de putere) era intrerupt. l-am scos din gelatina aia...si l-am inlocuit. am montat tacticos la loc totul...l-am pus pe masina si surpriza...torcea masina nu alta.
deci tranzistorul lucra ca un comutator de putere....deschidea si inchidea ceva in pompa de injectie ce ? nu stiu. ma documentez eu.(( in electronica ma pricep...deh...dl.ING... in mecanica nu prea.))
DECI AM AVUT CURAJ.
asta se datoreaza in mare parte si forumului...am invatat destul de multe.
SALUT IMI POTI SPUNE SI MIE CE TIP DE TRANZISTORI AI PUS PENTRU CA EU AM REFACUT LIPITURILE SI DUPA 1500KM CAND ACCELEREZ MERGE IN SUTURI PUTIN SI INSESIZABIL.AI IDEE DE LA CE MAI POATE FII???
l-am desfacut...a mai avut problema asta...avea niste buburuze de lipituri. am dat cositorul jos...si am refacut lipiturile. fara nici un rezultat.masina mergea parca in 2 pistoane.
am dat calculatorul din nou jos...pentru a avea acces la piese m-am hotarat ca trebuie data placa jos...am incercat din toate partile usor usor....nimic.
tinea mufa aia mare...am desfacut lipiturile...nimic.mai departe...am desfacut toate lipiturile care am crezut ca tin. si am reusit. dai si masoara.......dintre care unul (un MOS de putere) era intrerupt. l-am scos din gelatina aia...si l-am inlocuit. am montat tacticos la loc totul...l-am pus pe masina si surpriza...torcea masina nu alta.
deci tranzistorul lucra ca un comutator de putere....deschidea si inchidea ceva in pompa de injectie ce ? nu stiu. ma documentez eu.(( in electronica ma pricep...deh...dl.ING... in mecanica nu prea.))
DECI AM AVUT CURAJ.
asta se datoreaza in mare parte si forumului...am invatat destul de multe.
alinufa26
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2007
- Mesaj Privat
am un otel astra caravan din 2000 .
de citeva zile mi se opreste in mers cind este rece
porneste merge putin si se poreste
face asa de citeva ori si apoi nu mai se opreste
a doaua zi o ia de la capat si tot la fel
asta patesc in fiecere zi
problema parca ar fi de la alimentare (pompa alim,pompa,pompa de injectie,injectoare)etc
am fost la opel pitesti si am pus masina pe tester
mi a zis ca ar fi de la calculatorul de la pompa de injectie si ca mar costa vro 8 mil sa il repare dar nu garanteaza
sper sa nu fie de la calc ca am inteles ca foarte scump
ma ajuta si pe mine cineva
de citeva zile mi se opreste in mers cind este rece
porneste merge putin si se poreste
face asa de citeva ori si apoi nu mai se opreste
a doaua zi o ia de la capat si tot la fel
asta patesc in fiecere zi
problema parca ar fi de la alimentare (pompa alim,pompa,pompa de injectie,injectoare)etc
am fost la opel pitesti si am pus masina pe tester
mi a zis ca ar fi de la calculatorul de la pompa de injectie si ca mar costa vro 8 mil sa il repare dar nu garanteaza
sper sa nu fie de la calc ca am inteles ca foarte scump
ma ajuta si pe mine cineva
- gabiopel
- *******
- 5,796 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,796
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
alinufa26
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2007
- Mesaj Privat
- StefanTolos
- ******
- 4,224 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,224
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
Cum se citesc coduri eroare fara tester:
1 se apasa frana si acceleratia pana la fund
2 se pune contactul pe pozitia II
3 in bord va incepe sa clipeasca masina cu cheita,incepem sa numaram clip-urile
EXEMPLU
**********pauza*pauza*pauza*****
Cod P0115 :
unde 0 este reprezentat de 10 clip-uri
unde 1 este reprezentat de 1 clip
unde 1 este reprezentat de 1 clip
unde 5 este reprezentat de 5 clip-uri
Daca ai o pauza mai mare incepe al doilea cod stocat si tot asa....
Detalii AICI .
Ma cautati pe adresa de messenger si rezolvam problema.
1 se apasa frana si acceleratia pana la fund
2 se pune contactul pe pozitia II
3 in bord va incepe sa clipeasca masina cu cheita,incepem sa numaram clip-urile
EXEMPLU
**********pauza*pauza*pauza*****
Cod P0115 :
unde 0 este reprezentat de 10 clip-uri
unde 1 este reprezentat de 1 clip
unde 1 este reprezentat de 1 clip
unde 5 este reprezentat de 5 clip-uri
Daca ai o pauza mai mare incepe al doilea cod stocat si tot asa....
Detalii AICI .
