- bazare
- ****
- 2,319 mesaje
- din 25 Nov 2008
- Astra 2002 y17dt
- Constanta
bazare
- Mesaje scrise: 2,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2008
- Mesaj Privat
E problema clasica la ecurile de z16se/xe. Nu stiu de ce meserias ai dat dar se repara. Daca iti lua vreunu la masurat senzorul de la axa cu came, IAT-ul si clapeta de acceleratie vedea ca ECU nu da masa pe traseul pe care sunt cele 3. Se refac toate traseele intre placa si mufa si cu ce mai e pe acolo si se rezolva.
stefano4u
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2008
- Mesaj Privat
pai a ramas tot timpul eroarea P0340, si mai am o eroare la airbag pasager care mi-a aparut cand am incercat sa dau curent unui amic de la bateria mea si am martorul din bord aprins . ce meseriashi ? nu mai am incredere sa dau bani inainte, nu ma pricep si nu vreau sa mi prind urechile ca m-as baga eu, asa am masurat firele care duc in senzor ax came si pe doua am alimentare 5v dar pe al treilea nu am cum sa il masor ca mi trebuie un oscilator (parca asa se numeste aparatul ala de masurat impulsurile). Problema e ca nu stiu ce a facut persoana de la bucuresti, caci am vazut pe una din mufe la 3 pini lipita o sarmulita subtire pe cei 3 pini ca si cum ar fi pusi in serie.
aa si am uitat sa ti raspund cristi . motorul este plafonat la maxim 3500 rpm adica nu trece de acest prag , atat, in rest merge rotund si parca a crescut si consumul de benzina, cica din cauza ca e trecut pe modul de avarie.
Folositi va rog frumos butonul 'modifica' este activ timp de 60 de minute de la postare.
edit by StefanTolos
aa si am uitat sa ti raspund cristi . motorul este plafonat la maxim 3500 rpm adica nu trece de acest prag , atat, in rest merge rotund si parca a crescut si consumul de benzina, cica din cauza ca e trecut pe modul de avarie.
Folositi va rog frumos butonul 'modifica' este activ timp de 60 de minute de la postare.
edit by StefanTolos
- bazare
- ****
- 2,319 mesaje
- din 25 Nov 2008
- Astra 2002 y17dt
- Constanta
bazare
- Mesaje scrise: 2,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2008
- Mesaj Privat
Dupa cum am spus si mai devreme ... si ma repet si acum, ECU nu da masa pe pinul respectiv, cel care inchide bucla celor 3 senzori, pedala de acceleratie, IAT si senzor ax cum came. Ia calculatorul mergi la cineva care chiar stie ce face si a mai facut asa ceva si o rezolvi. Daca nu ai experienta si scule nu te apuca de asa ceva. Eroarea de la airbag nu are nici o legatura cu problema initiala, si e normal sa consume mai multa benzina acum. Ar trebui sa scoata si fum alb.
stefano4u
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2008
- Mesaj Privat
- cristi_bv
- **
- 346 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Insignia 2015 A20dth
- Brasov
cristi_bv
- Mesaje scrise: 346
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
stefano4u
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2008
- Mesaj Privat
danidam
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2010
- Mesaj Privat
Salut!
Revin si eu dupa atata timp....am reusit sa schimb ECU(am gasit unul second hand), imo, si cipul, am scapat de vechea problema insa acum apare eroarea p0100 legata de debitmetru.Mecanicul care mi-a inlocuit ECU mi-a spus ca parerea lui este ca si acest ECU este stricat insa fara a face alte verificari.Mie nu-mi vine sa cred acest lucru, sau nu vreau sa cred ca si acest ECU este defect.Va rog sfatuiti-ma si pe mine ce verificari as putea face in privinta asta.
Va multumesc!
Revin si eu dupa atata timp....am reusit sa schimb ECU(am gasit unul second hand), imo, si cipul, am scapat de vechea problema insa acum apare eroarea p0100 legata de debitmetru.Mecanicul care mi-a inlocuit ECU mi-a spus ca parerea lui este ca si acest ECU este stricat insa fara a face alte verificari.Mie nu-mi vine sa cred acest lucru, sau nu vreau sa cred ca si acest ECU este defect.Va rog sfatuiti-ma si pe mine ce verificari as putea face in privinta asta.
Va multumesc!
- cristi_bv
- **
- 346 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Insignia 2015 A20dth
- Brasov
cristi_bv
- Mesaje scrise: 346
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
danidam
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2010
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,562 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,562
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
- cristi_bv
- **
- 346 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Insignia 2015 A20dth
- Brasov
cristi_bv
- Mesaje scrise: 346
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- StefanTolos
- ******
- 4,224 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,224
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
danidam a scris:Am sa incerc si acest lucru daca gasesc pe cineva cu acelasi model de masina.Credeti ca ar fi posibil sa fie tot ECU de vina?
Confirma prezenta la Intalnirea ClubOpel Pitesti
Discutii libere ClubOpel Pitesti
Aveti deja o comunitate la dumneavoastra in judet,de ce nu va incredeti in ea ?
yrami
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2011
- Mesaj Privat
Salut tuturor. Am un opel astra caravan, motor isuzu 1,7 DTI. Mi s-a defectat calculatorul de injectie (am remediat prin inlocuire). As dori sa-l repar si pe cel vechi, ma pricep cat de cat la electronica. Poate cineva sa ma ajute cu ceva sfaturi, cum se desface (capacul pare lipit cu o solutie), care sunt defectele posibile? multumesc anticipat.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
yrami
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2011
- Mesaj Privat
1. Multumesc pentru urarea de bun venit
2. Eram presat de timp, nu aveam cum sa citesc toate cele 59 de pagini. Am desfacut capacul, am refacut lipiturile suspecte (pinii pieselor cu masa mare sunt cei mai afectati de vibratiile motorului). Am lipit capacul cu o solutie de etansare. Acum functioneaza.
3. Acum o sa rasfoiesc si forumul si nu mai pun intrebari miloage
2. Eram presat de timp, nu aveam cum sa citesc toate cele 59 de pagini. Am desfacut capacul, am refacut lipiturile suspecte (pinii pieselor cu masa mare sunt cei mai afectati de vibratiile motorului). Am lipit capacul cu o solutie de etansare. Acum functioneaza.
3. Acum o sa rasfoiesc si forumul si nu mai pun intrebari miloage
WwCriss
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2010
- Mesaj Privat
fratilor, orice a-ti face sa nu calcati pe la mihai aka ecu.ro aka 1.7dti_edition2000, caci este cel mai mare neserios, si cel mai increzut om care l-a vazut pamantul si nu e bun de nimic.. e un agarici de 2 lei care nu respecta nuciun plan, nicio programare, nimic, ci doar sa faca repede bani si fara chin. Nu stie sa spuna nu, dar stie sa te duca cu zaharelul luni intregi si sa iti inchida telefonul in fata si sa vorbeasca ca un zmeu ca si cum el ar fi buricul gramezii de cahcah. asa oameni nu au ce cauta pe fata pamantului, pacat de acesta ca ii tine. Omule, daca ti-ai deschis un busines nu il confunda cu o pasiune, aia e altceva cu totul si cu totul altceva. acesta ce incerarca el sa faca este un busines si trebuie tratat ca atare, cu reguli, programari si respect din partea furnizorului de servicii, si nu cu blasfemie si fite de duzina. m-am puspe cautari si exista multi altii care repara si dau si factura si garantie, nu doar vorbe-n vant si minciuni pe toate gardurile ca agariciul asta care nici macar nu stie sa isi respecte propiul cuvant si propria promisiune!
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
WwCriss are putina pauza conform regulament pentru limbaj etc.
Oricare membru isi poate exprima opinia liber dar civilizat.
Nu interpreta cumva gresit ca ai primit suspendare ca-l cunosc pe Mihai, aplic regulamentul fara discriminare si daca 'sapi' putin la cei din Iasi eu am suspendat pe capete si prieteni si tot.
Oricare membru isi poate exprima opinia liber dar civilizat.
Nu interpreta cumva gresit ca ai primit suspendare ca-l cunosc pe Mihai, aplic regulamentul fara discriminare si daca 'sapi' putin la cei din Iasi eu am suspendat pe capete si prieteni si tot.
- Iulian Moise
- *
- 4 mesaje
- din 15 Sep 2008
- Astra 2001 y17dti
- Bucuresti
Iulian Moise
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2008
- Mesaj Privat
Salut la toata lumea.
Dupa ce am citit si recitit toate paginile legate de aceasta problema - motorina in mufa Ecu - etc legat de aceasta problema, am pus mana
si am blindat valva split cu Epoxi metal de la Bison, cum am citit pe forum, sper ca s-a rezolvat cu motorina in mufa. revin cu poze.
Problemele care persista sunt urmatoarele;
- masina nu trage, desi tragea bine inainte de problema cu motorina in mufa
- la turatie de aproximativ 2000 ture, acceleratia oscileaza, nu simt ca a intrat turbina, se tureaza dar forta ioc.
Intrebare, tot vestitele lipituri sau alte defectiuni? Mentionez am un astra g cu motor Y17dti
Multam.
Dupa ce am citit si recitit toate paginile legate de aceasta problema - motorina in mufa Ecu - etc legat de aceasta problema, am pus mana
si am blindat valva split cu Epoxi metal de la Bison, cum am citit pe forum, sper ca s-a rezolvat cu motorina in mufa. revin cu poze.
Problemele care persista sunt urmatoarele;
- masina nu trage, desi tragea bine inainte de problema cu motorina in mufa
- la turatie de aproximativ 2000 ture, acceleratia oscileaza, nu simt ca a intrat turbina, se tureaza dar forta ioc.
Intrebare, tot vestitele lipituri sau alte defectiuni? Mentionez am un astra g cu motor Y17dti
Multam.
- bazare
- ****
- 2,319 mesaje
- din 25 Nov 2008
- Astra 2002 y17dt
- Constanta
bazare
- Mesaje scrise: 2,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2008
- Mesaj Privat
@L3X_87
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2008
- Mesaj Privat
salut...cunoasteti prin constana vreo persoana care sa poate repara lipiturile acestea reci? astazi in mers mi s-a oprit masina si dupa aprox un minut a pornit dar nu mai avea vlaga.am pus testerul pe ea si mi-a dat cod p0400 critical malfunciton.... si cel care a pus testerul mi-a spus ca este din calculatorul pompei de injectie.multumesc anticipat.