Ma cautati pe adresa de messenger si rezolvam problema.
astrah- Suspendat
- 479 mesaje
- din 15 Jan 2010
- Alta tara
astrah- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2010
- Mesaj Privat
alinufa26
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2007
- Mesaj Privat
- StefanTolos
- ******
- 4,224 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,224
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
stefano4u
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2008
- Mesaj Privat
salutare am si eu o astra g hatchback din 2003 1.6 62kw Z16SE si am o mare dilema in legatura cu acest ECU. Adevarul e ca de vreo 2 ani ma chinuiesc sa ii dau de cap si dau numa peste ”meseriashi” de la service-urile de ”cartier” pana la cei de la Opel care sunt si mai varza. Sa va zic ”povestea” mea: acum doi ani am facut o liniuta cu niste tipi si i-am dat cam 180 toate bune si frumoase pana a doua zi cand pornesc plec la drum , fac o oprire sa beau o cafea la un peco si cand sa pornesc se aprinde martorul masina cu cheitza, opresc motorul si il pornesc iar tot la fel si observ ca nu se mai tureaza peste 3500 rpm ca si cum s-ar plafona motorul. Ok! Ma duc la mecanicul meu ca tot facusem programare sa schimb distributia si am schimbat-o si mi zice ca nu stie ca nu se baga la electronica, sa ma duc la un tester sa mi zica ce eroare are. Ma duc la un service (nu dau nume sa nu facem reclama) imi zice ca e P0340 ( semnal incorect la senzor ax came) , ma duc si mi cumpar un senzor nou , il montez, si problema nu dispare ci dimpotriva rateuri la motor in mers de ziceai ca se rupe masina in doua. Am lasat-o asa. A doua zi pornesc , nu mai era problema ci pana cand se incalzea motorul si apucam sa o opresc si sa dau alta cheie. Si treaba asta cu serviceurile si cu testerele am facut-o in galati si care mai de care ba ca e distributia montata rau(la mintea mea din cate stiu odata ce e montata gresit nu-ti mai porneste motorul), ba ca e senzorul. Zis si facut imi iau inima in dinti si ma duc la reprezentanta Opel Gold & Platin le las masina le zic in mare simptomele si plec urmand sa astept telefonul lor cand e gata. A doua zi ma suna ca e gata ca a fost o mica problema pe instalatie, bla bla, 150 lei. Dau sa pornesc masina , nicidecum nu disparuse problema si nici martorul din bord ci dimpotriva acum ramanea aprins in continuu nu conta ca e motorul rece sau nu. Ma iau de ei ca ce faceti domle va bateti joc de mine luati bani asa pe ochi frumosi? o dau ei si o invartesc ca nu shtiu ce , si il cheama pe electrician sa vorbeasca cu mine, si ma ia acest impertinent deoparte ca stii ca s-ar putea ( deci s-ar putea ditamai reprezentanta sa-ti zica ca s-ar putea) sa fie dus calculatorul ECU si sa nu mai citeasca semnalul de la senzor ax came ca uite iti dau un numar al unui tip din bucuresti care se pricepe si repara calculatoare ca la noi sunt scumpe undeva pe la 1000 euro cu manopera. Plec cu buza umflata si plin de nervi. Il contactez pe acest ”meseriash” din bucuresti ii trimit ECU ca cica se pricepe si ii platesc 350 lei manopera cand vine piesa inapoi prin curier ca asa se face in Romania :banii inainte ca la curve si marfa daca o mai vezi o mai vezi. Nimic nici de data asta, doar bani luati degeaba si aparuta o sarmulita lipita pe pinii unei mufe din cele doua ale calculatorului. Il sun pe acest tip si ii explic care e treaba si ramane sa il trimit inapoi sa mai verifice odata, chestia asta s-a repetat de vreo 3 ori pana m-am dus pana la bucuresti personal cu masina asa cum merge ea cu maxim 110 km/h (legal:D) si aici s-a tot uitat el a scos ECU a pus altul a copiat softuri, bla bla, si pana la urma sa mi zica ca sa verific clapeta de acceleratie ca s-ar putea sa fie putin murdara )))) ( ii zic: dvs ma luati drept idiot sau mi se pare mie) si ca el nu stie ce sa mai faca ca daca nu mi convine imi da banii inapoi dar imi face si calculatorul cum era inainte cand i l-am trimis prima data de parca ar fi facut ceva.
Acuma vreau sa apelez la voi poate este cineva care a mai intalnit aceasta problema si ma poate ajuta.
Astept un raspuns ori la tel 0757 070 584 sau pe mess : stefano4u_flo@yahoo.com
Multam frumos.
Acuma vreau sa apelez la voi poate este cineva care a mai intalnit aceasta problema si ma poate ajuta.
Astept un raspuns ori la tel 0757 070 584 sau pe mess : stefano4u_flo@yahoo.com
Multam frumos.
- cristi_bv
- **
- 346 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Insignia 2015 A20dth
- Brasov
cristi_bv
- Mesaje scrise: 346
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat